R?SIDENCE CARSOEL

Contactgegevens R?SIDENCE CARSOEL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data R?SIDENCE CARSOEL: address, phone, fax, email, website, opening hours

R?SIDENCE CARSOEL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE J. & P. CARSOEL 55; 1180; UKKEL/UCCLE, België

Telefoon (phone): 23743489 (+32-23743489) 23743489 (+32-23743489)

Fax (fax): +32 (59) 407-40-65 +32 (59) 407-40-65

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) R?SIDENCE CARSOEL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "R?SIDENCE CARSOEL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "R?SIDENCE CARSOEL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van R?SIDENCE CARSOEL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen R?SIDENCE CARSOEL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of R?SIDENCE CARSOEL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees R?SIDENCE CARSOEL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti R?SIDENCE CARSOEL
Products information R?SIDENCE CARSOEL

BTW identificatienummer (tax): BE04346160888
Ondernemingsnummer: 1709167480
Hoofdstad (capital): 816,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 389,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in R?SIDENCE CARSOEL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Rusthuizen and serviceflats

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor R?SIDENCE CARSOEL
(Get full report from official database of BE for R?SIDENCE CARSOEL)

Aanvulling soorten activiteiten voor R?SIDENCE CARSOEL
Addition kinds of activities for R?SIDENCE CARSOEL

20990602. Suikerpoeder, uit gekochte ingrediënten | Sugar powdered, from purchased ingredients
22110205. Zakdoek stoffen, katoen | Handkerchief fabrics, cotton
30890318. Spuiten, kunststof en glasvezel versterkt | Spouting, plastics and glass fiber reinforced
30899923. Toiletten, draagbare chemicaliën: kunststoffen | Toilets, portable chemical: plastics
31420000. Huis slippers | House slippers
32310200. Spiegelglas | Mirrored glass
35680203. Gewrichten, draaibaar en universeel, behalve vliegtuigen en auto's | Joints, swivel and universal, except aircraft and auto
38429919. Sterilisatoren, ziekenhuis en chirurgisch | Sterilizers, hospital and surgical

Werken bij R?SIDENCE CARSOEL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in R?SIDENCE CARSOEL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor R?SIDENCE CARSOEL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for R?SIDENCE CARSOEL. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijke opdracht administratief bediende personeelsdienst m/v (PULLE)

    Regio: PULLE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Deze job draait om een langdurige vervanging! Je werkt als pittige administratief bediende in dit enthousiast team. Je levert punctueel administratief werk, je hebt een vlot werktempo en bent snel van begrip. Je doet heel veel cijfergerelateerde taken zoals loonsverwerking, facturatie rond opleidingen en subsidies, organisatie opleidingen, verwerking verlof in kalenders, ... Je werkt in een bedrijvengroep met ongeveer 100 arbeiders en nog een heleboel bedienden.

  • Informant (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als informant werk je tussen 19 en 27 januari 2019 voor Mitsubishi op het autosalon op de Heysel in Brussels Expo. Je staat er in voor het informeren van bezoekers over een aantal modellen uit het Mitsubishi-gamma en je maakt ook offertes op voor geïnteresseerde en potentiële klanten. We zoeken enthousiaste en commercieel ingestelde informanten, met enige affiniteit voor auto\\\'s en het merk.

  • Winkelmedewerker bakkerij (m/v) (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor het filiaal te Evergem zijn we op zoek naar een parttime medewerker: Je staat in voor de verkoop van onze dagverse producten en het correct afrekenen en beheren van de kassa. Samen met jouw collega's vorm je een hecht team dat sterk klant-en verkoopsgericht is. Je bereidt met zorg belegde broodjes en salades voor onze klanten. Naast de dagdagelijkse taken zoals de winkel klaarzetten, onderhouden en bestellingen opvolgen, zorg je ervoor dat de werkplaats voldoet aan alle hygiënische normen. Als winkelmedewerker draag je persoonlijk bij tot een ordelijke, aantrekkelijke winkel met een aangename sfeer en een optimale klantenservice.

  • Allround receptionist (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Konvert Interim Merksem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een bedrijvig en fris persoon die de functie van all-round receptioniste wilt combineren met tal van andere taken; facturatie, bestellingen, hotelboekingen van eventuele bezoekers, logistieke opvolging,.. Kennis van Engels en Frans is zeker gewenst, daar u in contact komt met internationale klanten. Altijd al het gezicht willen zijn van een bedrijf? Klanten willen ontvangen en hen meteen een warm gevoel geven? takenpakket: - Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de bezoekers (klanten, sollicitanten, koeriers, leveranciers etc) : correcte registratie in het bezoekersregister, activatie van de badgecontrole, … - Je staat in voor de organisatie en netheid van de vergaderzalen, controle en beheer van de planningsagenda, corrigeert in overleg dubbele boekingen, klaarzetten en opruimen van de zalen, controle op de uitgevoerde schoonmaak. - Je beheert de telefooncentrale, stelt indien nodig het antwoordapparaat in bij vakanties - Het verwerken van orders, het opmaken van facturen en organisatie van de leveringen aan klanten behoort tot je dagelijkse taken, aanleveren van de nodige transportdocumenten, … - Telefonische contacten met klanten met betrekking tot uitlevering van bestelde goederen - Beheren van algemene mailboxen - Verzorgen van de postbedeling en briefwisseling intern en extern. - Een stipte verwerking van de lunchbestellingen en afrekening naar de vaste leverancier, verdeling van de fruitdozen. - Je zorgt dat de receptie er piekfijn uitziet, dit is immers het visitekaartje van de onderneming - Je zorgt samen met de collega's voor orde en netheid in de kantoren en bedrijfskeuken. - Correct en ordelijk klassement van alle documenten

  • Chauffeur C kipwagen (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Xtra Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in de omgeving van Zwijndrecht zijn wij op zoek naar een chauffeur C kipwagen

  • Huishoudhulp in Sint-Kruis (SINT-KRUIS)

    Regio: SINT-KRUIS

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Student orderpicker Danone (ROTSELAAR)

    Regio: ROTSELAAR

    Bedrijf: tempo-team Leuven

    Type: Studentenjob

    Voor Danone te Rotselaar zoekt Tempo-Team zeer gemotiveerde studenten die mee zullen instaan voor het klaarmaken van de bestellingen in het distributiecentrum. Eens je opgeleid bent, zal je flexibel ingepland worden tijdens de week en/of het weekend (op zaterdag). Je bent bereid om een engagement aan te gaan om minimum 1 of meerdere dagen per week te werken. De werkuren zijn meestal van 6u-15u30, 8u50-18u of 14u-22u. Het takenpakket bestaat uit bestellingen klaarmaken met een electrisch transpallet, inwikkelen van de afgewerkte order, en deze wegplaatsen.

  • Transportplanner DV00557 (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: Darwin

    Type: Vaste Job

    De transportafdeling staat in voor de tijdige levering van onze producten. Daarbij wordt beroep gedaan op transportbedrijven om onze vrachten over heel Europa op hun bestemming te krijgen. We trachten die vrachten optimaal samen te stellen, op de meest kostenefficiënte manier, zonder evenwel compromissen te sluiten over het service level. De transportplanner stelt de vrachten zo samen dat een minimaal aantal transporten nodig is om alles tot bij de klant te krijgen. Hierbij houdt de transportplanner rekening met de capaciteit van het magazijn, de beschikbaarheden van ritten en de aanleveringswensen van de klant. In het geval de vrachten niet volgens planning worden vervoerd, zoekt de transportplanner naar alternatieven. Een vlotte communicatie naar onze klanten en een groot probleemoplossend vermogen zijn daarbij de succesfactoren. Tot slot is de transportplanner verantwoordelijk voor de (administratieve) opvolging van de distributieactiviteiten, de transportprijzen, etc. Daarnaast beheert de transportplanner ook de stocklevels in externe magazijnen. Dit omvat ook rapporten opmaken, transportprijzen opvragen en het transportbeheerssysteem updaten.

  • SALES REPRESENTATIVE BRUSSELS & VLAAMS-BRABANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ALPHA CREDIT

    Type: Vaste Job

    De opdracht van ons Retail departement is consumentenkrediet aan te bieden aan de sector van de Retailers en dit onder de naam CETELEM. Dankzij onze financiële oplossingen, kunnen onze partners hun klanten kredietkaarten of leningen op afbetaling aanbieden. Voor de komende jaren heeft onze afdeling Retail een ambitieus ontwikkelingsplan opgericht en is nu klaar voor een nieuwe challenge! Om haar te helpen in het behalen van deze uitdaging, zijn we op zoek naar een: JOUW FUNCTIE Je zal verantwoordelijk zijn voor de prospectie en de verkoop in Brussel en Vlaams- Brabant alsook voor de ontwikkeling van de portefeuille van bestaande klanten en de actieve prospectie bij grote “retail” partners gespecialiseerd in de elektronica, de verkoop van meubels, de reisbranche, de doe-het-zelf winkels, sport- en vrijetijdsartikelen ... Onder toezicht van een Sales Manager, ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: De opvolging van de toegewezen relaties met als doel relaties op lange termijn uit te bouwen evenals de vooropgestelde doelstellingen te integreren in de activiteit Het actief prospecteren van je Zone Het bepalen of invoeren van commerciële acties Het opvolgen van de marktacties en het integreren van productontwikkelingen Het aanpassen van je acties in functie van de omgeving en de prioriteiten Rekening houden met de risico’s en mogelijke fraude in dossiers Het opstellen van een goedgekeurd dossier Een betrouwbare en uitgebreide rapportering verzekeren Het meedelen van relevante en belangrijke informatie aan de hiërarchie.

  • Dossierbeheerder-syndicus (m/v) regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DE SYNDIC

    Type: Vaste Job

    1/ “Syndicus? Dat zou ik nooit willen doen!” Onze dossierbeheerders krijgen dit zinnetje standaard te horen wanneer ze zichzelf voorstellen. Nochtans hebben zij ooit voor de job gekozen. En hebben ze er geen spijt van, integendeel. Dat kan je alvast in de getuigenis van Kimmy of Jens lezen. 2/ “Syndicus? Dat is toch alleen maar miserie oplossen?” Gelukkig niet! Team Brussel-Gent-Dendermonde beheert samen zo’n 142 gebouwen, waarbij in 90 % van de dossiers alles vlekkeloos verloopt. Dat is mogelijk dankzij het innovatieve softwarepakket waarin we als dossierbeheerders de boekhouding en de administratie van de appartementsgebouwen nauwkeurig bijhouden. De boekhouding gebeurt zelfs gedeeltelijk automatisch dankzij ons systeem voor factuurherkenning. 3/ “Jaja, maar zodra er een leiding springt, staat je telefoon wel roodgloeiend.” Niet in alle dossiers loopt alles van een leien dakje. Daarom zijn wij er net! Geregeld worden we dus gecontacteerd voor een technisch probleem - al dan niet dringend - waarbij we leveranciers aanspreken, offertes voor herstellingen opvragen… Gelukkig hebben we een vaste poule van leveranciers enerzijds en een interne klusjesdienst waar op kunnen rekenen voor snelle herstellingen anderzijds. ‘s Avonds en in het weekend werken we met een permanentiesysteem, waardoor je niet om de haverklap opgebeld wordt in je vrije tijd. 4/ “Pff, en zoveel avondwerk dat daarbij komt kijken!” Vaak gaat de jaarlijkse algemene vergadering van een gebouw in mede-eigendom ‘s avonds door en ben je tussen 18u en 20u een vergadering aan het leiden. Als syndicus zijn we flexibel en passen we onze agenda aan deze van onze klanten aan. Uiteraard zorgen we hier wel voor een gezond evenwicht. Bovendien kan het avondwerk op een ander moment gerecupereerd worden, waardoor je op rustige momenten (veelal in de zomer) vroeger kan stoppen, of het weekend wat sneller kan inzetten dan gewoonlijk. 5/ “En die wetgeving is toch ingewikkeld?” Met een juridische achtergrond of kennis van de wet op de mede-eigendom heb je inderdaad een voetje voor. Toch zijn er bij ons syndici aan de slag die een totaal andere achtergrond hebben, van leerkracht tot boekhouder. Ook zij hebben de wetgeving volledig onder de knie dankzij het aanbod aan interne en externe opleidingen en de ondersteuning van tal van collega’s en onze interne juridische dienst.

  • PLAATSER RAMEN/DEUREN & VERANDA'S (ZICHEM)

    Regio: ZICHEM

    Bedrijf: MOBELEC PRODUCTS

    Type: Vaste Job

    Het plaatsen van ramen, deuren en veranda's in aluminium en PVC op de werf.

  • Teamleid(st)er schoonmaak (REET)

    Regio: REET

    Bedrijf: HEILIGE FAMILIE

    Type: Vaste Job

    De best mogelijke kwalitatieve zorg voor onze patiënten begint bij gedreven, kwalitatieve medewerkers. Dat beseffen we bij AZ Rivierenland maar al te goed! De inzet en de passie van elke collega telt om het onze patiënten zo aangenaam mogelijk te maken. Daarom stimuleren we onze medewerkers om elke dag opnieuw het beste van zichzelf te geven, bieden we hen alle ruimte om initiatief te nemen, zich verder te ontwikkelen, en te bouwen aan een hecht team. Jobtime voltijds je werkt in een wisselend uurrooster tussen 6u en 20u45 je werkt sporadisch in het weekend Over de functie je bent medeverantwoordelijk voor de goede werking van de dienst schoonmaak en bent een voorbeeld voor het team je geeft praktijkopleidingen in schoonmaken, zowel qua productkennis als schoonmaaktechnieken aan zowel de huidige schoonmaakmedewerkers, als de nieuwe medewerkers je implementeert en bewaakt werkmethodieken je motiveert de schoonmaakmedewerkers en draagt je eigen enthousiasme op hen over je zorgt dat de checklijsten op een correcte manier gevolgd en ingevuld worden je traint jezelf om de toegepaste technieken te beheersen en nieuwe ontwikkelingen op te volgen je bent bereid om zelf mee te werken bij de afwezigheid van de dienstverantwoordelijke verdeel en wijs je het werk toe aan de medewerkers op basis van een globale werkplanning die vooraf is opgesteld door de dienstverantwoordelijke

Zoek naar antwoorden van R?SIDENCE CARSOEL in sociale netwerken
Look for responds of R?SIDENCE CARSOEL in social networks

Lees alle opmerkingen voor R?SIDENCE CARSOEL. Laat een reactie achter voor R?SIDENCE CARSOEL. R?SIDENCE CARSOEL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for R?SIDENCE CARSOEL. Leave a respond for R?SIDENCE CARSOEL. R?SIDENCE CARSOEL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie R?SIDENCE CARSOEL op de google maps. Adres en contacten R?SIDENCE CARSOEL
Location of R?SIDENCE CARSOEL on the google maps. Address and contacts of R?SIDENCE CARSOEL

Andere gerelateerde bedrijven als come R?SIDENCE CARSOEL R?SIDENCE CARSOEL: TECHNICO-BOIS | KRISTALLIJN | Vandendriessche NV | DELAPLACE WILLY & PATRICK | CCST bvba

Other related companies as R?SIDENCE CARSOEL: TECHNICO-BOIS | KRISTALLIJN | Vandendriessche NV | DELAPLACE WILLY & PATRICK | CCST bvba

R?SIDENCE CARSOEL is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is R?SIDENCE CARSOEL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04346160888. Het bedrijf R?SIDENCE CARSOEL bevindt zich op het adres: AVENUE J. & P. CARSOEL 55; 1180; UKKEL/UCCLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 816,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 389,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Rusthuizen and serviceflats. Producten gemaakt in R?SIDENCE CARSOEL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van R?SIDENCE CARSOEL is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van R?SIDENCE CARSOEL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van R?SIDENCE CARSOEL, openstaande posities, locatie van R?SIDENCE CARSOEL op de kaart.

R?SIDENCE CARSOEL is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is R?SIDENCE CARSOEL, company assigned to the tax number BE04346160888. The company R?SIDENCE CARSOEL is located at the address: AVENUE J. & P. CARSOEL 55; 1180; UKKEL/UCCLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 816,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 389,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Rusthuizen and serviceflats. Products created in R?SIDENCE CARSOEL were not found.
The main activity of R?SIDENCE CARSOEL is Nonclassifiable Establishments, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of R?SIDENCE CARSOEL is not available. You also can look at reviews of R?SIDENCE CARSOEL, open positions, location of R?SIDENCE CARSOEL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over R?SIDENCE CARSOEL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf R?SIDENCE CARSOEL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about R?SIDENCE CARSOEL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company R?SIDENCE CARSOEL, employees, financial statistics.