Frans Jules NV
Contactgegevens Frans Jules NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Frans Jules NV: address, phone, fax, email, website, opening hours
Frans Jules NV
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Vaatjesstraat 14; 2580; Putte, België
Telefoon (phone): 015 75 58 07; 015 76 76 36 (+32-015 75 58 07; 015 76 76 36) 015 75 58 07; 015 76 76 36 (+32-015 75 58 07; 015 76 76 36)
Fax (fax): 015 75 44 32 (+32-015 75 44 32) 015 75 44 32 (+32-015 75 44 32)
E-Mail: [email protected]@julesfrans.beProduct List: Building materials; Building specialities; Road building materialsAbout Us: Building materials; Building specialities; Road building materialsCategory Activities: Roofing - Materials Buy Now: Click Here to Buy Belgium Full Data
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Frans Jules NV: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Frans Jules NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Frans Jules NV"? - Contact us!
We found such data of Frans Jules NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Frans Jules NV. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Frans Jules NV
Products information Frans Jules NV
Building materials; Building specialities; Road building materials
Product categorie (product category): Roofing - Materials
Aanvulling soorten activiteiten voor Frans Jules NV Addition kinds of activities for Frans Jules NV
2284. Draadmolens | Thread mills
481399. Telefooncommunicatie, behalve radio, nv | Telephone communication, except radio, nec
16119902. Snelweg- en straatonderhoud | Highway and street maintenance
26550203. Blikjes, samengesteld: folie-vezels en andere: van gekochte vezel | Cans, composite: foil-fiber and other: from purchased fiber
33150302. Manden, stalen draad | Baskets, steel wire
50210103. Kerkbanken | Church pews
61539900. Kortlopend bedrijfskrediet, anders | Short-term business credit, nec
63310203. Brand-, zee- en ongevallenverzekering: voorraad | Fire, marine, and casualty insurance: stock
Werken bij Frans Jules NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Frans Jules NV: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Frans Jules NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Frans Jules NV. Looking for open vacancies in other companies
-
uitsorteerder schroot (ZWIJNDRECHT)
Regio: ZWIJNDRECHT
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Uitsorteren van kleine stukjes PVC uit oud ijzer en schroot.
-
Magazijnier (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: Actief Kortrijk
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Allereerst ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de dagelijkse acties zodat de vooropgestelde losplanning correct wordt opgevolgd. Volgend takenpakket wordt je toevertrouwd: - het lossen van de vrachtwagens in overeenstemmen met de losplanning - het administratief verwerken van de ontvangen goederen. - de ontvangen goederen controleren of deze overeenstemmen met de planning. - verwerken van de afgewezen goederen. - herpalletiseren en indien mogelijk de pallets herstellen. - onregelmatigheden melden aan de laadkaaiverantwoordelijke. vervolgens ben je verantwoordelijke voor het uitvoeren van de dagelijkse acties m.b.t. het aanleveren en afvoeren van grond- en hulpstoffen op de juiste locatie binnen de afdeling inpak en productie. Volgend takenpakket wordt je toevertrouwd: - aanvoeren van grond- en hulpstoffen aan de afdeling productie en inpak. - administratieve opvolging van de uit te voeren acties - de nodige meldingen verrichten bij onregelmatigheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het voorraadbeheer, nl. het correct opslaan van de voorraden. Dit doe je d.m.v. volgende taken: - Inventariseren van de voorraad en de pallets - Stockeren van de voorraad - Dagelijks vooropgestelde acties m.b.t. voorraadbeheer behandelen - De nodige meldingen verrichten bij onregelmatigheden
-
Winkelmedewerker bakkerij Gentbrugge (GENTBRUGGE)
Regio: GENTBRUGGE
Bedrijf: SYNERGIE INTERIM GENT
Type: Interim met optie "vast werk"
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde winkelmedewerker voor een bakkerij in Gentbrugge. Jouw taken: Je staat in voor de verkoop van onze dagverse producten en het correct afrekenen en beheren van de kassa. Samen met jouw collega's vorm je een hecht team dat sterk klant-en verkoopsgericht is Je bereidt met zorg belegde broodjes en salades voor onze klanten Naast de dagdagelijkse taken zoals de winkel klaarzetten, onderhouden en bestellingen opvolgen, zorg je ervoor dat de werkplaats voldoet aan alle hygiënische normen. Als winkelmedewerker draag je persoonlijk bij tot een ordelijke, aantrekkelijke winkel met een aangename sfeer en een optimale klantenservice.
-
Monteur Bovenleidingen (RONSE)
Regio: RONSE
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Interim met optie "vast werk"
Heb je een eerste ervaring als monteur? Geen last van hoogtevrees? Ben je bereid om veel nachtwerk en weekendwerk te presteren? Wil je een afwisselende job? Dan ben jij de kandidaat die ik zoek! Je zal een zeer gevarieerd takenpakket hebben als moteur bovenleidingen. je voert alle werken om de bovenleidingen te plaatsen van A tot Z uit. Een greep uit je takenpakket: - Kleine bekistingen timmeren. - Fundering gieten. - Palen bovenleiding plaatsen. - De metaalstructuren plaatsen en uiteindelijk de kabels plaatsen.
-
Coordinator Customer Account in Zellik (RELEGEM)
Regio: RELEGEM
Bedrijf: OFFICE TEAM
Type: Interim met optie "vast werk"
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Coordinator Customer Account in Zellik. Onze klant is gelegen in Zellik en op zoek naar een Coordinator Customer Account (M/V) met ervaring in een klantgerichte functie. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Coordinator Customer Account (M/V) zijn: * Je staat in voor een nauwkeurige administratieve opvolging van het orderproces van jouw klanten; * Je zorgt voor een correcte afhandeling van klanten orders, facturatie en voor het opstellen van rapportages in SAP; * Je werkt nauw samen met het shared service center in Polen en bent het aanspreekpunt voor een correcte opvolging met jouw klanten; * Je bouwt een goede relatie met jouw klanten op en denkt mee om zo toegevoegde waarde te leveren; * Je maakt deel uit van een klein team en rapporteert aan de Senior Business Analyst en Finance Manager. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement
-
Jobstudent (TORHOUT)
Regio: TORHOUT
Bedrijf: Kruidvat
Type: Studentenjob
Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.
-
Elektrisch Tekenaar (Revit – BIM) met ambitie (NAZARETH)
Regio: NAZARETH
Bedrijf: WITTE RAVEN ADVIES
Type: Vaste Job
Omschrijving Jouw uitdaging bestaat erin om een werf administratief en technisch te beheren. Op basis van elektrotechnische en bouwkundige ideeën en schema’s ga je aan de slag vanop jouw aangename werkplek in Eke. Je leest en interpreteert de plannen van jouw werven en zet deze om naar een digitaal ontwerp. Bij AElectrics passen we graag efficiënte werkwijzes toe om ons professionalisme verder te kunnen bestendigen. Daarom ontwerpen we in de REVIT-module (BIM software) omdat deze tool ons, onze klanten en jou veel te bieden heeft! Als jij de tool kent dan moeten we jou daar wellicht niet meer van overtuigen? Jouw ontwerpen zijn een sterke basis voor verdere externe contacten. Zo overleg je met bouwheren, architecten, ingenieurs, nevenaannemers over de inplanting van de technieken. Je weet het overzicht te bewaren en je sterke organisatorische vaardigheden zorgen voor een soepele voortgang van jouw werven. Leuk, denk je, maar het mag ook wat meer zijn? Dat kan! De sterke groei van ons bedrijf en ons HR beleid (waarbij we inzetten op ieders sterktes), laat ons toe om jouw takkenpakket verder te “tunen” naar jouw interesses en skills. Meer verantwoordelijkheid? Ander soort verantwoordelijkheid? Leidinggeven? We houden rekening met jouw competenties.
-
Communicatieverantwoordelijke - Beroepenpunt (SINT-JOOST-TEN-NODE)
Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE
Bedrijf: ACTIRIS
Type: Vaste Job
Het Beroepenpunt heeft als doel om een uniek aansprekingspunt te zijn voor iedereen in Brussel die vragen heeft over het beroepsleven. De verschillende organisaties gericht op studies, opleiding, werk en ondernemerschap worden hier samengebracht. De communicatieverantwoordelijke hangt direct af van de directrice van het Beroepenpunt. Werkt samen aan: Opstellen van het extern communicatieplan van het Beroepenpunt -De verwachtingen van de partners en gebruikers van het Beroepenpunt bundelen -De doelgroepen voor de externe communicatie bepalen en de geschikte kanalen selecteren -Het communicatieplan opstellen samen met de communicatiediensten van Actiris en Bruxelles Formation Werkt samen aan: Het communicatieplan in actievoorstellen vertalen -De specifieke projecten aansturen en uitvoeren (organisatie van evenementen, opstellen van flyers, documentatie en activiteitenverslagen, pers- en mediacampagnes, website, sociale netwerken) -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op de sociale netwerken verzekeren -De website bijwerken en up-to-date houden (in samenwerking met de consulenten van het Beroepenpunt) -Het beheer, de opvolging en de bijwerking van de externe communicatie dragers verzekeren (print) -Het communicatiemateriaal (print) ter beschikking stellen en de stock beheren (in samenwerking met het secretariaat van het Beroepenpunt) Realiseert: De public relations bij de partners, de overheid enz. onderhouden -De aanwezigheid van het Beroepenpunt op beurzen verzekeren, in samenwerking met de consulenten -De activiteiten van het Beroepenpunt naar de pers toe promoten -De contacten met de pers in de brede zin van het woord (geschreven pers, audiovisuele pers, gratis bladen, web enz.) onderhouden -De perscommuniqués en persdossiers opstellen -De phototheek van het Beroepenpunt beheren Werkt samen aan: Over de toepassing van het grafisch charter waken bij de interne medewerkers, de externe medewerkers en de onderaannemers.
-
Steller-operator m/v (HAMONT-ACHEL)
Regio: HAMONT-ACHEL
Bedrijf: PUNCH METALS
Type: Vaste Job
We zijn op zoek naar een steller-operator in 2-ploegen. Je staat in voor de instellingen van diverse plaatbewerkingsmachines. 1000 ton, 500 ton, transfer persen. Je draagt zorg voor het afleveren van een kwalitatief product dat aan alle eisen moet voldoen. Instellen van de verschillende plaatbewerkingsmachines (persen). Houden van toezicht op de correcte uitvoering van de werkmethode en geven van instructies in dag- of ploegendienst mede onder leiding van de voorman. De steller is naast de voorman de aanspreekpersoon wanneer een productiemedewerker problemen ondervindt tijdens de uitvoering van zijn taken. Oplossen van kleine storingen. Bepalen a.d.h.v. de dagplanning welk werk op welke machine komt en mensen toewijzen (voornamelijk buiten de daguren). Is de eerste aanspreekpersoon van de productiemedewerkers. Zorgen voor de volledige inrichting van de werkplek. Dit houdt in dat alle benodigde materialen aanwezig en correct opgesteld zijn. Maken van de eerste producten bij het in productie nemen van een nieuwe order en het uitvoeren van de eerste productcontrole. Zorgen voor vrijgave van productie. Dit houdt in dat de productiesituatie voldoet aan de veiligheidsvoorschriften, de kwaliteitseisen zijn gewaarborgd, dat de arbeiders zijn geïnstrueerd i.v.m. het gebruik van de verschillende machines en het vervullen van de controlehandelingen. Activeren van de instelgegevens en instructiegegevens voortvloeiend uit de praktijk, dit in samenwerking met de voorman. Zorgen voor orde, netheid en veiligheid op de werkplek. Meewerken aan de optimalisatie van o.a.diverse gereedschappen, machines en werkmethodes.
-
Administratief logistiek bediende met coachende vaardigheden (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Konvert Office Gent
Type: Vaste Job
Voor onze klant in de Gentse zeehaven, zoeken wij een administratief logistiek bediende. Wij zijn op zoek naar iemand met ervaring, die snel de zaken aanleert. Ervaring met administratieve afhandeling van pickdocumenten, zendnota's, magazijnbeheer en dergelijke is dus zeer belangrijk. Je houdt je dus bezig met 95 procent administratie. Door het goede beheer van de administratie moet je de verzending in goede banen kunnen leiden en moet je dus het personeel van het magazijn kunnen aansturen. Dagelijks komt eenzelfde transporteur langs voor het oppikken van de goederen. Jouw taken: • Aansturen van magazijniers. • Het doorgeven van de bestellingen en staalaanvragen via magazijnbons aan de magazijnmedewerkers of via productieorders aan de productieassistent of de verantwoordelijke voor kleine producties. • Het organiseren van binnenlands en buitenlands transport (behalve speciale bestemmingen en klanten): levering v/d orders, levering van stalen, ook retours van goederen. • Het indienen en opvolgen van transportklachten bij de transportfirma's. • Het controleren en goedkeuren van de aankoopfacturen van de transportfirma's. • Het opmaken van de verzendnota's voor bestellingen en stalen in binnen- en buitenland. • Het versturen van orderbevestigingen buitenlandse orders. • Het bepalen van de volgorde voor het klaarzetten van bestellingen en deze doorgeven aan de magazijnmedewerkers. • Informatie verstrekken aan de klanten bij vragen over de levering van hun bestelling of van stalen. • Optimalisatie stockbeheer, magazijnbeheer en algemene werking van het magazijn • Overzichtslijsten genereren. • Dagelijks de backorders doornemen en opvolgen met de planning, de besteldienst en de verzending. • Indien nodig: klaarzetten van goederen voor leveringen.
-
Technieker Plaatsen Ramen en Deuren (KORTESSEM)
Regio: KORTESSEM
Bedrijf: AMERICA CONSTRUCT WINDOW DIVISION
Type: Vaste Job
Voorbereiding voor het plaaten en monteren van ramen, deuren, rolluken en zonneweringen.
-
Centric - BI Reporting & Visualization Expert (Cognos / Qlik) (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
The team The Business Intelligence team ensures that the different business units have the right insights deducted from raw data. The team provides these insights via standard Cognos reports & dashboards, Qlik Sense self-service cubes, ad-hoc deep-dive data analysis and advanced analytics (e.g. predictive models). The team assist management in making the right tactical & strategic decisions based on data to improve the customer product & service experience. To strengthen the team, we are looking for a BI reporting & visualization expert. Job description In one sentence: you make data accessible, understandable and usable in an appealing way to your business stakeholders. Concretely this means that you: understand the KPI's & other metrics business is steering on setup reports & dashboards, knowing what visualization works best for a specific purpose are able to capture, describe & validate the reporting requirements with your business stakeholders (e.g. by generating mock-ups) AND are able to deduct what data needs you have in case data is structurally missing in the BI environment keep up with new trends & capabilities of the BI & analytics platforms maintain & improve standard, guidelines & templates with regards to reporting & visualization provide training towards report consumers and business analysts to increase their BI self-service capabilities Besides your main stakeholders within business, you work very closely together with your colleagues BI business analysts, both in an Agile Scrum project as in a business as usual context. Their focus is on providing you the right & accurate data sets to work on, while your core skill is to turn this data into actionable insights. Required skills & experience You have a Master degree Commercial/Civil Engineer, Applied Economics, Computer Sciences, Information Management or equal in experience. You have at least 2 years of experience working with Cognos and/or Qlik as BI tool. You can challenge the business needs & see the 'bigger picture' You can define (& preferably design) a star data model of facts & dimensions that meets the business requirements and which is optimized for reporting development (with focus on KPI's and derived metrics). Having Telecom industry experience is a plus. You have a very good knowledge of (Oracle) SQL and MS Excel. You are familiar with the Agile Scrum project methodology. A project management certificate is a plus. You have a very good knowledge of Dutch & English. French is a plus. Your profile You combine a strong business affinity with a great interest in data crunching. You have great communication & presentation skills and know how to convince people You are eager to learn and you do not avoid any challenge You can manage your own planning & priorities and can align with stakeholders of every level to come to the desired result You have a good portion of assertiveness and you dare to challenge your stakeholders where needed You are flexible and love to work in a very dynamic & changing environment You understand what it takes to work with confidential corporate data What we offer Showing creativity and taking initiative is highly appreciated Young and dynamic team Flexible hours,... ...
Zoek naar antwoorden van Frans Jules NV in sociale netwerken
Look for responds of Frans Jules NV in social networks
Lees alle opmerkingen voor Frans Jules NV. Laat een reactie achter voor Frans Jules NV. Frans Jules NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Frans Jules NV. Leave a respond for Frans Jules NV. Frans Jules NV on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Frans Jules NV op de google maps. Adres en contacten Frans Jules NV Location of Frans Jules NV on the google maps. Address and contacts of Frans Jules NV
Andere gerelateerde bedrijven als come Frans Jules NV Frans Jules NV: ALFRED DEGOSSELY | Becker Christian | Seepower SPRL | OMER VAN GOETHEM | Smit-Advice CV
Other related companies as Frans Jules NV: ALFRED DEGOSSELY | Becker Christian | Seepower SPRL | OMER VAN GOETHEM | Smit-Advice CV
Frans Jules NV is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Frans Jules NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08669830322. Het bedrijf Frans Jules NV bevindt zich op het adres: Vaatjesstraat 14; 2580; Putte. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 978,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 535,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Roofing - Materials. Lijst met producten zijn Building materials; Building specialities; Road building materials.
De hoofdactiviteit van Frans Jules NV is Hotels, Kamerhuizen, Camps en andere accommodaties, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Frans Jules NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Frans Jules NV, openstaande posities, locatie van Frans Jules NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]@julesfrans.beProduct List: Building materials; Building specialities; Road building materialsAbout Us: Building materials; Building specialities; Road building materialsCategory Activities: Roofing - Materials
Buy Now:
Click Here to Buy Belgium Full Data
Frans Jules NV is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is Frans Jules NV, company assigned to the tax number BE08669830322. The company Frans Jules NV is located at the address: Vaatjesstraat 14; 2580; Putte. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 978,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 535,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Roofing - Materials. List of products are Building materials; Building specialities; Road building materials.
The main activity of Frans Jules NV is Hotels, Rooming Houses, Camps, and Other Lodging Places, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Frans Jules NV is not available. You also can look at reviews of Frans Jules NV, open positions, location of Frans Jules NV on the map. For more information, write us to email [email protected]@julesfrans.beProduct List: Building materials; Building specialities; Road building materialsAbout Us: Building materials; Building specialities; Road building materialsCategory Activities: Roofing - Materials
Buy Now:
Click Here to Buy Belgium Full Data