MANUCHAR NV

Contactgegevens MANUCHAR NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MANUCHAR NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

MANUCHAR NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rietschoorvelden 20 2170 Merksem, België

Telefoon (phone): 32.36 40 93 02 32.36 40 93 02

Fax (fax): 32.36 40 93 30 32.36 40 93 30

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MANUCHAR NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MANUCHAR NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MANUCHAR NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MANUCHAR NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MANUCHAR NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MANUCHAR NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MANUCHAR NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MANUCHAR NV
Products information MANUCHAR NV

BTW identificatienummer (tax): BE08449279785
Ondernemingsnummer: 2756988525
Hoofdstad (capital): 814,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 420,000 EUR
Werknemers (employees): 18568
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Road transport^^Sea freight

Product categorie (product category): Road transport; Sea transport; Transport services

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MANUCHAR NV
(Get full report from official database of BE for MANUCHAR NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor MANUCHAR NV
Addition kinds of activities for MANUCHAR NV

254102. Kasten, kluisjes en planken | Cabinets, lockers, and shelving
782202. Film verhuur diensten | Film rental services
13829901. Luchtgeofysische verkenning, olie en gas | Aerial geophysical exploration, oil and gas
26760200. Vrouwelijke hygiëne papierproducten | Feminine hygiene paper products
28430000. Oppervlak actieve stoffen | Surface active agents
30699913. Pontoons, rubber | Pontoons, rubber
50230405. Houten vloer | Wood flooring
50990801. Spelmachines, munteenheid | Game machines, coin-operated

Werken bij MANUCHAR NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MANUCHAR NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MANUCHAR NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MANUCHAR NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ASAP GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal tewerkgesteld worden als magazijnier in de namiddagploeg. Je staat in voor het inladen van de vrachtwagens.

  • Chauffeur C (enkel rijden en mooie uren) in afvalverwerkend bedrijf te Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Randstad Zeebrugge Transport

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een afvalverwerkend bedrijf in Brugge zijn we op zoek naar een inspringchauffeur C om ziektes en verloven op te vangen. Je bent vrij in de periode van 13 juli (de vrijdag) t.e.m. 3 augustus . Dit om van maandag tot vrijdag te rijden als C chauffeur op de planning huis aan huis ophaling. Je hebt beladers mee, dus jij staat enkel in om te rijden. Werkrooster: maandag : 7u - 17u15 dinsdag: 7u -13u woensdag: 7u-13u donderdag : 7u- 17u15 vrijdag: 7u - 13u

  • HVAC / SANITAIR TECHNIEKER (DESSEL)

    Regio: DESSEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het onderhoud installaties en afstellen van technische klimaat- en koelsystemen: warmtepompen airconditioning koelen vrieskasten... Je voornaamste taken: Je staat in voor het onderhoud en controle van de goede werking en lekdichtheid van koelinstallatie. Installeren en aansluiten van enkel fasige en driefasige motoren en hun startunit. Mechanische en elektrische onderhoud van elektrische machines en hun sturingen. Monteren van leidingen en componenten. Installeren en onderhoud van meet- en regelelementen (thermo- pressostaten... Koperen leidingen bewerken: braseren plooien en flare trekken. Je maakt een geprefabriceerde kast en bijhorende montageplaat klaar of je maakt zelf een montageraam. Je plaatst de onderdelen en componenten zoals draadkanalen stroomrails klemmen en elektronische componenten. Je brengt de bedrading en labeling aan. Je test de kast en werkt ze af.

  • Huishoudhulp Kortemark - vanaf 10 tot 38u per week (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    HULP IN HUIS verwent je met mooie loonvoorwaarden, maaltijdcheques, gezinsvriendelijke uren, gratis rijbewijs, mogelijkheid electrische fiets, spaarpuntensysteem, verlof vrij te kiezen,... Hulp in huis is op zoek naar iemand die zeer gemotiveerd is en aan de slag wil als huishoudhulp regio Kortemark, Handzame, Zarren. U neemt met de glimlach alle huishoudelijke taakjes over van uw klanten, u houdt van orde en netheid en bent stipt en klantvriendelijk. U kan direct bij ons aan de slag (vanaf 10uur tot) fulltime 38uur per week, met een werkschema aangepast aan jouw levensstijl.

  • STUDENT COMMERCIEEL BEDIENDE (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Ben jij een echt verkooptalent en weet jij hoe je nieuwe klanten het beste kan binnenhalen? Krijg jij een kick van het binnenhalen van nieuwe klanten en wil jij graag werken bij een jonge en snelgroeiende scale-up? Dan hebben wij de geschikte studentenjob voor jou! Wij ondersteunen Antwerpse ondernemingen bij hun B2C sales afdeling. We zijn op zoek naar iemand met enige commerciële ervaring die niet bang is om het gesprek aan te gaan met onbekenden. Iemand die niet op zijn/haar mondje is gevallen en er een kick van krijgt om het maximale uit zichzelf te halen. Hoe vaak werk ik? Dit is het mooie aan deze functie als part time – commercieel medewerker: Flexibiliteit kent geen tijd! Oké, bijna geen tijd. De werkdagen binnen dit bedrijf zijn van maandag tot vrijdag van 9:00 – 12:00 / 12:30 – 17:00u. Per week werk je minimaal twee dagen. Meer werken kan uiteraard!

  • ELEKTRICIEN (m/v) - 100 % - vast (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: BORGERSTEIN VZW

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor het (preventief) onderhoud en herstel van elektrische installaties (huishoudtoestellen, wasserij- en grootkeukenapparatuur, bekabeling, schakelborden, ...) Je werkt samen met de medewerkers van de technische dienst

  • Leadership Development Specialist (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: LIDL Belgium & Co

    Type: Vaste Job

    Onze HR-afdeling is volop in beweging om onze doelstellingen voor 2020 te behalen. Daarom zijn we op zoek naar een gedreven iemand die de schouders wenst te zetten onder onze HR-strategie, waarin de groei en ontwikkeling van onze medewerkers centraal staat. In het training & development team wordt het jouw uitdaging om onze nieuwe leiderschapscultuur verder vorm te geven. Je implementeert ons bestaande leiderschapsmodel ‘building high5 leaders’ Je streeft ernaar om van onze leidinggevenden echte high5 ambassadors te maken Je optimaliseert bestaande modules en trajecten en zorgt voor ondersteunende tools Je werkt ‘voor- en natrajecten’ uit om de transfer of learning optimaal te stimuleren Je staat als interne trainer in voor zowel het inhoudelijk ontwikkelen als het geven van opleidingen en workshops. Je stelt acties op in functie van het ontwikkelen van een leiderschapscultuur Je volgt relevante ontwikkelingen in Leadership op om deze te vertalen naar de praktijk, Je werkt samen met de interne trainers en treedt op als sparring partner tot op Directieniveau Je fungeert als content expert in projecten en slaagt erin om deze van A tot Z zelfstandig uit te werken en gevalideerd te krijgen.

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • VERKOPER PLANTEN (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: INTRATUIN MALDEGEM

    Type: Vaste Job

    Wie zijn wij? Intratuin Maldegem is een solvabel bedrijf waar directe communicatie tussen medewerkers en de eigenaar zeer belangrijk is. Dit familiebedrijf met jarenlange ervaring in de tuinbouw/ verkoop, welke nu geleid wordt door de 2de generatie, zit in een groeiflow en blikt vooruit op expansie. Hiervoor zijn we op zoek naar bekwame medewerkers die meehelpen dit proces tot een goed einde te brengen. Momenteel zijn we toonaangevend in de tuincentra-sector. Verder kom je terecht in een professioneel team waar plezier in het werk en klantencontact op de eerste plaats komen. De functie Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde groene verkoop medewerker die: - stressbestendig is: graag drukte om zich heen hebben - sociaal aangelegd is: klanten ondersteunen met deskundig advies - Klantgericht en klantvriendelijk: Je helpt de klanten op een correcte en klantvriendelijke manier en zorgt dat de klanten met een goed gevoel de winkel verlaten. - Flexibel op vlak van taken en weekendwerk: zowel kassa als jouw afdeling (planten) op orde zetten behoort tot jouw gevarieerd takenpakket. - Verantwoordelijkheidszin: bevoorrading van de planten in de winkel, productplacement, merchandising, een uitermate hoge kwaliteit van producten aanbieden, klanten adviseren en overtuigen bij hun aankopen, koppelverkoop stimuleren, de afdeling tot een op en top afdeling laten groeien. - Collegialiteit: inspringen bij collega's, openstaan voor hulp en een vlotte samenwerking met andere collega's. Is deze uitdagende job iets voor jou? Wil je graag de sfeer opsnuiven en kennis maken met onze enthousiaste medewerkers? Neem een kijkje op onze Facebookpagina en leer jouw toekomstige werkgever kennen! https://nl-nl.facebook.com/intratuin.maldegem/

  • Junior Software Analist (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Charles

    Type: Vaste Job

    Meehelpen aan het stroomlijnen van intern ontwikkeld ERP pakket Analyseren van bestaande bedrijfsprocessen en IT optimalisaties doorvoeren Implementaties van externe pakketten waar opportuun, ontwikkeling van interne pakketten waar nodig

  • Business & ICT Consulting - Analyst OMP+ (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are actively looking for an Analyst OMP+     Mission   Configuration of OMP+ Sales & Operational Planning and Multi-flow Planning solutions using OPAL and GUI design framework     Profile Experience: Intermediate - Senior  Languages: Must be competent in both written and verbal communication in Dutch and English (French, Spanish is an advantage), interacting with a variety of stakeholders Skillset: Minimum of 5 years successful project delivery with a focus on commercial off-the-shelf solutions design and configuration Minimum 5 years experience in designing, configuring, and implementing process and enhancements for the key skills identified Must be competent in both written and verbal communication in Dutch and English (French, Spanish is an advantage), interacting with a variety of stakeholders Ability to collaborate with key stakeholders on requirements gathering Possess business process knowledge within advanced planning and scheduling, demand and production planning functional area, as well as touchpoints to other functional areas of supply chain management in manufacturing industry Possess understanding of the interdependencies of people, process and technology Work closely with functional teams to design and develop applications that meet business requirements Ability to translate business requirements to functional specifications and configuration for reporting, interfaces, data conversions, enhancements, GUI forms and workflows Ability to support functional specification document creation process, functional configuration reviews, and unit/integration testing tasks Assist with the development of process definition documents, process flows, and key decision documents Participated in cutovers and post-go-live processes for projects Participated in enhancements and maintenance processes Requested technical skills Ideally OMP+ solutions  Alternatively SAP APO modules PP/DS/GATP/SNP  Or other advanced planning and scheduling solutions Quintiq PSI Metals Planner Simatic IT Preactor JDA Manufacturing Planning   Start mission, duration: November 2018, long mission  Location: Gent, Zelzate

  • The Business Analysts - Functional Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben je op zoek naar een boeiende functie binnen een stabiel consultancybureau met naam en faam? Wens je te werken in een team van gedreven collega's binnen een open en aangename sfeer? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een groeiend bedrijf? Dan ben jij dé persoon naar wie wij op zoek zijn! Om het team van The Business Analysts (deel van de Cronos Group) te versterken zoeken we een toegewijde en vakkundige Functional Analyst. Onze ideale collega hecht belang aan community-feel en verkiest een open omgeving waarin eigen input gestimuleerd wordt. The Business Analysts is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, gericht op State-Of-The-Art Business oplossingen aan de hand van sterk onderbouwde analysetechnieken, Agile Project Management en een doordachte Enterprise Architectuur. Momenteel bestaat The Business Analysts uit meer dan 60 consultants. Dit maakt dat we over een brede waaier aan ervaring en expertise beschikken. Als groep vormt The Business Analysts een hecht team van consultants die hun job met passie uitoefenen. Jouw job Als onze collega ben je in staat om volgende taken op te nemen Als functionele analist vorm je de brug tussen de operationele kant van de organisatie enerzijds en de IT anderzijds; Je staat in voor de interpretatie van business analyses om zo een deel ervan om te zetten in een functionele analyse; Je gaat op zoek naar de behoeften van de organisatie, eindgebruikers en of stakeholders en vertaalt deze in een functionele analyse. Jouw analyse is vervolgens de aanzet tot de technische analyse; Je verzorgt de link tussen de business en het implementatie team (testers en developers); Je hebt kennis van de behavorial diagrams van UML (use-cases, sequence diagram, activity diagram, ...) en kan deze modelleren met verschillende modelleertools afhankelijk van de voorkeur van de klant; Je hebt ervaring met User stories en kennis van Agile en Scrum binnen de context van bovenvermelde taken. Jouw profiel Je hebt min. 2jaar ervaring als functionele analist; Je bezit een “Can-Do” mentaliteit en je hebt zin voor initiatief; Je hebt sterke analytische vaardigheden, een conceptueel denkvermogen en goede interpersoonlijke skills; Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kan prioriteiten stellen, omgaan met deadlines; Je hebt een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Ons aanbod Je wordt lid van een stabiel en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Bovendien vormen jouw collega's een ondersteunend team van kennis en ervaring en krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en andere knowledge sharing events; Je ontvangt een vast contract met een competitief salaris en een compleet voordelenpakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, verzekeringen, etc.); Je komt terecht in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group, waar aandacht wordt gegeven aan individuele ondersteuning, professionele uitdagingen en je persoonlijke interesses & ambitie. Heb je interesse in deze uitdaging of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contactgegevens en CV door via de knop hieronder.

Zoek naar antwoorden van MANUCHAR NV in sociale netwerken
Look for responds of MANUCHAR NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor MANUCHAR NV. Laat een reactie achter voor MANUCHAR NV. MANUCHAR NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MANUCHAR NV. Leave a respond for MANUCHAR NV. MANUCHAR NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MANUCHAR NV op de google maps. Adres en contacten MANUCHAR NV
Location of MANUCHAR NV on the google maps. Address and contacts of MANUCHAR NV

Andere gerelateerde bedrijven als come MANUCHAR NV MANUCHAR NV: MESSA | PIZZERIA BELLA ITALIA | L'ACTUALIT? | RENT-EVENT | M. FORGES

Other related companies as MANUCHAR NV: MESSA | PIZZERIA BELLA ITALIA | L'ACTUALIT? | RENT-EVENT | M. FORGES

MANUCHAR NV is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MANUCHAR NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08449279785. Het bedrijf MANUCHAR NV bevindt zich op het adres: Rietschoorvelden 20 2170 Merksem. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 18568 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 814,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 420,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Road transport; Sea transport; Transport services. Lijst met producten zijn Road transport^^Sea freight.
De hoofdactiviteit van MANUCHAR NV is Timmerhout en Houtproducten, behalve meubels, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MANUCHAR NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MANUCHAR NV, openstaande posities, locatie van MANUCHAR NV op de kaart.

MANUCHAR NV is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is MANUCHAR NV, company assigned to the tax number BE08449279785. The company MANUCHAR NV is located at the address: Rietschoorvelden 20 2170 Merksem. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 18568 employees work in this company. Capital - 814,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 420,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Road transport; Sea transport; Transport services. List of products are Road transport^^Sea freight.
The main activity of MANUCHAR NV is Lumber and Wood Products, Except Furniture, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of MANUCHAR NV is not available. You also can look at reviews of MANUCHAR NV, open positions, location of MANUCHAR NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MANUCHAR NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MANUCHAR NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MANUCHAR NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MANUCHAR NV, employees, financial statistics.