Altabo BVBA

Contactgegevens Altabo BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Altabo BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Altabo BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Stationsstraat 93A; 9810; Nazareth, België

Telefoon (phone): 09 385 63 95 (+32-09 385 63 95) 09 385 63 95 (+32-09 385 63 95)

Fax (fax): 09 385 50 48 (+32-09 385 50 48) 09 385 50 48 (+32-09 385 50 48)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Altabo BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Altabo BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Altabo BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Altabo BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Altabo BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Altabo BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Altabo BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Altabo BVBA
Products information Altabo BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE08890106201
Ondernemingsnummer: 8397644042
Hoofdstad (capital): 634,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 655,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Producten die in Altabo BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Road and yard signalling

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Altabo BVBA
(Get full report from official database of BE for Altabo BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Altabo BVBA
Addition kinds of activities for Altabo BVBA

25140303. Kindermeubilair: metaal | Nursery furniture: metal
26550000. Vezelbakjes, drums en soortgelijke producten | Fiber cans, drums, and similar products
28690318. Vinyl acetaat | Vinyl acetate
42159903. Pakket levering, voertuig | Package delivery, vehicular
51999916. Ijs, vervaardigd of natuurlijk | Ice, manufactured or natural
73239904. Credit investigation service | Credit investigation service
82110205. Privé gecombineerde elementaire en middelbare school | Private combined elementary and secondary school

Werken bij Altabo BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Altabo BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Altabo BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Altabo BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Service Technieker m/v (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Technisch onderhoud uitvoeren aan allerlei (kook) apparaten. Om je job ten volle uit te voeren krijg je een servicebus met alle benodigdheden ( laptop, telefoon, en IPad)

  • Reachtruckchauffeur 2 ploegen (M/V) (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Dendermonde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar een logistiek medewerker/ reachtruckchauffeur voor een bedrijf te Dendermonde. Je bestuurt een reachtruck en bent in het bezit van een geldig attest en eventueel ervaring. Je zet bestellingen klaar voor verzending. Je stockeert goederen in het magazijn. Je staat in voor het laden & lossen van vrachtwagens.

  • All-Round Medewerker (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Zonhoven zijn we op zoek naar een All-Round Medewerker. Je kan ingeschakeld worden als productiearbeider, magazijnier en hulpkoerier, afhankelijk van de nood binnen het bedrijf. Je kan onder meer instaan voor het correct afwegen van de grondstoffen en mengen, op basis van recepturen. Dit betekent dat je de recepturen goed moet lezen, interpreteren en soms ook hoeveelheden kan omrekenen. Tijdens het hele proces zorg je ervoor dat je eigen werkruimte proper blijft. Als magazijnier moet je de orders klaarmaken, op basis van orderpicklijsten. Daarnaast kan het ook zijn dat je mee gaat leveren met de chauffeur. Soms moet je de producten manueel tillen en binnendragen bij de klant. Dit betekent dat je telkens zakken van 25 kg moet tillen, wat fysiek zwaarder werk is. Bovendien moet je klantgericht en vriendelijk zijn.

  • Chauffeurs CE - werken met plateau en kraan (MOORSLEDE)

    Regio: MOORSLEDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Een bedrijf de Moorslede is op zoek naar chauffeurs CE voor de besturing en bediening van een plateauvrachtwagen met kraan. Je hebt de optie om internationaal te rijden, maar dit hoeft niet. Je werkt met een autolaadkraan. Hiervoor krijg je een korte opleiding zodat je de bediening ervan onder de knie krijgt. Je doet ongeveer 2 à 3 ritten per dag. Er is een extra premie voorzien voor deze chauffeurs en je krijgt maaltijdcheques.

  • STUDENT FRITUUR VRIJDAG - DESSELGEM (DESSELGEM)

    Regio: DESSELGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Studentenjob

    Voor een frituur in Desselgem gaat Forum Jobs op zoek naar een student(e) die vrij is om te werken op vrijdag. Je werkt 's middags van 11:45 tot 13:45 en van 17:30 tot 23:00.

  • Student zaterdagwerk (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: Synergie Waregem

    Type: Studentenjob

    Voor een bakkerij in Zulte zoeken wij een gemotiveerde student! Je zal instaan voor de bediening van de klanten, proper houden van het atelier achteraan en van de bakkerij. Je werkt telkens op zaterdag van 6u tot 12u OF van 13u tot 17u.

  • Student Shopbediende tankstation (M/V) (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste student (m/v) voor onze klant in St Truiden: - broodjesbar, groenten snijden en kuisen - klanten bedienden - rekken aanvullen, drank aanvullen - opvolgen tanken en geld innen - kassa - onderhoud van de winkel

  • Job étudiant (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    En tant que étudiant, vous serez responsable de: La réception et l'accueil des visiteurs La gestion des appels entrants, prise des messages et transfert L'encodage et le scanning des dossiers La gestion du courrier, la distribution,… Diverses tâches administratives

  • Junior .NET developer (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: NOVADO

    Type: Vaste Job

    Passie voor IT en UI? Get hooked!

  • Kinderneuroloog (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: BalanSS

    Type: Zelfstandige activiteit

    BalanSS is een multidisciplinair centrum aan de rand van Gent met een groep logopedisten, kinesisten, psychologen, diëtist, psychomotoor therapeuten, orthopedagogen,.. Door de steeds groter wordende instroom patiënten en de bouw van een extra locatie in 2019 in Latem stijgt onze nood aan een extra samenwerkingsverband met een kinderneuroloog om ons te helpen met intervisiemomenten, diagnosestelling, eventuele opstart medicatie, voorschriften verder onderzoek…. Hieronder geven we kort even onze visie en missie weer, maar kijkt u gerust op www.BalanSS.be en www.learn2Learn.be om te bekijken of u zich in onze werking kan vinden. Onze visie: Aanreiken van een warme efficiënte & kwalitatieve hulpverlening zonder wachtlijsten. Behandeling op maat en noodzaak van de patiënt met als enig doel: een snel, optimaal en bereikbaar resultaat. BalanSS – multidisciplinair centrum bestaat uit 2 afdelingen: BalanSS Diagnostiek & BalanSS Behandeling. Learn2Learn remediërende studiecoaching werkt parallel met het centrum.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Keukenhulp (OUD-HEVERLEE)

    Regio: OUD-HEVERLEE

    Bedrijf: SPAANS DAK

    Type: Flexijob

    Helpen bij het bereiden van eten zoals groenten wassen en snijden, koekjes afbakken.

Zoek naar antwoorden van Altabo BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Altabo BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Altabo BVBA. Laat een reactie achter voor Altabo BVBA. Altabo BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Altabo BVBA. Leave a respond for Altabo BVBA. Altabo BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Altabo BVBA op de google maps. Adres en contacten Altabo BVBA
Location of Altabo BVBA on the google maps. Address and contacts of Altabo BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Altabo BVBA Altabo BVBA: INSTITUUR ANNICK | Pigalle | Vrijders Albert BVBA | KIM REIZEN | WILLY MARLEIN

Other related companies as Altabo BVBA: INSTITUUR ANNICK | Pigalle | Vrijders Albert BVBA | KIM REIZEN | WILLY MARLEIN

Altabo BVBA is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Altabo BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08890106201. Het bedrijf Altabo BVBA bevindt zich op het adres: Stationsstraat 93A; 9810; Nazareth. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 634,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 655,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Road and yard signalling. Producten gemaakt in Altabo BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Altabo BVBA is Timmerhout en Houtproducten, behalve meubels, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Altabo BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Altabo BVBA, openstaande posities, locatie van Altabo BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Altabo BVBA is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is Altabo BVBA, company assigned to the tax number BE08890106201. The company Altabo BVBA is located at the address: Stationsstraat 93A; 9810; Nazareth. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 634,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 655,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Road and yard signalling. Products created in Altabo BVBA were not found.
The main activity of Altabo BVBA is Lumber and Wood Products, Except Furniture, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Altabo BVBA is not available. You also can look at reviews of Altabo BVBA, open positions, location of Altabo BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Altabo BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Altabo BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Altabo BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Altabo BVBA, employees, financial statistics.