PHILIPPE LEFEBVRE

Contactgegevens PHILIPPE LEFEBVRE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PHILIPPE LEFEBVRE: address, phone, fax, email, website, opening hours

PHILIPPE LEFEBVRE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MERELSSTRAAT 7; 8770; INGELMUNSTER, België

Telefoon (phone): 51313202 (+32-51313202) 51313202 (+32-51313202)

Fax (fax): +32 (69) 103-70-57 +32 (69) 103-70-57

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PHILIPPE LEFEBVRE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PHILIPPE LEFEBVRE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PHILIPPE LEFEBVRE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PHILIPPE LEFEBVRE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PHILIPPE LEFEBVRE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PHILIPPE LEFEBVRE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PHILIPPE LEFEBVRE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PHILIPPE LEFEBVRE
Products information PHILIPPE LEFEBVRE

BTW identificatienummer (tax): BE05621948242
Ondernemingsnummer: 3930877685
Hoofdstad (capital): 330,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 485,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Activités: Peinture.. Activités: Pose de Papier Peint.

Product categorie (product category): Revêtements pour sols and murs. Peinture

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PHILIPPE LEFEBVRE
(Get full report from official database of BE for PHILIPPE LEFEBVRE)

Aanvulling soorten activiteiten voor PHILIPPE LEFEBVRE
Addition kinds of activities for PHILIPPE LEFEBVRE

245200. Geprefabriceerde houten gebouwen | Prefabricated wood buildings
251200. Gestoffeerde huishoudelijke meubels | Upholstered household furniture
372804. Militaire vliegtuiguitrusting en bewapening | Military aircraft equipment and armament
20910303. Kabeljauw, gepekeld | Codfish, pickled
36340511. Schoenpoetsers, elektrisch | Shoe polishers, electric
51370000. Dames- en kinderkleding | Women's and children's clothing
80599905. Persoonlijke verzorging thuis, met gezondheidszorg | Personal care home, with health care

Werken bij PHILIPPE LEFEBVRE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PHILIPPE LEFEBVRE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PHILIPPE LEFEBVRE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PHILIPPE LEFEBVRE. Looking for open vacancies in other companies

  • Allround productiemedewerker (m/v) (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Op zoek naar een functie als allround arbeider met een wisselend en fysisch takenpakket in 2-ploegen? Zoek dan niet verder! Wat doe je: Nee, geen simpele knoppendrukker. Geen lopende band werk, maar allround productiewerk in een fabriek. Je bent gedreven en houdt van aanpakken? Dan is deze functie wat voor jou! Het bedrijf zal een nieuwe lijn beginnen en zoekt hiervoor allround arbeiders die paletten gaan ontpakken, producten uit dozen halen, alles sorteren,... Kortom jij zorgt ervoor dat deze lijn volledig klaar wordt gestoomd en alles klaar staat om op te starten. Voor wie doe je het: Meer en meer wordt stilgestaan bij onze ecologische afdruk en gaan we op zoek naar duurzame oplossingen. Ook voedselverspilling zorgt voor een grote impact op het milieu en dit is net waar Trotec een unieke rol in speelt. Zij nemen namelijk het volledige proces in handen waarbij ze voedingsproducten van plantaardige oorsprong verwerken tot een hoogwaardige basisgrondstof voor dierenvoeding. Deze voedingsproducten zijn in feite afgekeurde producten, die niet geschikt zijn voor consumptie. Dit omwille van een verkeerde vorm, verkeerde samenstelling, gebroken stukjes,… . Nog nooit op gelet dat alle koekjes in de doos dezelfde mooie vorm hebben, de pralines er allemaal hetzelfde uitzien, zonder gebreken? Deze “mislukte” producten worden dus opgehaald door Trotec en bij hen volledig verwerkt! Zo gaat er niets verloren!

  • Poetshulp Weelde (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: PUUUR TURNHOUT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Meulebeke – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (MEULEBEKE)

    Regio: MEULEBEKE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. je bent van alle markten thuis: schoonmaken, trijken,boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp Gooik (GOOIK)

    Regio: GOOIK

    Bedrijf: PUUUR HALLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je Trefwoorden: Huishoudhulp, Kuisvrouw, Poetshulp, Schoonmaak, Poetsen,Thuishulp ,Huishouden ,Poetsvrouw ,Schoonmaakster, Kuisen ,Job mooie werkuren, Poetsen aan huis ,Poetsen particulieren ,Dienstencheques, Puur,Vast contract ,Vaste uren, Geen diploma, Strijken, Schoonmaken, Poetsman, Poetsdienst, Werken dichtbij huis,Vlaams-Brabant, Sodexo, Koken,Vacature, Kilometervergoeding, Schoonmaakwerk, Werksters, Nettoyer, Cleaning, Femme de ménage, Housekeeping, Werkvrouw, Aide ménagère, Aide à domicile

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Sint-Truiden – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • HUISHOUDHULP (M/V) NEVELE (deeltijds - zelf te kiezen) (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Vertegenwoordiger (MEETKERKE)

    Regio: MEETKERKE

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Vaste Job

    Voor ons kantoor regio Brugge zijn we op zoek naar een gepassioneerde vertegenwoordiger. Iemand die zich vastbijt in de markt en op zoek gaat naar de juiste oplossing voor onze klant. De ideale combinatie tussen hunter en farmer. Je moet zowel op zoek naar nieuwe opportuniteiten terwijl je anderzijds je reeds bestaande klanten moet onderhouden en opvolgen. Je hebt geen drempelvrees en moet uitgaan van het alom bekende “een nee heb je, een ja kan je krijgen” en van uit die situatie cold visits en cold calls kunnen uitvoeren. Eens voorbij de eerste kennismaking is het belangrijk om met de klant mee te denken, zich emphatisch op te stellen. In onze sector is ook belangrijk om weten dat wanneer de verkoop is afgerond, de totaliteit van je job niet is afgerond. Het inpassen van de juiste persoon, opvolgingen, … Omgaan met onze techniekers, luisteren naar hun verhaal, zorgen dat ze op vrijdag met een goed gevoel bij jou buiten gaan op kantoor.

  • Technisch Consultant – Office 365 (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Infront

    Type: Vaste Job

    Als Technisch Consultant ontwerp en realiseer je de applicatiearchitectuur van Office 365 en SharePoint oplossingen voor onze klanten. Gebaseerd op business cases en functionele ontwerpen kan je een technische analyse maken en een gestructureerd plan voor implementatie uitwerken. De kwaliteit en duurzaamheid van de oplossing is jouw verantwoordelijkheid. In de presalesfase van een project maak je deel uit van het bid-team, waarbij je een solution design oplevert binnen de vereisten van scope en budget, tegen een uitdagend tijdschema. Je kan dit daarna overtuigend presenteren aan de klant, terwijl je zonder verpinken kan antwoorden op ad-hoc vragen. Daarnaast kan je de klant begeleiden naar een langetermijnvisie over SharePoint en Office 365. Bij dit alles plaats je de noden en tevredenheid van de klant steeds centraal. Je weet dat communicatie hier van cruciaal belang is, en houdt hier rekening mee zowel binnen het eigen projectteam als naar de klant toe.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • PA (m/v) voor CEO (masterniveau) - Antwerpen (1291150) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Secretary Plus Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als high level personal assistant (m/v) ondersteun je de CEO op administratief en organisatorisch vlak teneinde op een confidentiële wijze bij te dragen tot een vlot verloop de dagelijkse werkzaamheden. Jobinhoud: * Je beheert de agenda en staat in voor de coördinatie van activiteiten van het directielid; * Je verzorgt de correspondentie en staat in voor het mailboxbeheer; * Je bent verantwoordelijk voor de praktische en organisatorische voorbereiding en opvolging van vergaderingen en dossiers; * Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en opvolgen van diverse activiteiten en events; * Je staat in voor de opvolging van een aantal toegewezen dossiers; * Je bent verantwoordelijk voor het documentbeheer; * Office management voor een 20-tal collega's. De functie kan nog uitgebreid worden afhankelijk van de competenties en interesses van de persoon die wordt aangeworven.

  • Financieel adviseur( Hoofd of bijberoep ) Regio SINT TRUIDEN (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: GILS CAROLINE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bij ons geloven we in medewerkers die graag hun eigen professioneel pad willen uitstippelen. Zo krijgen onze medewerkers alle vrijheid en vertrouwen om hun eigen talenten maximaal in te zetten. Als zelfstandige adviseur bestaat uw takenpakket vooral uit het uitbouwen en behouden van de verzekeringsportefeuille. Enerzijds doet u aan prospectie van nieuwe klanten, onderhoudt u de diverse klantencontacten en kijkt u uit naar mogelijkheden voor uitbreidingen. Anderzijds biedt u oplossingen op maat van de klant aan. Toekomstgewijs kan u bij ons ook heel makkelijk doorgroeien en is er voor elke persoon wel een mooie carriëre weggelegd. Bij ons kan u starten in bijberoep en doorgroeien tot hoofdberoep.

  • Klinisch Kinderpsycholoog – Klinisch Orthopedagoog (M/V) (ZONHOVEN)

    Regio: ZONHOVEN

    Bedrijf: GROEPSPRAKTIJK BALANS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je bent bereid je te engageren om onze groepspraktijk mee te dragen en vorm te geven. Dit toon je door organisatorische engagementen op te nemen (bv. telefoonpermanentie, PR, …) en aanwezig te zijn op teamvergaderingen.

Zoek naar antwoorden van PHILIPPE LEFEBVRE in sociale netwerken
Look for responds of PHILIPPE LEFEBVRE in social networks

Lees alle opmerkingen voor PHILIPPE LEFEBVRE. Laat een reactie achter voor PHILIPPE LEFEBVRE. PHILIPPE LEFEBVRE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PHILIPPE LEFEBVRE. Leave a respond for PHILIPPE LEFEBVRE. PHILIPPE LEFEBVRE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PHILIPPE LEFEBVRE op de google maps. Adres en contacten PHILIPPE LEFEBVRE
Location of PHILIPPE LEFEBVRE on the google maps. Address and contacts of PHILIPPE LEFEBVRE

Andere gerelateerde bedrijven als come PHILIPPE LEFEBVRE PHILIPPE LEFEBVRE: INSTITUUT MARIJKE | GARAGE MAENHOUT | INTERN. TECHNOLOGY CONTR. | Roelandts T | ECOLE LA CIME

Other related companies as PHILIPPE LEFEBVRE: INSTITUUT MARIJKE | GARAGE MAENHOUT | INTERN. TECHNOLOGY CONTR. | Roelandts T | ECOLE LA CIME

PHILIPPE LEFEBVRE is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PHILIPPE LEFEBVRE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05621948242. Het bedrijf PHILIPPE LEFEBVRE bevindt zich op het adres: MERELSSTRAAT 7; 8770; INGELMUNSTER. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 330,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 485,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Revêtements pour sols and murs. Peinture. Lijst met producten zijn Activités: Peinture.. Activités: Pose de Papier Peint..
De hoofdactiviteit van PHILIPPE LEFEBVRE is Algemene Merchandise Stores, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PHILIPPE LEFEBVRE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PHILIPPE LEFEBVRE, openstaande posities, locatie van PHILIPPE LEFEBVRE op de kaart.

PHILIPPE LEFEBVRE is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is PHILIPPE LEFEBVRE, company assigned to the tax number BE05621948242. The company PHILIPPE LEFEBVRE is located at the address: MERELSSTRAAT 7; 8770; INGELMUNSTER. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 330,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 485,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Revêtements pour sols and murs. Peinture. List of products are Activités: Peinture.. Activités: Pose de Papier Peint..
The main activity of PHILIPPE LEFEBVRE is General Merchandise Stores, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of PHILIPPE LEFEBVRE is not available. You also can look at reviews of PHILIPPE LEFEBVRE, open positions, location of PHILIPPE LEFEBVRE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PHILIPPE LEFEBVRE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PHILIPPE LEFEBVRE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PHILIPPE LEFEBVRE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PHILIPPE LEFEBVRE, employees, financial statistics.