M. VALCKE

Contactgegevens M. VALCKE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data M. VALCKE: address, phone, fax, email, website, opening hours

M. VALCKE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HUNDELGEMSESTEENWEG 459; 9820; MERELBEKE, België

Telefoon (phone): 475390856 (+32-475390856) 475390856 (+32-475390856)

Fax (fax): +32 (87) 430-63-48 +32 (87) 430-63-48

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) M. VALCKE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "M. VALCKE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "M. VALCKE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van M. VALCKE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen M. VALCKE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of M. VALCKE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees M. VALCKE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti M. VALCKE
Products information M. VALCKE

BTW identificatienummer (tax): BE02337585449
Ondernemingsnummer: 3944610595
Hoofdstad (capital): 658,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 660,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Activités: Carreleurs.

Product categorie (product category): Revêtements pour sols and murs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor M. VALCKE
(Get full report from official database of BE for M. VALCKE)

Aanvulling soorten activiteiten voor M. VALCKE
Addition kinds of activities for M. VALCKE

201102. Varkensproducten, van varkens geslacht ter plaatse | Pork products, from pork slaughtered on site
226201. Drukkerijen, kunstmatige vezels en zijden breedgeweven stoffen | Printing, manmade fiber and silk broadwoven fabrics
23950204. Borduurwerk, behalve schiffli machine | Embroidery products, except schiffli machine
35640100. Zuiverings- en stofinzamelapparatuur | Purification and dust collection equipment
36120112. Spanningsregelaars, transmissie en distributie | Voltage regulators, transmission and distribution
50630400. Verlichtingsarmaturen | Lighting fixtures
83220610. Sociale dienstcentrum | Social service center

Werken bij M. VALCKE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in M. VALCKE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor M. VALCKE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for M. VALCKE. Looking for open vacancies in other companies

  • Warehouse Operations (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ASAP MARITIEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * Administratieve afwikkeling/verwerking van dossiers magazijnbehandelingen * Geven van opdrachten  aan leveranciers * Nauw operationeel contact met klanten * Facturatie afgewerkte dossiers * Coördinatie van werk met dispatch afdeling

  • Medewerker lingerieoutlet 2, 3, 4 en 5 nov (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar medewerkers om te werken op een lingerie outlet in Kuurne. Je verwelkomt de klanten en zorgt ervoor dat het magazijn netjes blijft. De outlet zelf gaat door in het weekend van vrijdag 2/11 tot en met maandag 5/11 We zoeken nog medewerkers om te werken op: - vrijdag 2/11 : 10u-18u, met halfuur pauze - zaterdag 3/11 : 10u-18u met halfuur pauze - zondag 4/11: 11u-18u met halfuur pauze +18 jaar - maandag 5/11: 13u-18u met halfuur pauze

  • Student planner kerstvakantie 2018 (HOUTHALEN)

    Regio: HOUTHALEN

    Bedrijf: ADECCO HOUTHALEN

    Type: Studentenjob

    Student gezocht om te werken als planner bij onze klant te Houthalen. Als logistiek planner sta je in voor de opvolging van de planning (personeelsplanning) Je bent een vlot persoon en houdt ervan om veel telefonische contacten te hebben. Je werkt in dagdienst van maandag tem donderdag van 6u-14u en op vrijdag 6u-13u30. Je bent beschikbaar gedurende de hele kerstvakantie en eventueel ook herstvakantie

  • Jobstudent(e) Slagerij (woensdagnamiddag + eventueel weekend) (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Studentenjob

    Voor een slagerij in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een jobstudent(e) om wekelijks op woensdagmiddag, zaterdag en/of zondag bij te springen. Woensdag van 14u tot 18, zaterdag en zondag van 08u tot 13u. Jouw takenpakket bestaat uit het bedienen van vlees, het afrekenen en de afwas tussendoor.

  • Nutritioist/kwaliteitsmanager regio Lennik (LENNIK)

    Regio: LENNIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Als Nutritionist ben je verantwoordelijk voor: Een nutritioneel correcte samenstelling van onze voedings- en snackproducten (voor hond, kat, vogel en knaagdier) die ontwikkeld worden door Product Management of gevraagd worden door onze klanten. Kostprijsbewaking is daarbij belangrijk. Het signaleren van markttrends mbt grondstoffen en producten en dit vertalen naar praktische adviezen voor Product Management. Het verder ontwikkelen van de nutritionele kennis van de organisatie. Het bewaken van de juistheid en volledigheid van de etikettering volgens de geldende wetgeving en het opvolgen en toepassen van veranderingen in deze wetgeving. Het helpen ontwikkelen van nieuwe producten en product content, waarbij je de nutritionele USP¿s vertaald naar relevante informatie voor de consument. Hiervoor werk je nauw samen met je collega¿s van Product Management en Sales. Als Kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor: Het uitwerken en in de praktijk brengen van het kwaliteitsbeleid van onze eigen productie (mengen en verpakken van graanmengelingen voor vogels en knaagdieren), waaronder het up to date houden van het kwaliteitshandboek (FSSC22000) en dit implementeren op de werkvloer. De controle op de kwaliteit van onze productiegoederen tijdens de verschillende fasen van het productieproces (van binnenkomende grondstoffen tot uitgaande afgewerkte orders). Het voorbereiden, mee implementeren en begeleiden van kwaliteitsaudits. Sensibiliseren, motiveren en opleiden van medewerkers op vlak van kwaliteit, waardoor je het kwaliteitsbewustzijn verbetert en de gevoeligheid voor kwaliteit binnen de organisatie vergroot. Het registreren en behandelen van (interne en externe) klachten, van alle voedingsproducten. Het verder uitwerken en beheren van de kwaliteitsadministratie, zoals het voorhanden maken van de nodige technische fiches en attesten voor verkoop, het creëren en bijhouden van analyses en certificaten van onze eindproducten, etc. ....

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Financial Controller (GROOT-BIJGAARDEN)

    Regio: GROOT-BIJGAARDEN

    Bedrijf: AMPLIFON BELGIUM

    Type: Vaste Job

    In de functie van Financial Controller ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het behoud van een controle- en informatiefunctie waarbij je de nodige business support levert vanuit financieel oogpunt om Amplifon te ondersteunen in het behalen van de vooropgestelde doelen en te zorgen voor een financieel gezonde toestand van de Belgische en Luxemburgse entiteit. Je evalueert de naleving van richtlijnen en reglementeringen en bekijkt de goede werking, de doeltreffendheid en de efficiëntie van bestaande processen en zorgt voor de verbetering hiervan. Je werkt hierbij nauw samen met de Director Finance & Operations, de collega-Business Analyst en de verschillende back-office departementen (IT, Customer service, payroll…). Inhoud van de functie Budgetcontrole door vergelijking van budgetten met actuals en het geven van verbetervoorstellen om bestaande verschillen weg te werken Ondersteuning in de opmaak van de jaarlijkse budgetten door het management Deelname aan de maandrapporteringen Zorgen voor financiële analyse en inzichten ter ondersteuning van beslissingen binnen de organisatie Verantwoordelijk voor controle op Law 262 compliance Uitvoeren van analyses mbt winstgevendheid op productniveau en op niveau van verdeelkanalen Anticiperen op en intiëren van prijsonderhandelingen Ad hoc analyses en rapporteringen op vraag van het management Actieve deelname aan JD Edwards and BI projecten in het verbetering van financiële tools en rapporteringen

  • Commercieel medewerker binnendienst (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Commercieel medewerker binnendienst Voor onze klant te Herentals zijn we op zoek naar een technisch commercieel medewerker; Beantwoorden van de telefoon; Alle werkzaamheden op het gebied van de volledige orderverwerking, facturatie en verkoopsadministratie ; Dienst sales service : opvolgen zendingen, beantwoorden vragen allerlei klanten; Communicatie met het verkoopteam; Overige algemene administratie werkzaamheden (memo's, offertes,...); Vertaalwerkzaamheden (NL/F - F/NL); Rapportages verzorgen.; Meetings voorbereiden; Presentaties uitwerken;

  • Apotheek afgevaardigde met een eerste bewezen sales ervaring! (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Quintiles

    Type: Vaste Job

    Professionals in de gezondheidszorg overtuigen Een specifiek product of therapeutisch domein beheren Als apotheek afgevaardigde, ben je de cruciale link tussen je pharmaceutisch bedrijf en de apotheek in je regio. Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van een verschillende producten in jouw territorium, en voor het opbouwen van waardevolle partnerships met belangrijke besluitvormers binnen de gezondheidszorg, in dit geval de apothekers. Je benut je externe sales ervaring op het vlak van verkopen en onderhandelen, je te positioneren en van de concurrentie en jezelf te onderscheiden. Belangrijke professionals in de gezondheidszorg overtuigen Zelfstandig werken op basis van een sterke ondersteuning Samen gaan we voor vooruitgang binnen de gezondheidszorg Profiel * Je beschikt over een hoger diploma, Master en/of Bachelor +3/+4 (wetenschappelijk, paramedisch of commercieel). * Je beschikt over een eerste professionele ervaring : enkel kandidaturen met een eerste externe sales ervaring worden in aanmerking genomen * Je bent enthousiast – leergierig – positief ingesteld – resultaatgericht – ondernemend en flexibel * Je beschikt over uitstekende communicatieve en relationele vaardigheden * Je beschikt over een rijbewijs, type B * Je hebt een bovengemiddelde affiniteit met het medisch/wetenschappelijke vakgebied * Je houdt van verkoop & koude prospectie schrift je allesbehalve af We zoeken mensen woonachtig op de volgende regio's : - Anwterpen - Limburg - Oost Vlaanderen - West Vlaanderen

  • zelfstandig kinesist orthopedie en manuele therapie (MORTSEL)

    Regio: MORTSEL

    Bedrijf: GZA Ziekenhuizen Sint-Jozef

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je staat in voor de kinesitherapeutische behandeling van ambulante patiënten: algemene en orthopedische revalidatie. Je werkt mee aan de uitbreiding van de ambulante therapie. Daarnaast geef je de groepslessen rugrevalidatie. Je werkt deeltijds (vast op maandagnamiddag, dinsdagnamiddag en vrijdagnamiddag). Daarnaast kan je vanaf midden december op maandagvoormiddag, woensdag een hele dag en vrijdagvoormiddag (vanaf januari) een collega vervangen.

  • Arhs Developments - BI Analyst Developer (Hadoop and/or Teradata and/or Informatica) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Your Role You will work closely with your squad colleagues and be responsible for the analysis, development, testing and follow up of the implementation of project deliverables with a focus on quality load and integrate data from our multitude of applications, service platforms and networks in the Enterprise Data Warehouse/Data Lake via ETL solutions creating datamarts and/or reports/dashboards The analyst/developer is a key contact person for internal clients and takes care of optimal communication and collaboration with them and all other teams needed, in and outside our domain. He/she contributes to the organization and optimization of team processes. You make sure that your (and your colleagues') solutions are matching the requirements regarding security (retail/wholesale, legal, ...) and confidentiality, defined by Legal- and Security- teams and by our Datawarehouse Data Security Officer (DSO). You have to make sure that solutions make optimal use of available computer capacity (CPU, I/O, Storage, memory, ...), available on our platforms (Teradata, Hadoop, Oracle, ...) and guarantee optimal performance.   Your Skills   As we are looking for analyst/developers in 3 technological areas you possess several of the technical skills of 1 or more of the following skillsets: Data Integration Profound knowledge of key concepts of Business Intelligence, Data Warehousing and entity-relationship (E-R)-, Third Normal Form (3NF)- and dimensional modeling (knowledge on RDA helps) Good knowledge on Hadoop and related technologies (Hortonworks Hadoop stack, HBase, MapReduce, Storm, Hive, Kafka, Scala, Spark ...) Knowledge and experience in: Scripting (Perl, Java, Python, R, ...) NoSQL principles and systems: document stores, graph databases, Kvp stores Parallel data processing (Mpp) and tuning Statistical Modeling BI tools (Informatica, MicroStrategy), databases (Teradata, Oracle) modeling tools (RDA) Data Delivery with focus on MicroStrategy You have a good general knowledge of the entire MicroStrategy platform/architecture and know how components work/communicate You have a profound knowledge of the MicroStrategy Developer & Architect Schema & public objects development & design is like a second nature for you. You can develop interactive pixel perfect documents as well a dashboards through Visual Insight with the web (D3 JavaScript development is a plus) You have worked with object manager to create your own release Data Delivery with focus on Microsoft: SQL Server Integration Services Reporting Services Analysis Services (OLAP and/or Tabular) Power BI (Desktop and Services) Powershell Job scheduling via Jams

  • The Business Analysts - Functional Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben je op zoek naar een boeiende functie binnen een stabiel consultancybureau met naam en faam? Wens je te werken in een team van gedreven collega's binnen een open en aangename sfeer? Wil jij daarnaast deel uitmaken van een groeiend bedrijf? Dan ben jij dé persoon naar wie wij op zoek zijn! Om het team van The Business Analysts (deel van de Cronos Group) te versterken zoeken we een toegewijde en vakkundige Functional Analyst. Onze ideale collega hecht belang aan community-feel en verkiest een open omgeving waarin eigen input gestimuleerd wordt. The Business Analysts is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, gericht op State-Of-The-Art Business oplossingen aan de hand van sterk onderbouwde analysetechnieken, Agile Project Management en een doordachte Enterprise Architectuur. Momenteel bestaat The Business Analysts uit meer dan 60 consultants. Dit maakt dat we over een brede waaier aan ervaring en expertise beschikken. Als groep vormt The Business Analysts een hecht team van consultants die hun job met passie uitoefenen. Jouw job Als onze collega ben je in staat om volgende taken op te nemen Als functionele analist vorm je de brug tussen de operationele kant van de organisatie enerzijds en de IT anderzijds; Je staat in voor de interpretatie van business analyses om zo een deel ervan om te zetten in een functionele analyse; Je gaat op zoek naar de behoeften van de organisatie, eindgebruikers en of stakeholders en vertaalt deze in een functionele analyse. Jouw analyse is vervolgens de aanzet tot de technische analyse; Je verzorgt de link tussen de business en het implementatie team (testers en developers); Je hebt kennis van de behavorial diagrams van UML (use-cases, sequence diagram, activity diagram, ...) en kan deze modelleren met verschillende modelleertools afhankelijk van de voorkeur van de klant; Je hebt ervaring met User stories en kennis van Agile en Scrum binnen de context van bovenvermelde taken. Jouw profiel Je hebt min. 2jaar ervaring als functionele analist; Je bezit een “Can-Do” mentaliteit en je hebt zin voor initiatief; Je hebt sterke analytische vaardigheden, een conceptueel denkvermogen en goede interpersoonlijke skills; Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en je kan prioriteiten stellen, omgaan met deadlines; Je hebt een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans. Ons aanbod Je wordt lid van een stabiel en dynamisch bedrijf dat openstaat voor jouw input en ideeën. Bovendien vormen jouw collega's een ondersteunend team van kennis en ervaring en krijg je de mogelijkheid om deel te nemen aan interne en externe opleidingen, seminaries en andere knowledge sharing events; Je ontvangt een vast contract met een competitief salaris en een compleet voordelenpakket (bedrijfswagen, tankkaart, laptop, verzekeringen, etc.); Je komt terecht in een no-nonsense omgeving met directe toegang tot het management en je wordt deel van de gerenommeerde Cronos Group, waar aandacht wordt gegeven aan individuele ondersteuning, professionele uitdagingen en je persoonlijke interesses & ambitie. Heb je interesse in deze uitdaging of ken je iemand in jouw netwerk die interesse kan hebben? Stuur je contactgegevens en CV door via de knop hieronder.

Zoek naar antwoorden van M. VALCKE in sociale netwerken
Look for responds of M. VALCKE in social networks

Lees alle opmerkingen voor M. VALCKE. Laat een reactie achter voor M. VALCKE. M. VALCKE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for M. VALCKE. Leave a respond for M. VALCKE. M. VALCKE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie M. VALCKE op de google maps. Adres en contacten M. VALCKE
Location of M. VALCKE on the google maps. Address and contacts of M. VALCKE

Andere gerelateerde bedrijven als come M. VALCKE M. VALCKE: PHILIPPE NEIRINCK | COVEE | Wallegem P | Galerie du Miroir | CULTURA BVBA

Other related companies as M. VALCKE: PHILIPPE NEIRINCK | COVEE | Wallegem P | Galerie du Miroir | CULTURA BVBA

M. VALCKE is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is M. VALCKE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02337585449. Het bedrijf M. VALCKE bevindt zich op het adres: HUNDELGEMSESTEENWEG 459; 9820; MERELBEKE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 658,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 660,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Revêtements pour sols and murs. Lijst met producten zijn Activités: Carreleurs..
De hoofdactiviteit van M. VALCKE is Kleding en accessoires, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van M. VALCKE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van M. VALCKE, openstaande posities, locatie van M. VALCKE op de kaart.

M. VALCKE is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is M. VALCKE, company assigned to the tax number BE02337585449. The company M. VALCKE is located at the address: HUNDELGEMSESTEENWEG 459; 9820; MERELBEKE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 658,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 660,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Revêtements pour sols and murs. List of products are Activités: Carreleurs..
The main activity of M. VALCKE is Apparel and Accessory Stores, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of M. VALCKE is not available. You also can look at reviews of M. VALCKE, open positions, location of M. VALCKE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over M. VALCKE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf M. VALCKE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about M. VALCKE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company M. VALCKE, employees, financial statistics.