LOUIS BOGAERT

Contactgegevens LOUIS BOGAERT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LOUIS BOGAERT: address, phone, fax, email, website, opening hours

LOUIS BOGAERT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): VARENSBOS 49; 9920; LOVENDEGEM, België

Telefoon (phone): 93725339 (+32-93725339) 93725339 (+32-93725339)

Fax (fax): +32 (64) 715-75-61 +32 (64) 715-75-61

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LOUIS BOGAERT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LOUIS BOGAERT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LOUIS BOGAERT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LOUIS BOGAERT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LOUIS BOGAERT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LOUIS BOGAERT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LOUIS BOGAERT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LOUIS BOGAERT
Products information LOUIS BOGAERT

BTW identificatienummer (tax): BE03298614501
Ondernemingsnummer: 1516357421
Hoofdstad (capital): 389,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 243,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Activités: Carreleurs.

Product categorie (product category): Revêtements pour sols and murs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LOUIS BOGAERT
(Get full report from official database of BE for LOUIS BOGAERT)

Aanvulling soorten activiteiten voor LOUIS BOGAERT
Addition kinds of activities for LOUIS BOGAERT

206302. Vloeibare suikerproducten, met uitzondering van raffinage | Liquid beet sugar products, except refining
801103. Medische verzekeringsverenigingen | Medical insurance associations
964104. Regulering van de landbouwmarketing, niveau van overheid | Regulation of agricultural marketing, level of government
23539907. Helmen, jungle doek: wol gevoerd | Helmets, jungle cloth: wool lined
27549903. Directories: gravure printing, niet gepubliceerd op de site | Directories: gravure printing, not published on site
49539905. Recycling, afvalstoffen | Recycling, waste materials
67929900. Oil royalty traders, nec | Oil royalty traders, nec
73891309. Procesdienstdienst | Process serving service

Werken bij LOUIS BOGAERT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LOUIS BOGAERT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LOUIS BOGAERT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LOUIS BOGAERT. Looking for open vacancies in other companies

  • Industrieel onderhoudsmedewerker m/v (HOUTHALEN)

    Regio: HOUTHALEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een schoonmaak bedrijf gelegen te Genk zijn wij dringend op zoek naar een industrieel reiniger voor een bedrijf in Houthalen. Je staat in voor het onderhoud van het terrein met de hogedrukreiniger. Ook dient er een trap gereinigd te worden. Je zal werken in koudere en warmere temperaturen.

  • Technical Assistant in Grimbergen (GRIMBERGEN)

    Regio: GRIMBERGEN

    Bedrijf: OFFICE TEAM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Technical Assistant in Grimbergen. Onze klant is een grote KMO, die actief is in de technische sector, gelegen in Grimbergen. Ze zijn dringend op zoek naar een Technical Assistant (M/V) met min. 5 jaar relevante ervaring, in het bezit van een Bachelor/Master of gelijkwaardig door ervaring. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Technical Assistant (M/V) zijn: Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de Projectmanager, Sustainable Manager en de Facility Manager; Je biedt administratieve ondersteuning gedurende het volledige verloop van projecten; Je beheert het overzicht van milieuvergunningen in overleg met de projectmanagers en derden; Je verleent administratieve ondersteuning bij bouw- en renovatieprojecten (verzekeringen, milieuvergunningen, verklaringen inzake sociale zekerheid, contracten), alsook voor de raamovereenkomsten; Je beheert de administratie van acceptatiecertificaten, bankgaranties, as-built en PID-bestanden; Je staat in voor een uniform archiveringssysteem, overzicht van alle bestanden, sites, projecten; Je bouwt het digitale en technische archief op; Je verleent administratieve ondersteuning bij het opstellen van structurele WDP-rapportage/sjablonen; Je organiseert formele en informele vergaderingen (driemaandelijks DEV teamoverleg, CTO consultatie); Je beheert de maandelijkse planning van de externe Projectmanagers; Je plant een tweewekelijkse overlegvergadering met de CTO met het oog op het rapporteren over de stand van zaken. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Winkelbediende afdeling verf en gereedschappen (HULSTE)

    Regio: HULSTE

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je zoekt een job als winkelbediende regio Hulste en wil je graag toespitsen op de afdeling verf en gereedschappen? Dan hebben wij een job voor jou! We zijn op zoek naar een winkelbediende voor de afdeling verf en gereedschappen. Je taken bestaan uit: aanvullen, orde en netheid op de afdeling verzorgen, klanten adviseren, kassawerk....

  • Administratief Bediende Orderverwerking (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Start People Kapellen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Op zoek naar een administratieve functie? Wil je werken in een aangenaam team en in een (ver)lichte werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Deurne zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Tot je afwisselende takenpakket behoren onder andere de volgende taken: Het invoeren van bestellingen (orderwerking); Opvolgen en controleren van bestellingen; Aftersales (contact met klanten); Algemene administratie; Facturatie.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Sorteerder tijdschriften (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor het machinaal en manueel sorteren van magazines zoekt onze klant in Lokeren extra studenten. Je werkt ofwel in nachtshifts of in een 2-ploegenstelsel. De shifts zijn op oproepbasis, ideaal voor een mooie bijverdienste!

  • Jobstudent vulploeg supermarkt (KOERSEL)

    Regio: KOERSEL

    Bedrijf: Agilitas Houthalen

    Type: Studentenjob

    Voor een supermarkt in Beringen zoeken wij gemotiveerde jobstudent winkelmedewerkers, om enkele dagen door de week na school te werken (van 17u00 tot 20u00). Het helpen lossen van vrachtwagens Het aanvullen van de rekken Het spiegelen van de rekken Ervoor zorgen dat de winkel er verzorgd uitziet Klanten verder helpen als ze iets niet vinden of vragen hebben

  • Jurist(e) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Cegelec

    Type: Vaste Job

    Denken. Meewerken. Overleggen.Als jurist(e) binnen de VINCI Energies groep onderhandel je contracten met klanten, onderaannemers en leveranciers. Je beheert zelfstandig juridische dossiers en verleent advies aan de business. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vlotte juridische integratie van onze geacquireerde vennootschappen. Functie Opstellen en onderhandelen van contracten met verschillende klanten, in lijn met de wettelijke vereisten Opvolgen van de contracten (aannemingscontracten, tijdelijke handelsvennootschappen, overheidsopdrachten, aankoop- en verkoopcontracten…) en oplossen van eventueel contractuele geschillen, al dan niet in overleg met advocaten Juridisch adviseren van managers, de Legal Director en andere interne departementen Opvolgen van de wetgeving omtrent overheidsopdrachten, economisch- en verbintenissenrecht en nodige opleidingen hieromtrent voorzien Je ondersteunt de Legal Director in haar dagelijkse taken Profiel Thinking out of the box, but within the law Je behaalde een master diploma rechten en je bezit minimaal 4 jaar relevante ervaring in het handels- en verbintenissenrecht Ervaring met overheidsopdrachten en onderaannemingscontracten is een pluspunt Je bent analytisch sterk en je bent een echte ‘problem-solver’ Je werkt voornamelijk vanuit Zwijndrecht/Kruibeke, maar verplaatst je ook naar andere vestigingen Je bezit een zeer goede kennis van het Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels en Frans Ons aanbod Een gevarieerde job met veel autonomie Een omgeving waar enorm veel expertise aanwezig is en waar je alle kansen krijgt om bij te leren Een leuke en professionele werksfeer Een loopbaantraject om door te groeien Een eerlijk verloningspakket met interessante extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, bonussysteem, bedrijfswagen…) Je maakt deel uit van een gezonde organisatie die onderdeel is van een internationale groep met ambities Interesse? Solliciteer dan online of door je motivatiebrief en cv te versturen naar [email protected]

  • Freelance docent 'vastgoedbediende' campus Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. Op dit moment zijn we op zoek naar gedreven vastgoedexpert! Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Als docent ken je de kneepjes van jouw vak en sta je te popelen om deze door te geven aan onze gemotiveerde studenten. Je leert hen alles over vastgoedaministratie, verkoop- en verhuurcontracten, etc.

  • ClearSource - Reporting Analyst (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are actively looking for an analyst with experience with SQL or Tableau. You will optimize and atomize internal processes.     Function Continuous analyzing to prepare commercial and operational decisions Internal reporting of KPI's and further optimization/automatization of processes. Preparing of external reporting towards clients and partners Analysing and answering of complex questions about data You will be the link between the business team and the data team. You will be part of a broad project. You will give trainings on Tableau, SQL and VBA You will analyse monthly, quarterly and yearly reportings You will transform Excell to SQL Developing of automated updates in some databases   Profile You have good experience with Tableau, SQL, VBA and MS access Experience with reporting and analysing of data is needed. Knowledge of JavaScript, JQuery and PHP is a plus You speak English, dutch is a big plus You are a teamplayer You are structured and proactive. You are able to work autonomous.   Details Start: ASAP contract: Freelance: 6 months + extensions location: Brussels   Interested? Please click on apply.

  • BEGELEIDER BUITENSCHOOLSE KINDEROPVANG (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: BUITENSCHOOLSE OPVANG

    Type: Werfreserve

    Je staat als kinderbegeleider in voor de buitenschoolse opvang van kinderen tussen 2,5 en 12 jaar. Je speelt met de kinderen, organiseert spelletjes en activiteiten. Daarnaast heb je ook de nodige aandacht voor verzorging, rust en hygiëne. Je werkt samen in een team. Je informeert de ouders over het verloop van de opvangdag.

  • Beheerscontroleur - On Site - Edegem - Werfreserve (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: NV Sodexo Belgium SA

    Type: Werfreserve

    Als Beheerscontroleur On Site, verzeker je de goede werking en controle van de administratie en van het economisch beheer van de site bij één van onze grootste contracten. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en implementeren van het interne controlesysteem binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor : Financieel & administratief beheer van de site : Organisatie en controle van de aankoopcyclus (bestelbons, verzendingsnota's, ...) Het boeken van de aankoopcyclus (intern systeem: Click & buy) (verzendingnota's, facturen, stock, kleine kassa, onkostennota's, ...) en de verkoopcyclus (opmaak facturatie klant, opbrengsten en stortingen, ...) De interne controle op de site organiseren en dit volgens de interne procedures van Sodexo: Controle van de leveringen Controle van cashstroom: kassa en stortingen Controle van de inventarissen Controle van de facturatie Enz. Analyse van de resultaten Maandelijkse analyse en becommentariëren van de resultaten naar de Client Relations Manager (CRM). Gedetailleerde analyse van de kosten (Food &Beverage costs, personeelskosten, afschrijving en andere uitbatingskosten, ....) Berekening van diverse ratio's en indicatoren voor de opvolging en optimalisatie van de kosten Opvolging actieplannen m.b.t. kostenoptimalisaties opgesteld samen met de CRM Voorstellen formuleren om de controles te optimaliseren ifv de behoeften van de site Allerhande ad hoc analyses Interne en externe rapportering Maandelijkse rapportering en afsluit (in samenwerking met de boekhouding) Opvolging van de beheersindicatoren (vb. F&B costs, verkoopmix, personeelskosten, ...) Rapportering naar de klant ifv zijn vraag Budgetbeheer Helpen bij het opstellen van de jaarlijkse budgetten samen met de General Services Manager Maandelijkse herziening van de forecast volgens de economische tendensen op de site Algemene administratie / loonadministratie Je helpt, indien nodig, bij de algemene administratie en loonadministratie. Dit onder aansturing van de CRM

Zoek naar antwoorden van LOUIS BOGAERT in sociale netwerken
Look for responds of LOUIS BOGAERT in social networks

Lees alle opmerkingen voor LOUIS BOGAERT. Laat een reactie achter voor LOUIS BOGAERT. LOUIS BOGAERT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LOUIS BOGAERT. Leave a respond for LOUIS BOGAERT. LOUIS BOGAERT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LOUIS BOGAERT op de google maps. Adres en contacten LOUIS BOGAERT
Location of LOUIS BOGAERT on the google maps. Address and contacts of LOUIS BOGAERT

Andere gerelateerde bedrijven als come LOUIS BOGAERT LOUIS BOGAERT: CARPREAU CORINNE | LEYSEN STEFAN | GHEKIERE-DEVOS | MIJLEMANS | P?TISSERIE BONNEMAN

Other related companies as LOUIS BOGAERT: CARPREAU CORINNE | LEYSEN STEFAN | GHEKIERE-DEVOS | MIJLEMANS | P?TISSERIE BONNEMAN

LOUIS BOGAERT is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LOUIS BOGAERT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03298614501. Het bedrijf LOUIS BOGAERT bevindt zich op het adres: VARENSBOS 49; 9920; LOVENDEGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 389,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 243,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Revêtements pour sols and murs. Lijst met producten zijn Activités: Carreleurs..
De hoofdactiviteit van LOUIS BOGAERT is Spoorwegvervoer, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LOUIS BOGAERT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LOUIS BOGAERT, openstaande posities, locatie van LOUIS BOGAERT op de kaart.

LOUIS BOGAERT is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is LOUIS BOGAERT, company assigned to the tax number BE03298614501. The company LOUIS BOGAERT is located at the address: VARENSBOS 49; 9920; LOVENDEGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 389,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 243,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Revêtements pour sols and murs. List of products are Activités: Carreleurs..
The main activity of LOUIS BOGAERT is Railroad Transportation, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of LOUIS BOGAERT is not available. You also can look at reviews of LOUIS BOGAERT, open positions, location of LOUIS BOGAERT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LOUIS BOGAERT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LOUIS BOGAERT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LOUIS BOGAERT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LOUIS BOGAERT, employees, financial statistics.