DE KARREKIET

Contactgegevens DE KARREKIET: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE KARREKIET: address, phone, fax, email, website, opening hours

DE KARREKIET

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HOOGSTRAAT 16; 3850; NIEUWERKERKEN, België

Telefoon (phone): 11694763 (+32-11694763) 11694763 (+32-11694763)

Fax (fax): +32 (13) 918-71-18 +32 (13) 918-71-18

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE KARREKIET: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE KARREKIET"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE KARREKIET"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DE KARREKIET, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DE KARREKIET. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DE KARREKIET, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE KARREKIET. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DE KARREKIET
Products information DE KARREKIET

BTW identificatienummer (tax): BE04431579589
Ondernemingsnummer: 1125518798
Hoofdstad (capital): 381,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 174,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Type de Cuisine: Belge.. Type de Salle: Salles de Réception.

Product categorie (product category): RESTAURANTS: SALLES DE CONF?RENCES AND DE R?CEPTIONS

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DE KARREKIET
(Get full report from official database of BE for DE KARREKIET)

Aanvulling soorten activiteiten voor DE KARREKIET
Addition kinds of activities for DE KARREKIET

01339901. Suikerbietenboerderij | Sugar beet farm
02519905. Kippen roosteren, het verhogen van | Roasting chickens, raising of
20960101. Aardappelstokken | Potato sticks
22590102. Verven en afwerken breien handschoenen en mittens | Dyeing and finishing knit gloves and mittens
25140200. Metalen keuken en eetkamer meubels | Metal kitchen and dining room furniture
28139905. Waterstof | Hydrogen
36940202. Harness kabelsets, verbrandingsmotoren | Harness wiring sets, internal combustion engines
39149909. Bakjes, NK | Trays, nsk
82110306. Openbare special education school | Public special education school

Werken bij DE KARREKIET: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE KARREKIET: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE KARREKIET. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE KARREKIET. Looking for open vacancies in other companies

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • ArcelorMittal Gent werft schoolverlaters aan! (SINT-KRUIS-WINKEL)

    Regio: SINT-KRUIS-WINKEL

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE ARCELOR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als operator sta je in voor het bedienen van verschillende machines of voor het opgevolgen van een deel van het proces. Je hebt voornamelijk een controlerende functie waar oog voor detail en verantwoordelijkheidszin centraal staan. Je wordt tewerkgesteld in één van de afwerkingsafdelingen binnen ArcelorMittal Gent.

  • medewerker verkoop (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, gelegen te Wondelgem, zijn wij op zoek naar een medewerker verkoop. Je komt terecht in een keurslagerij waar je vooraan in de winkel verantwoordelijk bent voor bediening en afrekening van klanten.

  • Technisch magazijnier (KURINGEN)

    Regio: KURINGEN

    Bedrijf: Synergie Hasselt Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf te Kuringen, werkzaam in de glassector, zijn we op zoek naar een technisch magazijnier. Je bent verantwoordelijk voor een efficïent voorraadbeheer van de technische dienst, zowel op administratief als fysiek vlak. Dit houdt onder andere in: het beheer van stockartikelen, proactieve voorraadopvolging & up-to-date houden van het voorraadsysteem, bestellingen plaatsen & onder-houden van leverancierscontacten, organisatie van de goederenontvangsten en logistieke inrichting van het technisch magazijn. Ook spring je bij in de algemene klus- en onderhoudswerken. Je rapporteert aan de Manager Productie & Techniek.

  • Startersvacature met doorgroeimogelijkheden logistiek bediende (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Takenpakket: Transportschema's opmaken Plannen van transport in samenspraak met magazijn. Organiseren van leveringen. Afspraken maken met transporteurs Eigen ritten regelen. Prijsoffertes opvragen bij transporteurs en inplanning transport Logistieke administratie Genereren van picking listen en adreslabels. Afleverdocumenten verzorgen. Retouradministratie en ophalingen organiseren van retourpakketten. Loketbediening (afhaling + levering). Financieel beheer: aanmaken van lijsten aankoopfacturen voor de boekhouding. Aanmaken containers in Navision Opstellen planning.

  • Huishoudhulp/Poetshulp Zoutleeuw (met dienstencheques) (ZOUTLEEUW)

    Regio: ZOUTLEEUW

    Bedrijf: PUUUR SINT-TRUIDEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Enthousiaste thuishulp/huishoudhulp Herentals en randgemeenten (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Huishoudhulp in Jabbeke - Varsenare (JABBEKE)

    Regio: JABBEKE

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Bertem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BERTEM)

    Regio: BERTEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student (+18) | Laden en lossen | Herentals | 14/9 - 19/9 (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar gemotiveerde jobstudenten die instaan voor het laden en lossen van goederen bij een firma in Herentals. Voor dit logistieke bedrijf zal je instaan voor het laden en lossen van de vrachtwagens die toekomen en vertrekken. De magazijniers zetten de goederen voor jou klaar en jij staat in voor alles correct in te laden voor vertrek. Je werkt in daguren vanaf 8.00 - 15.30 uur, in de periode van vrijdag 14/9 tot en met woensdag 19/9. Je kan enkele lossen dagen laden en lossen en een extra centje bijverdienen.

  • Procesoperator (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: Nyrstar Belgium

    Type: Vaste Job

    Als operator sta je in voor de bediening en de opvolging van de installaties in je afdeling.  Je volgt mee parameters op, stuurt bij waar nodig.   Je ziet er mee op toe dat alles veilig kan verlopen. Verder zorg je ook mee voor de orde en netheid op je afdeling.

  • Diensthoofd Kwaliteit (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Vaste Job

    In samenwerking met jouw team van 12 medewerkers, en daarnaast externe partners , organiseer je staalnames, analyses, kalibraties, hou je toezicht op CCP's en PVA's, werk je klant-specifieke dossiers verder uit, onderzoek je non-conformiteiten, bereid je externe audits voor, organiseer je de reiniging, stel je procedures op, zie je toe op de orde en netheid, enz. Je volgt op, overlegt, coördineert, stuurt bij en neemt de nodige actie. Je werkt het hygiëne- en kwaliteitsbeleid verder concreet uit en borgt een opleidingsplan voor alle medewerkers, ook voor de starters. Je staat in voor de kennisoverdracht en verdere opleiding van je team, alsook de bezetting en planning, een vlotte informatieoverdracht en overleg met je team, de overige afdelingen en in het bijzonder de QA afdeling. Je streeft permanent naar verdere optimalisering en een goede werking van je afdeling. Je rapporteert aan de Kwaliteitsmanager QA & QC.

Zoek naar antwoorden van DE KARREKIET in sociale netwerken
Look for responds of DE KARREKIET in social networks

Lees alle opmerkingen voor DE KARREKIET. Laat een reactie achter voor DE KARREKIET. DE KARREKIET bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE KARREKIET. Leave a respond for DE KARREKIET. DE KARREKIET on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DE KARREKIET op de google maps. Adres en contacten DE KARREKIET
Location of DE KARREKIET on the google maps. Address and contacts of DE KARREKIET

Andere gerelateerde bedrijven als come DE KARREKIET DE KARREKIET: PANISA | Van Dalen Belgium | R?SIDENCE RAOUL HICGUET | N. MONFORTI | DOMINIQUE COLLART

Other related companies as DE KARREKIET: PANISA | Van Dalen Belgium | R?SIDENCE RAOUL HICGUET | N. MONFORTI | DOMINIQUE COLLART

DE KARREKIET is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE KARREKIET, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04431579589. Het bedrijf DE KARREKIET bevindt zich op het adres: HOOGSTRAAT 16; 3850; NIEUWERKERKEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 381,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 174,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is RESTAURANTS: SALLES DE CONF?RENCES AND DE R?CEPTIONS. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Belge.. Type de Salle: Salles de Réception..
De hoofdactiviteit van DE KARREKIET is Leder- en leerproducten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE KARREKIET is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE KARREKIET, openstaande posities, locatie van DE KARREKIET op de kaart.

DE KARREKIET is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE KARREKIET, company assigned to the tax number BE04431579589. The company DE KARREKIET is located at the address: HOOGSTRAAT 16; 3850; NIEUWERKERKEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 381,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 174,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is RESTAURANTS: SALLES DE CONF?RENCES AND DE R?CEPTIONS. List of products are Type de Cuisine: Belge.. Type de Salle: Salles de Réception..
The main activity of DE KARREKIET is Leather and Leather Products, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of DE KARREKIET is not available. You also can look at reviews of DE KARREKIET, open positions, location of DE KARREKIET on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DE KARREKIET, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DE KARREKIET, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DE KARREKIET, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DE KARREKIET, employees, financial statistics.