RESTAURANT DOM PERIGNON

Particuliere bedrijvenTransportdiensten • RESTAURANT DOM PERIGNON
Private companiesTransportation Services • RESTAURANT DOM PERIGNON

Contactgegevens RESTAURANT DOM PERIGNON: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data RESTAURANT DOM PERIGNON: address, phone, fax, email, website, opening hours

RESTAURANT DOM PERIGNON

Regio (region): N\A, België

Adres (address): NINOOFSESTEENWEG 35; 9450; HAALTERT, België

Telefoon (phone): 54329804 (+32-54329804) 54329804 (+32-54329804)

Fax (fax): +32 (81) 413-39-19 +32 (81) 413-39-19

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) RESTAURANT DOM PERIGNON: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "RESTAURANT DOM PERIGNON"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "RESTAURANT DOM PERIGNON"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van RESTAURANT DOM PERIGNON, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen RESTAURANT DOM PERIGNON. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of RESTAURANT DOM PERIGNON, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees RESTAURANT DOM PERIGNON. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti RESTAURANT DOM PERIGNON
Products information RESTAURANT DOM PERIGNON

BTW identificatienummer (tax): BE09743469238
Ondernemingsnummer: 6907623291
Hoofdstad (capital): 159,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 125,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Type de Cuisine: Fran?aise. Aménagements & Services: Terrasse,Jardin.. Types de Cuisine: Fran?aise.

Product categorie (product category): RESTAURANTS: RESTAURANTS FAST FOOD AND ? EMPORTER

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor RESTAURANT DOM PERIGNON
(Get full report from official database of BE for RESTAURANT DOM PERIGNON)

Aanvulling soorten activiteiten voor RESTAURANT DOM PERIGNON
Addition kinds of activities for RESTAURANT DOM PERIGNON

267803. Papeteries en schrijfpapier sets | Papeteries and writing paper sets
287399. Stikstofmeststoffen, nec | Nitrogenous fertilizers, nec
367799. Elektronische spoelen en transformatoren, nec | Electronic coils and transformers, nec
395399. Markeringsapparatuur, niet | Marking devices, nec
782200. Film- en bandverdeling | Motion picture and tape distribution
805299. Intermediaire zorgfaciliteiten, nec | Intermediate care facilities, nec
36430000. Stroomdraadapparatuur | Current-carrying wiring devices
41199903. Kabelbanen, antenne: behalve amusement en schilderachtig | Cable cars, aerial: except amusement and scenic
59990301. banners | Banners

Werken bij RESTAURANT DOM PERIGNON: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in RESTAURANT DOM PERIGNON: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor RESTAURANT DOM PERIGNON. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for RESTAURANT DOM PERIGNON. Looking for open vacancies in other companies

  • Onderhoudstechnieker werfapparatuur (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Synergie Zwijndrecht Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Onderhoudstechnieker zal je verantwoordelijk zijn voor het nakijken en herstellen van alle werfapparatuur. Dit zijn o.a. Boormachines, breekhamers, slijpmolens, injectiepompen. Je kijkt deze na en maakt deze klaar voor de volgende werf. - Je besteld de defecte onderdelen (indien niet op voorraad) - Indien deze onder garantie vallen, contacteer je de leveranciers - Interventies verzorg je indien er pannes zijn op de werven

  • Technisch commercieel medewerker - binnendienst (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een familiebedrijf zijn wij op zoek naar een enthousiaste technisch commercieel medewerker voor de binnendienst. Na een grondige opleiding kan je perfect de klant onthalen en de nodige informatie verschaffen over prijzen, producten en of diensten. Je taken zijn: Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de kassa en ontvangst klanten aan de balie, alsook balieverkoop ruwbouw- en bestratingsmaterialen; Je bent verantwoordelijk voor de balie, interne administratie, offertes, prijsaanvragen leveranciers, lastenboeken ontleden; Je kan offertes opstellen op basis van bouwplannen.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Smeermaas, 20 uur per week (LANAKEN)

    Regio: LANAKEN

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job.Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 20 uren per week, te presteren in 4 à 5 dagen, voor een gastgezin wonende te Lanaken. Het gastgezin zoekt hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, maandelijkse schoonmaak, wassen en strijken. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Docent koken aan kinderen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: TASTE ART

    Type: Studentenjob

    TASTE-ART organiseert naschoolse, muzische spel- en sportactiviteiten voor kinderen vanaf 2,5 jaar. Een jong gemotiveerd team van medewerkers staat klaar om een gevarieerd aanbod van sport, spel, kunst, expressie, cultuur en vooral veel plezier aan te bieden aan de kinderen. De activiteiten gaan na de lesuren door in de scholen waardoor niet enkel eigen leerlingen van die campus maar ook externe leerlingen welkom zijn. U gaat de actvitieit 'Gezond en beleefd" geven. Deze activitiet loopt gedurende het volledige schooljaar en telt 28 lessen. U gaat 20 weken met de kinderen koken en 8 weken werken rond het beleefde aspect. U mag zelf voorstellen doen of krijgt van ons een aantal opties om zaken klaar te maken.

  • studenten zorgkundige (WOLVERTEM)

    Regio: WOLVERTEM

    Bedrijf: MOUTERSHOF

    Type: Studentenjob

    je draait mee in de zorg in weekends en schoolvakanties. Je bent student in een zorgrichting en hebt affiniteit met onze doelgroep.

  • Verkoopmedewerker - Beveren (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: JYSK

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor: De verkoop in de store, je draagt bij aan de algehele prestaties van de store en het team Je eigen productgebied in de store, inclusief het aanvullen en ordenen van producten op zo’n manier dat het gebied er altijd netjes en inspirerend uitziet Het uitpakken van de goederen in het magazijn en het zorgen voor een voldoende voorraad Het overhandigen van producten aan klanten die hun bestelling komen ophalen Het opzetten van nieuwe acties en het maken van productpresentaties Kortom: Als enthousiaste verkoopmedewerker wil je elke dag het beste uit jezelf en uit je collega’s halen.

  • Medewerker registratie Foodlabo - late shift (m/v) (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: EUROFINS FOOD TESTING BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Eurofins Food Testing voert laboanalyses uit op diverse voedingsstalen. Als administratief medewerker in de afdeling registratie ben je verantwoordelijk voor volgende taken: permanentie receptie (in ontvangst nemen van voedingsstalen afgeleverd door klanten of koeriers) het correct registreren van inkomende voedingsstalen in het softwarepakket (input parameters en andere info), bij onduidelijkheden de klant contacteren facturatie van de geregistreerde monsters

  • Bediende boekhouding - ideale start voor schoolverlaters (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Voor een sterkgroeiend bedrijf regio Kortrijk gaan wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker: Je staat in voor: - Het opmaken en opvolgen van verkoopfacturen vanuit SAP - Het opmaken van oorsprongscertificaten - Het beheer master data e-mail voor het versturen van facturen per e-voicing - De maandelijkse intercompany afstemming en rapportering - De maandelijkse BTW & Intrastat aangifte en IC listing - De voorbereiding maandelijkse en/of kwartaalaangiftes BTW en Intrastat, alsook IC opgaves in verschillende landen - De controle van documenten bij uitvoer

  • INTERVIEWERS op zelfstandige basis (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: GfK BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als freelance face-to-face interviewer neem je interviews af in je eigen regio bij de mensen thuis of bij bedrijven/winkels. Onze klanten behoren tot uiteenlopende sectoren zoals media, telecom, wagens, banken, overheid,… Je werkt met een vastgelegde deadline waarbinnen je zelf je uurrooster kan bepalen.

  • PROJECTINGENIEUR ELEKTROMECHANICA (BRANDBLUSINSTALLATIES) REGIO ANTWERPEN (VAST OF FREELANCE) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: PEOPLE FOR PROJECTS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als Projectingenieur Elektromechanica (Brandblusinstallaties) zal je verantwoordelijk zijn voor de engineering van projecten brandblusinstallaties (industriële gebouwen en kantoren) van A tot Z: engineering, tekenwerk, opvolgen werf, ... Een greep uit jouw takenpakket: Hetzelfstandig uitwerken van technische principeschema’s, berekeningen en plannen inzake HVAC, special piping en sanitaire installaties. De verdere uitbreiding tot ontwerpen en tekenen van sprinklerinstallaties, brandveiligheidsinstallaties in het algemeen en elektrische installaties. Je kan steeds rekenen op je ervaren collega's. Het opmaken van aanbestedingsplannen technische installaties. Het opmaken van ramingen en budgetten voor technische installaties. Coördinatie van de uitvoeringsplannen technische installaties in samenwerking met aannemers, leveranciers en mogelijke andere disciplines Het voeren van communicatie terzake met zowel projectingenieurs als aannemers inzake de technische plannen en dossiers. Aanmaak en beheer van technische bestekken in zijn geheel voor de toegewezen projecten. Het up-to-date houden van plannenlijsten, plotten en klasseren van plannen. Opvolging van het uitvoeringsontwerp, opgemaakt door de aannemers Het instrueren van tekenaars bij aannemers/leveranciers inzake de te gebruiken CAD-standaards. Nazicht van as-built dossier van technische aannemers.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • Flexijob zaalmedewerker (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Konvert Interim Tielt

    Type: Flexijob

    Voor een mooi restaurant in de ruime regio van Tielt zoeken bij mensen die als flexijob zaalmedewerker willen werken. Hiervoor zoeken we mensen die op vrijdagavond beschikbaar zijn van 18u30 tot 23u00.

Zoek naar antwoorden van RESTAURANT DOM PERIGNON in sociale netwerken
Look for responds of RESTAURANT DOM PERIGNON in social networks

Lees alle opmerkingen voor RESTAURANT DOM PERIGNON. Laat een reactie achter voor RESTAURANT DOM PERIGNON. RESTAURANT DOM PERIGNON bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for RESTAURANT DOM PERIGNON. Leave a respond for RESTAURANT DOM PERIGNON. RESTAURANT DOM PERIGNON on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie RESTAURANT DOM PERIGNON op de google maps. Adres en contacten RESTAURANT DOM PERIGNON
Location of RESTAURANT DOM PERIGNON on the google maps. Address and contacts of RESTAURANT DOM PERIGNON

Andere gerelateerde bedrijven als come RESTAURANT DOM PERIGNON RESTAURANT DOM PERIGNON: W.S.V. 10 W. TAC | De Donder Constant | STOCKX CARCONSTRUCTIE | ESCORT EXCLUSIVE | spart

Other related companies as RESTAURANT DOM PERIGNON: W.S.V. 10 W. TAC | De Donder Constant | STOCKX CARCONSTRUCTIE | ESCORT EXCLUSIVE | spart

RESTAURANT DOM PERIGNON is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is RESTAURANT DOM PERIGNON, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09743469238. Het bedrijf RESTAURANT DOM PERIGNON bevindt zich op het adres: NINOOFSESTEENWEG 35; 9450; HAALTERT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 159,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 125,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is RESTAURANTS: RESTAURANTS FAST FOOD AND ? EMPORTER. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Fran?aise. Aménagements & Services: Terrasse,Jardin.. Types de Cuisine: Fran?aise..
De hoofdactiviteit van RESTAURANT DOM PERIGNON is Transportdiensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van RESTAURANT DOM PERIGNON is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van RESTAURANT DOM PERIGNON, openstaande posities, locatie van RESTAURANT DOM PERIGNON op de kaart.

RESTAURANT DOM PERIGNON is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is RESTAURANT DOM PERIGNON, company assigned to the tax number BE09743469238. The company RESTAURANT DOM PERIGNON is located at the address: NINOOFSESTEENWEG 35; 9450; HAALTERT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 159,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 125,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is RESTAURANTS: RESTAURANTS FAST FOOD AND ? EMPORTER. List of products are Type de Cuisine: Fran?aise. Aménagements & Services: Terrasse,Jardin.. Types de Cuisine: Fran?aise..
The main activity of RESTAURANT DOM PERIGNON is Transportation Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of RESTAURANT DOM PERIGNON is not available. You also can look at reviews of RESTAURANT DOM PERIGNON, open positions, location of RESTAURANT DOM PERIGNON on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over RESTAURANT DOM PERIGNON, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf RESTAURANT DOM PERIGNON, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about RESTAURANT DOM PERIGNON, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company RESTAURANT DOM PERIGNON, employees, financial statistics.