TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER

Particuliere bedrijvenEten en Drinken Plaatsen • TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER
Private companiesEating and Drinking Places • TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER

Contactgegevens TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER: address, phone, fax, email, website, opening hours

TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CHAUSS?E DE WAVRE 1297; 1160; OUDERGEM/AUDERGHEM, België

Telefoon (phone): 495780143 (+32-495780143) 495780143 (+32-495780143)

Fax (fax): +32 (11) 481-87-20 +32 (11) 481-87-20

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER
Products information TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER

BTW identificatienummer (tax): BE06314361572
Ondernemingsnummer: 5450561523
Hoofdstad (capital): 110,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 175,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Petite Restauration & Tearooms: Tearooms,Glacier.

Product categorie (product category): Restaurants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER
(Get full report from official database of BE for TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER)

Aanvulling soorten activiteiten voor TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER
Addition kinds of activities for TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER

25110200. Keuken en eetkamer meubels | Kitchen and dining room furniture
28190404. Potassiumchloride en cyanide | Potasssium chloride and cyanide
32510202. Bouw van tegels, klei | Building tile, clay
32910701. Grindstones, kunstmatig | Grindstones, artificial
34490000. Diverse metaalwerk | Miscellaneous metalwork
38250210. Frequentie synthesizers | Frequency synthesizers
39310105. Calliopen (stoomorganen) | Calliopes (steam organs)
39990202. Kombinaties, behalve hard rubber | Combs, except hard rubber
51490201. Kattenvoer | Cat food

Werken bij TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur CE (BESELARE)

    Regio: BESELARE

    Bedrijf: FLEUR LOGISTICS

    Type: Vervanging brugpensioen

    Je bent verantwoordelijk voor het laden, lossen en leveren van bloemen en planten.

  • Installateur sanitair en HVAC (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: G.DE PRETER

    Type: Vervanging brugpensioen

    Je staat in voor het plaatsen en installeren van sanitair installaties. Je komt terecht in een stabiele onderneming met de nodige vakkennis in huis. .

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Boutersem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BOUTERSEM)

    Regio: BOUTERSEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp met dienstencheques in Rupelstreek (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s. (trefwoorden: huishoudhulp, dienstencheque, dienstencheques, koken, kuisen, poetswerk, poetshulp, kuisvrouw, kuisman, poetsdame, poetsvrouw, poetsman, schoonmaken, strijken)

  • productiemedewerker - voeding (LENDELEDE)

    Regio: LENDELEDE

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Studentenjob

    Ben je op zoek naar een job in de productie met een goede verdienste? Wij zijn voor deze periode tot en met 31 december op zoek naar de geschikte personen voor deze job! Werken in 2 ploegen is geen probleem? Lees dan snel verder! Dit is een familiebedrijf die aperitiefhapjes produceert op grote schaal. Je zal helpen met het vullen, garneren en inpakken van deze hapjes. Zij produceren hapjes en worstenbroodjes voor winkels zoals Aldi, Colruyt,… Je dient er rekening mee te houden dat je in contact zal komen met voedingswaren (varkensvlees EN vis). Dit wil zeggen dat je hiervoor eerst zal moeten langsgaan bij jouw huisdokter voor een attest dat aangeeft dat je geschikt bent om in de voeding te werken. Het aantrekkelijke loon wordt bovendien nog aangevuld door je ploegenpremie. Hoe ziet jouw werkdag als student - productiemedewerker eruit? We zijn op zoek naar zowel mensen die de hapjes helpen opvullen en garneren als naar personen voor de inpak van de hapjes. Voor beide taken zal je een hoog werktempo moeten aanhouden, en geassisteerd worden door een machine.

  • jobstudent verkoop Shop & Go Sint-Niklaas (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: C.P.T. - Q8

    Type: Studentenjob

    zeer afwisselende job, met ruim takenpakket: kassawerk, broodjes beleggen, winkel aanvullen, verkoop van loterijproducten,...

  • Studenten (M/V) Verkoop Kustregio (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor verschillende winkels (H&M, River Woods, Flying Tiger,...) in Knokke zijn wij op zoek naar studenten om te werken in het weekend en vakantieperiodes (herfstvakantie, kerstvakantie,...).

  • Stage - IRIS Greencare (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676490-inline.html?cid=Partner_VDAB Inleiding De leiderspositie die wij innemen op onze verschillende referentiemarkten en de groei die ons bedrijf kent in de omringende landen, laten ons toe boeiende perspectieven aan te bieden inzake professionele ontplooiing. Onze bedrijfscultuur valoriseert de geest van het ondernemen in al zijn facetten : initiatief, verantwoordelijkheid, autonomie en beslissingskracht. Iedereen evolueert in een kader waar het respect voor de menselijke waarden volledig tot zijn recht komt. Voor ons zusterbedrijf IRIS Greencare n.v., kijken wij uit naar een stagiaire (m/v). Project IMPACT VAN DE « NUL FYTO » REGULATIE IN WARANDEN EN TUINEN + MARKTSTUDIE Missie IRIS Greencare is gespecialiseerd in de creatie en onderhoud van waranden en tuinen in de BtoP en BtoB sectoren. Het bedrijf is actief over gans het Belgisch gebied. De evolutie inzake regulering omtrent onkruiders zal een aanzienlijk impact hebben op de markt (werkmethoden, lastenboeken, prijs, resultaten…). Deze veranderingen kunnen ook best ontwikkelingsopportuniteiten creëren voor onkruiddiensten voor harde oppervlaktes bij nieuwe klanten. Het is dus van belang dat wij- de bestaande en toekomstige wetten en regulatie beheersen - de produktiekosten correct inschatten - de bestaande klanten correct factureren - onze klanten correct informeren over kopmende evolutie en hun reacties kunnen anticiperen - het potentieel bij nieuwe klanten inschatten Fazes van de opdracht- 1. Een duidelijk overzicht opstellen van de bestaande en toekomstige locale, regionale en federale regulatie. Dit zal ons toelaten om de verschillende impacten op onze diensten in te schatten en onze klanten correct te informeren (opstellen van een informatienota). - 2. Produktiekosten van de alternatieve werkmethoden- Documentatie opzoeken en consolideren - Relevante instellingen en organisaties die dit al onderzocht hebben contacteren - Enquête bij de gemeentes die Nul Fyto al toepassen - ‘paramétrées’ observaties van bestaanden werken hiertomtrent binnen het bedrijf (brûlage thermique et moussage à chaud) - 3. De impact van alternatieve werkmethoden op het jaarlijkse onderhoud van ‘sites’ bij bestaande klanten of voor sites waarvoor wij een recent aanbod gedaan hebben. - 4. De administratieve en technische gevolgen op de onderaannemers identificeren - 5. Klanten telefonisch contacteren, ze op de hoogte brengen van huidige en nieuwe verplichtingen, van de kostenimpact of van alterinatieven, hun wensen registreren… - 6. Een marktstudie bij Business to Business prospecten met of zonder ‘groene ruimtes’ al of niet toegangelijk voor kwetsbare groepen. - Het potentiële zakencijfer van alternatieve behandelingen op een bepaalde regio - Hun intenties hieromtrent capteren (eigen personeel, de mogelijke aanvaarding van minder guntige resultaten, anticipatie van komende regulering… Einddoelen Binnen 3 à 4 maanden worden fazes 1 à 4 uitgevoerd zo dat fazes 5 à 6 tussen januari en maart kunnen plaatsvinden. Mogelijke obstakels- Omvang van het project– bereid snel om snel te beginnen, dingen opzoelen, deuren open krijgen, hard werken, parellel en autonoom kunnen werken, om tijdsverlies te vermijden. - Nieuw onderwerp dus beperkte ervaring, tegenstrijdige meningen, en beperkte maatregelen in de sector Andere opmerkingen Unieke opportuniteit om voor het einde van uw studies bij te drgane tot een strategisch p...

  • Verantwoordelijke Aankoopdiensten (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Pauwels Consulting

    Type: Vaste Job

    Voorbereiding, behandeling/onderhandeling en afsluiting  van prijsaanvragen en jaarcontracten (administratief, contacten met verkopers, …) Opvolging van prijsaanvragen en leveringen in samenspraak met aanvragende afdelingen teneinde de vereiste noden te respecteren (bv. timing, technische afwijkingen, certificaten, veiligheid, kwaliteit, …) Opmaak van vergelijkende evaluaties Bijhouden van de TA contractmatrixen en RFQ lijsten Opmaak van presentaties ter voorbereiding van de contract committees Opmaak van de bestellingen op een volledig correcte en juiste manier (SAP, LOO, LOI,contract,…) volgens de gevraagde specificaties en bedongen voorwaarden (kwaliteit, veiligheid, certificatie, inspectie, milieuwetgeving, hoeveelheden, …) Opvolging van toepassing en naleving van de contracten, in nauwe samenwerking met de Cost controller en de TA Coördinator Controle van de extra werkzaamheden voor de follow-up van de contract voorwaarden – hoeveelheden, poortlijsten,... Opbouw en onderhoud van goede en ethisch correcte relaties met leveranciers (doel: win-win relatie) Instaan voor tijdige beschikbaarheid van alle materialen voor de TA, volgens de TRA specs en richtlijnen Implementatie van de aankoopfilosofie en –regels van TRA Realisatie van lokale  en regionale aankopen en nagaan of sommige van deze lokale aankopen niet kunnen/moeten  uitgebreid worden naar RC- of groepsaankopen Bijdrage aan de analyse van de interne en externe kosten en kostenstrukturen van leveranciers Technische goedkeuring van bestelbonnen binnen de vastgelegde delegaties/bevoegdheden Bedrijfsprofiel: Pauwels Consulting is een Belgisch consultancy kantoor met meer dan 520 experts op het gebied van engineering, life sciences en IT. Wij helpen vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland met consulting, project management en werving en selectie. We hebben kantoren in België, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland (https://www.pauwelsconsulting.com/nl/over-ons/contact/) .

  • ICT Helpdesk / Support Engineer (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: US CONNECT

    Type: Vaste Job

    Als externe ICT partner voor KMO’s zijn wij op zoek naar een Support Engineer die kan instaan voor het veelzijdige takenpakket van ICT Support aan onze klanten. In de job als ICT Support Engineer ben je verantwoordelijk voor de installatie en service van ICT infrastructuren bij onze Business klanten. Onderhoudsinterventies op gebruikersinfrastructuur van op afstand en soms ook ter plaatse, afhankelijk van de complexiteit van het probleem Ticketing systeem: allerlei vragen beantwoorden i.v.m. storingen, incidenten en corrigerende maatregelen Je staat in voor technische oplossingen op vlak van systeembeheer, netwerkbeheer, virtualisatie en VoIP. Je bent bij voorkeur vertrouwd met de oplossingen van Microsoft, VMware, HyperV, Sonicwall, Acronis, 3CX en HP. Je staat ook in voor een volledige documentatie van het geleverde werk alsook de administratie rond je prestaties. Je neemt klantendossiers ter harte, denkt mee met de klant en adviseert hen in de optimalisatie in hun ICT park alsook de mogelijke evolutie naar cloud oplossingen.

  • Freelance docent 'event management' (locatie:Mechelen) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. Op dit moment zijn we op zoek naar een freelance docent event management Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties of ervaring met het geven van coachings / trainings. Praktijkervaring is uiteraard het belangrijkste criterium om bij ons aan de slag te gaan! Als docent ben je een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis.

  • keukenhulp (flexi-job of extra) (BREDENE)

    Regio: BREDENE

    Bedrijf: L'HOMARD ET LA MOULE

    Type: Flexijob

    Je helpt ons in de keuken bij alles wat met de keuken te maken heeft (van groenten wassen en snijden tot desserts maken).

Zoek naar antwoorden van TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER in sociale netwerken
Look for responds of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER in social networks

Lees alle opmerkingen voor TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. Laat een reactie achter voor TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. Leave a respond for TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER. TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER op de google maps. Adres en contacten TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER
Location of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER on the google maps. Address and contacts of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER

Andere gerelateerde bedrijven als come TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER: Brigitte Nagelstudio | THةآTRE DU PHةNIX | T.C. BACCARA | MICHEL DECADT | DE FRUITKAR

Other related companies as TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER: Brigitte Nagelstudio | THةآTRE DU PHةNIX | T.C. BACCARA | MICHEL DECADT | DE FRUITKAR

TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06314361572. Het bedrijf TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER bevindt zich op het adres: CHAUSS?E DE WAVRE 1297; 1160; OUDERGEM/AUDERGHEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 110,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 175,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Restaurants. Lijst met producten zijn Petite Restauration & Tearooms: Tearooms,Glacier..
De hoofdactiviteit van TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER is Eten en Drinken Plaatsen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, openstaande posities, locatie van TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER op de kaart.

TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, company assigned to the tax number BE06314361572. The company TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER is located at the address: CHAUSS?E DE WAVRE 1297; 1160; OUDERGEM/AUDERGHEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 110,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 175,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Restaurants. List of products are Petite Restauration & Tearooms: Tearooms,Glacier..
The main activity of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER is Eating and Drinking Places, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER is not available. You also can look at reviews of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, open positions, location of TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company TEA-ROOM ENTRE CIEL & MER, employees, financial statistics.