DE KERSELAAR

Contactgegevens DE KERSELAAR: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE KERSELAAR: address, phone, fax, email, website, opening hours

DE KERSELAAR

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GROTE PIETER POTSTRAAT 22; 2000; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32335969 32335969

Fax (fax): +32 (53) 133-71-82 +32 (53) 133-71-82

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE KERSELAAR: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE KERSELAAR"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE KERSELAAR"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DE KERSELAAR, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DE KERSELAAR. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DE KERSELAAR, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE KERSELAAR. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DE KERSELAAR
Products information DE KERSELAAR

BTW identificatienummer (tax): BE02859710693
Ondernemingsnummer: 3733947753
Hoofdstad (capital): 524,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 768,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Type de Cuisine: Fran?aise.

Product categorie (product category): Restaurants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DE KERSELAAR
(Get full report from official database of BE for DE KERSELAAR)

Aanvulling soorten activiteiten voor DE KERSELAAR
Addition kinds of activities for DE KERSELAAR

016102. Erwt- en boonplanten | Pea and bean farms
596103. Boek en record clubs | Book and record clubs
20990200. Bakpoeder en frisdrank, gist en andere ontlastingmiddelen | Baking powder and soda, yeast, and other leavening agents
25120102. Banken, banken en davenports: gestoffeerd op houten frames | Couches, sofas, and davenports: upholstered on wood frames
28191011. Fosfaten, behalve meststoffen: ontlucht en ammoniair | Phosphates, except fertilizers: defluorinated and ammoniated
35599903. Brick making machines | Brick making machinery
38249904. stappentellers | Pedometers
39310111. Sleutels, piano of orgel | Keys, piano or organ
50390103. Prefab gebouwen | Prefabricated buildings
79969900. Amusementsparken, nec | Amusement parks, nec

Werken bij DE KERSELAAR: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE KERSELAAR: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE KERSELAAR. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE KERSELAAR. Looking for open vacancies in other companies

  • Tuinarbeider (STADEN)

    Regio: STADEN

    Bedrijf: Go4Jobs Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor:   - Plaatsen van tegels en verhardingen. - Onderhoud van tuinen en zwembaden. Geen ervaring vereist!

  • Productiearbeider DD/NAP (KINROOI)

    Regio: KINROOI

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een productiebedrijf in Kinrooi zijn wij op zoek naar een medewerker voor de beton. Je werkt in 2 ploegen of in de nacht. Je wil fysiek zwaar werk, wil werken in een stoffige omgeving.

  • Sociaal verpleegkundige of maatschappelijk assistent voor Pijnkliniek en vliegende ploeg (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5735 Locatie:ZNA Hoge Beuken in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Sociale dienst – Patiëntenaspecten Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: vervangingscontract Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je zorgt voor het informeren, begeleiden, oriënteren, opvolgen en eventueel doorverwijzen van klanten door het toepassen van de gepaste methodieken (individuele gesprekken, huisbezoek, …), om een integrale hulpverlening op maat te bieden en de zelfredzaamheid van de klant te vergroten. In samenspraak met alle andere hulpverleners sta je in voor een kwalitatieve ontslag-begeleiding die binnen de beperkingen van de ziekenhuiscontext en de reële thuissituatie maximaal aanvaardbaar en haalbaar is voor de patiënt. Je verzekert sociaal-technische interventies zodat de rechten van patiënt worden uitgeput en voert de daarbij nodige sociaal administratieve formaliteiten uit. Je staat in voor het psychosociale welzijn van de patiënt en omgeving door de nodige eerstelijnsbegeleiding te geven. Deze worden geconfronteerd met veranderingen en beperkingen ten gevolge van ziekte en behandeling. Jouw gerichte begeleiding ondersteunt het verwerkingsproces en kan bijdragen aan de optimalisatie van de leefomstandigheden. Je verzorgt het administratieve werk teneinde de interne organisatie en de patiëntopvolging te bevorderen (verslaggeving in het sociaal-administratief klantdossier, registratie van gegevens (ontslagbegeleiding, aard van interventies, doorverwijzers, profiel hulpbehoevenden, …). Je bouwt netwerken op om goede doorverwijzingen en samenwerkingen te kunnen realiseren. Jij bent de brug tussen het ziekenhuis en de omgeving van de patiënt buiten het ziekenhuis. Dit vereist een vlot overleg en samenwerking met zowel interne als externe partners en een coördinerend optreden in individuele dossiers. Binnen ZNA zijn dit in de eerste plaats de collega’s van de sociale dienst, de interculturele bemiddelaars en de levensbeschouwelijke zorg, verpleging en artsen van de afdelingen waarvoor je verantwoordelijke bent. Buiten ZNA zijn dit o.m. mutualiteit, OCMW, huisarts, thuiszorg, mantelzorgers, schuldeisers, bewindvoerders, … Signaalfunctie: je signaleert beleidsgebonden aspecten en tendensen teneinde het beleid af te stemmen op patiëntenbelangen en noden en te sensibiliseren voor algemene maatschappelijke problemen. Je rapporteert aan het afdelingshoofd Patiëntenbegeleiding en valt onder de bevoegdheid van de directie patiëntenzorg. Nog vragen? Meer weten over de functie? Contacteer Anouk Schevernels, Paramedisch afdelingshoofd ZNA, via tel. 0470 40 22 74. Voel jij je aangesproken?

  • Representative Inspection Team (VERREBROEK)

    Regio: VERREBROEK

    Bedrijf: t-interim Beveren

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor de voorbereiding en het beheer van stalen, monitoring in het magazijn en de administratie hiervan. Daarnaast biedt je ondersteuning in de communicatie met en het begeleiden van klanten. Je monitort continue de kwaliteit van de goederen in de magazijnen (zowel op linker- als rechteroever): staalnames, dataregistratie en -analyses en administratie. Je bereidt klantenbezoeken in het kader van taakinspecties voor. Je rapporteert de resultaten van verschillende activiteiten aan de leidinggevende en neemt deel aan meetings. De plaats van tewerkstelling is Verrebroek.

  • Logistiek bediende (BOORTMEERBEEK)

    Regio: BOORTMEERBEEK

    Bedrijf: Synergie Mechelen Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Logistiek Bediende sta je in voor de operationele opvolging van de werking van een aantal magazijnen en adviseer je de Magazijn verantwoordelijke met het oog op een vlotte en correcte dienstverlening naar de betrokken diensten. Je treedt op als aanspreekpunt in geval van problemen om zo snel mogelijk tot oplossingen te komen, waarbij organisatie, veiligheid, orde en netheid belangrijk zijn. Je volgt de logistieke transacties op met het oog op het correct opslaan en beheren van de voorraad. Je ziet toe op het correct en veilig uitvoeren van werkzaamheden uitgevoerd in samenspraak met de betrokken partijen indien nodig. Je verwerkt orders, doet de stockopvolging en staat mee in voor de planning van de leveringen.Je werkt vanuit het magazijn in Boortmeerbeek.

  • Assistant Sales Support (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Telefonisch onthaal van het internationaal klantenbestand. Ondersteuning van een dynamisch verkoopsteam met administratie en aankopen. Organiseren van nationale en internationale beurzen en marketingondersteuning. Up-to-date houden van de verschillende websites en sociale media kanalen. Beheer van commerciële documentatie.

  • Werken als huishoudhulp regio Westerlo? Kies voor Domestic Services! (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Waarom kies je voor ons? - een correct en eerlijk loon - werken in eigen regio - werkuren vrij te kiezen Zie aanbod voor meer voordelen! Wat verwachten wij van jou? Een betrouwbare en gemotiveerde werkkracht die correct en stipt is en respect toont voor de klant en zijn/haar woning.

  • Student callcenter (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Studentenjob

    Ben je commercieel ingesteld en schrikt telefonisch contact jou niet af? Lees dan zeker verder! Als callcentermedewerk(st)er ga je telefonisch op zoek naar potentiële klanten om jouw product aan te verkopen. Vooraleer je op zelfstandige basis aan de slag gaat, krijg je ter plaatste een opleiding en een script die je ondersteunen bij het bellen. We zoeken zowel Nederlandstalige als Franstalige medewerkers. Als student word je ingeschakeld op zaterdag van 9u-17u met 1 uur pauze.

  • Accountmanager werving & selectie (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Continu Carrière

    Type: Vaste Job

    Wat je job werkelijk inhoudt: je inventariseert de wensen van je klanten en geeft daar adequaat invulling aan; je zet succesvolle werving- en selectieprocedures op; je beheert een kwalitatief hoogwaardig kandidatenbestand en breidt deze verder uit; je voert gesprekken met bestaande klanten en prospects om hun capaciteitsbehoeftes en wensen te inventariseren; je brengt de dienstverlening van Continu Carrière met verve onder de aandacht bij opdrachtgevers en kandidaten, zodat zij daar net zo enthousiast over raken als jij; je voert tariefonderhandelingen binnen de geldende kaders, stelt contracten op en zorgt voor een professionele afhandeling; je werft mee potentiële technische en bouwkundige bedienden met de recruiters, onder andere via jobbeurzen, websites en ons eigen kandidatenbestand; je voert (samen met recruitment) wervingsgesprekken met potentiële medewerkers; je achterhaalt de looneisen, extra-legale voordelen, beschikbaarheid, wensen en ambities van kandidaten en legt deze vast in ons systeem; je informeert kandidaten over mogelijke vacatures en peilt hun interesses; je houdt kandidaten op de hoogte over de voortgang van de wervingsprocedure; je verzorgt de verslaglegging van de wervingsgesprekken en de andere contacten met kandidaten. Wij volgen hiervoor speciale interne procedures; je legt persoonlijke dossiers aan en inventariseert veiligheids- en risicoaspecten; je onderhoudt bestaande klantrelaties en bouwt deze uit, zodat je je omzetdoelstellingen behaalt. Bedrijfsprofiel: Continu Carrière Erkenningsnr.: VG/2160/UC Ben je toe aan een volgende stap in je carrière en ben je op zoek naar meer inhoud in je werk? Dan heeft Continu Carrière, dé uitdaging voor jou. Een gezonde mix van commercie en mensgericht werken, écht samen met je opdrachtgever en je team van collega’s op zoek naar de juiste oplossing. Continu Carrière bemiddeld in carrières voor hoger opgeleide bouwkundigen en techneuten (enkel bedienden) voor tijdelijke en vaste jobs. Continu Carrière is dé toonaangevende specialist in de werving & selectie van bedienden binnen de bouw en industrie. En als Accountmanager werving & selectie ben jij ons visitekaartje. Je onderhoudt een waardevol netwerk van opdrachtgevers en kandidaten die je succesvol met elkaar in contact brengt. Je handelsgeest, durf, daadkracht en energie maken jou een echte Continu’er. Continu Carrière maakt onderdeel uit van de groep HR bedrijven House Of HR

  • Teamleader goederenverzameling (m/v) Gullegem (GULLEGEM)

    Regio: GULLEGEM

    Bedrijf: Distributiecentrum LCL (Leie)

    Type: Vaste Job

    Samen met jouw team van 10-60 arbeiders sta je dagelijks borg voor de vlotte doorstroming van de retours en de bestellingen. Je waakt over de correcte controle en sortering van de uitgestuurde paletten en de toepassing van voorschriften met betrekking tot palethoogte en veilige stapeling. Je zorgt voor een punctuele opvolging van de artikelen- en documentenstroom waarbij het stockrapport steeds foutloos bijgehouden wordt. Je assisteert onze Chef Goederenverzameling in al zijn verantwoordelijkheden en bent het aanspreekpunt van alle arbeiders tijdens zijn afwezigheid. Naast de dagelijkse werkplanning en opvolging van jouw medewerkers draag je zorg voor de aanwerving, interne opleiding en begeleiding van nieuwe teamleden. Bovendien slaag je erin door motivatie en sociaal leiderschap jouw het team tot optimale resultaten en kwaliteit te brengen. Daarnaast detecteer je verbeteringspotentieel bij de werkprocessen van jouw team. Zo slaag je erin dat jouw team alle bestellingen correct, snel en efficiënt klaar maakt voor de expeditie. Je bent tewerkgesteld in Gullegem en rapporteert rechtstreeks aan de Chef Goederenverzameling

  • Verantwoordelijke milieu en omgevingsaangelegenheden (ZEEBRUGGE)

    Regio: ZEEBRUGGE

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Als verantwoordelijke voor milieu- en omgevingsaangelegenheden (m/v) adviseer en faciliteer je de bedrijfsinterne milieuzorg en waak je over de naleving van de relevante wet- en regelgeving. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie. Functiebeschrijving: - Waakt over de naleving van de milieuwetgeving en/of de eisen gesteld in de milieuvergunning. - Neemt initiatief en draagt bij tot de ontwikkeling, de invoering, de toepassing en de evaluatie en audit van de bedrijfsinterne milieuzorg. - Staat in en/of waakt over de uitvoering van de wettelijk voorgeschreven metingen-, registraties en - rapporteringen. - Communiceert en onderhandelt met alle interne en externe belanghebbenden (en overheden) inzake milieu- en omgevingsaangelegenheden. - Neemt het voortouw in het aanvragen, vernieuwen en opvolgen van alle benodigde milieuvergunningen. - Adviseert over de risico's voor mens, milieu en omgeving alsook over de eisen gesteld vanuit wet- en regelgeving bij de behandeling van gevaarlijke stoffen op terminal, de schepen of de werkplaatsen. - Verzorgt als lid van het ‘dangerous goods' team de administratieve formaliteiten met betrekking tot de behandeling en verscheping van gevaarlijke stoffen. - Assisteert en adviseert in geval van problemen met ‘niet IMDG conforme’ laadeenheden. - Adviseert over elke voorgenomen investering die vanuit milieuoogpunt relevant kan zijn. - Stelt een jaarlijks verslag op i.v.m. de gegeven adviezen en het gevolg die daaraan werd gegeven. - In aanvang is de focus van uw functie de terminals in Zeebrugge maar voor de juiste kandidaat kan dit uitgebreid worden naar onze Nederlandse en / of Engelse vestigingen.

  • Zelfstandig logopediste (LANGEMARK-POELKAPELLE)

    Regio: LANGEMARK-POELKAPELLE

    Bedrijf: DE KOLIBRIE

    Type: Zelfstandige activiteit

    In deze praktijk werken we met kinderen, jongeren en volwassenen met spraak-, taal-, leer-, stem- en myofunctionele problemen. Wij zorgen voor inhoudelijke en administratieve ondersteuning, je staat er niet alleen voor! Therapiemateriaal is ter beschikking in de praktijk.

Zoek naar antwoorden van DE KERSELAAR in sociale netwerken
Look for responds of DE KERSELAAR in social networks

Lees alle opmerkingen voor DE KERSELAAR. Laat een reactie achter voor DE KERSELAAR. DE KERSELAAR bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE KERSELAAR. Leave a respond for DE KERSELAAR. DE KERSELAAR on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DE KERSELAAR op de google maps. Adres en contacten DE KERSELAAR
Location of DE KERSELAAR on the google maps. Address and contacts of DE KERSELAAR

Andere gerelateerde bedrijven als come DE KERSELAAR DE KERSELAAR: FA. HERMAN | ONAFHANKELIJK ZIEKENFONDS | FATIH SNACK | Dekimpe Lode | G茅radin (Mus茅e)

Other related companies as DE KERSELAAR: FA. HERMAN | ONAFHANKELIJK ZIEKENFONDS | FATIH SNACK | Dekimpe Lode | G茅radin (Mus茅e)

DE KERSELAAR is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE KERSELAAR, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02859710693. Het bedrijf DE KERSELAAR bevindt zich op het adres: GROTE PIETER POTSTRAAT 22; 2000; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 524,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 768,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Restaurants. Lijst met producten zijn Type de Cuisine: Fran?aise..
De hoofdactiviteit van DE KERSELAAR is Transportdiensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE KERSELAAR is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE KERSELAAR, openstaande posities, locatie van DE KERSELAAR op de kaart.

DE KERSELAAR is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE KERSELAAR, company assigned to the tax number BE02859710693. The company DE KERSELAAR is located at the address: GROTE PIETER POTSTRAAT 22; 2000; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 524,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 768,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Restaurants. List of products are Type de Cuisine: Fran?aise..
The main activity of DE KERSELAAR is Transportation Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of DE KERSELAAR is not available. You also can look at reviews of DE KERSELAAR, open positions, location of DE KERSELAAR on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DE KERSELAAR, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DE KERSELAAR, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DE KERSELAAR, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DE KERSELAAR, employees, financial statistics.