Simakon BVBA
Contactgegevens Simakon BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Simakon BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours
Simakon BVBA
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Lakenmakersstraat 166 Box 2; 2800; Mechelen, België
Telefoon (phone): 015 55 27 91 (+32-015 55 27 91) 015 55 27 91 (+32-015 55 27 91)
Fax (fax): +32 (56) 994-82-63 +32 (56) 994-82-63
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Simakon BVBA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Simakon BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Simakon BVBA"? - Contact us!
We found such data of Simakon BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Simakon BVBA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Simakon BVBA
Products information Simakon BVBA
Producten die in Simakon BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Repair services
Aanvulling soorten activiteiten voor Simakon BVBA Addition kinds of activities for Simakon BVBA
204101. Meel | Flour
20330411. Groenten: verpakt in blikjes, potten, enz. | Vegetables: packaged in cans, jars, etc.
22590101. Jurk en semidress handschoenen, breien | Dress and semidress gloves, knit
35419903. Elektrolytische metalen snijwerktuigen | Electrolytic metal cutting machine tools
50840704. Meter, verbruiksregistratie | Meters, consumption registering
79999904. Fireworks display service | Fireworks display service
Werken bij Simakon BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Simakon BVBA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Simakon BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Simakon BVBA. Looking for open vacancies in other companies
-
HR VERANTWOORDELIJKE (M/V) 4/5 (ARENDONK)
Regio: ARENDONK
Bedrijf: NORDEX
Type: Vervanging brugpensioen
Nordex Nv is op zoek naar een HR-verantwoordelijke. Samen met directie zal je instaan voor verschillende HR administratieve taken. In deze allround HR-functie bent u het aanspreekpunt voor onze medewerkeers. Je bewaakt nauwgezet het personeelsbeleid en werkt nauw samen met externe dienstverleners: sociaal secretariaat, uitzendkantoren,… Je verzorgt de personeelsadministratie van A tot Z: loonadministratie, uurregistratie, verloven, ziektes, personeelsdossiers, contracten, enz. Op strategisch vlak werk je de verschillende HR processen verder uit en implementeer je ze op de werkvloer. Zo coördineer je o.a. aanwervingen, opleidingen, evaluaties,… en ondersteun je de leidinggevenden in hun taak. Is deze functie iets voor jou? Stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar [email protected], t.a.v. Pieter Gaukema van Personeelsadviesbureau Goelen. Je kan rekenen op onze discretie.
-
Verpleegkundigen acute geriatrie (m/v) (EEKLO)
Regio: EEKLO
Bedrijf: AZ Alma
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Momenteel kijken we uit naar verpleegkundigen voor de acute geriatrie.
-
Vrachtwagenchauffeur CE (HERSELT)
Regio: HERSELT
Bedrijf: Werkers
Type: Interim met optie "vast werk"
Nationaal vervoer van varkens met oplegger.
-
Huishoudhulp / Poetshulp (met dienstencheques) Damme (DAMME)
Regio: DAMME
Bedrijf: PUUUR AALTER
Type: Dienstenchequebaan
Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen
-
HUISHOUDHELDEN REGIO Drongen, DRINGEND solliciteer via sms (DRONGEN)
Regio: DRONGEN
Bedrijf: EASY LIFE MELLE
Type: Dienstenchequebaan
Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.
-
Jobstudenten horeca (m/v) - regio Tongeren (TONGEREN)
Regio: TONGEREN
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Studentenjob
Voor onze klant, een Spaans restaurant in het centrum van Tongeren, zijn we op zoek naar jobstudenten voor de afwas als voor de bediening.
-
Projectingenieur technieken (Regio Herentals-Westerlo)
Regio: Regio Herentals-Westerlo
Bedrijf: SPINDLE
Type: Vaste Job
Ben jij de man/vrouw die gebeten is door de HVAC- microbe en ben je ook zo gepassioneerd in elektriciteit en sanitair? Jij maakt de ontwerpen; zowel autonoom alsook in teamverband. Een team van tekenaars zal u hierin bijstaan. Het is dus zeer belangrijk om zelfstandig, alsook in team te kunnen werken. Kennis van Revit is in deze functie een zeer groot pluspunt. Je begeleid de projecten van A tot Z. Tevens ben je een prima planner en zorg je dat het budget en de kwaliteit gerespecteerd worden. Jij steekt ook je neus eens graag buiten en volgt je werven in uitvoering mee op, rapporteert hierover en maakt de nodige verslagen op.
-
DAKWERKER. (MOL)
Regio: MOL
Bedrijf: DAKWERKEN MEYNEN
Type: Vaste Job
Je staat in voor het uitvoeren van zowel nieuwbouw als renovatie- en herstellingswerkzaamheden . Uitvoeren van lood- en zinkwerken, leggen van pannen, leien en roofing behoren ook tot jouw takenpakket.
-
Financial Controller (GROOT-BIJGAARDEN)
Regio: GROOT-BIJGAARDEN
Bedrijf: AMPLIFON BELGIUM
Type: Vaste Job
In de functie van Financial Controller ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het behoud van een controle- en informatiefunctie waarbij je de nodige business support levert vanuit financieel oogpunt om Amplifon te ondersteunen in het behalen van de vooropgestelde doelen en te zorgen voor een financieel gezonde toestand van de Belgische en Luxemburgse entiteit. Je evalueert de naleving van richtlijnen en reglementeringen en bekijkt de goede werking, de doeltreffendheid en de efficiëntie van bestaande processen en zorgt voor de verbetering hiervan. Je werkt hierbij nauw samen met de Director Finance & Operations, de collega-Business Analyst en de verschillende back-office departementen (IT, Customer service, payroll…). Inhoud van de functie Budgetcontrole door vergelijking van budgetten met actuals en het geven van verbetervoorstellen om bestaande verschillen weg te werken Ondersteuning in de opmaak van de jaarlijkse budgetten door het management Deelname aan de maandrapporteringen Zorgen voor financiële analyse en inzichten ter ondersteuning van beslissingen binnen de organisatie Verantwoordelijk voor controle op Law 262 compliance Uitvoeren van analyses mbt winstgevendheid op productniveau en op niveau van verdeelkanalen Anticiperen op en intiëren van prijsonderhandelingen Ad hoc analyses en rapporteringen op vraag van het management Actieve deelname aan JD Edwards and BI projecten in het verbetering van financiële tools en rapporteringen
-
Verkopers M/V regio Veurne (Regio Veurne)
Regio: Regio Veurne
Bedrijf: NIMO
Type: Zelfstandige activiteit
Voor iedereen die al professioneel bezig is en zijn/haar opties open houdt, als het gaat om geld verdienen buiten hetgeen ze al doen in hun beroep. Uren zelf te bepalen. Verkoop van klantenkaarten aan particulieren, waarmee ze rechtstreeks bij de fabrikant hun verzorgingsproducten, parfums, cosmetica, vervangmaaltijden, voedingssupplementen, end..... kunnen aankopen. Loyaliteitsprogramma en opleiding voorzien. Geen ervaring nodig, u wordt opgeleid
-
zelfstandige logopedist(e) (VLEZENBEEK)
Regio: VLEZENBEEK
Bedrijf: LOGOPEDISCHE PRAKTIJK LIESBETH UVIN
Type: Zelfstandige activiteit
Ik ben op zoek naar een gemotiveerde logopedist(e) die mij zou kunnen vervangen tijdens mijn zwangerschapsverlof. Je begeleidt kinderen met leerstoornissen & vertraagde spraak- en taalontwikkeling. De sessies gaan zowel door op school (overdag) als in het kabinet (vanaf late namiddag+avond). De verplaatsing naar de scholen beperkt zich binnen de gemeente Vlezenbeek. Deze verplaatsingen gebeuren wel best met de wagen.
-
Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Soignies (SOIGNIES)
Regio: SOIGNIES
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te?Soignies? Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak.? Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.
Zoek naar antwoorden van Simakon BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Simakon BVBA in social networks
Lees alle opmerkingen voor Simakon BVBA. Laat een reactie achter voor Simakon BVBA. Simakon BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Simakon BVBA. Leave a respond for Simakon BVBA. Simakon BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Simakon BVBA op de google maps. Adres en contacten Simakon BVBA Location of Simakon BVBA on the google maps. Address and contacts of Simakon BVBA
Andere gerelateerde bedrijven als come Simakon BVBA Simakon BVBA: Fiduciaire du Geer | ESPOIR ET ALLIANCE LIXHE | HEMALU | JAC LAMOEN | GUIDO DE WIT
Other related companies as Simakon BVBA: Fiduciaire du Geer | ESPOIR ET ALLIANCE LIXHE | HEMALU | JAC LAMOEN | GUIDO DE WIT
Simakon BVBA is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Simakon BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01106292724. Het bedrijf Simakon BVBA bevindt zich op het adres: Lakenmakersstraat 166 Box 2; 2800; Mechelen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 628,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 418,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Repair services. Producten gemaakt in Simakon BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Simakon BVBA is Meubels en uitrustingen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Simakon BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Simakon BVBA, openstaande posities, locatie van Simakon BVBA op de kaart.
Simakon BVBA is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is Simakon BVBA, company assigned to the tax number BE01106292724. The company Simakon BVBA is located at the address: Lakenmakersstraat 166 Box 2; 2800; Mechelen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 628,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 418,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Repair services. Products created in Simakon BVBA were not found.
The main activity of Simakon BVBA is Furniture and Fixtures, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Simakon BVBA is not available. You also can look at reviews of Simakon BVBA, open positions, location of Simakon BVBA on the map.