ADMINISTRATION COMMUNALE

Contactgegevens ADMINISTRATION COMMUNALE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMINISTRATION COMMUNALE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMINISTRATION COMMUNALE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLACE COMMUNALE 20; 5190; JEMEPPE-SUR-SAMBRE, België

Telefoon (phone): 71750010 (+32-71750010) 71750010 (+32-71750010)

Fax (fax): +32 (61) 672-28-22 +32 (61) 672-28-22

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMINISTRATION COMMUNALE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMINISTRATION COMMUNALE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMINISTRATION COMMUNALE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMINISTRATION COMMUNALE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMINISTRATION COMMUNALE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMINISTRATION COMMUNALE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMINISTRATION COMMUNALE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMINISTRATION COMMUNALE
Products information ADMINISTRATION COMMUNALE

BTW identificatienummer (tax): BE08072998046
Ondernemingsnummer: 7643157958
Hoofdstad (capital): 656,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 414,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Services: Conseil Communal.

Product categorie (product category): Services publics

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMINISTRATION COMMUNALE
(Get full report from official database of BE for ADMINISTRATION COMMUNALE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMINISTRATION COMMUNALE
Addition kinds of activities for ADMINISTRATION COMMUNALE

235399. Hoeden, petten en millinery, nec | Hats, caps, and millinery, nec
495302. Afvalverzameling en verwijdering | Refuse collection and disposal services
15220103. Condominium constructie | Condominium construction
20150605. Pluimvee, verwerkt: bevroren | Poultry, processed: frozen
26529902. Opbergdozen, karton: gemaakt van aangekochte materialen | Filing boxes, paperboard: made from purchased materials
35890200. Commerciële schoonmaakapparatuur | Commercial cleaning equipment
38290114. Watertemperatuurmeter, motorvoertuig | Water temperature gauges, motor vehicle
50319905. Medium dichtheidsvezelplaat | Medium density fiberboard
80519900. Gevorderde zorginstellingen, nec | Skilled nursing care facilities, nec

Werken bij ADMINISTRATION COMMUNALE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMINISTRATION COMMUNALE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMINISTRATION COMMUNALE. Looking for open vacancies in other companies

  • Uitzendconsulent Konvert Interim Tielt (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor ons kantoor te Tielt zoeken we een (bij voorkeur) ervaren Uitzendconsulent (m/v). Als uitzendconsulent(e) ben je de link tussen werkzoekenden en bedrijven. Enkele van jouw belangrijkste taken: •Actief zoeken naar geschikte kandidaten voor onze vacatures maar ook geschikte vacatures zoeken voor onze kandidaten. •Telefonische prospectie om onze dienstverlening aan bedrijven kenbaar te maken. •Je begeleidt en volgt je kandidaten op tijdens hun sollicitatieproces en tewerkstelling. •Je zorgt voor een correcte administratieve opmaak en opvolging van contracten en prestaties. En dit alles doe je met een aanstekelijke glimlach!

  • Customer Service Advisor m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in de ruime regio van Aalst zijn wij op zoek naar: Als Customer Care Agent ben je het centraal contact van de klant met ons bedrijf. Een specifiek klantenportfolio wordt aan je toegewezen en je handelt in samenwerking met een van onze commerciële mensen om snel en adequaat in te spelen op alle behoeften van de klant. In deze rol zorg je ervoor dat de juiste hoeveelheid van het gevraagde product wordt geleverd tegen de juiste prijs en op tijd aan de klant. Als de afspraken niet volgens plan verlopen, pas je aanpassingen aan of stel je alternatieven voor. Als centraal aanspreekpunt stuurt je de andere afdelingen om te zorgen dat de gemaakte afspraken met de klant worden nageleefd. Voor bepaalde gedeeltelijke taken kan je rekenen op de steun van onze klantenservice-experts. In geval van afwezigheid van een collega, worden de bestanden overgezet naar een back up afdeling. Om kwaliteitsdiensten te garanderen, heb je voldoende kennis van de activiteiten van de klant en bouw je een goede klanten klantencontact op. Je rappoort aan de Customer Care Manager.

  • Productiearbeider voeding (2 ploegen) (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Randstad Inhouse Crop's

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als productiearbeider binnen CROP'S kan je ingezet worden op verschillende posten: kwaliteitscontrole: je inspecteert de groenten op vreemde voorwerpen en kwaliteit. opzetten: je vult de verpakking aan of pakt de producten in. Het kan ook zijn dat je ingredienten nog verder moet aanvullen vb. sesamzaadjes strooien. inpakken: je verpakt de groenten in een doos of zak Bovendien zorg je voor een nette werkomgeving.

  • Allround Bediende (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Allround Bediende... sta je in voor verschillende administratieve taken, verzorg je de post het onthaal van klanten Daarnaast sta je in voor.... de facturatie verzorgen van klanten en leveranciers, het opstellen van verschillende documenten voor de vrachtwagens en het op orde houden van het kantoor.

  • Logistiek/Commercieel bediende m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De onderstaande taken behoren tot jouw takenpakket: je staat in voor de orderverwerking je maakt verzendnota's op je verzorgt de facturatie je bezorg maandelijkse forecasts aan belangrijke klanten je stelt prijslijsten op en volgt deze verder op je geeft ondersteuning aan de externe sales je geeft ondersteuning aan andere interne diensten je helpt jouw collega's in geval van grote drukte

  • DRINGENDE POETSHULP TE ZWALM (ZWALM)

    Regio: ZWALM

    Bedrijf: AVANTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Verrichten van huishoudelijke taken bij gezinnen te Zwalm. Schoonmaken, strijken, koken bij de klanten thuis. Werken op dagen en uren die je zelf wil.

  • HUISHOUDHULP (M/V) ZEDELGEM (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Stagiair(e) Monitoring hybride systemen (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: ORBID

    Type: Studentenjob

    Meer en meer bedrijven verwachten dat hun hybride platform continu onderworpen wordt aan monitoring en rapportering over de “health status” ervan. Onderzoeksvraag: Wat zijn de mogelijkheden en de meerwaarde voor bedrijven van monitoring voor hybride systemen? Doel: Onderzoek naar de mogelijkheden en implementatie van monitoring AD FS health, Azure AD Connect health for sync en monitoring AD DS health. Effectieve testen uitvoeren om op basis hiervan gegronde beslissingen te kunnen nemen voor de klanten en hun behoeftes.

  • Business Development Manager HR Services (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: Sales Talents Brussel

    Type: Vaste Job

    Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor het genereren van new business en projecten via actieve prospectie. Daarna onderhoud je sterke relaties met je klanten via relatiemanagement. In deze uitdagende functie voor je onderhandelingen met C-level niveau en/ of direct leidinggevenden binnen life sciences en pharma (hoofdverpleegkundigen, artsen, quality manager, managing director,...) Je analyseert de behoeften van de prospect/ klant en je stelt een gepaste oplossing voor om. Je werkt nauw samen met het intern HR team van onze partner om een efficiënt resultaat te bekomen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is gespecialiseerd in staffing solutions in life sciences & pharma en stelt 75 consultants te werk. Om hun sales team uit te breiden zijn ze op zoek naar een Business Development Manager (m/v).  Geboren Business Development Manager met de nodige ervaring binnen (HR) services en/ of life sciences & pharma? Lees dan zeker verder!    

  • Freelance boekhouding 0.5 à 1 dag/week (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: GLOBIUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ik ben op zoek naar administratieve en financiële ondersteuning onder de vorm van een freelance boekhouder (m/v/x) voor een halve dag tot 1 dag in de week, tijdelijk of permanent (overeen te komen). Facturatie, boeken van aankoopfacturen, BTW-aangifte, diverse boekingen, afschrijvingen, debiteurenbeheer, controle en rapportage,... Eventueel ook ingave van data voor de loonverwerking (via Acerta)

  • Master Franchise Belux | iBinder (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1632785-inline.html?cid=Partner_VDAB iBinder is een Zweeds concept dat zeer innovatieve software oplossingen ontwikkelt voor de bouwsector, studie- en architecten bureaus, en engineering ondernemingen. De software van iBinder is het best te omschrijven als een digitale versie van een ordner. Het werkt niet alleen hetzelfde waardoor het zeer gebruiksvriendelijk is, maar het ziet er visueel ook hetzelfde uit. Iedereen beschikt altijd over de juiste informatie. En dankzij een eenvoudige checklist weet u zeker dat alle betrokkenen de informatie ontvangen die ze nodig hebben. Bij alle projecten, ongeacht de grootte en looptijd van het project, kan iBinder gebruikt worden. iBinder maakt het mogelijk dat alle betrokkenen zijn aangesloten op één en dezelfde ‘Binder’ waardoor alle informatie altijd up-to-date is. Hierdoor worden (bouw)projecten efficiënter, en wordt er heelwat tijd en geld bespaard.  Het concept bestaat sinds 2005 en werkt sinds 2010 met Master Franchisees in Denemarken en Noorwegen. De focus voor verdere internationale uitbreiding ligt de komende jaren op Belux, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, en Finland. Op basis van een door iBinder uitgevoerd marktonderzoek blijkt dat er in deze landen meer dan gemiddelde kansen liggen voor een duurzame business ontwikkeling. iBinder heeft reeds meer dan 200.000 actieve gebruikers in Zweden, Denemarken, Noorwegen, en Nederland. De Master Franchise stuurt een netwerk aan van eigen account managers én franchisees die instaan voor de verkoop van iBinder in hun regio. Actieve ondersteuning van iBinder: Ontwikkeling, onderhoud en beveiliging van het systeem Uitgebreide trainingen voor de Master Franchise en het personeel Gedetailleerde handboeken voor het business plan en de operationele zaken van de Master Franchise Ontwikkelen en beschikbaar stellen van marketing richtlijnen Ontwikkeling en onderhoud van de website en grafische aspecten van het concept Monitoring en ondersteuning van de Master Franchise Verschaffen van KPI’s rapportering en business informatie ten behoeve van een beter resultaat Kwaliteitsbewaking van het concept ten behoeve van de Master Franchise De Master Franchise hoeft zich niet bezig te houden met alle technische aspecten van de franchise

  • Capgemini - Mainframe Developer (MARIAKERKE)

    Regio: MARIAKERKE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Role Mainframe application developer.     Work with onshore-offshore model and co-ordinate customer requirement to offshore team.  Take lead in discussing issues with business and provide solutions.   Profile Technical skills: Cobol, JCL,DB2, IMS(DC), Endevor Minimum 4 years' experience working on Mainframe.    Must have skills: Has to demonstrate some knowledge of Belgian law regulations  Fluent Flemish and English speaking skills - mandatory Freelancers with valid EU work permit only Good documentation skills. 

Zoek naar antwoorden van ADMINISTRATION COMMUNALE in sociale netwerken
Look for responds of ADMINISTRATION COMMUNALE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Laat een reactie achter voor ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMINISTRATION COMMUNALE. Leave a respond for ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMINISTRATION COMMUNALE op de google maps. Adres en contacten ADMINISTRATION COMMUNALE
Location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the google maps. Address and contacts of ADMINISTRATION COMMUNALE

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMINISTRATION COMMUNALE ADMINISTRATION COMMUNALE: FORTIS | Renkin G | VAN EYCK BVBA | Driesmans Diana BVBA | Mairesse C

Other related companies as ADMINISTRATION COMMUNALE: FORTIS | Renkin G | VAN EYCK BVBA | Driesmans Diana BVBA | Mairesse C

ADMINISTRATION COMMUNALE is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMINISTRATION COMMUNALE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08072998046. Het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE bevindt zich op het adres: PLACE COMMUNALE 20; 5190; JEMEPPE-SUR-SAMBRE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 656,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 414,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Services publics. Lijst met producten zijn Services: Conseil Communal..
De hoofdactiviteit van ADMINISTRATION COMMUNALE is Automotive Reparatie, Diensten en Parkeren, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMINISTRATION COMMUNALE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMINISTRATION COMMUNALE, openstaande posities, locatie van ADMINISTRATION COMMUNALE op de kaart.

ADMINISTRATION COMMUNALE is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMINISTRATION COMMUNALE, company assigned to the tax number BE08072998046. The company ADMINISTRATION COMMUNALE is located at the address: PLACE COMMUNALE 20; 5190; JEMEPPE-SUR-SAMBRE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 656,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 414,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Services publics. List of products are Services: Conseil Communal..
The main activity of ADMINISTRATION COMMUNALE is Automotive Repair, Services and Parking, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMINISTRATION COMMUNALE is not available. You also can look at reviews of ADMINISTRATION COMMUNALE, open positions, location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMINISTRATION COMMUNALE, employees, financial statistics.