MARTIN DUFLOU

Contactgegevens MARTIN DUFLOU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MARTIN DUFLOU: address, phone, fax, email, website, opening hours

MARTIN DUFLOU

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HAUWERSTRAAT 8B; 8000; BRUGGE, België

Telefoon (phone): 50342119 (+32-50342119) 50342119 (+32-50342119)

Fax (fax): +32 (81) 308-36-16 +32 (81) 308-36-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MARTIN DUFLOU: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MARTIN DUFLOU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MARTIN DUFLOU"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MARTIN DUFLOU, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MARTIN DUFLOU. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MARTIN DUFLOU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MARTIN DUFLOU. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MARTIN DUFLOU
Products information MARTIN DUFLOU

BTW identificatienummer (tax): BE08469879150
Ondernemingsnummer: 2095336914
Hoofdstad (capital): 208,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 783,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Services: Nettoyage de Bureaux, Nettoyage de Fenêtres.

Product categorie (product category): Services de Nettoyage and de Désinfection

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MARTIN DUFLOU
(Get full report from official database of BE for MARTIN DUFLOU)

Aanvulling soorten activiteiten voor MARTIN DUFLOU
Addition kinds of activities for MARTIN DUFLOU

279101. Hand samenstelling samenstelling | Hand composition typesetting
357701. Printers en plotters | Printers and plotters
874204. Industrie specialist consultants | Industry specialist consultants
20759902. Sojabonenmeel en grits | Soybean flour and grits
34999905. Barricades, metaal | Barricades, metal
76940101. Coil winding service | Coil winding service

Werken bij MARTIN DUFLOU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MARTIN DUFLOU: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MARTIN DUFLOU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MARTIN DUFLOU. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemewerker voeding 2-ploegen (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Randstad Inhouse Services Plukon Food Group

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Plukon Olen is een voedingsbedrijf dat verschillende kant-en-klare maaltijden en vleesproducten maakt. Heb je altijd al willen weten hoe kip cordon blue gemaakt wordt? Of misschien wil je graag een deel uitmaken van het proces om voeding in een supermarkt te krijgen? Plukon Olen heeft momenteel een vacature openstaan voor nieuwe productiemedewerkers. Er is een mogelijkheid om flexibel te werken. Je zal instaan voor het inpakken, verwerken en etikettering van rauwe en gebakken vleesproducten. Loon: 13,1572 euro/uur + ploegenpremie + maaltijdcheques

  • Customer service dealer support Orange (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als customer service medewerker op de afdeling dealer support ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je bent de link tussen Orange en de winkels die Orange producten verkopen Je bent verantwoordelijk voor het binnenkomende en uitgaande telefoonverkeer van de aan jou toegewezen klanten en biedt ondersteuning bij praktische vragen Je geeft on-site ondersteuning, neemt deel aan klantenbezoeken en interne klantenvergaderingen Je communiceert de klanteninformatie met de betrokken departementen in het bedrijf (verkoop, naverkoop en marketing)

  • Part time medewerker koffiebar (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: MANPOWER HORECA & EVENTS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    We zijn op zoek naar een medewerker in een gezellige koffiebar. Je helpt bij het maken van broodjes, salades en dranken. Een ervaring met het zetten van koffie's, cappucino's, latte's ed. is een plus maar geen vereiste want een opleiding wordt voorzien.

  • Werken als huishoudhulp Westerlo (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Huishoudhulp Hechtel-Eksel (HECHTEL-EKSEL)

    Regio: HECHTEL-EKSEL

    Bedrijf: PUUUR NEERPELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 3.000 gemotiveerde personeelsleden en 18.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dichtbij de woonplaats van ons personeel. Puuur blijft groeien en we zijn ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. ( Trefwoorden: Huishoudhulp, Kuisvrouw, Poetshulp, Schoonmaak, Poetsen, Job dichtbij huis, Dankbaarste job ,Gezinshulp ,Gezinszorg ,Thuishulp ,Huishouden ,Poetsvrouw ,Schoonmaakster, Kuisen ,Job mooie werkuren ,Poetsen aan huis ,Poetsen particulieren ,Dienstencheques, Puur, Gezinsvriendelijke uren, Combineren met gezin ,Vast contract ,Vaste uren ,Goed verdiend ,Geen diploma ,Strijken ,Schoonmaken ,Poetstips ,Wastips ,Strijktips ,Schoonmaaktips ,Schoonmaakadvies Huishoudtips ,Poetsman ,Poetsdienst ,Werken dichtbij huis, Limburg, Sodexo ,Goed uurloon ,Eindejaarspremie Vakantiegeld ,Koken ,Vacature ,Papieren dienstencheques ,elektronische dienstencheques ,Arbeidsvoorwaarden ,Goede verloning ,Kilometervergoeding ,Schoonmaakwerk ,Duurzame job)

  • STUDENTE - SALES AMBASSADORS OBRIGADO (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept is een leidinggevend fieldmarketingagentschap met 29 jaar ervaring. Wij staan in voor de organisatie van o.a. merkactivaties van mooie A-merken. Wil je meer weten over wat we allemaal doen ? Bekijk onze video hier Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van studenten om aan de hand van degustaties en animaties de producten van D-Drinks/Obrigado aan het grote publiek voor te stellen. De potentiële klanten krijgen de mogelijkheid om de producten te ontdekken, te proeven en te kopen. Obrigado is 100% puur kokoswater van een eigen duurzame boerderij in Bahia, Brazilië! Als je Obrigado eenmaal hebt geprobeerd, drink je nooit meer gewoon kokoswater. Obrigado wordt nooit blootgesteld aan lucht totdat je het opent en zit boordevol vitamines en mineralen.

  • Jobstudent zaterdagwerk (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: RUNTIME

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant te Beerse zijn we op zoek naar een jobstudent die elke zaterdag wil helpen in het atelier van de slagerij. U zal meewerken in het atelier van de slagerij. U zal op regelmatige tijdstippen ook bakken tillen en verzetten. U zal helpen met het bereiden van vleesgerechten, het opruimen van het atelier en gebruikt materiaal afwassen.

  • Freelance Loopbaanbegeleiders (M/V) - Vlaams-Brabant (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: ART OF WORK

    Type: Zelfstandige activiteit

    Art of Work is een gemandateerd loopbaancentra, gecertificeerd door Qfor. Wegens verdere uitbouw van de organisatie zijn we op zoek naar zelfstandige loopbaancoaches. Doel van de functie Klant professioneel ondersteunen op maat van zijn behoeftes en situatie Naar aanleiding van een loopbaanvraag, de klant ondersteunen bij het nemen van loopbaankeuzes en loopbaanbeslissingen zodat hij zelf zijn loopbaan actiever kan beheren en zijn positie op de arbeidsmarkt kan versterken. De loopbaanbegeleiding resulteert steeds in het opstellen van een persoonlijk ontwikkelplan Resultaatsdomeinen Werken met verschillende doelgroepen: Laaggeschoold, hooggeschoold, kansengroepen, werknemers Vertrekken vanuit een klantgerichte invalshoek Verantwoordelijk voor het organiseren, uitvoeren, opvolgen van de begeleiding/coaching De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren Moeilijkheden (scholing, motivatie, omgeving, ...) identificeren en onderzoeken Opgegeven instrumenten hanteren Correcte en volledige registratie van gesprekken met de klant POP opmaken Personen ondersteunen bij hun individueel groeiproces

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Sollicitatiedag Schoonmaak burelen regio Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    ISS Facility Services, de grootste dienstverlener van België, zoekt schoonmaaktalenten regio Roeselare voor bedrijven, ziekenhuizen, rusthuizen,... Misschien is dit iets voor jou? Uren: Meestal ochtend- en/of avondwerk tussen 6u en 21u (meestal deeltijds).

  • ZAALMEDEWERKERS / ZAALMEDEWERKSTERS (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: PARTAASCH

    Type: Flexijob

    Als zaalmedewerkers (m/v) staan jullie in voor de bediening van de gerechten in de zaal. Jullie staan in voor de orde en netheid in de zaal.

  • zaalhulp en barhulp (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: FANNY

    Type: Flexijob

    Wij zoeken iemand die in de weekends ons team, verantwoordelijk voor de zaal, komt helpen. Dit kan als student of via het flexi-systeem. Wat houdt dit allemaal in? Klanten verwelkomen, hun bestellingen van drankjes klaar nemen en serveren, hun eten serveren en afruimen, de bar en zaal proper houden, opruimen en aanvullen... Kortom een beetje als voorzien om de klanten een gezellige en waardevolle avond te bezorgen.

Zoek naar antwoorden van MARTIN DUFLOU in sociale netwerken
Look for responds of MARTIN DUFLOU in social networks

Lees alle opmerkingen voor MARTIN DUFLOU. Laat een reactie achter voor MARTIN DUFLOU. MARTIN DUFLOU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MARTIN DUFLOU. Leave a respond for MARTIN DUFLOU. MARTIN DUFLOU on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MARTIN DUFLOU op de google maps. Adres en contacten MARTIN DUFLOU
Location of MARTIN DUFLOU on the google maps. Address and contacts of MARTIN DUFLOU

Andere gerelateerde bedrijven als come MARTIN DUFLOU MARTIN DUFLOU: CONTAINERPARK DE PINTE | MARCEL BRAECKEVELT | HAPERS GGE | Jagershof | Keetje ('t)

Other related companies as MARTIN DUFLOU: CONTAINERPARK DE PINTE | MARCEL BRAECKEVELT | HAPERS GGE | Jagershof | Keetje ('t)

MARTIN DUFLOU is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MARTIN DUFLOU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08469879150. Het bedrijf MARTIN DUFLOU bevindt zich op het adres: HAUWERSTRAAT 8B; 8000; BRUGGE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 208,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 783,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Services de Nettoyage and de Désinfection. Lijst met producten zijn Services: Nettoyage de Bureaux, Nettoyage de Fenêtres..
De hoofdactiviteit van MARTIN DUFLOU is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MARTIN DUFLOU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MARTIN DUFLOU, openstaande posities, locatie van MARTIN DUFLOU op de kaart.

MARTIN DUFLOU is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is MARTIN DUFLOU, company assigned to the tax number BE08469879150. The company MARTIN DUFLOU is located at the address: HAUWERSTRAAT 8B; 8000; BRUGGE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 208,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 783,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Services de Nettoyage and de Désinfection. List of products are Services: Nettoyage de Bureaux, Nettoyage de Fenêtres..
The main activity of MARTIN DUFLOU is Insurance Agents, Brokers and Service, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of MARTIN DUFLOU is not available. You also can look at reviews of MARTIN DUFLOU, open positions, location of MARTIN DUFLOU on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MARTIN DUFLOU, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MARTIN DUFLOU, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MARTIN DUFLOU, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MARTIN DUFLOU, employees, financial statistics.