HYGI CLEAN
Contactgegevens HYGI CLEAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HYGI CLEAN: address, phone, fax, email, website, opening hours
HYGI CLEAN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): BROUWERSSTRAAT 1B1; 3000; LEUVEN, België
Telefoon (phone): 16292178 (+32-16292178) 16292178 (+32-16292178)
Fax (fax): +32 (84) 143-32-52 +32 (84) 143-32-52
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HYGI CLEAN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HYGI CLEAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HYGI CLEAN"? - Contact us!
We found such data of HYGI CLEAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HYGI CLEAN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti HYGI CLEAN
Products information HYGI CLEAN
Services: Nettoyage de Bureaux.
Product categorie (product category): Services de Nettoyage and de Désinfection
Aanvulling soorten activiteiten voor HYGI CLEAN Addition kinds of activities for HYGI CLEAN
2611. Pulpmolens | Pulp mills
384302. Tandheelkundige materialen | Dental materials
14990403. Emery mijnbouw | Emery mining
42269903. Bontopslag | Fur storage
86990201. Christelijke wetenschappelijke leeszaal | Christian science reading room
Werken bij HYGI CLEAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HYGI CLEAN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HYGI CLEAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HYGI CLEAN. Looking for open vacancies in other companies
-
Internal Sales Officer (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Start People Woluwe
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je beheert een portefeuille van dealers met laag potentieel met het oog op klantenbinding en ontwikkeling Je bent de problemsolver van onze klanten (invoerders, dealers van auto's, motorfietsen en mobilhomes). Je bent verantwoordelijk voor de coaching en opleiding van de verkoopteams van onze partners. Je staat in voor de communicatie met de dealers via B2Boost, mailing en telefoon. Je leidt en beheert de kredietpromoties. Je verzekert het dagelijkse management van onze incentiveacties. Je helpt de teamleden bij het organiseren van Car Fairs en specifieke events.
-
Sales assistant (DIEGEM)
Regio: DIEGEM
Bedrijf: ADECCO VILVOORDE
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ben jij de sales assistant waar onze klant in Diegem op zoek naar is? Ze zijn een international marketing en logistiek bedrijf met heel wat ervaring in de distributie van reclamefolders. Onze klant bereikt wekelijks meer dan 4,5 miljoen gezinnen in België en ze zijn het nummer 1 promotie en shopping platform op de Belgische markt. Je takenpakket bestaat uit de volgende zaken: Als Sales Assistant binnen de afdeling Customer Service, ben je verantwoordelijk voor de verwerking en de opvolging van de klantendossiers. Je verzorgt de opmaak van offertes en je staat in voor een tijdige en correcte verwerking van bestellingen. Je denkt mee met de klant in het bepalen van bedelingszones en adviseert en informeert hem bij vragen betreffende het offline en online productaanbod. Hiervoor werk je nauw samen met de betreffende Accountmanagers. Je bent als het ware de Single Point Of Contact voor jouw klantenportefeuille en je volgt deze strategische klanten op van A tot Z. Je draagt zorg voor een correcte orderverwerking in bedrijfseigen systemen. Je geeft de orders en klachten tijdig en correct in volgens commerciële en operationele afspraken. Je treedt op als back-up voor de Accountmanagers bij commerciële vragen van klanten. Bij operationele problemen zoek je mee naar mogelijke oplossingen, sta je de klant te woord om hem te informeren en adviseren. Je analyseert, beantwoordt en coördineert opmerkingen en vragen van klanten. Je leert graag bij en nieuwe verantwoordelijkheden vormen voor jou een uitdaging. In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Teamleader.
-
Lasser lasrobot (ZWIJNDRECHT)
Regio: ZWIJNDRECHT
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Je bent verantwoordelijk voor een welbepaalde werkpost binnen onze productieomgeving. Je onderzoekt gedetailleerde tekeningen of specificaties om te bepalen welke materialen en uitrusting vereist zijn. Je legt de materialen en in elkaar te zetten delen uit en zekert ze voor assemblage met gereedschap zoals een waterpas schuifmaat of liniaal. Je onderzoekt de kwaliteit van het laswerk om defecten te ontdekken en je bent verantwoordelijk voor de verdere afwerking van producten (schoonmaken oppoetsen etc.).
-
Bediende/verkoper supermarkt (ZOERSEL)
Regio: ZOERSEL
Bedrijf: t-interim Malle
Type: Interim met optie "vast werk"
Als teammember ben je breed inzetbaar in de supermarkt door je kwaliteiten. Het ene moment beman je de kassa en het andere help je mee in de bakkerij. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een supermarktketen. Ze bieden een veelzijdige job waarbij ze passie voor verse voeding, zorgzaamheid en hulpvaardigheid hoog in het vaandel dragen.
-
Huishoudhulp in Kontich (KONTICH)
Regio: KONTICH
Bedrijf: OZ - Huishoudhulp
Type: Dienstenchequebaan
FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.
-
Poetshulpen dienstencheques (m/v) (DIEST)
Regio: DIEST
Bedrijf: Actief Dienstencheques
Type: Dienstenchequebaan
Actief nv Diest is op zoek naar extra gemotiveerde huishoudhulp (m/v) Hou je van orde? Hou je van netheid? Dan ben jij de poetshulp die wij zoeken! Tevreden gezinnen, een goede verdienste, dichtbij huis, Ben je helemaal overtuigd? Kom dan vandaag nog langs bij ons op kantoor.
-
jobstudent (e) verkoop (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: Konvert Interim Ieper Food
Type: Studentenjob
Voor een bakkerij in Ieper zoeken we een jobstudent(e) die instaat voor de verkoop en bediening op zaterdag of zondagvoormiddag. Interesse? Reageer snel!!
-
Student/e voor broodjeszaak van 11u - 14u (EVERGEM)
Regio: EVERGEM
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Studentenjob
Ben je een enthousiaste student/e en ben je niet vies van volgende taken?: groentjes schoonmaken broodjes beleggen bereiding van koude pasta's kassawerkDan is dat de geknipte vakantiejob voor jou!
-
HR Business Partner (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: BN60
Type: Vaste Job
Voor de verschillende filialen binnen deze regio ben je een volwaardige HR Business Partner. Je verplaatst je dan binnen deze regio en gaat naar het filiaal waar je nodig bent. Je staat in voor: - De interne en externe rekrutering en selectie in het kader van een snelle en kwalitatieve invulling van de vacatures. Hiervoor word je bijgestaan door een recruiter. Je bespreekt eveneens het contract in functie van het budget. - De introductie van nieuwe medewerkers. - Het bekijken van de opleidingsbehoeften van de medewerkers en de uitvoering van het opleidingsplan. - De organisatie en de opvolging van de jaarlijkse prestatiebeoordeling. - Je begrijpt beleidsparameters en kan bedrijfsparameters bepalen en denkt cross-functioneel. - De ondersteuning van managers en medewerkers, conform de doelstellingen en de waarden van het bedrijf. Je bouwt teams, moedigt samenwerking aan en kan conflicten managen. - Via concrete projecten meewerken aan de verdere uitbouw van een professionele HR-organisatie binnen het bedrijf. - In deze functie rapporteert je rechtstreeks aan de HR Director. Je neemt deel aan maandelijkse meetings met het volledige HR team.
-
Administratief Bediende bij een Bouwbedrijf (BRASSCHAAT)
Regio: BRASSCHAAT
Bedrijf: McFleming Recruitment
Type: Vaste Job
Als bediende bouw behoren volgende taken tot je takenpakket: Je zorgt in eerste instantie voor ondersteuning voor correcte calculatie van diverse projecten en zorgt voor een volledige informatieoverdracht naar de projectleiding en de aankoopdienst. Je bestudeert lastenboeken en plannen in functie van de kostprijsberekening en de werfvoorbereiding. Je staat in voor het berekenen van een correcte kostprijs, op basis van de gegevens die je hiertoe verzameld hebt. Je doet de voorbereiding van zowel administratieve en operationele zaken en daardoor zorg je ervoor dat alle facetten van het project soepel verlopen. Je werkt voornamelijk vanuit het hoofdkantoor. Bedrijfsprofiel: Onze opdrachtgever is gespecialiseerd in de renovatie van sociale woningbouwcomplexen en de modernisering van appartementen voor verschillende huisvestingsmaatschappijen. Hun projecten zijn vooral lopende in Antwerpen en Brussel.
-
iStorm - Project Manager (Expert in Cultural Shift) (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
For a strategic cultural transformation with transversal impact, I'm looking for a trilingual (NL/FR/EN) Senior Project Manager (min. 10y. exp) specialized in leading and managing business implementation projects with: Strategic non-IT business transformation Setting up the required governance Managing teams as well as multiple and international stakeholders Description End-to-end Project Manager responsibility for a strategic cultural transformation (non-IT) International stakeholder management Team management & coordination Trilingual NL/FR/EN 10y experience as a PM minimum Proven experience in cultural shift Offer International corporate company located in Brussels. 12-month freelance contract.
-
KOKS voor hoogstaande horeca events (Gent) (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: KITCHENSTAFF
Type: Werfreserve
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil je zelf bepalen welke dagen/uren je werkt en in welke regio? Ben jij een kok of keukenmedewerker, heb je veel of weinig ervaring maar kook je over van passie voor het vak? Dan is KITCHENSTAFF zeker iets voor jou! Kitchenstaff is een vliegende brigade van gemotiveerd keukenpersoneel. Ondersteuning van klanten op momenten van grote drukte, afwezigheid, ziekte of vakantie van het vaste personeel. Van cateringbedrijf tot eventskantoor, bedrijfsrestaurant tot sterrenzaken
Zoek naar antwoorden van HYGI CLEAN in sociale netwerken
Look for responds of HYGI CLEAN in social networks
Lees alle opmerkingen voor HYGI CLEAN. Laat een reactie achter voor HYGI CLEAN. HYGI CLEAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HYGI CLEAN. Leave a respond for HYGI CLEAN. HYGI CLEAN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie HYGI CLEAN op de google maps. Adres en contacten HYGI CLEAN Location of HYGI CLEAN on the google maps. Address and contacts of HYGI CLEAN
Andere gerelateerde bedrijven als come HYGI CLEAN HYGI CLEAN: SHELL | Dambremé M | GARAGE DECLEIR | HUIS MELO | T. STAELS
Other related companies as HYGI CLEAN: SHELL | Dambremé M | GARAGE DECLEIR | HUIS MELO | T. STAELS
HYGI CLEAN is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HYGI CLEAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03720764160. Het bedrijf HYGI CLEAN bevindt zich op het adres: BROUWERSSTRAAT 1B1; 3000; LEUVEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 770,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 875,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Services de Nettoyage and de Désinfection. Lijst met producten zijn Services: Nettoyage de Bureaux..
De hoofdactiviteit van HYGI CLEAN is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HYGI CLEAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HYGI CLEAN, openstaande posities, locatie van HYGI CLEAN op de kaart.
HYGI CLEAN is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is HYGI CLEAN, company assigned to the tax number BE03720764160. The company HYGI CLEAN is located at the address: BROUWERSSTRAAT 1B1; 3000; LEUVEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 770,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 875,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Services de Nettoyage and de Désinfection. List of products are Services: Nettoyage de Bureaux..
The main activity of HYGI CLEAN is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of HYGI CLEAN is not available. You also can look at reviews of HYGI CLEAN, open positions, location of HYGI CLEAN on the map.