IMAGE & COMMUNICATION

Particuliere bedrijvenKleding en accessoires • IMAGE & COMMUNICATION
Private companiesApparel and Accessory Stores • IMAGE & COMMUNICATION

Contactgegevens IMAGE & COMMUNICATION: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data IMAGE & COMMUNICATION: address, phone, fax, email, website, opening hours

IMAGE & COMMUNICATION

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE VANDEN CORPUT 16; 1190; VORST/FOREST, België

Telefoon (phone): 23474985 (+32-23474985) 23474985 (+32-23474985)

Fax (fax): +32 (14) 402-24-84 +32 (14) 402-24-84

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) IMAGE & COMMUNICATION: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "IMAGE & COMMUNICATION"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "IMAGE & COMMUNICATION"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van IMAGE & COMMUNICATION, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen IMAGE & COMMUNICATION. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of IMAGE & COMMUNICATION, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees IMAGE & COMMUNICATION. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti IMAGE & COMMUNICATION
Products information IMAGE & COMMUNICATION

BTW identificatienummer (tax): BE05428314208
Ondernemingsnummer: 8350402832
Hoofdstad (capital): 442,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 599,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Services: Publication Assistée par Ordinateur.

Product categorie (product category): Secrétariats

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor IMAGE & COMMUNICATION
(Get full report from official database of BE for IMAGE & COMMUNICATION)

Aanvulling soorten activiteiten voor IMAGE & COMMUNICATION
Addition kinds of activities for IMAGE & COMMUNICATION

0711. Bodemvoorbereiding | Soil preparation services
354501. Precisie meetinstrumenten | Precision measuring tools
34430100. Industriële vaten, tanks en containers | Industrial vessels, tanks, and containers
35550000. Printing machines | Printing trades machinery
72999906. Huishoudelijke verbetering en renovatie contractant agentschap | Home improvement and renovation contractor agency

Werken bij IMAGE & COMMUNICATION: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in IMAGE & COMMUNICATION: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor IMAGE & COMMUNICATION. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for IMAGE & COMMUNICATION. Looking for open vacancies in other companies

  • Logistiek medewerker Black Friday 20-30 november | 3-ploegensysteem | Grobbendonk (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: Synergie Turnhout Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je tijdens de periode van 20 - 30 november vrij? Wil je graag de handen uit de mouwen steken bij een grote logistieke speler in fashion en lifestyle? In Grobbendonk zijn wij op zoek naar gemotiveerde orderpickers om de drukte van Black Friday op te vangen. Jouw takenpakket wordt on the job uitgelegd en bevat verschillende aspecten van het logistieke proces. Je staat oa. in voor het orderpicken van bestellingen, inpakken en verzendklaar maken van producten, labelen en herlabelen, retours verwerken, ... . Denk jij onze kandidaat te zijn? Twijfel dan niet om ons te contacteren op 014404330 of via [email protected].

  • Administratief Bediende (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: Start People Banking & Insurance Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Scannen van dossiers en aanmaken van de electronische workflow. Administratieve en operationele taken met betrekking tot databaselijsten uitvoeren. Risico acceptatie van eenvoudige medische vragenlijsten Brifwisseling (bijpremie). Administratieve afhandeling van dossiers in betrokken applicaties.

  • Monteur/Operator fijn werk regio Aalst - dagwerk (ERPE-MERE)

    Regio: ERPE-MERE

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een toonaangevend bedrijf regio Aalst gaan wij op zoek naar een gemotiveerde Monteur/Operator samenbouw (m/v). Een greep uit jouw takenpakket: Eenvoudige samenbouw, inpakken en verzenden van toestellen Eenvoudige, routinematige samenbouw van de toestellen volgens de genoemde documenten en voorschriften Kableren van de toestellen Computergestuurd testen van afgewerkte toestellen Het verpakken en verzenden van toestellen

  • Operator bouwsector - 3 ploegen (KALLO)

    Regio: KALLO

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf actief in de bouwsector in Kallo, ben ik op zoek naar een productie operator die in 3 ploegen kan werken. Jouw takenpakket zal bestaan uit: Bedienen van computergestuurde productiemachines Manuele bijsturingen en controles Opvolgen van automatisch gestuurde productieprocessen Aan- en afvoer van grondstoffen en materialen, manueel en met heftruck Uitvoeren van kwaliteitscontroles ... 

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Enthousiaste thuishulp/poetshulp (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Student kerstperiode voor de dienst onthaal (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: ASAP XL Greenyard Belgium

    Type: Studentenjob

    Je zal werken als onthaalmedewerker. Dit omvat telefoonwerkzaamheden zoals het correct doorverbinden naar de juiste contactpersonen. Je onthaalt bezoekers met de glimlach op je gezicht en je zet hen bij onze klant op de juiste weg naar de juiste plaats. Je ondersteunt mee in algemene klassementstaken.

  • Jobstudent zorgkundige Terlinden (HERZELE)

    Regio: HERZELE

    Bedrijf: RUSTHUIS TER LINDEN

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent zorgkundige maak je deel uit van een multidisciplinair team, en zorg je mee voor het welzijn van de bewoners.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Expediteur (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Talentus Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als expediteur import sta je in voor de volledige afhandeling van je eigen dossiers. Je registreert orders, maakt documenten aan, kijkt inkomende facturen na enz. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een bedrijf gevestigd in de haven van Antwerpen. Hun activiteiten omvatten de gehele logistieke keten zoals stouwerij, opslag, warehousing, maritieme verpakking, CFS-activiteiten, transport en logistiek.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Bornem-Puurs-Willebroek)

    Regio: Regio Bornem-Puurs-Willebroek

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Freelance tour guide (adults) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: MANPOWERGROUP SOLUTIONS

    Type: Zelfstandige activiteit

    You will animate guided Tours of the permanent and temporary exhibitions You will manage groups from different backgrounds ( for example: adults, VIP, tourists etc. ) You will have to adapt your story to the different audiences You will be in charge of a group of visitors (10 to 30 people). You will guide them in different types of tours. (the classic and the events) Your responsibility is to personalize the visit and to tell the story your own way You will collect some feedback from the visitors about your way of touring, all the information you collect at that moment will be discussed with the contact person

Zoek naar antwoorden van IMAGE & COMMUNICATION in sociale netwerken
Look for responds of IMAGE & COMMUNICATION in social networks

Lees alle opmerkingen voor IMAGE & COMMUNICATION. Laat een reactie achter voor IMAGE & COMMUNICATION. IMAGE & COMMUNICATION bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for IMAGE & COMMUNICATION. Leave a respond for IMAGE & COMMUNICATION. IMAGE & COMMUNICATION on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie IMAGE & COMMUNICATION op de google maps. Adres en contacten IMAGE & COMMUNICATION
Location of IMAGE & COMMUNICATION on the google maps. Address and contacts of IMAGE & COMMUNICATION

Andere gerelateerde bedrijven als come IMAGE & COMMUNICATION IMAGE & COMMUNICATION: LAURENCE HOUART | BIG-IMMO REAL ESTATE | A.R.B.A.L. | D&V Motor NV | S. KAYEMBE

Other related companies as IMAGE & COMMUNICATION: LAURENCE HOUART | BIG-IMMO REAL ESTATE | A.R.B.A.L. | D&V Motor NV | S. KAYEMBE

IMAGE & COMMUNICATION is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is IMAGE & COMMUNICATION, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05428314208. Het bedrijf IMAGE & COMMUNICATION bevindt zich op het adres: RUE VANDEN CORPUT 16; 1190; VORST/FOREST. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 442,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 599,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Secrétariats. Lijst met producten zijn Services: Publication Assistée par Ordinateur..
De hoofdactiviteit van IMAGE & COMMUNICATION is Kleding en accessoires, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van IMAGE & COMMUNICATION is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van IMAGE & COMMUNICATION, openstaande posities, locatie van IMAGE & COMMUNICATION op de kaart.

IMAGE & COMMUNICATION is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is IMAGE & COMMUNICATION, company assigned to the tax number BE05428314208. The company IMAGE & COMMUNICATION is located at the address: RUE VANDEN CORPUT 16; 1190; VORST/FOREST. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 442,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 599,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Secrétariats. List of products are Services: Publication Assistée par Ordinateur..
The main activity of IMAGE & COMMUNICATION is Apparel and Accessory Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of IMAGE & COMMUNICATION is not available. You also can look at reviews of IMAGE & COMMUNICATION, open positions, location of IMAGE & COMMUNICATION on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over IMAGE & COMMUNICATION, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf IMAGE & COMMUNICATION, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about IMAGE & COMMUNICATION, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company IMAGE & COMMUNICATION, employees, financial statistics.