CIBLE COMMUNICATION

Particuliere bedrijvenVoedingswinkels • CIBLE COMMUNICATION
Private companiesFood Stores • CIBLE COMMUNICATION

Contactgegevens CIBLE COMMUNICATION: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CIBLE COMMUNICATION: address, phone, fax, email, website, opening hours

CIBLE COMMUNICATION

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE PR?S CHAMPS 11; 4671; BLEGNY, België

Telefoon (phone): 43878707 (+32-43878707) 43878707 (+32-43878707)

Fax (fax): +32 (61) 972-24-99 +32 (61) 972-24-99

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CIBLE COMMUNICATION: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CIBLE COMMUNICATION"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CIBLE COMMUNICATION"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van CIBLE COMMUNICATION, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen CIBLE COMMUNICATION. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of CIBLE COMMUNICATION, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CIBLE COMMUNICATION. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti CIBLE COMMUNICATION
Products information CIBLE COMMUNICATION

BTW identificatienummer (tax): BE06316558837
Ondernemingsnummer: 2859985351
Hoofdstad (capital): 573,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 128,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in CIBLE COMMUNICATION zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Reclamebureaus

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor CIBLE COMMUNICATION
(Get full report from official database of BE for CIBLE COMMUNICATION)

Aanvulling soorten activiteiten voor CIBLE COMMUNICATION
Addition kinds of activities for CIBLE COMMUNICATION

291102. Lichte destillaten | Light distillates
733601. Kunstontwerp diensten | Art design services
28440503. lipsticks | Lipsticks
34990106. Geldkisten, staal | Money chests, steel
87310102. Biotechnisch onderzoek, commercieel | Biotechnical research, commercial

Werken bij CIBLE COMMUNICATION: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CIBLE COMMUNICATION: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CIBLE COMMUNICATION. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CIBLE COMMUNICATION. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker Export (m/v) te Willebroek (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Actief Interim Mechelen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je gebeten door het sociaal contact? Sta je graag klanten te woord en wil je deze helpen op een efficiënte manier? Voor een van onze klanten, internationaal actief op logistiek vlak, zijn wij dringend op zoek naar een Medewerker (m/v) voor de export afdeling. Je treedt op als contactpersoon voor je klanten. Je geeft deze de nodige informatie ivm de status van hun zendingen. Hiernaast handel je ook proactief om zo problemen te voorkomen. Je behandelt klachten op een professionele manier op en biedt een duurzame oplossing aan jouw klanten. Je zal in contact staan met je collega's van de andere filialen om zo een goede opvolging van de zendingen te garanderen. Je staat eveneens in voor de administratieve opvolging van jouw dossiers (inputten van gegevens, klassement, kopieerwerk, mails,...). Kortom een functie met voldoende afwisseling, uitdaging en sociale contacten. Je zal in daguren aan de slag gaan en dit van maandag tot vrijdag in een flexibele uurrooster.

  • Dossierbeheerder payroll - Personeelsdienst (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: AZ Sint-Maarten

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Dienst De personeelsdienst staat in voor het beheer van het administratief dossier van alle medewerkers. De dienst zorgt eveneens voor de correcte verwerking van de tijdsregistratie en voor de tijdige betaling van lonen en andere vergoedingen. Bovendien zijn de dossierbeheerders expert in sociaal-juridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, SWT, … Functie Je staat in voor de payroll en personeelsadministratie van de personeelsleden van een aantal toegewezen afdelingen Je bent als dossierbeheerder het aanspreekpunt voor de personeelsleden van de toegewezen afdelingen: je geeft zo nodig toelichting bij hun loonberekening, je geeft informatie over sociaaljuridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, enz…, je verwerkt de personeelsgegevens in het loonpakket en je volgt de verwerking in het tijdsregistratiesysteem mee op Je werkt in een team van dossierbeheerders en je rapporteert aan de hoofdverantwoordelijke payroll en tijdsregistratie Profiel Je beschikt over een bachelor / A1 – diploma, richting personeelsbeheer of bedrijfseconomie Ervaring met PC 330.01 is een pluspunt Je hebt een zeer goede kennis van e-blox Je gaat bij de uitvoering van je taken gestructureerd en planmatig te werk Je werkt zeer accuraat en ordelijk Je hebt een analytische geest en zoekt ook graag minder voor de hand liggende probleemsituaties uit Je kan onder druk werken en weet dan toch de juiste prioriteiten te stellen Je onderschrijft onze kernwaarden - openheid, respect, kwaliteit, ambitie en samenwerking - die de bouwstenen of het DNA van ons ziekenhuis vormen en waarmee we het verschil willen maken, in het belang van het welzijn van de patiënt. Contractvoorwaarden Voltijds contract bepaalde duur voor 6 maanden. Indiensttreding 7 januari 2019 Meer weten over de inhoud van deze functie? Neem contact met Brenda Bosschem, hoofdverantwoordelijke op nummer 015/89.12.97

  • ADMINISTRATIEF LOGISTIEK MEDEWERKER PETROCHEMIE (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Select HR Geel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote speler in de petrochemie zijn wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF EN LOGISTIEK MEDEWERKER (M/V). Je werkt vanop de site bij de klant in Geel en staat in voor alles mbt de voorbereiding en uitvoering van de Turnaround (TAR). Taken: PRE TAR Opzet en beheer (up to date houden) van de TAR opvolgingsfile (lijst met scope en alle info over deze scope). Track SAP info en zet dit over in excel Kost estimaties per job opzoeken (ifv actuals vorige TAR's) en aanvullen in de file Het samenstelling transmittal pakketten voor de TAR Main contractoren (ISO; P&ID; Foto’s; Locatie aanduiding plotplan; datasheet…) Logistiek coördinatie: verzamel info van alle logistieke noden en bundelen in een overzicht + reservatie/bestellingen plaatsen (inclusief coördinatie bij levering) Het maken van picklisten voor TAR’s op basis van availability rapporten en de status documenteren Administratieve hulp bij het opstellen van het TAR execution plan Het verwerken van TAR gerelateerde gegevens in een TAR Milestone plan Nakijken en beoordelen van bepaalde TAR proforma’s Ontvangsten van bestaande PO’s tot orderlimiet van TAR gerelateerde logistieke bestellingen Opstellen van lijst van verschillende firma’s die werken komen uitvoeren tijdens de TAR (vermelding: aantal personen; aanmeldingen; hoe kostenboeking; ...) TAR Logistieke ondersteuning verlenen voor bepaalde uitvoerende disciplines Field/job coördinatie van bepaalde disciplines Verzamelen en documenteren van lessons learned POST TAR Opzeggen van alle gehuurde items tijdens de TAR en coördinatie bij het terug ophalen van deze items Verzamelen en documenteren van lessons learned Verwerkt en documenteert de aangeboden TAR gerelateerde contractor werkvoorbereiding op een georganiseerde manier en past op basis hiervan de SAP takenlijsten aan Nakijken en beoordelen van bepaalde TAR proforma’s Ontvangsten van bestaande PO’s tot orderlimiet van TAR gerelateerde jobs Bedrijfsprofiel: Select Projects maakt deel uit van een internationale full-service Human Resources-organisatie, Select HR. Select Projects is specialist in het aanbieden van oplossingen via projectsourcing. Vanuit onze vestigingen in België, Nederland en Dubai bieden wij ondersteuning aan bedrijven die behoefte hebben aan ervaren specialisten/projectmedewerkers in verscheidene werkgebieden. We onderscheiden ons door onze goede opvolging en service naar al onze klanten en onze medewerkers.  

  • Administratief sterke dossierbeheerder (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als dossierbeheer ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: - Je verzorgt ondersteunende administratieve taken - Je behandelt financiële verrichtingen en transacties

  • Chauffeur C (enkel rijden en mooie uren) in afvalverwerkend bedrijf te Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Randstad Zeebrugge Transport

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een afvalverwerkend bedrijf in Brugge zijn we op zoek naar een inspringchauffeur C om ziektes en verloven op te vangen. Je bent vrij in de periode van 13 juli (de vrijdag) t.e.m. 3 augustus . Dit om van maandag tot vrijdag te rijden als C chauffeur op de planning huis aan huis ophaling. Je hebt beladers mee, dus jij staat enkel in om te rijden. Werkrooster: maandag : 7u - 17u15 dinsdag: 7u -13u woensdag: 7u-13u donderdag : 7u- 17u15 vrijdag: 7u - 13u

  • Account Receivable (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De Accounts Receivable Officer is oa verantwoordelijk voor: het doorgeven en opvolgen van de dossiers incasso en advocaten om een tijdige inning van de facturen te waarborgen het behandelen van de claims bij de financiële maatschappijen het opvolgen van de maandelijkse debiteurenlijst het behandelen van de aanmaningen het uitvoeren van credit checks het registreren van klachten

  • HUISHOUDHULPEN BIERBEEK (BIERBEEK)

    Regio: BIERBEEK

    Bedrijf: GREENHOUSE LEUVEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen regio Bierbeek en omgeving zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen! De klanten wonen in Korbeek-Lo, Opvelp, Lovenjoel en Bierbeek.

  • Huishoudhulp te Brecht (BRECHT)

    Regio: BRECHT

    Bedrijf: Axxi4You

    Type: Dienstenchequebaan

    Samen met 250 collega’s over heel Vlaanderen ondersteun je onze klanten met diverse taken als huishoudhulp. Zo kan je instaan voor schoonmaak, strijken,…maar ook voor het bereiden van maaltijden. Axxi4you bestaat 5 jaar en onderscheidt zich in de markt door : Bij Axxi4you ben je geen nummer maar iemand die deel uitmaakt van een team. Jij als huishoudhulp zorgt samen met onze consulenten voor tevreden klanten. Axxi4you zorgt voor een goede match tussen onze klanten en hun thuishulp (oa door een thuisbezoek bij opstart) Axxi4You maakt deel uit van een grotere groep Facilicom die stabiliteit waarborgt Je kan beroep doen op een team van ervaren Axxi4you consulenten die klaarstaan voor alle mogelijke vragen en ondersteuning maar ook helpen bij het beheer van alle mogelijke sociale documenten Je komt terecht in een tevreden team medewerkers die allemaal reeds langer deel uitmaken van Axxi4You

  • JOBSTUDENT SCHOONMAAK IN BRUGGE (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE

    Type: Studentenjob

    Wij zijn opzoek naar studenten die beschikbaar zijn tijdens de zomer ( juli, augustus en september). Jouw taken: Verantwoordelijk voor het algemeen onderhoud Schoonmaak van verschillende ruimtes Afwisselend takenpakket Je werkt zelfstandig Je maakt gebruik van verschillende materialen

  • JOBSTUDENT (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: FORUM JOBS SINT-AMANDSBERG

    Type: Studentenjob

    Onze klant, marktleider van koelvers bereide maaltijden, is op zoek naar een gemotiveerde jobstudenten: Je doet de opstart van de lijn (o.a. de correcte parameters instellen van de etiketteerlijn) Je bent verantwoordelijk voor het goed functioneren van de lijn waar de eindverpakking van onze producten gebeurt Je meld bestellingen af in het ERP-systeem LISA en volgt nauwkeurig de voorraad op Je streeft naar perfect afgewerkte producten, volgens de vooropgestelde kwaliteitsnormen Je bent medeverantwoordelijk voor de orde, netheid en een vlotte samenwerking van de volledige afdeling

  • JOBSTUDENT WEEKEND (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Studentenjob

    Let\\\'s Work is op zoek naar een jobstudent die ervaring heeft in de horeca. Jouw taken zijn volgende: - je werkt wekelijks op zaterdag en of zondag - tijdens de vakanties ben je ook beschikbaar om te werken - je doet de afwas - je ruimt de tafels af - je staat aan de kassa en bestelt de klanten - je vult de frigo\\\'s aan

  • Heftruck- / reachtruckchauffeur Limburg (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: SEGERS SELECT

    Type: Vaste Job

    Segers Select is actief in de sector transport en logistiek, wij hebben vacatures voor beroepschauffeurs en magazijniers in heel Vlaanderen. Momenteel zoeken we een ervaren heftruck-/reachtruckchauffeur en magazijnmedewerker voor regio Limburg. Heb je recente ervaring, ben je gedreven door het gebeuren achter de schermen van een logistieke bedrijf? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Solliciteer online of bel ons via onderstaande telefoonnummer.

Zoek naar antwoorden van CIBLE COMMUNICATION in sociale netwerken
Look for responds of CIBLE COMMUNICATION in social networks

Lees alle opmerkingen voor CIBLE COMMUNICATION. Laat een reactie achter voor CIBLE COMMUNICATION. CIBLE COMMUNICATION bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CIBLE COMMUNICATION. Leave a respond for CIBLE COMMUNICATION. CIBLE COMMUNICATION on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie CIBLE COMMUNICATION op de google maps. Adres en contacten CIBLE COMMUNICATION
Location of CIBLE COMMUNICATION on the google maps. Address and contacts of CIBLE COMMUNICATION

Andere gerelateerde bedrijven als come CIBLE COMMUNICATION CIBLE COMMUNICATION: RONALD GUMIENNY | LAURENT BONIVERT | POLICE F?D?RALE/FEDERALE POLITIE | IRB EUROPE | CLAIRE VUYLSTEKE

Other related companies as CIBLE COMMUNICATION: RONALD GUMIENNY | LAURENT BONIVERT | POLICE F?D?RALE/FEDERALE POLITIE | IRB EUROPE | CLAIRE VUYLSTEKE

CIBLE COMMUNICATION is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is CIBLE COMMUNICATION, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06316558837. Het bedrijf CIBLE COMMUNICATION bevindt zich op het adres: RUE PR?S CHAMPS 11; 4671; BLEGNY. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 573,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 128,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Reclamebureaus. Producten gemaakt in CIBLE COMMUNICATION zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van CIBLE COMMUNICATION is Voedingswinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CIBLE COMMUNICATION is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CIBLE COMMUNICATION, openstaande posities, locatie van CIBLE COMMUNICATION op de kaart.

CIBLE COMMUNICATION is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is CIBLE COMMUNICATION, company assigned to the tax number BE06316558837. The company CIBLE COMMUNICATION is located at the address: RUE PR?S CHAMPS 11; 4671; BLEGNY. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 573,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 128,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Reclamebureaus. Products created in CIBLE COMMUNICATION were not found.
The main activity of CIBLE COMMUNICATION is Food Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of CIBLE COMMUNICATION is not available. You also can look at reviews of CIBLE COMMUNICATION, open positions, location of CIBLE COMMUNICATION on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over CIBLE COMMUNICATION, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf CIBLE COMMUNICATION, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about CIBLE COMMUNICATION, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company CIBLE COMMUNICATION, employees, financial statistics.