S&S Ostyn BVBA

Contactgegevens S&S Ostyn BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data S&S Ostyn BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

S&S Ostyn BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Weegschede 49; 8691; Alveringem (Gijverinkhove), België

Telefoon (phone): 058 29 94 68 (+32-058 29 94 68) 058 29 94 68 (+32-058 29 94 68)

Fax (fax): +32 (11) 939-40-91 +32 (11) 939-40-91

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) S&S Ostyn BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "S&S Ostyn BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "S&S Ostyn BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van S&S Ostyn BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen S&S Ostyn BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of S&S Ostyn BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees S&S Ostyn BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti S&S Ostyn BVBA
Products information S&S Ostyn BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE07716491699
Ondernemingsnummer: 7214141845
Hoofdstad (capital): 169,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 788,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Producten die in S&S Ostyn BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Real estate

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor S&S Ostyn BVBA
(Get full report from official database of BE for S&S Ostyn BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor S&S Ostyn BVBA
Addition kinds of activities for S&S Ostyn BVBA

22540102. Shirts en t-shirts (ondergoed), breien | Shirts and t-shirts (underwear), knit
24210000. Zaagmolen en schavingsfabrieken, algemeen | Sawmills and planing mills, general
25910000. Drapery hardware en raamgordijnen en tinten | Drapery hardware and window blinds and shades
37140402. Defroster, motorvoertuig | Defrosters, motor vehicle
39310500. Percussie instrumenten en onderdelen | Percussion instruments and parts

Werken bij S&S Ostyn BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in S&S Ostyn BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor S&S Ostyn BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for S&S Ostyn BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Keukenoperator met een passie voor chocolade (m/v) (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je takenpakket zal onder meer bestaan uit: - Correcte vullingen draaien voor pralines en paaseitjes - Productieorders correct opvolgen en controleren - Traceerbaarheid van de producten garanderen - Controleren van de houdbaarheid van de producten - Alle gebruikte materialen en machines in propere staat achterlaten en ontsmetten

  • Chauffeur containervervoer (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als chauffeur containervervoer vertrek je dagelijks vanuit het depot in Sint-Gillis-Waas naar bedrijven in de Antwerpse haven om de containers op te halen. De containers leeg je op het depot in Sint-Gillis-Waas met behulp van een heftruck. Nadien breng je de lege container terug naar het bedrijf en haalt nieuwe containers op in de Antwerpse haven.     Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf gespecialiseerd in granen, ben ik op zoek naar een chauffeur containervervoer.

  • Management Assistant (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je verleent administratieve en organisatorische bijstand aan de Algemeen Directeur en de leden van het directiecomité teneinde bij te dragen tot het goede verloop van hun dagelijkse activiteiten. Dit betekent : - Je ondersteunt de directie door voor hen een aantal administratieve taken ter harte te nemen ; - Je verzekert het secretariaat, het onthaal van de bezoekers alsook het telefonisch onthaal voor de Algemeen Directeur ; - Je staat in voor het goede verloop van de dossiers met betrekking tot kwaliteitszorg en algemene diensten en draagt zo bij tot de optimalisering van de algemene organisatie. Tenslotte ondersteun je het HR Team bij een aantal administratieve taken zoals beheer interims, diverse uitnodigingen aan personeelsevenementen en vertalingen.

  • Productiemedewerker beton (KAPELLE-OP-DEN-BOS)

    Regio: KAPELLE-OP-DEN-BOS

    Bedrijf: Go4Jobs Londerzeel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Na een opleidingsperiode help je mee met volgende taken: - Afwerken van bekisting - Toezicht houden bij het gieten van de beton - Verwijderen van de bekisting nadat beton is gedroogd - Helpen opkuisen van de betongoten, zowel machinaal als manueel

  • All Round Logistiek Medewerker (KRUIBEKE)

    Regio: KRUIBEKE

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Goederen in ontvangst nemen en opslaan. - Indien noodzakelijke verplaatsen van goederen in het magazijn met behulp van heftruck. - Ontvangen van documenten (laad- en losbonnen, vrachtbrieven, enz.) - Opmaken van documenten (laad- en losbonnen, vrachtbrieven, enz.) - Goederen controleren op onder meer kwaliteit, hoeveelheid, verpakking. - Sorteren en stickeren van goederen. - Verzendklaar maken van goederen/ orders. - Signaleren en herstellen van eventuele fouten of afwijkingen van inkomende of uitgaande orders. - Eventuele beschadiging van de goederen registreren en communiceren naar de verantwoordelijke. - Beheren van de voorraadadministratie en inventariseren van magazijnvoorraad. - Administratief verwerken van processen in het bedrijfsspecifiek computersysteem. - Dagelijks informeren naar de uit te voeren opdrachten. - Verzamelen en verwerken van verkooporders; registeren in het gangbare systeem. - Opvolgen productieplanning. - Onderhouden van contacten met externen (klanten, leveranciers). - Rapporteren aan collega’s en leidinggevenden. - Onze interne huisregels rond “Good Housekeeping” nauwgezet volgen. - Rapporteren en signaleren van onregelmatigheden, opslagplaats zowel buiten als binnen. - Signaleren en melding maken van onveilige situaties en/of gebreken aan materieel. - Het eigen werk analyseren en beoordelen. - Naleven van de te nemen veiligheidsmaatregelen in het magazijn/ werkplaats. - Formuleren van eventuele verbeterprocessen en adviseren van het management. - Verantwoordelijke voor de afvalstroom. - Meewerken aan de beheersing van de afvalstroom, zorgen dat afval correct gescheiden wordt. - Zorgen voor tijdige afhaling door bevoegde instanties.

  • HR - Graduate Program (KALLO)

    Regio: KALLO

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1671778-inline.html?cid=Partner_VDAB In het kader van de verdere professionalisering en groei, is Milcobel op zoek naar een (m/v): HR Graduate Ontdek een wereld aan mogelijkheden en ervaar hoe ons HR Graduate Program een kick-start kan geven aan jouw carrière! Vanaf dag 1 heb je impact en krijg je als HR Graduate de verantwoordelijkheid om projecten te managen, veranderingen en optimalisaties door te voeren binnen verschillende HR domeinen gaande van Recruitment, Training & Development tot Performance Management. Je neemt de lead in het uitdenken en opzetten van een sterk en innovatief beleid om talent aan te trekken en te behouden voor 5 sites. Je staat voor een groot deel van de tijd zelf in voor de rekrutering en selectie van diverse profielen (intake met de lijn manager, definiëren van de juiste search kanalen, screening & interviewen van kandidaten, organiseren van assessment center of andere testen, adviseren HR officers / HR Managers / lijn managers). In nauwe samenwerking met de Talent Manager vertaal je de rekruteringstrategie naar operationele doelstellingen afgestemd op de noden van de business. Je trekt verschillende projecten i.h.k.v. employer branding, campus recruitment, jobbeurzen, stagebeleid, algemene R&S-campagnes, enz. Voortdurend verbeteren is jouw motto: je bent voortrekker om de huidige processen en tools inzake Recruitment, Training & Development, Performance onder de loep te nemen en te optimaliseren. Je kijkt niet zomaar mee maar bent verantwoordelijk om zaken echt te veranderen. Duurzaam groeien is de opdracht! Hiervoor wordt rekening gehouden met jouw ambities, interesses, sterktes en ontwikkelpunten om samen met jou je verdere loopbaan uit te stippelen.

  • Teamleader Technische helpdesk (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Ausy Engineering

    Type: Vaste Job

    Je bent eindverantwoordelijke voor het organiseren van het helpdeskteam. Je gaat voor outperformance. Je plant, organiseert en runt alle interventie- en onderhoudsactiviteiten. Zo zorg je ervoor dat klanten hun bezoek aan een Q8-station veilig en aangenaam ervaren. Je respecteert de normen en procedures hierbij en werkt/denkt op een kostenefficiënte manier. Je organiseert de helpdesk en coacht de 5 medewerkers. Hierdoor creëer en behoud je een competent, gemotiveerd en efficiënt team. Jullie verwerken meer dan 1000 meldingen per maand en zorgen ervoor dat het aantal storingen en tijd tot reparaties tot een minimum herleid worden. Jullie gaan voor continue verbetering van jullie activiteiten. Je bent betrokken bij de planning van preventieve en correctieve onderhoudsactiviteiten, nodig om de operationele continuïteit en de conformiteit van het netwerk te waarborgen. Je bent, samen met je helpdeskteam, verantwoordelijk voor de 1e lijn helpdeskreparaties en gerelateerde acties/interventies. Als leidinggevende optimaliseer je de interne en externe communicatie tijdens de interventie- en onderhoudsactiviteiten om maximale efficiëntie te bereiken. Je hebt contacten met leveranciers en de ingenieurs die de stations beheren. Ook verzekeringsissues neem je op. Tot slot is het belangrijk te onthouden dat jouw team het eerste contactpunt is met de mensen in de stations en shops. En dit voor alle technische en operationele problemen die voorkomen.

  • Financieel Adviseur Vermogensopbouw (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Accent

    Type: Vaste Job

    Als Financieel Adviseur Vermogensopbouw heb je volgende verantwoordelijkheden: onthaal en begeleiden van de klanten; je brengt met enthousiasme en dynamiek alle waarden en de strategie over aan prospecten en klanten; je draagt bij tot de aanwinst en de retentie van nieuwe klanten; je ziet het potentieel en u richt de klant naar het aanbod dat aan zijn profiel is aangepast; je neemt pro-actief contact op met klanten en u bevordert hun gebondenheid; je verzorgt klantencorrespondentie en verzorgt dagelijkse administratie.

  • Telecommunications Engineer / In-Building RF Design Engineers (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: NGIS

    Type: Vaste Job

    Werken bij NGIS is elke dag weer aan de slag met de nieuwste technologieën en innovaties voor onze mooiste klanten in de Benelux. Technologie beheerst ons dagelijks leven en de vraag naar specialistische know-how neemt dan ook alleen maar toe. Maar technologie op zichzelf is niet onderscheidend; onze mensen zijn dat wel. Of het nu gaat om specifieke oplossingen of beheer en onderhoud van netwerken de mensen bij NGIS maken het verschil. Als In-Building RF Design Engineer heb je nodige affiniteit met draadloze communicatie systemen en versta je hoe radio golven zich gedragen in verschillende omgevingen. Je rapporteert aan de technische directeur. Je brengt de klant behoeftes in kaart aangaande de mobiel radio dekking (DMR / TETRA / GSM / UMTS / LTE en weldra 5G). Na analyse van de verschillende meetcampagnes werk je het complete indoor distributie systeem uit (DAS). Hiervoor heb je uiteraard de nodige kennis in het domein van de radio linkbudget nodig alsook een elementaire systeem kennis van de verschillende cellulaire elementen. Het uitgetekende distributed antenna systeem zal je dan in samenwerking met onze architecten omzetten in een implementatieplan en volg je nadien de uitvoering op. Uiteraard hou je jezelf continue op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen om een excellente service aan onze klanten te kunnen bezorgen.

  • Retail Sales Officer voor ziekteverzekeringen in 1000 Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Unique Customer Care

    Type: Vaste Job

    Als retail sales officer adviseer je klanten en prospecten over allerlei types van ziekteverzekeringen. Jouw doel is dan ook deze producten en diensten te verkopen. Je adviseert de klant goed over het product waar zij geïnteresseerd in zijn. Je beantwoordt de telefonische oproepen van potentiële nieuwe klanten en voert verkoopsgesprekken aan de telefoon. Je bent verantwoordelijk voor de offertes (opmaak, verzending, opvolging en archivering) van de aanvragen die binnenkomen via DKV contactformulier. Je beheert de offertemailbox en zorgt ervoor dat de klanten snel een correct en klantvriendelijk antwoord ontvangen. Je volgt klanten/prospecten actief op nadat ze een offerte hebben aangevraagd of via de online portals hun interesse in onze producten hebben getoond.

  • Schrijnwerker Provincie Luik (Regio Verviers)

    Regio: Regio Verviers

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een schrijnwerker die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals deuren, zonwering, dakramen, kasten, traprenovatie, tuinhuizen, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • plaatser ventilatie en uitvoering betonboringen (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: TRAININGSTATION

    Type: Zelfstandige activiteit

    mWij zijn op zoek naar een harde werker die samen met ons projecten wil uitvoeren in de bouw. (in opdracht van verschillende aannemers) Specifief zijn wij op zoek naar zelfstandigen (hoofd-of bijberoep) om samen te werken op gebied van plaatsing van ventilatie en het uitvoeren van betonboringen. Ons werkterrein ligt meestal in de Kempen dus iemand van de streek zou handig zijn. U dienst geen eigen materiaal te hebben, wij kunnen dat voor u voorzien. Mocht u liever met uw eigen materiaal werken, dan compenseren wij dat.

Zoek naar antwoorden van S&S Ostyn BVBA in sociale netwerken
Look for responds of S&S Ostyn BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor S&S Ostyn BVBA. Laat een reactie achter voor S&S Ostyn BVBA. S&S Ostyn BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for S&S Ostyn BVBA. Leave a respond for S&S Ostyn BVBA. S&S Ostyn BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie S&S Ostyn BVBA op de google maps. Adres en contacten S&S Ostyn BVBA
Location of S&S Ostyn BVBA on the google maps. Address and contacts of S&S Ostyn BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come S&S Ostyn BVBA S&S Ostyn BVBA: SNEL PRESS | Vandamme Isolatie | LA RUCHETTE | ROGER VANDENHOECK | A. COLINET

Other related companies as S&S Ostyn BVBA: SNEL PRESS | Vandamme Isolatie | LA RUCHETTE | ROGER VANDENHOECK | A. COLINET

S&S Ostyn BVBA is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is S&S Ostyn BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07716491699. Het bedrijf S&S Ostyn BVBA bevindt zich op het adres: Weegschede 49; 8691; Alveringem (Gijverinkhove). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 169,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 788,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Real estate. Producten gemaakt in S&S Ostyn BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van S&S Ostyn BVBA is Kleding en accessoires, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van S&S Ostyn BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van S&S Ostyn BVBA, openstaande posities, locatie van S&S Ostyn BVBA op de kaart.

S&S Ostyn BVBA is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is S&S Ostyn BVBA, company assigned to the tax number BE07716491699. The company S&S Ostyn BVBA is located at the address: Weegschede 49; 8691; Alveringem (Gijverinkhove). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 169,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 788,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Real estate. Products created in S&S Ostyn BVBA were not found.
The main activity of S&S Ostyn BVBA is Apparel and Accessory Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of S&S Ostyn BVBA is not available. You also can look at reviews of S&S Ostyn BVBA, open positions, location of S&S Ostyn BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over S&S Ostyn BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf S&S Ostyn BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about S&S Ostyn BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company S&S Ostyn BVBA, employees, financial statistics.