Hyboma NV

Contactgegevens Hyboma NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Hyboma NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Hyboma NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Wilgenlaan 39; 8610; Kortemark, België

Telefoon (phone): 051 56 74 01; 0800 953 58 (+32-051 56 74 01; 0800 953 58) 051 56 74 01; 0800 953 58 (+32-051 56 74 01; 0800 953 58)

Fax (fax): 051 56 87 23 (+32-051 56 87 23) 051 56 87 23 (+32-051 56 87 23)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Hyboma NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Hyboma NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Hyboma NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Hyboma NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Hyboma NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Hyboma NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Hyboma NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Hyboma NV
Products information Hyboma NV

BTW identificatienummer (tax): BE03229125976
Ondernemingsnummer: 8068328857
Hoofdstad (capital): 584,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 119,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2006

Contractors - House building

Product categorie (product category): Real estate

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Hyboma NV
(Get full report from official database of BE for Hyboma NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Hyboma NV
Addition kinds of activities for Hyboma NV

6035. Federale spaarinstellingen | Federal savings institutions
347102. Reinigen, polijsten en afwerken | Cleaning, polishing, and finishing
17919904. Externe muur installatie | Exterior wall system installation
32950216. Schaal, uitgebreid | Shale, expanded
38430202. Verbindingen, tandheelkunde | Compounds, dental
50840707. Verontreiniging apparatuur, water (milieu) | Pollution control equipment, water (environmental)
72319901. Kappers | Hairdressers

Werken bij Hyboma NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Hyboma NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Hyboma NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Hyboma NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Handlanger Sanitair/CV (M/V) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT HASSELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een goede klant in de regio Hasselt zijn wij op zoek naar een handlanger met kennis van Sanitair/CV. Dit gaat over het leggen van buizen tot het verrichten van meer technische herstellingen.

  • Administratief medewerker klantendienst (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: ASAP IEPER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als administratief bediende sta je in voor volgende taken: - Opname van de binnenkomende bestellingen alsook de opvolging ervan - Klanten te woord staan en helpen, dit zowel telefonisch als via mail - Allround administratieve taken Je staat hierbij in nauw contact met de productieafdeling.

  • Logistiek medewerker (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: FORUM JOBS TORHOUT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze toonaangevende klant op vlak van kunststofprofielen, gaat op zoek naar een logistiek, polyvalent medewerker. Taken: laden en lossen van vrachtwagens met voorlader grondstoffen aanvoeren je voert containers af en aan met zijlader bestellingen klaarzetten je staat daarnaast ook in voor picking, werkt met de scanner, beperkte administratie algemeen heftruckwerk Je werkt in een 2-ploegenstelsel: vroege ploeg: 6u - 14u late ploeg: 14u - 22u Spreekt een job in het logistieke jou aan en kan je vinden in bovenstaande taken? Wij stellen jou graag voor aan onze klant!

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Minderhout – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (MINDERHOUT)

    Regio: MINDERHOUT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES voor WETTEREN en omgeving DEELTIJDS (Regio Dendermonde-Wetteren)

    Regio: Regio Dendermonde-Wetteren

    Bedrijf: NET VOOR U

    Type: Dienstenchequebaan

    NET voor U bvba, een jong kleinschalig dienstenchequebedrijf met een hart voor mensen, is dringend op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen: Je staat in voor de uitvoering van diverse huishoudelijke taken zoals poetsen, wassen, strijken,... bij verschillende gezinnen in Wetteren en omgeving.

  • Jobstudent Horeca Zoo weekends + schoolvakanties (ook kerstvakantie) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Studentenjob

    Je wordt ingeschakeld in onze sneldienstrestaurants in de Zoo en kan op verschillende werkplekken ingeschakeld worden. Tot je takenpakket hoort onder andere: De bezoekers onthalen en bedienen aan de toonbank. Je neemt bestellingen op en rekent af aan de kassa. Bereiden van gerechten aan de koude kant (broodjes, salades,...) Je ruimt tafels af. Je houdt de zaal in orde. Je onderhoudt de werkpost en het materiaal. Je verzorgt de afwas. Je helpt bij het kuisen van het restaurant bij sluiting.

  • ALGEMEEN DIRECTEUR (BE772367) (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: MEVACO BOUWBEDRIJF

    Type: Vaste Job

    Mevaco Bouwbedrijf, gelegen in Aalter, is een gezond en succesvol familiebedrijf, opgericht in 1979 door Josef Meerschman, die tot op heden het bedrijf leidt. Mevaco realiseert een jaaromzet van € 30 miljoen met een 70-tal medewerkers (waaronder een 30-tal bedienden) actief binnen de drie hoofdactiviteiten: algemene aannemingen klasse 7, productie van prefab betonelementen en projectontwikkeling. Door het aanbieden van een totaalconcept, volharding en focus op kwaliteit, veiligheid en milieu ontwikkelde Mevaco Bouwbedrijf zich tot een kwalitatief hoogstaande en gewaardeerde partner van heel wat opdrachtgevers (projectontwikkelaars, openbare instellingen zoals scholen, rust- en verzorgingsinstellingen, en private klanten). Om hun toekomstige structuur verder vorm te geven, zoeken zij, voor de algemene aannemingen en productie van prefab betonelementen een (m/v) ALGEMEEN DIRECTEUR Hands-on en charismatische leider met een operationele en commerciële focus Functie Je bent eindverantwoordelijke voor het dagelijkse beleid en bepaalt, in nauw overleg met de aandeelhouders, de langetermijnstrategie van Mevaco Bouwbedrijf aan de hand van een businessplan dat rendabele en structurele groei garandeert. Na analyse van de organisatiestructuur & -processen, doe je voorstellen die leiden tot optimalisering van de operationele efficiëntie en performantie. Dit behelst onder meer het garanderen van de afwerking en oplevering van de werven binnen de afgesproken uitvoeringstermijn, door een striktere planning en opvolging enerzijds en een proactievere bijsturing anderzijds. Je waakt over de financiële performantie van het bedrijf en de projecten op basis van een duidelijke rapportering die je besluitvorming ondersteunt, en een gedegen nacalculatie. Als empathische peoplemanager, sterke leider en open communicator ben je een klankbord voor je team en overkoepel je de verschillende afdelingen (operationeel, financieel, HR en commercieel) om zo tot een geïntegreerde implementatie van het beleid te komen. Je vindt een goed evenwicht tussen het ‘challengen’ van je medewerkers en het bestendigen van de positieve familiale cultuur. Je onderhandelt met verschillende klanten en stakeholders (onderaannemers, studiebureaus, overheden, architecten, enz.) en bouwt op deze manier aan een gevuld orderboek en een sterk netwerk. Je zet in op langetermijnpartnerships met klanten op basis van vertrouwen, kwaliteit en toegevoegde waarde. Je rapporteert rechtstreeks aan de aandeelhouders en de raad van bestuur.

  • Restaurant Manager (M/V) (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: Van der Valk Hotel Brussels Airport

    Type: Vaste Job

    Ben jij de gastheer of gastvrouw waar wij naar op zoek zijn? Draag jij een kwalitatieve service hoog in het vaandel, leg je gasten graag in de watten en beschik je over de leidinggevende capaciteiten om jouw hospitality passie en mind-set op een team over te brengen? Dan word jij als Restaurant Manager misschien wel het toekomstige gezicht van ons fine-dining restaurant Catharina! Een dag uit het leven van een Restaurant Manager bij Van der Valk… Wij beloven dat je je geen moment zal vervelen. Bij deze een greep uit het takenpakket van onze toekomstige collega: Je neemt de rol als gastheer/gastvrouw met glans op en wordt zo het belangrijkste aanspreekpunt voor onze gasten; Je werkt operationeel mee én superviseert de werkzaamheden in het restaurant en aan de bar; Je bent het schoolvoorbeeld wat betreft professionalisme, gastvriendelijkheid en collegialiteit; Je fungeert als liaison qua communicatie tussen keuken- en zaalactiviteiten; Dankzij jouw gedegen menu- en drankenkennis adviseer je de gasten als de beste bij hun keuze; Samen met de Director of F&B draag je mee bij aan de ontwikkeling van het team.

  • Commercieel Talent Showroom (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Retail Sales Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Particulieren en professionele klanten krijgen advies op maat in de toonzaal regio Knokke. Je werkt in tandem met de buitendienst en dit van A tot Z. Telefoons worden professioneel afgehandeld als ook de opvolging van de afhalingen. De calculatie en administratie van de dossiers verzorg je tot in detail. Offertes worden door jou opgemaakt en indien mogelijk ook onmiddellijk in de showroom afgesloten. Na de definitieve opmeting, plaats je je dossiers in bestelling. De toonzaal is jouw paradepaardje! Deze is dan ook ten alle tijde up-to-date en volledig in orde. Bedrijfsprofiel: Hier moet je zijn voor al jouw maatwerk in ramen en deuren, terrasoverkappingen en zonneweringen! Al 140 jaar specialiseert onze partner zich in de oplossing op maat voor jou!  Voor hun toonzaal in regio Knokke gaan zij op zoek naar die extra, commerciële kracht! 

  • Freelance Payroll Officer (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Zelfstandige activiteit

    Mijn klant is actief in de retailsector en heeft enkele winkels. Je werkt vanuit Gent nabij het Sint-Pieters-Station. Om de payrollverwerking op te vangen ben ik op zoek naar een freelance payroll officer voor 2 dagen/week. Je staat in voor de organisatie en uitvoering van de payroll voor 70 FTE's zowel arbeiders als bedienden. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat SD Worx. Bedrijfsprofiel: Mijn klant is actief in de retailsector en heeft enkele winkels. Je werkt vanuit Gent nabij het Sint-Pieters-Station.

  • Argenta - Operationeel Beheerder (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Technische Expert (M/V) STRUCTUREEL EN EFFICIENT PROBLEMEN IDENTIFICEREN, OPLOSSEN EN ONDERHOUDEN Wie zijn wij & wat zal je doen In de rol van expert ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT RUN. Je komt terecht in een team van applicatie beheerders en experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie LifeCycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. Wat verwachten wij Een bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een sterke affiniteit met het IT-werkveld. Uitstekende planning en organisatie skills. Zeer strikt als het gaat om voorbereiding. Stressbestendig kunnen zijn in een uitdagende omgeving. Zeer overzichtelijk te werk gaan om de nodige impact bepalen. Hands-on-mentaliteit voor technisch- operationele aspecten. Kennis van hedendaagse ontwikkelingstools, Unix/Linux kennis, inzicht in netwerken Uitstekend kunnen coördineren en organiseren van de capaciteiten binnen een complexe IT-infrastructuur. Kunnen traceren en identificeren van problemen om operationele verbeteringen door te voeren. Communicatief sterke eigenschap Uitvoeren van impact- en resultaatanalyses op incidenten en problemen. Bijdrage in alle overlegstructuren. Eventueel kennis of notie van Scriptura/easyform/docact, IAM en SharePoint, BI tools Interesse in een brede waaier van applicaties (HR applicaties, support applicaties, Finance en ERP applicaties...) is een must Wat bieden wij een functie met veel verantwoordelijkheid, autonomie en ontplooiingskansen binnen een breed werkdomein; een tewerkstelling bij een groeiend en dynamisch bedrijf in Antwerpen; een vast contract van onbepaalde duur; een marktconform salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid om in te schrijven op ons cafetariaplan, 30 verlofdagen...

Zoek naar antwoorden van Hyboma NV in sociale netwerken
Look for responds of Hyboma NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Hyboma NV. Laat een reactie achter voor Hyboma NV. Hyboma NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Hyboma NV. Leave a respond for Hyboma NV. Hyboma NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Hyboma NV op de google maps. Adres en contacten Hyboma NV
Location of Hyboma NV on the google maps. Address and contacts of Hyboma NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Hyboma NV Hyboma NV: STUDYBEL SA | Hermans NV | QUERCUS | CENTRE P.M.S. | JOZEF ROBBERECHT

Other related companies as Hyboma NV: STUDYBEL SA | Hermans NV | QUERCUS | CENTRE P.M.S. | JOZEF ROBBERECHT

Hyboma NV is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Hyboma NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03229125976. Het bedrijf Hyboma NV bevindt zich op het adres: Wilgenlaan 39; 8610; Kortemark. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 584,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 119,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Real estate. Lijst met producten zijn Contractors - House building.
De hoofdactiviteit van Hyboma NV is Printing, Publishing en Allied Industries, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Hyboma NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Hyboma NV, openstaande posities, locatie van Hyboma NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Hyboma NV is a company, that was registered 2006 in N\A region, Belgium. Full name of company is Hyboma NV, company assigned to the tax number BE03229125976. The company Hyboma NV is located at the address: Wilgenlaan 39; 8610; Kortemark. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 584,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 119,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Real estate. List of products are Contractors - House building.
The main activity of Hyboma NV is Printing, Publishing and Allied Industries, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Hyboma NV is not available. You also can look at reviews of Hyboma NV, open positions, location of Hyboma NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Hyboma NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Hyboma NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Hyboma NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Hyboma NV, employees, financial statistics.