ALGEMENE BRANDBEVEILIGING

Particuliere bedrijvenEten en Drinken Plaatsen • ALGEMENE BRANDBEVEILIGING
Private companiesEating and Drinking Places • ALGEMENE BRANDBEVEILIGING

Contactgegevens ALGEMENE BRANDBEVEILIGING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ALGEMENE BRANDBEVEILIGING: address, phone, fax, email, website, opening hours

ALGEMENE BRANDBEVEILIGING

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MOLENSTRAAT 1; 2870; PUURS, België

Telefoon (phone): 38895707 (+32-38895707) 38895707 (+32-38895707)

Fax (fax): +32 (12) 711-16-77 +32 (12) 711-16-77

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ALGEMENE BRANDBEVEILIGING: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ALGEMENE BRANDBEVEILIGING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ALGEMENE BRANDBEVEILIGING"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ALGEMENE BRANDBEVEILIGING
Products information ALGEMENE BRANDBEVEILIGING

BTW identificatienummer (tax): BE01078826904
Ondernemingsnummer: 1895935058
Hoofdstad (capital): 236,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 201,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in ALGEMENE BRANDBEVEILIGING zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Spuittoestellen Fab

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ALGEMENE BRANDBEVEILIGING
(Get full report from official database of BE for ALGEMENE BRANDBEVEILIGING)

Aanvulling soorten activiteiten voor ALGEMENE BRANDBEVEILIGING
Addition kinds of activities for ALGEMENE BRANDBEVEILIGING

12210101. Auger mijnbouw, bitumineuze | Auger mining, bituminous
17310305. Voice, data en video bedrading aannemer | Voice, data, and video wiring contractor
20920102. Soepen, vis en zeevruchten: bevroren | Soups, fish and seafood: frozen
38229903. Controles, combinatieolie en hydronica | Controls, combination oil and hydronic
59630000. Directe verkoopinstellingen | Direct selling establishments
75320400. Externe reparatiediensten | Exterior repair services

Werken bij ALGEMENE BRANDBEVEILIGING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ALGEMENE BRANDBEVEILIGING: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. Looking for open vacancies in other companies

  • Transportverantwoordelijke - Volvo Group (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: SYNERGIE JOBS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor het leveren van afgewerkte producten op afgesproken eindbestemming en op afgesproken leveringsdatum. Je moniteert pro-actief de leveringen en stuurt bij om de impact op de eindklant te vermijden of te minimaliseren. Je bent verantwoordelijk om leveringen te herplannen op vraag van de klant (rush/express). Je maakt pro-actief gebruik van short en mid-term forecast. Je bent het dagelijks contact voor operationele vragen vragen van de klant of de leverancier. Je bent verantwoordelijk voor de leveringsopvolging voor de markten waar je verantwoordelijk voor bent. Je bent een belangrijke schakel in het escalatie process van terugkerende afwijkingen.

  • Credit Controller voor transportbedrijf in Berchem (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps is op zoek naar een Credit Controller voor een transportbedrijf in Berchem. Onze klant is actief in de transportsector te Berchem. Er heerst een dynamische sfeer en de collega's zullen je met een glimlach ontvangen. De klant is vlot te bereiken zowel met het openbaar vervoer als met de wagen. Als Credit Controller ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je verzamelt uitstaande vorderingen, belt B2B-klanten en volgt de gemaakte afspraken met de kredietverzamelaars op Je zal frequente contacten hebben met externe klanten en met collega's van de interne en externe verkoopafdeling Je bewaakt de kredietlimieten en bereidt bestanden voor om interne limieten per klant te bepalen Je beoordeelt de kredietwaardigheid van bestaande en nieuwe klanten door middel van risicoanalyses Je bent verantwoordelijk voor afstemmingscontroles Je volgt de gerechtelijke inzamelingen op Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Operator Heftruck Impermo 2-ploegen (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ASAP XL Essers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Jij bent verantwoordelijk voor het klaarzetten van de zendingen die op je lijst staan. - Bij het in- en uitladen van de goederen denk je steeds aan de veiligheid van je collega's. - Ook de kwaliteit van de goederen hou je steeds in het oog. De goederen worden immers afgeleverd bij  onze klant en moeten dus steeds netjes en onbeschadigd zijn.

  • Assistent Elektrisch Verantwoordelijke (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: ASAP DENDERMONDE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor één van onze topklanten te Zele zijn we op zoek naar een Assisten Elektrisch Verantwoordelijke. Da's een hele mondvol. Wat houdt dat nu precies in? Je zal samen met het hoofd van de elektrische dienst werken en samen zijn jullie verantwoordelijk voor de elektrische installaties ter plaatse. Het takenpakket is heel gevarieerd, je zal namelijk deels op de werkvloer staan en verantwoordelijk zijn voor een aantal administratieve taken. Je zal het voortouw nemen bij technische projecten en werkvoorbereidingen, de elektriciens begeleiden in het preventief en curatief onderhoud. Verder bewaak je de voortgang, volgt het proces op en staat in voor de communicatie met leveranciers en stakeholders.

  • Quality engineer (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Quality Engineer ben je verantwoordelijk voor het coördineren en opvolgen van alle kwaliteitsaspecten van een bepaalde productgroep. Je bent hierbij het aanspreekpunt voor klanten leveranciers en de interne productieafdelingen. Je staat in nauw contact met de klant voor de kwaliteitsopvolging. Je maakt hierbij kwaliteitsafspraken behandelt opmerkingen voert audits uit ? Je gaat aan de slag met de verzamelde informatie om verbeteringsacties op te zetten en deze te coördineren om zo de kwaliteit van onze producten en/of systemen verder te verbeteren. Je stelt correctieve en preventieve maatregelen voor in het geval van klantenklachten en je volgt deze nauwgezet op. Je waakt over de implementatie en evaluatie van de voorgestelde oplossingen. Je beoordeelt de toegeleverde producten en goederen die door klanten werden teruggestuurd en je beslist wat de volgende acties zijn. Je evalueert en begeleidt de productieafdelingen (intern) en de leveranciers (extern) zodat de producten aan de gestelde eisen voldoen en continu verbeterd worden. Als interne auditor controleer en beoordeel je de verschillende processen. Je geeft tijdens de volledige productiecyclus advies vanuit je streven naar kwaliteit zodat de producten op een kwalitatieve manier afgeleverd worden aan de klant. Je stimuleert de productieafdelingen en leveranciers onder meer met behulp van kwaliteitscirkels. Je verzamelt beheert en rapporteert alle kwaliteitsgegevens.

  • Huishoudhulp Kortemark - vanaf 10 tot 38u per week (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    HULP IN HUIS verwent je met mooie loonvoorwaarden, maaltijdcheques, gezinsvriendelijke uren, gratis rijbewijs, mogelijkheid electrische fiets, spaarpuntensysteem, verlof vrij te kiezen,... Hulp in huis is op zoek naar iemand die zeer gemotiveerd is en aan de slag wil als huishoudhulp regio Kortemark, Handzame, Zarren. U neemt met de glimlach alle huishoudelijke taakjes over van uw klanten, u houdt van orde en netheid en bent stipt en klantvriendelijk. U kan direct bij ons aan de slag (vanaf 10uur tot) fulltime 38uur per week, met een werkschema aangepast aan jouw levensstijl.

  • Huishoudhulp voor de thuiszorg - voltijds - regio Roeselare-Izegem (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Help je graag mensen? Hou je van orde, netheid en gezelligheid? Zoek je een zinvolle en sociale opdracht waarvoor je veel waardering krijgt? Wil je graag samenwerken met een fijne groep collega's? Vind je het belangrijk dat mensen thuis kunnen (blijven) wonen, ook als ze ziek zijn of een moeilijke tijd doormaken? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste huishoudhulpen voor de thuiszorg. Wat kan je doen? Bij hulpbehoevende mensen die thuis wonen: het huis net houden: afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken, ramen wassen, koelkast reinigen... wassen strijken boodschappen doen (af en toe) helpen bij de bereiding van maaltijden (af en toe) Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Zo won Familiezorg West-Vlaanderen vzw een ADMB Award voor haar persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming.

  • Student(e) Voedingsbeurs (GROOT-BIJGAARDEN)

    Regio: GROOT-BIJGAARDEN

    Bedrijf: ADECCO AALST OFFICE

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar een student Host(ess) M/V voor een beurs georganiseerd door onze klant actief in de voeding. Deze beurs zal doorgaan op 14 november in Groot-Bijgaarden (bereikbaar met openbaar vervoer) Taken: klaarzetten van de demo-producten op werktafels aanvullen van de producten klanten laten degusteren van de patisserieproducten opruimen van de werktafels

  • Jobstudent begeleider teams in een escaperoom (HOUTHALEN)

    Regio: HOUTHALEN

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in de regio Houthalen zijn we momenteel op zoek naar een jobstudent die teams zou kunnen begeleiden in het concept van een 'escaperoom'. Ben je communicatief en ga je graag met mensen om? Dan is deze job zeker iets voor jou! Je staat in voor de uitleg en begeleiding van groepjes die bestaan uit ongeveer 5 personen. Je geeft een leuke inleiding en een positieve wending aan hun ervaring.

  • Assistent - ploegchef drukkerij (2 Ploegen) - Mondi Poperinge (POPERINGE)

    Regio: POPERINGE

    Bedrijf: MONDI POPERINGE

    Type: Vaste Job

    Mondi Group is een wereldwijde marktleider in de papier en verpakkingssector. De groep telt meer dan 25.000 medewerkers en is actief in meer dan 30 landen. Mondi Poperinge is gespecialiseerd in de productie van openmond zakken met een PE-film, bestemd voor de voedingsmiddelenindustrie, de sector van de dierenvoeding en de chemische industrie. Meer dan een halve eeuw geleden werden de eerste papieren zakken in Mondi Poperinge geproduceerd. In de loop der jaren werden vele uitdagingen aangegaan en werd er systematisch geïnvesteerd. Om de hoogste product- en servicekwaliteit te verzekeren, investeren we in permanente kennis, technologie en in onze mensen! https://www.mondigroup.com/en/home/ Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een assistent ploegchef voor onze drukkerij. Je zal tewerkgesteld worden in 2 ploegen. Na een succesvolle interne opleiding, zal je samen met jouw collega's instaan voor het bedienen van de drukmachines. Daarnaast zal je instaan als assistent-ploegchef en de dagelijkse gang van zaken in goede banen leiden en bespreken met de afdelingsverantwoordelijke van de drukkerij. Taken: Je bent het eerste aanspreekpunt van de verantwoordelijke van de drukkerij, je zal instaan als assistent ploegchef. Je bent verantwoordelijk voor de orde, netheid en veiligheid van de drukmachine. Vervaardigen van de voordruk volgens de fiches met de zakgegevens, de bestelling en de werkvoorschriften. Bediening, regeling en afstelling van de drukmachine. Verantwoordelijk voor de correcte en tijdige voorbereiding (toevoer) van materiaal voor de voordruk (rollen papier, inkt, ...). Informeren van de overste in geval van afwijking van de planning, stilstand, tekort aan materiaal, ... Identificeren en informeren m.b.t. mogelijke verbetering voor zwakke punten. Doorgeven van informatie bij ploegwissel.

  • Account Manager Oost-Vlaanderen (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ACE MANAGEMENT BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ontwikkelen van een klantenportefeuille door het bezoeken van klanten op afspraak, prospectie en verder uitbouwen van je eigen regio. Het beheren van alle lopende en nieuwe contracten. Je kan zelfstandig werken en bent stressbestendig. Je bent commercieel aangelegd en resultaatgericht. Je bent sociaal, klantvriendelijk, hebt een groot doorzettingsvermogen en beschikt over een commerciële feeling.

  • Software Advies - Senior Project Manager Finance (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functie   Als projectmanager draag jij E2E verantwoordelijkheid voor het opleveren van je projecten binnen tijd, scope, budget en kwaliteit, en garandeert de verankering ervan binnen de organisatie. Wat verwachten wij van een Senior PM?   Als realisator: Faciliteer je de realisatie van de business case zonder er eigenaar van te zijn, binnen tijd- scope -budget - kwaliteit. Neem je verantwoordelijkheid voor het realiseren van de project doelstellingen binnen het gegeven mandaat. Vorm, leid en motiveer je het projectteam. Definieer, initieer en onderhoud je de projectstructuur en werking. Geef je dagelijkse leiding aan het project.  Als implementator: Creëer je de omgeving waar en voorzie je in de middelen waarmee alle partijen efficiënt en effectief kunnen samenwerken en opleveren Leid je het core team en extended team, zorg je voor de opvolging van de taken en stuur je het team voorwaarts.  Als regisseur: Rapporteer en leg je verantwoording af aan de project sponsor/stuurgroep Betrek je tijdig alle betrokken stakeholders Stuur je binnen het projectteam op samenhang en dynamiek Zorg je voor escalatie naar sponsor wanneer het project dreigt te ontsporen Leid je de verandering in goede banen via verander management    Gevraagde kennis & vaardigheden Je behaalde een masterdiploma en minimaal 10 jaar ervaring als Project Manager Je bent PMI Certified Je beschikt over ervaring met projectmethodologie en projectmanagement binnen de bank- en verzekeringswereld Je hebt affiniteit met IT, business process management Je hebt in het verleden ervaring opgebouwd in Financial en Risk project implementaties Kennis van Oracle Finance en Clarity zijn pluspunten Door jouw communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en assertiviteit ben je succesvol in het omgaan met verschillende stakeholders. Je beschikt over voldoende zelfzekerheid en je bent niet bang om vragen af te blokken van stakeholders die niet behoren tot je directe takenpakket. Je draagt kwaliteit hoog in het vaandel en werkt autonoom met oog voor service. Uitstekende communicatieve vaardigheden. Een grote dosis overtuigingskracht en assertiviteit. Kennis van en tenminste 5 jaar ervaring in stakeholder management. Resultaatsgericht, dynamisch en stressbestendig. Autonoom kunnen werken. Je bent dynamisch en flexibel ingesteld om in diverse omgevingen te werken. Je bent bovendien stressbestendig, hebt geen 9-to-5 mentaliteit en bent bereid om de 'extra mile' te lopen. 

Zoek naar antwoorden van ALGEMENE BRANDBEVEILIGING in sociale netwerken
Look for responds of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING in social networks

Lees alle opmerkingen voor ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. Laat een reactie achter voor ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. ALGEMENE BRANDBEVEILIGING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. Leave a respond for ALGEMENE BRANDBEVEILIGING. ALGEMENE BRANDBEVEILIGING on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ALGEMENE BRANDBEVEILIGING op de google maps. Adres en contacten ALGEMENE BRANDBEVEILIGING
Location of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING on the google maps. Address and contacts of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING

Andere gerelateerde bedrijven als come ALGEMENE BRANDBEVEILIGING ALGEMENE BRANDBEVEILIGING: NEW HOTEL CHARLEMAGNE | ACTUA INTERIEUR | PIZZA MANIA | De Landsheere Y | FE. ALESI

Other related companies as ALGEMENE BRANDBEVEILIGING: NEW HOTEL CHARLEMAGNE | ACTUA INTERIEUR | PIZZA MANIA | De Landsheere Y | FE. ALESI

ALGEMENE BRANDBEVEILIGING is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01078826904. Het bedrijf ALGEMENE BRANDBEVEILIGING bevindt zich op het adres: MOLENSTRAAT 1; 2870; PUURS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 236,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 201,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Spuittoestellen Fab. Producten gemaakt in ALGEMENE BRANDBEVEILIGING zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ALGEMENE BRANDBEVEILIGING is Eten en Drinken Plaatsen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ALGEMENE BRANDBEVEILIGING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, openstaande posities, locatie van ALGEMENE BRANDBEVEILIGING op de kaart.

ALGEMENE BRANDBEVEILIGING is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, company assigned to the tax number BE01078826904. The company ALGEMENE BRANDBEVEILIGING is located at the address: MOLENSTRAAT 1; 2870; PUURS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 236,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 201,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Spuittoestellen Fab. Products created in ALGEMENE BRANDBEVEILIGING were not found.
The main activity of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING is Eating and Drinking Places, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING is not available. You also can look at reviews of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, open positions, location of ALGEMENE BRANDBEVEILIGING on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ALGEMENE BRANDBEVEILIGING, employees, financial statistics.