BILZER-KARTING
Contactgegevens BILZER-KARTING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BILZER-KARTING: address, phone, fax, email, website, opening hours
BILZER-KARTING
Regio (region): N\A, België
Adres (address): EIKAART VRANKRIJK 31; 3740; BILZEN, België
Telefoon (phone): 89502025 (+32-89502025) 89502025 (+32-89502025)
Fax (fax): +32 (51) 127-95-49 +32 (51) 127-95-49
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BILZER-KARTING: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BILZER-KARTING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BILZER-KARTING"? - Contact us!
We found such data of BILZER-KARTING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BILZER-KARTING. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti BILZER-KARTING
Products information BILZER-KARTING
Producten die in BILZER-KARTING zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Sportterreinen and installaties behalve sportcentra
Aanvulling soorten activiteiten voor BILZER-KARTING Addition kinds of activities for BILZER-KARTING
14229902. Cement rock, verpletterd en gebroken-steengroeven | Cement rock, crushed and broken-quarrying
22110109. Vellen en lakens, katoen | Sheets and sheetings, cotton
35310615. Tractoren, kruiper | Tractors, crawler
35929902. Zuigers en zuigerringen | Pistons and piston rings
37310105. Hydrofoil schepen | Hydrofoil vessels
55310106. Aanhangwagens, auto's | Trailer hitches, automotive
Werken bij BILZER-KARTING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BILZER-KARTING: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BILZER-KARTING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BILZER-KARTING. Looking for open vacancies in other companies
-
Junior Calculator Staalbouw (m/v) (TURNHOUT)
Regio: TURNHOUT
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als junior calculator ben je mede verantwoordelijk voor het verzamelen van informatie voor de opmaak van offertes voor staalbouwprojecten. Calculeren, kostprijzen bepalen, offertes opstellen en creatief zoeken naar oplossingen maken deel uit van je takenpakket. Wat ga je doen? - Verzamelen van informatie voor opmaak van offertes - Opvragen prijzen en offertes aan derden - Opstellen conceptoffertes - Voorleggen conceptofferte aan hoofd van de calculatie - Aandragen van (innovatieve) ideeën - Deelname aan Kick-off meeting & afdelingsoverleg
-
Productiearbeider puntjeslijn (DIEST)
Regio: DIEST
Bedrijf: Itzu Jobs
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Samen met onze klant, gelegen regio Diest, zijn we op zoek naar een medewerker puntjeslijn Taakomschrijving: - Etiketten instellen, nazicht op data - klantnaam etc; - Doosjes plooien; - Verpakte paté inleggen in doosjes. - uitkloppen van paté, die hierna met machines worden uitgesneden in puntjes
-
Medisch secretaresse (Regio Hasselt)
Regio: Regio Hasselt
Bedrijf: Jessa Ziekenhuis
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Momenteel zijn we op zoek naar: Medisch secretaresse Jobtime: deeltijds/voltijds Functie: Organiseren van het secretariaat zodat één of meerdere artsen, paramedici of verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun (para)medische activiteiten. Je voornaamste taken zijn: Instaan voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek of verblijf in het ziekenhuis. Patiënten informeren zodat ze juiste, volledige en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen. Correct, volledig, ordelijk en tijdig afwerken van het administratieve en organisatorische takenpakket (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opnameplanning) en financieel ondersteunende taken met de afgesproken hulpmiddelen. Samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen. Profiel: Je bent in het bezit van een bachelor office management optie medical management assistant. Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg. Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit. Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten. Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail. Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en bent bereid om jouw softwarekennis op peil te houden. Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen. Je kan snel en zonder fouten typen. Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt. Aanbod: Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie binnen een enthousiast team met ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming. Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen: groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling. Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen. Interesse? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je kandidatuur door online (cv, motivatiebrief en kopie van je diploma) te solliciteren via onze website www.ikvraaghetaan.be Voor meer informatie i.v.m. de functie kan je terecht bij Annick Germeys, coördinator medische secretariaten, tel 011 33 50 40 Voor bijkomende algemene informatie kan je contact opnemen met Greet Pans (werving & selectie) op het nummer 011 33 52 53 of mail [email protected]
-
Bediende personeelsdienst - vervangingsopdracht tot juni 2019 (OPGLABBEEK)
Regio: OPGLABBEEK
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Ben je iemand die in HR kennis heeft van registratie van documenten en procedures omtrent afwezigheden? Werk je graag in een ondersteunende functie? Zie je het zitten om je voor een tijdelijke periode te engageren bij onze klant in Opglabbeek waar maar liefst 700 medewerkers werken? Bekijk dan zeker onderstaande functie-omschrijving: Je staat in voor de administratie rond aanwezigheden: tijdsregistratie, sociale documenten opmaken, medische onderzoeken inplannen, contacten met arbeidsgeneesheer, officiële documenten verwerken. Je buigt je over verzekeringsdossiers, opmaak en opvolging van contracten, part-time tewerkstelling... Je zal ook afgelijnde taken krijgen ter ondersteuning van de andere administratieve takken van het personeelsbeheer. Je hebt een onthaalfunctie voor nieuwe medewerkers en bent een aanspreekpunt voor alle medewerkers. Verder ben je een klankbord voor leidinggevenden en geef je hen advies i.v.m. arbeidsomstandigheden, sociale wetgeving en procedures. Ben je geïnteresseerd in deze functie mail ons dan je CV en motivatiebrief naar [email protected] of neem contact met ons op 011260022.
-
Bijverdienste / Poolkracht (ZELE)
Regio: ZELE
Bedrijf: Synergie Lokeren Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Onze klant is een warehouse te Zele - om bepaalde (onvoorspelbare) pieken op te vangen, hebben zij geregeld nood aan extra handen. (labelen, laden/lossen, inputten van gegevens,...) Zij zoeken mensen die bepaalde dagen per week vrij zijn, om zo een team op te bouwen. Dit bvb als bijverdienste - maar wel op lange termijn.
-
Samensteller/monteur (GEEL)
Regio: GEEL
Bedrijf: FLEXPOINT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als samensteller/monteur stel jij volledige drukvaten samen. Je doet dit aan de hand van werkplaatstekeningen. Het is dus belangrijk dat je goed kan planlezen. Een opleiding in de richting metaal met minimale kennis van halfautomaat- en TIG-lassen, of gelijkwaardig door ervaring, is noodzakelijk. Je komt terecht in een tweeploegenstelsel in een internationaal en dynamisch bedrijf. In drukkere periode kan je in drieploegenstelsel werken.
-
Onderhoudsmedewerker (IEPER)
Regio: IEPER
Bedrijf: T-INTERIM IEPER
Type: Interim met optie "vast werk"
Als poetshulp sta je in voor een kwalitetieve schoonmaak binnen het trransportbedrijf. Je onderhoudt de bedrijfsgebouden. Jouw taken zijn de volgende: afstoffen van kasten en bureaus, poetsen van de verschillende ruimtes, planten water geven, vuilzakken leegmaken, koffie maken, afwassen,...
-
HUISHOUDHULP WESTKAPELLE (KNOKKE-HEIST)
Regio: KNOKKE-HEIST
Bedrijf: DAOUST
Type: Dienstenchequebaan
- Je poetst particuliere woningen, met inbegrip van ramen wassen; - Je strijkt en wast kleding. - Je verricht naaiwerk en bereidt maaltijden.
-
POETS- EN HUISHOUDHULP regio Kortenaken (KORTENAKEN)
Regio: KORTENAKEN
Bedrijf: vzw IN-Z regio Midden-West Limburg
Type: Dienstenchequebaan
Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, ... bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, booschappen doen, ... op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega's wij trachten u te werk te stellen in Kortenaken en omgeving
-
Huishoudhulp regio Pajottenland (Herne, Gooik, Kester) (LENNIK)
Regio: LENNIK
Bedrijf: TEMPO-TEAM DIENSTENCHEQUES
Type: Dienstenchequebaan
Zin in een job met flexibele uren en afwisselende taken? Met een aantrekkelijk loon en heel wat voordelen? Ga dan aan de slag als huishoudhulp via Tempo-Team. Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde huishoudhulp voor de regio Pajottenland (Herne, Gooik, Lennik, Pepingen, Bellingen,...) Je staat in voor het huishouden bij verschillende gezinnen. Wat zijn je mogelijk taken? - Onderhoud van de keuken, leefruimtes en slaapkamers - Stoffen en stofzuigen - Dweilen en sanitair onderhoud - Wassen en strijken Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt je in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en helpt je bij al jouw vragen.
-
Chauffeur C met kooiaap (bonus bedrijfsvoertuig privégebruik) (Regio Mechelen)
Regio: Regio Mechelen
Bedrijf: XWIFT
Type: Vaste Job
Wegens sterke groei, zijn we op zoek naar een chauffeur met interesse of ervaring kooiaap, die ons team van 125 chauffeurs kan versterken. Indien interesse geven wij opleidingen kooiaap. Door ons uitgebreid klantenbestand, kom je bij verschillende klanten in diverse sectoren wat zorgt voor veel afwisseling in je job. De opdracht krijg je door van onze dispatch en je vertrekt vanuit je eigen woonplaats. Je laadt de vrachtwagen bij de klant en je werkt volgens de regels van ladingzekerheid. Je lost op verschillende stopplaatsen. Wil jij onze nieuwe collega worden? Twijfel dan niet
-
Product-/Procesingenieur (OOSTKAMP)
Regio: OOSTKAMP
Bedrijf: HR Experts
Type: Vaste Job
Als product-/procesingenieur maak je deel uit van een team technische deskundigen waarmee je nauw samenwerkt. Je introduceert, coördineert en begeleidt een spectrum aan producten in het productieproces waarbij je ook instaat voor het opmaken van de werkinstructies en aanmaken van de nodige machineprogramma's voor het afwerken van complexe PCB's. Hierbij vorm je de cruciale link tussen de ontwikkeling en de productie in Oostkamp. Oplossingen voor technische problemen uitwerken, voorstellen en deze omzetten is hierbij essentieel. Je beslist over eventuele afwijkingen en je bent verantwoordelijk voor de documentenconfiguratie. Bij veranderingen aan een product sta je in voor het aanpassen van de werkbeschrijvingen en de vastgelegde plantijden. Kwaliteitsproblemen analytisch en methodisch aanpakken behoort eveneens tot je takenpakket.
Zoek naar antwoorden van BILZER-KARTING in sociale netwerken
Look for responds of BILZER-KARTING in social networks
Lees alle opmerkingen voor BILZER-KARTING. Laat een reactie achter voor BILZER-KARTING. BILZER-KARTING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BILZER-KARTING. Leave a respond for BILZER-KARTING. BILZER-KARTING on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie BILZER-KARTING op de google maps. Adres en contacten BILZER-KARTING Location of BILZER-KARTING on the google maps. Address and contacts of BILZER-KARTING
Andere gerelateerde bedrijven als come BILZER-KARTING BILZER-KARTING: SCARLATTI COIFFURE | Hairlook Philip | XAVIER GHUYSEN | E.N.D. Verpakkingen NV | NOEL LEFEVERE
Other related companies as BILZER-KARTING: SCARLATTI COIFFURE | Hairlook Philip | XAVIER GHUYSEN | E.N.D. Verpakkingen NV | NOEL LEFEVERE
BILZER-KARTING is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BILZER-KARTING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07496215820. Het bedrijf BILZER-KARTING bevindt zich op het adres: EIKAART VRANKRIJK 31; 3740; BILZEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 513,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 668,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Sportterreinen and installaties behalve sportcentra. Producten gemaakt in BILZER-KARTING zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BILZER-KARTING is Vissen, Jagen en Vangen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BILZER-KARTING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BILZER-KARTING, openstaande posities, locatie van BILZER-KARTING op de kaart.
BILZER-KARTING is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is BILZER-KARTING, company assigned to the tax number BE07496215820. The company BILZER-KARTING is located at the address: EIKAART VRANKRIJK 31; 3740; BILZEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 513,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 668,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Sportterreinen and installaties behalve sportcentra. Products created in BILZER-KARTING were not found.
The main activity of BILZER-KARTING is Fishing, Hunting and Trapping, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of BILZER-KARTING is not available. You also can look at reviews of BILZER-KARTING, open positions, location of BILZER-KARTING on the map.