Tiscom NV

Contactgegevens Tiscom NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Tiscom NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Tiscom NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Vispluk 145; 2290; Vorselaar, België

Telefoon (phone): 014 50 13 81 (+32-014 50 13 81) 014 50 13 81 (+32-014 50 13 81)

Fax (fax): 014 50 15 66 (+32-014 50 15 66) 014 50 15 66 (+32-014 50 15 66)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Tiscom NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Tiscom NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Tiscom NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Tiscom NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Tiscom NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Tiscom NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Tiscom NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Tiscom NV
Products information Tiscom NV

BTW identificatienummer (tax): BE02359283447
Ondernemingsnummer: 6487670898
Hoofdstad (capital): 284,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 198,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2016

Insulation works (Thermical & acoustical)

Product categorie (product category): Sound Damping

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Tiscom NV
(Get full report from official database of BE for Tiscom NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Tiscom NV
Addition kinds of activities for Tiscom NV

4833. Televisiestations | Television broadcasting stations
239902. Paard- en huisdier accessoires, textiel | Horse and pet accessories, textile
386102. Fotografische apparatuur en chemicaliën | Photographic processing equipment and chemicals
394407. Babywagens en zittingen | Baby carriages and restraint seats
15429906. Bewaar voorbouw | Store front construction
23359902. Ensemble jurken: vrouwen, misses 'en junioren' | Ensemble dresses: women's, misses', and juniors'
24480100. Ladingcontainers, hout en hout met metaal | Cargo containers, wood and wood with metal
28191000. Niet-metaalverbindingen | Nonmetallic compounds
33210102. Rioolpijp, gietijzer | Sewer pipe, cast iron
86110201. Growers 'marketing adviesdienst | Growers' marketing advisory service

Werken bij Tiscom NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Tiscom NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Tiscom NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Tiscom NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiearbeider (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Overpelt zijn we op zoek naar productiemedewerkers in 2 ploegen of in de vaste nacht. Het gaat hier om een tijdelijk opdracht van een aantal weken. Als je bereid bent om in 2 ploegen te werken en je kan fysiek zwaar werk aan, dan is dit misschien een leuke job voor jou!

  • Hulpkok - Mooie uren!!! (LOVENDEGEM)

    Regio: LOVENDEGEM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Eeklo

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een brasserie in Lovendegem zijn wij op zoek naar een (hulp)kok. Mooie uurregeling!

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO LOCHRISTI (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Huishoudhulpen Regio Lummen (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: TRIXXO HOME LUMMEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp sta je in voor het uitvoeren van huishoudelijke taken bij mensen thuis in het kader van dienstencheques. Je taken bestaan voornamelijk uit poetsen, strijken, ramen wassen. Dagen en uren zijn bespreekbaar. Full of Part time

  • Enthousiaste Thuishulp/Huishoudhulp te Hoegaarden/Meldert (Regio Tienen)

    Regio: Regio Tienen

    Bedrijf: Plus Home Services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Kelner (LEMBEEK)

    Regio: LEMBEEK

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf gelegen in Lembeek zijn wij op zoek naar een kelner Je bedient gerechten en dranken. Je houdt toezicht op orde en netheid in de zaal Je ontvangt de klanten Opnemen van bestellingen Stabiel met een plateau kunnen serveren Kassagebruik

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Assistent bouwmarktmanager doe-het-zelf zaak regio Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Konvert Interim Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een doe-het-zelf zaak, in de regio Waasland zijn we op zoek naar een assistent bouwmarktmanager. - Je bent medeverantwoordelijk voor één van onze winkel. - Je werkt en houdt rekening met de doelstellingen, het commerciële en sociale beleid van de winkelverantwoordelijke, de operations manager en de algemene directie. - Je coördineert de activiteiten en staat mee in voor het dagelijkse beheer van de winkel. - Je promoot het imago van de winkel. - Je stuurt het personeel en motiveert het winkelteam in samenwerking met en onder de leiding en verantwoordelijkheid van de winkelverantwoordelijke. Ten allen tijde kan je andere dagdagelijkse taken overnemen van het winkelpersoneel. - Je bent medeverantwoordelijk voor de veiligheid van klanten, personeel en goederen. - Je bent steeds aanwezig op de winkelvloer en gaat vaak op controle bij de verschillende afdelingen. Je kunt goed plannen en organiseren.

  • Payroll en Compensation & Benefits Manager te Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    - Je bent met jouw team verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van de loon- en personeelsadministratie van 1200 medewerkers en daarmee samenhangende compensation & benefits activiteiten.  - Je past een correct loonbeleid toe in de verschillende afdelingen. - Je houdt de sociale en fiscale wetgeving nauwgezet bij en zorgt dat de wijzigingen correct worden geïmplementeerd. - Samen met jouw team bepaal je de afdelingsdoelstellingen om steeds een vernieuwende en geoptimaliseerde dienstverlening te garanderen.  - Bij hoge nood bied je ondersteuning door het zelf uitvoeren van de payroll en loonadministratie.  - In samenwerking met de Fleet Manager beheer je het wagenpark op een correcte en kostenefficiënte manier.  - Je onderneemt acties om de groepsverzekeringen en de pensioenplannen van de medewerkers te optimaliseren.  - Je bent het aanspreekpunt voor het managementteam i.h.k.v. sociaal- fiscale aangelegenheden en adviseert vanuit aangeboden overheidsmaatregelen teneinde de loonkost te beheersen. - Je fungeert als aanspreekpunt voor het managementteam en medewerkers voor alle sociaal juridische zaken en je neemt met jouw kennis van zaken besluitvormingen om de efficiëntie en correcte afhandeling van dossiers te garanderen. - Je bent de contactpersoon voor het sociaal secretariaat en de verzekeringsmaatschappijen.  - Je inspireert jouw teamleden tot verdere ontplooiing en je motiveert hen tot een efficiënte en aangename samenwerking.  - Je rapporteert aan de HR Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is een internationaal bedrijf en leider in zijn segment.  Om de hard HR afdeling te leiden zijn ze op zoek naar een voltijdse Payroll en Compensation & Benefits Manager mét juridische achtergrond.

  • Service Techniekers rolbruggen en hijstoestellen (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: KONECRANES NV

    Type: Vaste Job

    Konecranes, een multinational met hoofdzetel in Finland, is wereldleider in het fabriceren, onderhouden en het moderniseren van rolbruggen en hijstoestellen. In de afgelopen decennia is Konecranes N.V. in de Benelux uitgegroeid tot de grootste serviceorganisatie voor hijsinstallaties en zijn één van de marktleiders voor de verkoop en installatie van deze producten. Ons kantoor is gevestigd in Lummen. Wegens uitbreiding zijn we momenteel op zoek naar techniekers voor de installatie, onderhoud en herstelling van hijsinstallaties. Dit voor heel België. Doel: Je zal samen met collega’s instaan voor: * het uitvoeren van mechanisch en elektrisch onderhoud op verschillende types kranen * het doen van interventies en herstellingen bij storingen aan kranen * het analyseren en oplossen van problemen

  • Logistiek Assistent (HERNE)

    Regio: HERNE

    Bedrijf: Olympia NV

    Type: Vaste Job

    Olympia is nog één van de weinige familiale zuivelfabrieken die ons land rijk is. Tussen de steeds groter wordende internationale zuivelgroepen, heeft Olympia een bijzondere plaats in de zuivelmarkt weten te veroveren. In ons 70 jarige bestaan zijn wij geëvolueerd van “eenvoudige” zuivelfabriek naar een moderne zuivel verwerkende organisatie. Wij vervaardigen kwalitatieve, unieke en lekkere producten die wij ook uitleveren aan internationale klanten. Dit betekent echter niet dat wij de voeling met onze geschiedenis uit het oog verliezen: tot op de dag van vandaag zijn wij lokaal verankerd. Olympia stelt 188 mensen te werk – velen wonen en leven in het Pajottenland – en de weidemelk wordt dagelijks vers opgehaald bij onze melkboeren. Ons bedrijf heeft alle vertrouwen in de toekomst en houdt rekening met duurzaamheid en lange termijn visie. De kern van onze filosofie blijft : innovatie en groei ! Wij zijn op zoek naar een Logistiek Assistent. U rapporteert aan de verantwoordelijke Distributie en Logistiek. Als logistieke draaischijf bent u verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken. U verwerkt alle klantendienstactiviteiten, gaande van bestelling en orderverwerking tot en met de voorbereiding van de facturatie. U communiceert pro-actief met de klanten/transporteurs, volgt telefoonoproepen en mails op, beantwoordt vragen en zorgt voor oplossingen. U regelt het transport (binnenland en export) van afgewerkte producten aan een optimale prijs-/kwaliteitsverhouding. U verdeelt bestellingen over de chauffeurs aan de hand van orderpicking lijsten. U staat in voor de controle van de voor transport klaargezette producten enerzijds en van de lading van de transporteurs anderzijds. U werkt samen met het magazijn voor stocktellingen en periodieke voorraadcontroles. U neemt initiatieven en creëert draagvlak voor de continue verbetering en efficiëntie, kwaliteit en vernieuwing/automatisering van de logistieke administratie.

  • Logopedist(e) (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: DECAT SOFIE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar een zelfstandig logopedist voor onze groepspraktijk. Je werkt met kinderen en volwassenen met spraak-, stem-, articulatie-, leer-, en taalstoornissen. Je staat in voor de testing van de zorgbehoevende cliënten, het opstellen van een behandelingsplan en het uitvoeren van de behandeling. Dit zowel in de praktijk, op school als op huisbezoek.

Zoek naar antwoorden van Tiscom NV in sociale netwerken
Look for responds of Tiscom NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Tiscom NV. Laat een reactie achter voor Tiscom NV. Tiscom NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Tiscom NV. Leave a respond for Tiscom NV. Tiscom NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Tiscom NV op de google maps. Adres en contacten Tiscom NV
Location of Tiscom NV on the google maps. Address and contacts of Tiscom NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Tiscom NV Tiscom NV: Avventura Trekking en Ski | L'ECRIN DOR? | HUYLEBROECK VERALUX | Atelier Caroline Catteau | Mirage

Other related companies as Tiscom NV: Avventura Trekking en Ski | L'ECRIN DOR? | HUYLEBROECK VERALUX | Atelier Caroline Catteau | Mirage

Tiscom NV is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Tiscom NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02359283447. Het bedrijf Tiscom NV bevindt zich op het adres: Vispluk 145; 2290; Vorselaar. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 284,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 198,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Sound Damping. Lijst met producten zijn Insulation works (Thermical & acoustical).
De hoofdactiviteit van Tiscom NV is Engineering, Accounting, Research, Management en Verwante Diensten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Tiscom NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Tiscom NV, openstaande posities, locatie van Tiscom NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Tiscom NV is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is Tiscom NV, company assigned to the tax number BE02359283447. The company Tiscom NV is located at the address: Vispluk 145; 2290; Vorselaar. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 284,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 198,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Sound Damping. List of products are Insulation works (Thermical & acoustical).
The main activity of Tiscom NV is Engineering, Accounting, Research, Management and Related Services , including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Tiscom NV is not available. You also can look at reviews of Tiscom NV, open positions, location of Tiscom NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Tiscom NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Tiscom NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Tiscom NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Tiscom NV, employees, financial statistics.