Somers Bruiningsconsulenten

Particuliere bedrijvenTransportdiensten • Somers Bruiningsconsulenten
Private companiesTransportation Services • Somers Bruiningsconsulenten

Contactgegevens Somers Bruiningsconsulenten: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Somers Bruiningsconsulenten: address, phone, fax, email, website, opening hours

Somers Bruiningsconsulenten

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Sint-Hubertusstraat 12; 3000; Leuven, België

Telefoon (phone): 016 20 55 24 (+32-016 20 55 24) 016 20 55 24 (+32-016 20 55 24)

Fax (fax): +32 (59) 803-31-24 +32 (59) 803-31-24

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Somers Bruiningsconsulenten: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Somers Bruiningsconsulenten"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Somers Bruiningsconsulenten"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Somers Bruiningsconsulenten, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Somers Bruiningsconsulenten. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Somers Bruiningsconsulenten, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Somers Bruiningsconsulenten. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Somers Bruiningsconsulenten
Products information Somers Bruiningsconsulenten

BTW identificatienummer (tax): BE01944274902
Ondernemingsnummer: 8657745361
Hoofdstad (capital): 508,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 215,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Producten die in Somers Bruiningsconsulenten zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Solariums

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Somers Bruiningsconsulenten
(Get full report from official database of BE for Somers Bruiningsconsulenten)

Aanvulling soorten activiteiten voor Somers Bruiningsconsulenten
Addition kinds of activities for Somers Bruiningsconsulenten

10619905. Nikkelertswinning | Nickel ore mining
22990507. Handdoeken en handdoeken, linnen en linnen-en-katoenmengsels | Towels and towelings, linen and linen-and-cotton mixtures
38420113. Ruimtepakken | Space suits
39150107. Speldstengels | Pin stems
79910000. Fysieke fitness faciliteiten | Physical fitness facilities

Werken bij Somers Bruiningsconsulenten: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Somers Bruiningsconsulenten: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Somers Bruiningsconsulenten. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Somers Bruiningsconsulenten. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoper Food (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Verkoper/ verkoopster gezocht met passie om te werken in een warenhuis regio Zottegem. Je zal voornamelijk ingezet worden op de drankenafdeling en de kassa.

  • Chauffeur CE - Arendonk (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: RANDSTAD TRANSPORT KEMPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als chauffeur/magazijnier verzorg je hoofdzakelijk de bevoorrading van goederen aan onze filialen in België en Nederland. Verder helpt u uw collega¿s bij het werk in het magazijn, en staat u mee in voor het laden en lossen van de vrachtwagens.

  • Commercieel bediende export (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS Z-VLAANDEREN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken een commercieel bediende voor de exportmarkten voor een bedrijf regio Avelgem. De functie bestaat erin om voor een deel van de klantenportefeuille: De sales manager te ondersteunen door het aanleveren van de nodige informatie voor zijn klantenbezoeken (omzetgegevens, prijzen,…); deze gegevens zijn vlot beschikbaar via het SAP systeem Het aanmaken, coördineren en opvolgen van de offertes aan de klanten in samenspraak met de salesmanager (prijzen, stalenmateriaal, folders, leveringsvoorwaarden,…) Orderintake (inbrengen in het SAP systeem), up-to-date houden van de klantenfiches, controle van de stockposities, orderbevestiging aan de klant Het opvolgen van de leveringstermijnen Het checken van de openstaande vorderingen Het geven van instructies aan de dienst verzendingen voor transport Alle communicatie met de klant over zijn orders, eventuele klachten en vragen Je volgt de klanten op, verwerkt de orders en staat borg voor een vlotte samenwerking met externe verkoop, productieplanning, transportafdeling en credit control

  • Huishoudhulp Waasmunster (WAASMUNSTER)

    Regio: WAASMUNSTER

    Bedrijf: Tempo-Team Dienstencheques St Niklaas

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar een huishoudhulp voor de regio Waasmunster. Je staat in voor huishoudelijke taken bij één of meerdere particulieren thuis: schoonmaken, eten klaarmaken, opruimen, strijken, ramen lappen, enz. Je organiseert je werk zelfstandig en respecteert de gewoontes van het gezin waarbij je werkt. Je hebt vaste werkuren in samenspraak met de klanten op lange termijn. Lijkt het jou wel iets om mensen bij te staan bij hun huishoudelijke taken om hun op die manier extra vrije tijd te geven? Aarzel dan niet en neem vandaag nog contact met ons op! Schoonmaken privéwoning Boodschappen (uitsluitend te voet) Wassen en strijken

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Ravels (RAVELS)

    Regio: RAVELS

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig. Uurrooster is bespreekbaar, tussen 16u en 32u per week.

  • Jobstudent zorg (SCHERPENHEUVEL)

    Regio: SCHERPENHEUVEL

    Bedrijf: RVT ONZE-LIEVE-VROUW STER DER ZEE

    Type: Studentenjob

    Je staat garant voor een stipte en deskundige zorgverlening, rekening houdend met de noden van de bewoners: Je ondersteunt onze bewoners van het WZC bij hun dagelijkse activiteiten en zorgt dat zij zorg op maat krijgen Je respecteert de eigenheid, behoeftes en privacy van de bewoner Je waakt over de zinvolle dagbesteding en levenskwaliteit van onze bewoners

  • Bijlesgever chemie (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor chemie aan leerlingen van de universiteit en/of hogeschool. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Calculator - Kennis Zonnepanelen (Regio Beringen-Tessenderlo)

    Regio: Regio Beringen-Tessenderlo

    Bedrijf: Q Jobs - erkenningsnr: VG 1555/BUOC

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een toonaangevende onderneming actief in hernieuwbare energieoplossingen, rekruteren we momenteel een gedreven technische bediende de opvolging van projecten met zonnepanelen. Jouw takenpakket: - Je analyseert de vraag van de klant (eventueel hun plannen). Aan de hand daarvan maakt je een correcte offerte op. - Je rekent offertes uit en staat in voor de uitwerking en opvolging daarvan. - Je vraagt tijdig offertes aan bij diverse leveranciers en selecteert de juiste materialen, de plaats en de installatietijden. - Je behaalt de vooropgestelde doelstellingen (deadline, budget, techniciteit). - Je kan gemaakte calculaties toelichten en motiveren. - Indien er een kleine herstelling moet gebeuren bij klanten, ben je bereid om deze te gaan oplossen.

  • Freelance docent 'HR-manager' campus Turnhout (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. MINIMUMVEREISTEN OM DOCENT TE WORDEN Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis. We geven graag de voorkeur aan docenten die ervaring hebben met lesgeven, coachen of het begeleiden van workshops, maar dit is geen vereiste.

  • Computer Recruitment Services - Information Risk Analyst (IRPA) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk382 Information Risk analyst (IRPA) : Banking, Brussels     Background   The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.     Role  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with bank's risk management methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritisation for the deployment of the bank's security initiatives.    Profile   Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organises, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance. Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, Sans Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments and managing targeted risk remediation activities.   You must be an EU national to be considered for this role   Reference: Nk382 Location: Brussels Language: English Duration: 6 months Start date: ASAP Rate: 550-575 euros per day

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • Balieverantwoordelijke (Zwitserland)

    Regio: Zwitserland

    Bedrijf: Intersoc

    Type: Werfreserve

    De balieverantwoordelijke is verantwoordelijk voor een vlotte werking aan de balie. Samen met je collega’s zorg je voor een hartelijke ontvangst voor alle vakantiegasten. Je bent beschikbaar om vragen en problemen op te vangen en zorgt steeds voor een snelle oplossing. Op die manier heb je een cruciale rol in het streven naar een maximale klantentevredenheid. Je taken bestaan onder andere uit: Onthaal van klanten verstrekken van allerhande informatie over het hotel en de streek verkoop van receptie-artikelen inschrijvingen en administratie regelen voor excursies of uitleenartikelen Klachten doorgeven aan de hotelbeheerder Opleiden en aansturen van vrijwilligers die meewerken aan de balie (max 3) Office management Administratieve taken (printen en kopiëren) Periodieke inventaris opmaken

Zoek naar antwoorden van Somers Bruiningsconsulenten in sociale netwerken
Look for responds of Somers Bruiningsconsulenten in social networks

Lees alle opmerkingen voor Somers Bruiningsconsulenten. Laat een reactie achter voor Somers Bruiningsconsulenten. Somers Bruiningsconsulenten bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Somers Bruiningsconsulenten. Leave a respond for Somers Bruiningsconsulenten. Somers Bruiningsconsulenten on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Somers Bruiningsconsulenten op de google maps. Adres en contacten Somers Bruiningsconsulenten
Location of Somers Bruiningsconsulenten on the google maps. Address and contacts of Somers Bruiningsconsulenten

Andere gerelateerde bedrijven als come Somers Bruiningsconsulenten Somers Bruiningsconsulenten: Het IJzer NV | Cesteleyn D | HUIS LEKTUUR | Gabriel Sport Cars | SAVICON BVBA

Other related companies as Somers Bruiningsconsulenten: Het IJzer NV | Cesteleyn D | HUIS LEKTUUR | Gabriel Sport Cars | SAVICON BVBA

Somers Bruiningsconsulenten is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Somers Bruiningsconsulenten, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01944274902. Het bedrijf Somers Bruiningsconsulenten bevindt zich op het adres: Sint-Hubertusstraat 12; 3000; Leuven. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 508,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 215,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Solariums. Producten gemaakt in Somers Bruiningsconsulenten zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Somers Bruiningsconsulenten is Transportdiensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Somers Bruiningsconsulenten is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Somers Bruiningsconsulenten, openstaande posities, locatie van Somers Bruiningsconsulenten op de kaart.

Somers Bruiningsconsulenten is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is Somers Bruiningsconsulenten, company assigned to the tax number BE01944274902. The company Somers Bruiningsconsulenten is located at the address: Sint-Hubertusstraat 12; 3000; Leuven. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 508,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 215,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Solariums. Products created in Somers Bruiningsconsulenten were not found.
The main activity of Somers Bruiningsconsulenten is Transportation Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Somers Bruiningsconsulenten is not available. You also can look at reviews of Somers Bruiningsconsulenten, open positions, location of Somers Bruiningsconsulenten on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Somers Bruiningsconsulenten, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Somers Bruiningsconsulenten, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Somers Bruiningsconsulenten, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Somers Bruiningsconsulenten, employees, financial statistics.