PARTENA

Contactgegevens PARTENA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PARTENA: address, phone, fax, email, website, opening hours

PARTENA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BOULEVARD JOSEPH TIROU 130; 6000; CHARLEROI (GRAND), België

Telefoon (phone): 71278710 (+32-71278710) 71278710 (+32-71278710)

Fax (fax): +32 (12) 561-40-45 +32 (12) 561-40-45

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PARTENA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PARTENA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PARTENA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PARTENA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PARTENA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PARTENA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PARTENA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PARTENA
Products information PARTENA

BTW identificatienummer (tax): BE01049438476
Ondernemingsnummer: 3919891357
Hoofdstad (capital): 787,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 826,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Producten die in PARTENA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Sociale secretariaten; Verplichte sociale verzekeringen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PARTENA
(Get full report from official database of BE for PARTENA)

Aanvulling soorten activiteiten voor PARTENA
Addition kinds of activities for PARTENA

20910336. Tonijn vis, bewaard en genezen | Tuna fish, preserved and cured
23920602. Strijkplanken: gemaakt van aangekochte materialen | Ironing board pads: made from purchased materials
26210904. Gebouwpapier en velden, anders | Building paper and felts, nec
32720100. Vloeistofvangbakken, tanks en deksels: beton | Liquid catch basins, tanks, and covers: concrete
35590400. Raffinaderij, chemische verwerking en dergelijke machines | Refinery, chemical processing, and similar machinery
38210125. Vacuümpompen, laboratorium | Vacuum pumps, laboratory
48130104. Spraak telefooncommunicatie | Voice telephone communications
50990702. Nieuwigheden, duurzaam | Novelties, durable
80990202. Hoorproefdienst | Hearing testing service
86610127. Zevende dag adventistische kerk | Seventh day adventist church

Werken bij PARTENA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PARTENA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PARTENA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PARTENA. Looking for open vacancies in other companies

  • 2de Monteur (357/18050) (ESSEN)

    Regio: ESSEN

    Bedrijf: ADECCO NOORD ANTWERPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Adecco Kapellen zoekt een 2de monteur (m/v) voor onze klant die een toonaangevend bedrijf is binnen de kunststofsector in België en Nederland, gelegen in Essen, met de focus op kunststofsleidingssystemen (GVK, Thermoplast, en GRE; productie, prefab en montage). De functie van een tweede monteur (m/v) ziet er als volgt uit: Doel : De 2de Monteur werkt samen in een team, monteert en repareert kunststofleidingsystemen en repareert volgens instructies kunststof tanks en apparaten op locatie bij klanten Plaats in de organisatie : De 2de Monteur maakt deel uit van de montageafdeling en werkt onder leiding van de 1ste Monteur, de Meewerkende Voorman of Montageleider. Contacten : De 2de Monteur onderhoud vooral contacten met collega's, monteurs van subcontractors en medewerkers van de klant. Je taken en verantwoordelijkheden als 2de monteur (m/v): Monteert binnen een team, min. onder toezicht van 1ste Monteur, kunststof leidingsystemen uit aangeleverde componenten of spools enerzijds, en voert anderzijds reparaties uit aan kunststof tanks en apparaten Voert (de-)montage werkzaamheden correct en veilig uit aan de hand van mondelinge instructies (door 1ste Monteur, de Meewerkende Voorman of Montageleider), montagetekeningen (vb. isometrische tekeningen), besteklijsten etc. Verricht kunststof laswerken en lamineer activiteiten Toezicht op de veiligheid van de eigen werkplek alsook andermans werkplek en collega's, andere contractoren of klanten aanspreken op onveilig werken Het naleven van de door de klant specifiek gestelde regels Tijdig gereed melden van de werkzaamheden aan zijn directe chef Signaleren van tekortkomingen en afwijkingen en deze in overleg met zijn directe chef correct afhandelen, alsook het aangeven van fouten op tekeningen. Zorgdragen voor de ter beschikking gestelde gereedschappen Medeverantwoordelijkheid dragen voor het eindresultaat van het werk Thermopol op een correcte en positieve manier vertegenwoordigen

  • FT verkoopster textiel Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een kledingwinkel in Roeselare zijn we op zoek naar een modebewuste fulltime verkoopster . U werkt 38h/week.

  • Medewerker productieondersteuning (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ASAP MAASMECHELEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Maasmechelen zoeken we een medewerker voor productieondersteuning te bieden. Je staat in voor een vlot verloop van werkzaamheden volgens de productieplanning en doorlooptijden. Je taken bestaan uit: - zorgen voor voldoende werkvoorraad aan de werkposten en een vlotte wasdoorstroming; - materialen aanbrengen (bv. veerbodembakken); - courante storingen oplossen zoals vastgelopen wasgoed, vastgelopen zakken in hangbaan ed.; - algemeen overzicht houden over productieflow; - storingen melden en deze opvolgen; - kwaliteitsproblemen melden aan directe leiding; - zorgen voor de werkverdeling aangegeven door teamleiders; - algemene veiligheidsvoorschriften naleven; - toezicht houden op orde en netheid in productiezones;

  • Verpleegkundige ZE33/ZE24 (ademhaling en oncologie) (m/v) (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: AZ Alma

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Momenteel kijken we uit naar een verpleegkundige voor de afdeling ZE33 (ademhaling en oncologie) en ZE24.

  • Chauffeur containervervoer (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als chauffeur containervervoer vertrek je dagelijks vanuit het depot in Sint-Gillis-Waas naar bedrijven in de Antwerpse haven om de containers op te halen. De containers leeg je op het depot in Sint-Gillis-Waas met behulp van een heftruck. Nadien breng je de lege container terug naar het bedrijf en haalt nieuwe containers op in de Antwerpse haven.     Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf gespecialiseerd in granen, ben ik op zoek naar een chauffeur containervervoer.

  • Sales & Marketing Assistant | Wilrijk (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze opdrachtgever is een zeer snel groeiende KMO van meer dan 40 medewerkers die recent verhuisd is naar een gloednieuw modern kantoorgebouw in Wilrijk. Voor hen gaan we op zoek naar een nieuwe Marketing collega. Onderhouden verschillende websites (B2B en B2C): teksten aanpassen, foto's, banners aanpassen, nieuws updaten,... Opvolgen / onderhoud webshop Dagelijks / wekelijks onderhoud Social Media: Instagram & Facebook voor verschillende merken Opmaak persberichten Opmaak contract en contact met bloggers / Instagrammers Deelname aan de Persdagen Opmaak brochures en folders Uitwerken marketing acties / mailing acties Maandelijkse externe nieuwsbrief Planning, budgetering en uitwerken Marketing strategie Bijhouden marketinguitgaven Maandelijkse analyse salescijfers Presentatie kwartaalcijfers

  • Huishoudhulp - DCO De Bron Regio Brakel/Lierde (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: VZW DCO DE BRON

    Type: Dienstenchequebaan

    Wegens groot succes zijn wij op zoek naar nieuwe gemotiveerde medewerkers om ons team te versterken. Droom jij ervan om zelfstandig te werken? Om zelf je uren te bepalen? En genoeg tijd over te houden voor je gezin? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

  • 2 kassamedewerkers (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Studentenjob

    Voor een supermarkt te Harelbeke zijn we op zoek naar 2 gemotiveerde kassamedewerkers. Je bedient de kassa, maar uiteraard dien je ook af en toe mee te helpen met het uitpakken van de inkomende producten en de aanvullen van de rekken. Dit betref een fulltime functie van 38u/week Je werkt hierbij in een variabel uurrooster Je moet bereid zijn om zowel de zaterdag als de zondag te werken. Openingsuren van de winkel : ma : 13h-20h di-do: 8h-20h vrij: 8h-21h zat: 8h-20h zo: 8h-12h30

  • Quality Officer (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: H.Essers

    Type: Vaste Job

    Voor onze Pharma-afdeling te Genk op zoek naar een Quality Officer. Als Quality Officer ben je verantwoordelijk voor het continu bewaken van de kwaliteit van de opslag van Pharma goederen en het implementeren van de GDP (Good Distribution Practices) regelgeving door het beheren en uitbouwen van het kwaliteitsmanagementsysteem. Jouw takenpakket bestaat uit: Beheer en continu verbeteren van de kwaliteitssystemen binnen de afdelingen Pharma door de processen correct te vertalen in SOP's (Standard Operating Procedures) en deze up to date te houden. Toepassen van de GDP-richtlijnen door het voorbereiden en begeleiden van externe audits maar zelf ook interne audits uit te voeren en op te volgen. Behandelen van operationele kwaliteitsissues door als aanspreekpunt voor operaties te fungeren. Verwerken en onderzoeken van binnengekomen klachten. Opvolgen van het temperatuurbeheer en het onderhoud en kalibraties. Geven van GDP trainingen. Je rapporteert aan de Quality Responsible en werkt in een dagshift.

  • Accountancy & Tax Medewerker (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: VGD - Belgium

    Type: Vaste Job

    Let's talk about the job: De jobtitel zegt het zelf: jij bent bezig met accountancy & fiscale werkzaamheden! Terwijl je eerste kop koffie van de dag (of thee voor de liefhebbers) staat te dampen op je bureau, ga jij aan de slag voor de klanten die tot je portefeuille behoren. Veelal zijn dit familiale ondernemingen uit diverse sectoren die rekenen op jouw deskundige service.  Concreet ga je voor hen aan de slag met een gevarieerd takenpakket. Denk aan: BTW-verplichtingen het voorbereiden van eindejaarsafsluitingen de aangiften van zowel personen- als vennootschapsbelasting het opmaken van jaarrekeningen en verwerken van boekhoudkundige stukken.  Hierbij werk je in een moderne, digitale omgeving en word je omringd door toffe collega’s die jou door en door steunen. En heb je even nood aan een energy boost? Een vers stuk fruit ligt al voor je klaar! Let's talk about you: Ben jij: Een teamplayer in hart en nieren die zich wil verdiepen in de wereld van de Belgische ondernemer? In het bezit van een bachelor- of masterdiploma in een economische richting (Accountancy-Fiscaliteit, TEW, Handelswetenschappen, …)? Iemand die aan de start staat van zijn/haar carrière binnen de boeiende fiduciaire sector? Een doener mét gezond verstand en een open mind? Sociaal, vlot in de omgang met de ambitie om een echte adviseur te worden? Bij de pinken, inventief en 100 % betrouwbaar op alle vlakken? Open in het delen van kennis en toegewijd om klanten en VGD met jouw ideeën te inspireren? Let's talk about the benefits: Bij ons krijg je: Een voltijdse tewerkstelling (38u/w) van onbepaalde duur op een fijne, moderne werkplek Eén team waar iedereen op gelijke voet staat, elkaar met de voornaam aanspreekt en gaat voor eenzelfde doel Rechtstreekse en persoonlijke begeleiding door meer ervaren family members die je helpen groeien in je job Ruimte om te ontdekken of je een carrière wil uitbouwen als generalist of specialist De uitdaging om ondernemers te inspireren met deskundige kennis Tal van interne opleidingen en een eigen opleidingsbudget voor postgraduaten, IAB-opleidingen, seminaries, … om je eigen expertise te ontwikkelen Mogelijkheid om je verlof vrij in te plannen rekening houdend met elkaar en voorziene deadlines Loon en erkenning naar werken, met optie tot bedrijfswagen en tankkaart Let's talk about joining: Jaloers op dit mooie familieplaatje en goesting om mee aan onze tafel te schuiven? Solliciteer nu, overtuig ons van jouw kwaliteiten en join the big family!

  • vertegenwoordiger regio west oost vlaanderen (RUMBEKE)

    Regio: RUMBEKE

    Bedrijf: RAVEL BRIGITTE

    Type: Zelfstandige activiteit

    voorstelling van het productengamma bij professionele klanten en prospecten

  • Vivid Resourcing - PHP Developer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company   My client located in Brussels are seeking a freelance PHP developer to join them immediately for an initial 6 month contract. The client are a start-up organisation who provide a software service using Big Data to provide analytics.     Role Developer using latest PHP technologies and to be part of the decision making for the technology / framework choice of the client's platform Provide experience to build MicroServices Ability to assist on front end and back end solutions.    Required 3+ years working as a PHP Developer Proven experience working with Symfony and/or Laravel Experience with MicroServices Knowledge of NoSQL / Data processin Fluent in English    Details Location: Brussels Duration: 6 months Start Date: ASAP   If you wish to be considered for the position available, please e-mail an up to date CV with a contact number via the button below.   Thanks, Sagar

Zoek naar antwoorden van PARTENA in sociale netwerken
Look for responds of PARTENA in social networks

Lees alle opmerkingen voor PARTENA. Laat een reactie achter voor PARTENA. PARTENA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PARTENA. Leave a respond for PARTENA. PARTENA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PARTENA op de google maps. Adres en contacten PARTENA
Location of PARTENA on the google maps. Address and contacts of PARTENA

Andere gerelateerde bedrijven als come PARTENA PARTENA: WDB BVBA | Veka BVBA | Lagae Hout NV | MAPLE BELGIUM | Sterna NV

Other related companies as PARTENA: WDB BVBA | Veka BVBA | Lagae Hout NV | MAPLE BELGIUM | Sterna NV

PARTENA is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PARTENA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01049438476. Het bedrijf PARTENA bevindt zich op het adres: BOULEVARD JOSEPH TIROU 130; 6000; CHARLEROI (GRAND). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 787,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 826,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Sociale secretariaten; Verplichte sociale verzekeringen. Producten gemaakt in PARTENA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PARTENA is Kleding en accessoires, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PARTENA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PARTENA, openstaande posities, locatie van PARTENA op de kaart.

PARTENA is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is PARTENA, company assigned to the tax number BE01049438476. The company PARTENA is located at the address: BOULEVARD JOSEPH TIROU 130; 6000; CHARLEROI (GRAND). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 787,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 826,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Sociale secretariaten; Verplichte sociale verzekeringen. Products created in PARTENA were not found.
The main activity of PARTENA is Apparel and Accessory Stores, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of PARTENA is not available. You also can look at reviews of PARTENA, open positions, location of PARTENA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PARTENA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PARTENA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PARTENA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PARTENA, employees, financial statistics.