ADMINISTRATION COMMUNALE

Contactgegevens ADMINISTRATION COMMUNALE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMINISTRATION COMMUNALE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMINISTRATION COMMUNALE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE GRANDE 112; 5500; DINANT, België

Telefoon (phone): 82213260 (+32-82213260) 82213260 (+32-82213260)

Fax (fax): +32 (16) 164-82-94 +32 (16) 164-82-94

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMINISTRATION COMMUNALE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMINISTRATION COMMUNALE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMINISTRATION COMMUNALE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMINISTRATION COMMUNALE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMINISTRATION COMMUNALE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMINISTRATION COMMUNALE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMINISTRATION COMMUNALE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMINISTRATION COMMUNALE
Products information ADMINISTRATION COMMUNALE

BTW identificatienummer (tax): BE05619201660
Ondernemingsnummer: 9419097900
Hoofdstad (capital): 651,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 544,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Services: Conseil Communal.

Product categorie (product category): Services publics

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMINISTRATION COMMUNALE
(Get full report from official database of BE for ADMINISTRATION COMMUNALE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMINISTRATION COMMUNALE
Addition kinds of activities for ADMINISTRATION COMMUNALE

14299905. Grits mijnbouw (gebroken steen) | Grits mining (crushed stone)
24210400. Buiten hout structurele producten | Outdoor wood structural products
24990704. Tafellampen: rotan, riet en wilg | Table pads: rattan, reed, and willow
25420200. Kantoor en winkel showcases en display armaturen | Office and store showcases and display fixtures
32990303. Kolommen, papier mache of gips van Parijs | Columns, papier mache or plaster of paris
33170200. Gelaste buizen en buizen | Welded pipe and tubes
35699912. Jacks, hydraulisch | Jacks, hydraulic
36940104. Motor generator sets, auto | Motor generator sets, automotive
50880103. Marine levert | Marine supplies

Werken bij ADMINISTRATION COMMUNALE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMINISTRATION COMMUNALE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMINISTRATION COMMUNALE. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief medewerker (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: ADECCO HEIST OP DEN BERG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Schoolverlater of kennis van boekhouden? Zin in een ondersteunende administratieve functie? Een bedrijf in Hulshout is op zoek naar een voltijds administratief medewerker ter ondersteuning van de boekhoudafdeling. Je staat voornamelijk in voor de basic taken namelijk: input van gegevens boeking van facturen grootboekrekeningen boekhoudklasses onderscheiden bankstukken Je krijgt hier de kans om je te ontwikkelen en een eerste ervaring te verrijken.

  • Verpleegkundige psychiatrie regio Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Care Talents Antwerpen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Bij dit project ga je aan de slag in een psychiatrisch ziekenhuis. Gezien de zeer uiteenlopende pathologieën, is het ziekenhuis verdeeld onder verschillende afdelingen. Elke dienst wordt geleid door een afdelingsspychiater en een afdelingscoördinator. Op grotere diensten zijn er ook adjunct-coördinatoren die de coördinator bijstaan. Patiënten staan er niet (meer) alleen voor. Ze zijn omringd door deskundige en gespecialiseerde hulpverleners. Met het leidmotief “patiëntenzorg: gedeelde zorg”, wenst het centrum ook het belang van een goede samenwerking met de omgeving van de patiënt, met verwijzers en met andere hulpverleners te onderstrepen. Door kwaliteitsvolle begeleiding en behandeling aan te bieden kunnen de medewerkers – samen met de patiënt – erin slagen om het leven wat meer perspectief te geven, in eerste instantie voor de patiënt zelf, maar ook voor zijn of haar omgeving.  Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige maximaal ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is Project Staffing beslist iets voor jou. Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportfolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties. De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en voorkeuren. Begint het bij jou al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Monitor groendienst (m/v) Eeklo (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een maatwerkbedrijf in regio Eeklo zijn we op zoek naar een monitor in de groendienst. Jouw twee grootste taken zijn onderhoud van bedrijfsterreinen en particuliere tuinen (onkruid verwijderen, snoeien, scheren, bosmaaien en graf afrijden) en coachen en aansturen van een groep doelgroepmedewerkers. Als monitor zijn je taken: Taken op een duidelijke en eenvoudige manier uitleggen Taken opsplitsen in (zeer) eenvoudige deeltaken, aangepast aan de mogelijkheden van de doelgroepmedewerkers Bewaken van de kwaliteit Bewaken van de voortgang van de activiteiten Bewaken van de veiligheid Bewaken van de orde en de netheid van de werkplaats Aanspreken van doelgroepmedewerkers op gedrag Uurrooster: MA - VRIJ: 7u - 15u30 Aanbod: Tijdelijke voltijdse job tot en met eind december. Er zijn altijd mogelijkheden om langer te blijven indien positieve evaluatie.

  • ALUMINIUM LASSER (M/V) (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: EXPERZA TIELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Pittem zijn wij opzoek naar een ervaren aluminium lasser.

  • Operator voeding op oproepbasis | Kaulille | 2 ploegen (KAULILLE)

    Regio: KAULILLE

    Bedrijf: Synergie Overpelt Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf te Kaulille zoeken we operator in de voedingssector. Je zal instaan voor het draaiende houden van jouw lijn.

  • Poederlakker (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een bedrijf dat kwalitatief hoogstaande keukendeuren en tafels maakt, zijn wij op zoek naar een poederlakker MDF regio Herentals.  Als poederlakker word je tewerkgesteld in de lakstraat voor :  het lakken van MDF keukendeuren. het manueel instellen van de machine. onderhoud aan de machine uit te voeren. kleine storingen op te lossen. het lakproces te optimaliseren. 

  • DRINGENDE POETSHULP TE HERZELE (HERZELE)

    Regio: HERZELE

    Bedrijf: AVANTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Verrichten van huishoudelijke taken bij gezinnen te Herzele. Schoonmaken, strijken, koken bij de klanten thuis. Werken op dagen en uren die je zelf wil.

  • Student verkoop (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een nieuwe winkel in hartje Leuven zijn we op zoek naar jobstudenten die 1 vaste dag in de week kunnen werken. Heb je affiniteit met interieur-fashion-juwelen? Dan is dit de geknipte bijverdienste voor jou. Je zal leveringen uitpakken, klanten helpen en geschenken inpakken. Je kan rekenen op een vaste studentenjob tot januari.

  • Gepassioneerde Logistieke Medewerker (Jobstudent) (ROTSELAAR)

    Regio: ROTSELAAR

    Bedrijf: SLIGRO-ISPC BELGIUM

    Type: Studentenjob

    Je zorgt dat onze klanten de juiste bestellingen krijgen. Je neemt goederen in ontvangst, registreert deze en zet deze op de juiste locatie in de vestiging. Samen met je collega’s zal je met zorg de bestellingen voor onze klanten samenstellen. Je bent verantwoordelijk voor het controleren van producten en het melden van schade.

  • MECANICIEN (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: LOGI-TECHNIC NV WEVELGEM

    Type: Vaste Job

    Logi-Technic is op zoek naar Mechaniekers die de uitdaging aangaan om dé referentie te worden bij onze klanten. Hoe een werkdag bij Logi-technic eruitziet? Je vertrekt bij jouw thuis naar één van onze 460 klanten. Daar voer je onderhoudswerkzaamheden of montageopdrachten uit. je installeert of bouwt machines om ... We hebben verschillende soorten projecten die we afstemmen op JOUW kunnen, wensen en woonplaats. Doordat je reeds een paar jaar ervaring hebt als mechanieker weet je van aanpakken en hoe je de klant tevreden kan stellen. Jouw passie voor techniek motiveert je om bij te leren, in verschillende ploegen te werken en zich te verplaatsen in een straal van 50 km rond je woonplaats. Neem zeker een kijkje op onze website: http://www.logi-technic.be

  • ERVAREN DOSSIERBEHEERDER - Omring je met expertise - 3.500/mnd (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Dit accountantskantoor, gelegen in het Kempense Zoersel, is een zoektocht gestart naar een nieuwe medewerker om hun tienkoppig team aan te vullen. Ze zijn meer dan 20 jaar geleden opgericht als een algemeen administratief kantoor, en zo verder uitgegroeid tot een IAB Accountantskantoor. Het cliënteel dat ze boekhoudkundig en fiscaal ondersteunen bestaat uit enkele lokale KMO's en eenmanszaken; Hiervoor hanteren ze een persoonlijke aanpak en proberen ze dichtbij hun klanten te staan; Alle medewerkers in het kantoor zijn in het bezit van een IAB of BIBF titel, waardoor je omgeven wordt door een grote hoeveelheid expertise. Hun zoektocht gaat uit naar een dossierbeheerder / boekhouder / accountant met alvast een stevige portie ervaring achter de rug. We geven hier wat meer uitleg over de details van deze functie. Dossierbeheerder met ervaring - De verantwoordelijkheden Je zal in deze functie het volledige dossierbeheer van A tot Z uitvoeren: Hierbij hoort ook een stuk hands-on inboekingswerk om de dossiers te leren kennen; Je behandelt het volledige dossier, inclusief de fiscale aangiftes, het opstellen van de balansen en jaarrekeningen; De dossiers afsluiten hoort hier ook bij, er zal samen worden afgestemd in welke mate dit voor jou mogelijk is. Je werkt in deze functie uiteraard steeds samen met de zaakvoerder en adviseurs, die je werk controleren en je ondersteunen.

  • Freelance docent 'sportpsychologie' (locatie:Gent) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. Op dit moment zijn we op zoek naar een freelance docent sportpsychologie Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties of ervaring met het geven van coachings / trainings. Praktijkervaring is uiteraard het belangrijkste criterium om bij ons aan de slag te gaan! Als docent ben je een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis.

Zoek naar antwoorden van ADMINISTRATION COMMUNALE in sociale netwerken
Look for responds of ADMINISTRATION COMMUNALE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Laat een reactie achter voor ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMINISTRATION COMMUNALE. Leave a respond for ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMINISTRATION COMMUNALE op de google maps. Adres en contacten ADMINISTRATION COMMUNALE
Location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the google maps. Address and contacts of ADMINISTRATION COMMUNALE

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMINISTRATION COMMUNALE ADMINISTRATION COMMUNALE: HUIS FIJNPROEVER | Hardy A | GARAGE CORPHALIE MOTOR | ETG SA | Caves d'Artois (Aux)

Other related companies as ADMINISTRATION COMMUNALE: HUIS FIJNPROEVER | Hardy A | GARAGE CORPHALIE MOTOR | ETG SA | Caves d'Artois (Aux)

ADMINISTRATION COMMUNALE is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMINISTRATION COMMUNALE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05619201660. Het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE bevindt zich op het adres: RUE GRANDE 112; 5500; DINANT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 651,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 544,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Services publics. Lijst met producten zijn Services: Conseil Communal..
De hoofdactiviteit van ADMINISTRATION COMMUNALE is Bouw - Speciale Handel Aannemers, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMINISTRATION COMMUNALE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMINISTRATION COMMUNALE, openstaande posities, locatie van ADMINISTRATION COMMUNALE op de kaart.

ADMINISTRATION COMMUNALE is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMINISTRATION COMMUNALE, company assigned to the tax number BE05619201660. The company ADMINISTRATION COMMUNALE is located at the address: RUE GRANDE 112; 5500; DINANT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 651,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 544,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Services publics. List of products are Services: Conseil Communal..
The main activity of ADMINISTRATION COMMUNALE is Construction - Special Trade Contractors, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMINISTRATION COMMUNALE is not available. You also can look at reviews of ADMINISTRATION COMMUNALE, open positions, location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMINISTRATION COMMUNALE, employees, financial statistics.