ADMINISTRATION COMMUNALE

Particuliere bedrijvenVervoer per lucht • ADMINISTRATION COMMUNALE
Private companiesTransportation by Air • ADMINISTRATION COMMUNALE

Contactgegevens ADMINISTRATION COMMUNALE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMINISTRATION COMMUNALE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMINISTRATION COMMUNALE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE FORVILLE 1; 4560; CLAVIER, België

Telefoon (phone): 86344218 (+32-86344218) 86344218 (+32-86344218)

Fax (fax): +32 (65) 962-85-85 +32 (65) 962-85-85

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMINISTRATION COMMUNALE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMINISTRATION COMMUNALE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMINISTRATION COMMUNALE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMINISTRATION COMMUNALE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMINISTRATION COMMUNALE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMINISTRATION COMMUNALE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMINISTRATION COMMUNALE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMINISTRATION COMMUNALE
Products information ADMINISTRATION COMMUNALE

BTW identificatienummer (tax): BE06741729736
Ondernemingsnummer: 1083496093
Hoofdstad (capital): 242,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 696,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Services: Conseil Communal.

Product categorie (product category): Services publics

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMINISTRATION COMMUNALE
(Get full report from official database of BE for ADMINISTRATION COMMUNALE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMINISTRATION COMMUNALE
Addition kinds of activities for ADMINISTRATION COMMUNALE

22590203. Wasdoeken, breien | Washcloths, knit
25110102. Beddengoed: hout | Bedside stands: wood
32649906. Porseleinen onderdelen voor elektrische apparaten, gegoten | Porcelain parts for electrical devices, molded
32719907. Blokken, beton: warmteabsorberend | Blocks, concrete: heat absorbing
35560404. Maltfabrieken | Malt mills
51919904. Bodem, potten en planten | Soil, potting and planting
58120101. Amerikaans restaurant | American restaurant

Werken bij ADMINISTRATION COMMUNALE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMINISTRATION COMMUNALE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMINISTRATION COMMUNALE. Looking for open vacancies in other companies

  • Kwaliteitssysteemmanager (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Registreren en administratief opvolgen van klanten-, leveranciers- en interne klachten - Borgen en coördineren van het kwaliteitssysteem (ISO9001) - Uitdenken en uitschrijven van kwaliteitssysteemdocumenten - Opleiden en coachen van medewerkers ifv het kwaliteitssysteem - Kwaliteitsvergadering uitvoeren - Interpreteren en presenteren van de analyses obv kwaliteitscijfers en evaluaties, bijhouden van de niet-kwaliteitskosten - Coördineren van het kwaliteitsplan, de kalibratie en het onderhoud - Adhv de cijfergegevens, problemen vaststellen en analyseren - Uitvoeren en opvolgen van interne en externe audits - Analyseren van problemen en komen tot mogelijke oplossingen

  • Shuttlechauffeur CE Zwevegem (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Firma te Zwevegem zoekt een chauffeur CE voor pendeltransport. Je werkt in ploegsysteem (5u - 13u of 13u - 21u) Je rijdt gemiddeld 22x heen en weer , dus een ganse dag op en af rijden schrikt jou niet af. Je moet ook telkens de oplegger aan- en afpikken en de baches open en dicht doen.

  • Ploegbaas Industriebouw (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf te Lille zijn we op zoek naar een ploegbaas industriebouw  Je leidt een ploeg van 2 à 3 medewerkers. Je staat in voor het monteren van metalen spanten, het plaatsen van muren, het dichtleggen van een dak, aanbrengen van siliconen, plaatsen ramen en deuren, ...

  • Werfleider Asfalt (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de vacature van werfleider asfalt zijn we op zoek naar iemand die de volgende taken op zich neemt: Opvolgen van werven en ondersteunen van de projectleider en het afdelingshoofd; Opdrachten uitdelen in verband met de uitvoering; verantwoordelijk zijn voor de inrichting van de werf rekening houdend met de veiligheid van alle betrokken partijen; Waken over de budgetten en letten op de vooruitgang van een project; Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen van het materieel; Je werkt samen met de projectleider en het afdelingshoofd waarbij je rapporteert aan de projectleider.

  • HUISHOUDHULP (M/V) LEMBEKE (deeltijds - zelf te kiezen) (LEMBEKE)

    Regio: LEMBEKE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Weekendstudent kassa/aanvul - Gamma Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: GAMMA, Franchisenemer Bourrelier Group

    Type: Studentenjob

    GAMMA Kortrijk is op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige student die het team kan aanvullen tijdens de weekends! Aan de kassa voer je de prijzen in via een scanner of indien nodig manueel. Je int het geld (cash of via betaalkaarten) en je geeft gepast geld terug. Het uitstallen van producten en het onderhouden van je werkplek behoort ook tot je takenpakket. Je staat eveneens in voor het ontvangen en informeren van de klanten aan de servicebalie en indien nodig sta je je collega’s bij met andere taken in de winkel .

  • STUDENT CHAUFFEUR B - regio groot Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Start People

    Type: Studentenjob

    Voornamelijk: verplaatsen van leasingvoertuigen over heel België - leveren en ophalen van bedrijfswagens Klantencontact: schade- en afleveringsdocumenten vervolledigen

  • Magazijnier LiquidFloors (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: LIQUID FLOORS

    Type: Vaste Job

    Als magazijnier ben je verantwoordelijk voor de ontvangst van de goederen. Je beheert de voorraad en controleert de leveringen. Je zorgt ervoor dat alle kwaliteitseisen worden nageleefd. Je bent medeverantwoordelijk voor een ordelijk en gestructureerd magazijn. Verwacht: Je bent verantwoordelijk voor de logistieke opvolging van het magazijn en de nodige materialen. Hiervoor zal je instaan voor volgende taken: Magazijnbeheer van A tot Z Coördineren en controleren van logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering van goederen Opvolgen van terugkerende pakketten Stockbeheer Organisatie en verdeling van werkmaterialen Bestellingen plaatsen van alle nodige werfmaterialen Factuurcontrole t.o.v. bestelbon Opvolgen van herstellingen en garantie werkmaterialen Besturen van heftruck

  • Kandidaat Rayonverantwoordelijke Brussel Zuid-Oost (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: COLRUYT

    Type: Vaste Job

    Colruyt Group telt meer dan 28.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Dat zijn niet alleen verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … Dat maakt de groep een van de grootste privéwerkgevers van het land. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren we in onze medewerkers.

  • INTERNAL SALES (DOTTIGNIES)

    Regio: DOTTIGNIES

    Bedrijf: VERANCLASSIC (Ostyn Facilities)

    Type: Vaste Job

    - Het maken van telefonische afspraken op basis van binnenkomende leads. - Het detecteren van behoeftes bij potentiële klanten en hen overtuigen in het belang van een bezoek van één van onze vertegenwoordigers. - Het opvolgen van de afspraken van de vertegenwoordigrers + up to date houden van de dossiers - Enkel administratieve taken: creatie van verkochte dossiers en input van alle info in ons CRM-pakket.

  • Computer Recruitment Services - Information Risk Analyst (IRPA) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk382 Information Risk analyst (IRPA) : Banking, Brussels     Background   The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.     Role  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with bank's risk management methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritisation for the deployment of the bank's security initiatives.    Profile   Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organises, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance. Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, Sans Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments and managing targeted risk remediation activities.   You must be an EU national to be considered for this role   Reference: Nk382 Location: Brussels Language: English Duration: 6 months Start date: ASAP Rate: 550-575 euros per day

  • Thuisverpleegkundige in eigen regio (KOEKELBERG)

    Regio: KOEKELBERG

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Werfreserve

    ls thuisverpleegkundige ben je een waardevolle zorgverlener voor jouw patiënt. Je hebt een heel gevarieerd takenpakket: inspuitingen geven, medicatie toedienen, wondverzorging, hygiënische zorgen, geavanceerde verpleegtechnieken toepassen,... De functie van thuisverpleegkundige verschilt met andere jobs als verpleegkundige om diverse redenen: Het persoonlijk contact met je patiënt maakt thuisverpleging tot een heel dankbare job! Het ondersteunen van je patiënt doe je niet alleen. Je komt terecht in een geïntegreerd zorgteam. Samen met jouw collega’s zorgcoördinatoren, verzorgenden, maatschappelijk assistenten, poetshulpen en vrijwilligers geef je jouw patiënt totaalzorg. Via je tablet ben je in staat om het verpleegdossier elektronisch af te handelen en hoef je niet te stressen omwille van het administratieve werk. Je krijgt de vrijheid om je te verplaatsen met een eigen bedrijfswagen. Je doorkruist jouw regio en dat is best wel fijn om te doen. En denk je nu van: “Dit is te mooi om waar te zijn?” Ideaal! Wij overtuigen je graag in een persoonlijk gesprek van de vele voordelen die je als verpleegkundige in de thuiszorg mag ervaren. O ja! Wij hebben ook vacatures als thuisverpleegkundige binnen de mobiele equipe. Je verplaatst je dan in verschillende regio's binnen je arrondissement om acute afwezigheid van collega's op te vangen. Je werkt over een ruimere regio met een zelf vooraf te bepalen uurrooster. Voor thuisverpleging in de mobiele equipe zoeken we iemand die bewust kiest voor nog meer afwisseling.

Zoek naar antwoorden van ADMINISTRATION COMMUNALE in sociale netwerken
Look for responds of ADMINISTRATION COMMUNALE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Laat een reactie achter voor ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMINISTRATION COMMUNALE. Leave a respond for ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMINISTRATION COMMUNALE op de google maps. Adres en contacten ADMINISTRATION COMMUNALE
Location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the google maps. Address and contacts of ADMINISTRATION COMMUNALE

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMINISTRATION COMMUNALE ADMINISTRATION COMMUNALE: Socredas | Oxyos BVBA | Grobbel Friedrich | J.M.A. HEVERLEE | W.T.C. JONG & FIT

Other related companies as ADMINISTRATION COMMUNALE: Socredas | Oxyos BVBA | Grobbel Friedrich | J.M.A. HEVERLEE | W.T.C. JONG & FIT

ADMINISTRATION COMMUNALE is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMINISTRATION COMMUNALE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06741729736. Het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE bevindt zich op het adres: RUE FORVILLE 1; 4560; CLAVIER. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 242,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 696,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Services publics. Lijst met producten zijn Services: Conseil Communal..
De hoofdactiviteit van ADMINISTRATION COMMUNALE is Vervoer per lucht, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMINISTRATION COMMUNALE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMINISTRATION COMMUNALE, openstaande posities, locatie van ADMINISTRATION COMMUNALE op de kaart.

ADMINISTRATION COMMUNALE is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMINISTRATION COMMUNALE, company assigned to the tax number BE06741729736. The company ADMINISTRATION COMMUNALE is located at the address: RUE FORVILLE 1; 4560; CLAVIER. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 242,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 696,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Services publics. List of products are Services: Conseil Communal..
The main activity of ADMINISTRATION COMMUNALE is Transportation by Air, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMINISTRATION COMMUNALE is not available. You also can look at reviews of ADMINISTRATION COMMUNALE, open positions, location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMINISTRATION COMMUNALE, employees, financial statistics.