ADMINISTRATION COMMUNALE

Particuliere bedrijvenEten en Drinken Plaatsen • ADMINISTRATION COMMUNALE
Private companiesEating and Drinking Places • ADMINISTRATION COMMUNALE

Contactgegevens ADMINISTRATION COMMUNALE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMINISTRATION COMMUNALE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMINISTRATION COMMUNALE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLACE COMMUNALE 9; 4850; PLOMBIERES/PLOMBIERES, België

Telefoon (phone): 87789130 (+32-87789130) 87789130 (+32-87789130)

Fax (fax): +32 (81) 810-82-58 +32 (81) 810-82-58

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMINISTRATION COMMUNALE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMINISTRATION COMMUNALE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMINISTRATION COMMUNALE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMINISTRATION COMMUNALE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMINISTRATION COMMUNALE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMINISTRATION COMMUNALE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMINISTRATION COMMUNALE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMINISTRATION COMMUNALE
Products information ADMINISTRATION COMMUNALE

BTW identificatienummer (tax): BE07165252685
Ondernemingsnummer: 7999938964
Hoofdstad (capital): 463,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 499,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2015

Services: Conseil Communal.

Product categorie (product category): Services publics

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMINISTRATION COMMUNALE
(Get full report from official database of BE for ADMINISTRATION COMMUNALE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMINISTRATION COMMUNALE
Addition kinds of activities for ADMINISTRATION COMMUNALE

20330204. Behoudt, inclusief imitatie: in blikjes, potten, enz. | Preserves, including imitation: in cans, jars, etc.
20449901. Zemelen, rijst | Bran, rice
28191101. Ammoniumchloride, hydroxide en molybdaat | Ammonium chloride, hydroxide, and molybdate
36340507. Verwarmingskussens, elektrisch | Heating pads, electric
37310109. Scows, bouw en reparatie | Scows, building and repairing
50990801. Spelmachines, munteenheid | Game machines, coin-operated
51360405. Paraplu's, mannen en jongens ' | Umbrellas, men's and boys'
96519905. Prijscontrolebureau, overheid | Price control agency, government

Werken bij ADMINISTRATION COMMUNALE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMINISTRATION COMMUNALE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMINISTRATION COMMUNALE. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoop - bediende/verkoper BIO-PLANET Groot-Bijgaarden (GROOT-BIJGAARDEN)

    Regio: GROOT-BIJGAARDEN

    Bedrijf: Startpeople

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor biowinkel Bio-Planet te Groot-Bijgaarden zijn we op zoek naar een gemotiveerde allround medewerker. Je zal samen met je collega's instaan voor het aanvullen van de rekken, kassa, hulp en advies aan de klanten, opvolging van leveringen en bestellingen, datum- en kwaliteitscontrole, ...

  • Junior Werfleider te Antwerpen (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Activiteit : Wegenbouw Voor een grote bouwgroep zoeken we een startende werfleider. Regio: Antwerpen Functieomschrijving: Je assisteert bij de organistie van een of meerdere wegenbouw projecten/werven.

  • Technisch tekenaar - ontwerper elektromechanische installaties (m-v) (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: Synergie Waregem Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je ontwerpt elektrische schema's en kabelliggingsplannen. Je tekent deze uit in Eplan en AutoCAD. Je volgt de designs administratief op, al blijft jouw hoofdtaak het ontwerpen en tekenen.

  • Allround onderhoudstechnieker (m/v) (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM SCHOTEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een industriebouw bedrijf in de metaalsector zoeken we een onderhoudstechnieker voor het machinepark in het atelier. Na een inwerkperiode sta je in voor de onberispelijke werking van ons machinepark en het onderhoud van onze gebouwen en technische infrastructuur. Storingen in het machinepark los je snel en zelfstandig op. Je werkt en denkt mee aan technische projecten (o.m. installatie van nieuwe machines) soms samen met externe aannemers. Je staat mee in voor het periodiek onderhoud. Je rapporteert rechtstreeks aan het hoofd technische dienst.

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Herzele (HERZELE)

    Regio: HERZELE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • JOBSTDENT om balustrades/leuningen/trappen te installeren. (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Jobstudent om te helpen bij de installatie van balustrades, leuninigen ne trappen.

  • Lasser-samensteller (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: INBOCO

    Type: Vaste Job

    Het jong dynamisch bedrijf Inboco te Bocholt is op zoek naar een lasser/samensteller. Op het vlak van staalconstructies heeft Inboco al diverse referenties in de meest verschillende takken van de industrie. Onze diensten variëren van las- en samenstellingwerken tot volledige projecten die we zelf ook helemaal kunnen ontwikkelen en uitvoeren. We zorgen voor de industriële staalconstructies van magazijnen, werkplaatsen, kantoren, tussenvloeren, dakconstructies, luifels, stellingen enzovoort. Takenpakket: • Je staat in voor het lassen van verschillende soorten staalconstructies • Materiaal controleren en lasparameters regelen • Conformiteit van het laswerk controleren • Verschillende elementen onderling of op een drager assembleren en lassen • Fouten evalueren & corrigeren indien nodig

  • International Business Controller (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: BRACHOT-HERMANT N.V.

    Type: Vaste Job

    Je treedt op als vaste vertegenwoordiger van de groep Brachot-Hermant voor één of meerdere buitenlandse vestigingen. Hiervoor ben je bereid om minstens de helft van je tijd in het buitenland te verblijven (niet-EU) Je hebt een stevige financiële achtergrond. Je zorgt voor de planning & control cyclus, periodieke financiële rapportages, investeringsanalyses, interne kostenverrekeningen, personeelskwesties en juridische dossiers. Hierbij word je ondersteund door een plaatselijk meerkoppig management team die je zelf aanstuurt. Je ontwerpt en beheert rapportering- en informatiesystemen, administratieve systemen, uniforme werkwijzen en procedures over de verschillende afdelingen heen. Je rapporteert aan de Belgische directie en de CFO

  • Project ingenieur / Project Engineer (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: CAMCO TECHNOLOGIES

    Type: Vaste Job

    Camco Technologies is een innovatieve speler actief in een hoogtechnologische en internationale omgeving. Het bedrijf is gevestigd in Heverlee en stelt 110 mensen te werk. De automatiseringsprojecten zijn gebaseerd op een combinatie van hard- en softwareproducten. Deze producten worden hoofdzakelijk ontwikkeld, geproduceerd en geïnstalleerd door Camco. Onder deze toepassingen vind je intelligente industriële camera's, selfservice kiosken, traffic control, real-time locatieoplossingen en processoftware, alsook eigen ontwikkelde software voor beeldverwerking. Wat wordt er van je verwacht? Als Project Engineer neem je je projecten ter harte . Je bent verantwoordelijk voor de opstart, de uitvoering, de oplevering en de opvolging van je werkzaamheden o Vergaderingen met klanten (technische personen) o Opstellen van engineering documenten (technische projectbeschrijvingen) o Opstellen van infrastructuur plannen (Inventor tekenwerk) o Regelmatige inspecties van sites o Leiden van je eigen installatieteam (techniekers 1 tot 4 personen) bij de klant o Leiden van ingehuurde werkkrachten bij de klant o Testen van het systeem bij klanten Je bent bereid om regelmatig (+/- 25 à 35% van je tijd) voor enkel dagen/weken in het buitenland te werken. Opdrachtgevers situeren zich overwegend in Europa, Australië, Midden–Oosten, Zuid-Afrika, Latijns- en Noord-Amerika. Je werkt nauw samen met interne collega’s(productie, operations, support, projectmanager). Daarnaast ondersteun je de R&D manager bij de praktische uitwerking van technische oplossingen: technische tekeningen maken, testopstelling maken... Je vindt het prettig om regelmatig zelf de handen uit de mouwen te steken en je schept duidelijkheid over verwachtingen en verantwoordelijkheden van eigen en ingehuurde techniekers. Je toont oprechte erkenning en waardering voor de prestaties van je collega’s In je functioneren streef je dag in dag uit naar een excellente klantentevredenheid

  • BUSINESS DEVELOPMENT (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Hays Brugge

    Type: Vaste Job

    Commercieel Technische affiniteit Dynamische high-tech organisatie Dit bedrijf is een dynamische high-tech organisatie, gespecialiseerd in het op contractbasis leveren van "Electronic Manufacturing Services". Dit omvat onder meer het produceren van kabelbundels en racks, printkaartbestukking en montage van gehele modules. Dit bedrijf draagt kwaliteit hoog in het vaandel. Daarnaast investeert men voortdurend in nieuwe technologieën zodat ze een waardige partner kan zijn en blijven voor haar klanten. De klanten vinden we in de diverse sectoren zoals o.a. Industrial, Healthcare, Defense & Avionics, Infrastructure en Railway. Met productievestigingen in België, Nederland, Duitsland, Tsjechië en Roemenië stelt onze klant in totaal meer dan 1800 mensen te werk. Ter versterking van het sales team is Hays op zoek naar een Business Development Manager voor hun Business Unit België (standplaats te Ieper en Kampenhout) Na een interne opleiding ben je verantwoordelijk voor de uitbouw van ons marktaandeel met focus op industriële klanten met een aankoop afdeling in België. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met bestaande en nieuwe klanten zowel nationaal als internationaal. Daarvoor maak je op regelmatige basis buitenlandse verplaatsingen binnen de EU. Vanuit een partnership analyseer je de behoeften van de klanten en zoek je naar de toepassingsmogelijkheden voor hun producten waarbij je jouw (technische) expertise op vlak van ontwikkeling weet te nutten. Hiervoor werk je samen met technische expertise oplossingsgericht mee aan het productieproces en beteken je op die manier voor je klant een sterkte toegevoegde waarde.

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

  • Flexijob (BRECHT)

    Regio: BRECHT

    Bedrijf: E10 HOEVE

    Type: Flexijob

    Wij zoeken mensen die op hun vrije dagen een centje willen bijverdienen in onze feestzalen . Personen met een verzorgt voorkomen , die in onze feestzalen op verschillende tijdstippen mee willen opdienen , of zalen mee klaar te maken voor de feesten . Ervaring niet noodzakelijk , doch een verzorgt voorkomen , willen werken . Opleiding wordt voorzien .

Zoek naar antwoorden van ADMINISTRATION COMMUNALE in sociale netwerken
Look for responds of ADMINISTRATION COMMUNALE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Laat een reactie achter voor ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMINISTRATION COMMUNALE. Leave a respond for ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMINISTRATION COMMUNALE op de google maps. Adres en contacten ADMINISTRATION COMMUNALE
Location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the google maps. Address and contacts of ADMINISTRATION COMMUNALE

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMINISTRATION COMMUNALE ADMINISTRATION COMMUNALE: FLSTRATEGIE SA | B.C. TREVPUNT | E. VERBEECK | PEPIJNBAKKERIJ | Studio Contrastes

Other related companies as ADMINISTRATION COMMUNALE: FLSTRATEGIE SA | B.C. TREVPUNT | E. VERBEECK | PEPIJNBAKKERIJ | Studio Contrastes

ADMINISTRATION COMMUNALE is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMINISTRATION COMMUNALE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07165252685. Het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE bevindt zich op het adres: PLACE COMMUNALE 9; 4850; PLOMBIERES/PLOMBIERES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 463,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 499,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Services publics. Lijst met producten zijn Services: Conseil Communal..
De hoofdactiviteit van ADMINISTRATION COMMUNALE is Eten en Drinken Plaatsen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMINISTRATION COMMUNALE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMINISTRATION COMMUNALE, openstaande posities, locatie van ADMINISTRATION COMMUNALE op de kaart.

ADMINISTRATION COMMUNALE is a company, that was registered 2015 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMINISTRATION COMMUNALE, company assigned to the tax number BE07165252685. The company ADMINISTRATION COMMUNALE is located at the address: PLACE COMMUNALE 9; 4850; PLOMBIERES/PLOMBIERES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 463,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 499,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Services publics. List of products are Services: Conseil Communal..
The main activity of ADMINISTRATION COMMUNALE is Eating and Drinking Places, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMINISTRATION COMMUNALE is not available. You also can look at reviews of ADMINISTRATION COMMUNALE, open positions, location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMINISTRATION COMMUNALE, employees, financial statistics.