L.D. ORGANISATION

Contactgegevens L.D. ORGANISATION: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data L.D. ORGANISATION: address, phone, fax, email, website, opening hours

L.D. ORGANISATION

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ROUTE DE BLOCRY 55; 1348; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE, België

Telefoon (phone): 10454777 (+32-10454777) 10454777 (+32-10454777)

Fax (fax): +32 (53) 107-85-28 +32 (53) 107-85-28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) L.D. ORGANISATION: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "L.D. ORGANISATION"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "L.D. ORGANISATION"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van L.D. ORGANISATION, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen L.D. ORGANISATION. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of L.D. ORGANISATION, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees L.D. ORGANISATION. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti L.D. ORGANISATION
Products information L.D. ORGANISATION

BTW identificatienummer (tax): BE09656951904
Ondernemingsnummer: 4286560058
Hoofdstad (capital): 362,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 364,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Services: Organisation d'Evénements & de Campagnes de Promotion.. Types d´Evénements: Conférences, Séminaires.

Product categorie (product category): Services divers aux entreprises. Organisation de salons, expositions and bourses

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor L.D. ORGANISATION
(Get full report from official database of BE for L.D. ORGANISATION)

Aanvulling soorten activiteiten voor L.D. ORGANISATION
Addition kinds of activities for L.D. ORGANISATION

332199. Grijze en gietijzeren gieterijen, nec | Gray and ductile iron foundries, nec
17419901. metselen | Bricklaying
36950102. Drums, magnetisch | Drums, magnetic
50720100. Bouten, moeren en schroeven | Bolts, nuts, and screws
73890202. Atletische apparatuur inspectiedienst | Athletic equipment inspection service

Werken bij L.D. ORGANISATION: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in L.D. ORGANISATION: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor L.D. ORGANISATION. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for L.D. ORGANISATION. Looking for open vacancies in other companies

  • FT ADVISOR WINTERSPORT HARDWARE (m/v) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent als specialist adviseur verantwoordelijk voor professioneel advies en begeleiding van A-Z Je hebt kennis techniciteit hardware wintersport Je werkt in een voltijds systeem 38u op weekbasis Je werkt en denkt mee op vlak van verkoopadvies, visual merchandising, presentatie,… Je blijft up-to-date betreft fashion tendensen en trends Je streeft in team om een sterke kwalitatieve service te bieden aan onze klant

  • Productiemedewerker | Daguren | Aartselaar (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: Synergie Boom Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf, gespecialiseerd in de productie van elektronische componenten, zijn wij op zoek naar een medewerker die zal instaan voor voor de assemblage van consoles. Ben je niet bang om de handen uit de mouwen te steken? Dan ben jij misschien wel de geschikte kandidaat die wij zoeken!

  • Winkelbediende M/V (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij de winkelbediende (m/v) die we zoeken? Voor een supermarkt gelegen in Bornem zijn we op zoek naar een enthousiaste winkelbediende. Je zal instaan voor de correcte afrekening aan de kassa. Je vult de winkel aan en de verschillende rekken. Je doet bestellingen.

  • Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Leopoldsburg (LEOPOLDSBURG)

    Regio: LEOPOLDSBURG

    Bedrijf: Schoonmaakzorg

    Type: Dienstenchequebaan

    Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequebedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!

  • Gemotiveerde poetsdames/-heren regio Balen (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: HET POETSPALEIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetspaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk ! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het Poetspaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar : ENTHOUSIASTE HUISHOUDHULPEN Regio Mol, Balen, Geel, Lommel, Meerhout Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het Poetspaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.

  • Management Assistant (h/f) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Konvert Office Brussel

    Type: Studentenjob

    Pour un de nos clients actifs dans le secteur de l'ENERGIE, nous sommes à la recherche d'un profil Management Assistant (H/F) Trilingue NL/FR/ANGL Les tâches qui vous seront confiées: Gestion de l'agenda et gestion des emails entrants Organisation de réunions Archivage et classement Organisation de conference calls Support à la facturation Préparation de Power Point Tâches diverses de secrétariat ...

  • Student Sales Support (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf te Zaventem zijn we op zoek naar 2 studenten voor op de dienst Sales Support. Hierbij een greep uit je takenpakket: - Je maakt offertes op - Je verwerkt administratieve taken

  • ICT Engineer - data & voice (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: DAVO COMMUNICATIONS

    Type: Vaste Job

    In deze boeiende, technische functie, ben je verantwoordelijk voor het installeren van Unify telefooncentrales. Deze activiteit wordt verder aangevuld met het opzetten van kleine en middelgrote datanetwerken wat deze functie variërend maakt. Af en toe dien je als ondersteuning op onze helpdesk. Bij een installatie sta je de klant met raad en daad bij. Dit kan onder de vorm van een usertraining en/of geef je met jouw ervaring tips hoe de klant zijn telefoniesysteem ten volle tot zijn recht kan laten komen. LAN, WAN en/of WLAN netwerk ontwerpen, opbouwen, configureren. Je gaat de baan op voor het uitvoeren WiFi Site Surveys uit. Als expert maak je een overzichtelijk en duidelijk rapporteringsrapport voor de klant Je rapporteert aan de technical teamcoach.

  • Java Quality Assurance Engineer (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: Smals

    Type: Vaste Job

    Het Service Introduction Center (SIC) bewaakt de technische kwaliteit van de bij Smals ontwikkelde softwaretoepassingen. In het bijzonder valideert het team de performantie en stabiliteit van de toepassingen alvorens ze in productie worden genomen. Het team voert ook opdrachten uit als reviews van de architectuur, analyse van incidenten in de productieomgeving, begeleiding bij projecten, technische opleidingen voor de teams, en ontwikkelen van ondersteunende tools. Als Java Quality Assurance Engineer bepaal je mee de nodige testen en testomgeving om eventuele problemen met de performantie en/of de stabiliteit van complexe toepassingen snel op te sporen. Je implementeert de testen aan de hand van tools als JMeter of Gatling. Als er mock services of bijkomende tooling nodig zijn ontwikkel je die ook. Je analyseert de resultaten kritisch en met oog voor detail. Bij eventuele problemen, vastgesteld tijdens de testen of in productie, doe je bijkomend onderzoek naar de oorzaak en werk je samen met de betrokken teams om het probleem op te lossen. Je rapporteert mondeling en schriftelijk over de testresultaten en vaststellingen. Afhankelijk van je eigen capaciteiten en interesses krijg je ook de mogelijkheid om mee te ontwikkelen aan de interne tools van het SIC.

  • projectmedewerker steunpunt toetsontwikkeling en peilingen (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    De projectmanager ondersteunt de teamleider bij het algemene beheer van het steunpunt. Deze projectmanager is verantwoordelijk voor alle financiële kwesties en regelt de personeelsadministratie. Zijn/haar takenpakket omvat:- Financiële taken, zoals meerjaren- en jaarbegrotingen opstellen en opvolgen ervan doorheen het jaar; monitoren van de budgetten per project en hieromtrent duidelijk communiceren met alle betrokken collega’s; opvolging externe en interne aankopen, vergoedingen aan externen, en lopende contracten; beantwoorden van alle vragen van collega’s omtrent financiën; interne en externe communicatie omtrent elk financieel dossier. - Personeelstaken, zoals:  alle contractaanvragen en -verlengingen; interne en externe communicatie omtrent personeelsdossiers en beantwoorden van personeelsgerelateerde vragen.- Rapportage en communicatie, zoals: het jaarplan en de ontwerpbegroting; het jaarverslag en financieel verslag; interne rapportage.- Andere taken, zoals: samen met de medewerker valorisatie de twee studie- en ontmoetingsdagen praktisch voorbereiden; opvolging (wetgeving rond) privacy en ethiek; andere aankopen en kleine administratieve taken. Bedrijfsprofiel: Het Steunpunt Toetsontwikkeling en Peilingen ontwikkelt in opdracht van het Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming peilings- en paralleltoetsen voor het evalueren van de eindtermen in het Vlaamse basisonderwijs en secundair onderwijs. Er werken een twintigtal medewerkers bij het Steunpunt, dat bestaat uit een afdeling toetsontwikkeling, een afdeling schoolfeedback en paralleltoetsen, een afdeling data-analyse, een afdeling organisatie, de projectmanager, de valorisatiemedewerker, de ICT-medewerker, doctoraatsstudenten, de teamleider en de promotor-coördinator.

  • INTERVIEWERS op zelfstandige basis (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: GfK BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als freelance face-to-face interviewer neem je interviews af in je eigen regio bij de mensen thuis of bij bedrijven/winkels. Onze klanten behoren tot uiteenlopende sectoren zoals media, telecom, wagens, banken, overheid,… Je werkt met een vastgelegde deadline waarbinnen je zelf je uurrooster kan bepalen.

  • Overname bankagentschap en verzekeringsmakelaar (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1677049-inline.html?cid=Partner_VDAB Connexis Bank & Verzekeringen is een gespecialiseerd selectiekantoor dat zich toelegt op de financiële sector. Als Zelfstandig Kantoorhouder ben je verantwoordelijk voor het beheer en de uitbouw van een bestaande klantenportefeuille. Jouw dagdagelijkse taken omvatten: Je bent het aanspreekpunt voor cliënten en bouwt met hen een langetermijnrelatie op met als doel een optimale dienstverlening te voorzien Door jouw ondernemerszin en commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en het cliëntennetwerk te doen groeien Je detecteert de opportuniteiten in uw regio en ontwikkelt een commercieel plan om een optimale groei van jouw kantoor te garanderen Je neemt hierbij actief deel aan acties en campagnes om nieuwe cliënten aan te trekken. Momenteel vertrouwen wij op enorm veel mond-aan-mondreclame Tenslotte sta je ook in voor de organisatie in jouw kantoor, waarbij je als leidinggevende sturing en richting geeft aan jouw medewerkers: je leidt, stimuleert en motiveert jouw team om de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen te bereiken zonder daarbij de beheersing van de risico’s uit het oog te verliezen

Zoek naar antwoorden van L.D. ORGANISATION in sociale netwerken
Look for responds of L.D. ORGANISATION in social networks

Lees alle opmerkingen voor L.D. ORGANISATION. Laat een reactie achter voor L.D. ORGANISATION. L.D. ORGANISATION bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for L.D. ORGANISATION. Leave a respond for L.D. ORGANISATION. L.D. ORGANISATION on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie L.D. ORGANISATION op de google maps. Adres en contacten L.D. ORGANISATION
Location of L.D. ORGANISATION on the google maps. Address and contacts of L.D. ORGANISATION

Andere gerelateerde bedrijven als come L.D. ORGANISATION L.D. ORGANISATION: FLBEKAERT-DEPLA NV | JEAN-LOUIS CONRARD | CHRISTELIJKE MUTUALITEIT | ERIC DELANDMETER | NORDEX PORTES

Other related companies as L.D. ORGANISATION: FLBEKAERT-DEPLA NV | JEAN-LOUIS CONRARD | CHRISTELIJKE MUTUALITEIT | ERIC DELANDMETER | NORDEX PORTES

L.D. ORGANISATION is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is L.D. ORGANISATION, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09656951904. Het bedrijf L.D. ORGANISATION bevindt zich op het adres: ROUTE DE BLOCRY 55; 1348; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 362,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 364,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Services divers aux entreprises. Organisation de salons, expositions and bourses. Lijst met producten zijn Services: Organisation d'Evénements & de Campagnes de Promotion.. Types d´Evénements: Conférences, Séminaires..
De hoofdactiviteit van L.D. ORGANISATION is Food and Kindred Products, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van L.D. ORGANISATION is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van L.D. ORGANISATION, openstaande posities, locatie van L.D. ORGANISATION op de kaart.

L.D. ORGANISATION is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is L.D. ORGANISATION, company assigned to the tax number BE09656951904. The company L.D. ORGANISATION is located at the address: ROUTE DE BLOCRY 55; 1348; OTTIGNIES-LOUVAIN-LA-NEUVE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 362,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 364,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Services divers aux entreprises. Organisation de salons, expositions and bourses. List of products are Services: Organisation d'Evénements & de Campagnes de Promotion.. Types d´Evénements: Conférences, Séminaires..
The main activity of L.D. ORGANISATION is Food and Kindred Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of L.D. ORGANISATION is not available. You also can look at reviews of L.D. ORGANISATION, open positions, location of L.D. ORGANISATION on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over L.D. ORGANISATION, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf L.D. ORGANISATION, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about L.D. ORGANISATION, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company L.D. ORGANISATION, employees, financial statistics.