INTERIOR CONSULT

Contactgegevens INTERIOR CONSULT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data INTERIOR CONSULT: address, phone, fax, email, website, opening hours

INTERIOR CONSULT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MISTRALLAAN 16; 1200; SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE/WOLUWE-SAINT-LAMBERT, België

Telefoon (phone): 27630153 (+32-27630153) 27630153 (+32-27630153)

Fax (fax): +32 (3) 568-79-73 +32 (3) 568-79-73

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) INTERIOR CONSULT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "INTERIOR CONSULT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "INTERIOR CONSULT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van INTERIOR CONSULT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen INTERIOR CONSULT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of INTERIOR CONSULT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees INTERIOR CONSULT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti INTERIOR CONSULT
Products information INTERIOR CONSULT

BTW identificatienummer (tax): BE01253509521
Ondernemingsnummer: 7445129394
Hoofdstad (capital): 176,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 490,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in INTERIOR CONSULT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Binnenhuisarchitecten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor INTERIOR CONSULT
(Get full report from official database of BE for INTERIOR CONSULT)

Aanvulling soorten activiteiten voor INTERIOR CONSULT
Addition kinds of activities for INTERIOR CONSULT

4923. Gas transmissie en distributie | Gas transmission and distribution
573102. Videocamera's, recorders en accessoires | Video cameras, recorders, and accessories
20990103. Pannenkoekensiroop, gemengd en gemengd | Pancake syrup, blended and mixed
22580000. Kant- en warpbreedtefabrieken | Lace and warp knit fabric mills
30899916. Monofilamenten, niet-textiel | Monofilaments, nontextile
34910101. Procesregelaarventielen | Process control regulator valves
34989903. Manifolds, pijp: vervaardigd uit aangekochte pijp | Manifolds, pipe: fabricated from purchased pipe
37519904. Zadels en stoelpalen, motorfiets en fiets | Saddles and seat posts, motorcycle and bicycle
92240402. Brandbescherming, staatsregering | Fire protection, state government

Werken bij INTERIOR CONSULT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in INTERIOR CONSULT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor INTERIOR CONSULT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for INTERIOR CONSULT. Looking for open vacancies in other companies

  • Payroll Officer (SINT-PIETERS-LEEUW)

    Regio: SINT-PIETERS-LEEUW

    Bedrijf: VANDEN BORRE

    Type: Vervanging brugpensioen

    Samen met uw collega's bent u, in samenwerking met het sociaal secretariaat, verantwoordelijk voor de loonberekening, administratief beheer van sociale documenten, verstrekken van adviezen en het opmaken van arbeidscontracten. Kortom, u beheert de volledige personeelsadministratie. Voor de day-to-day personeelsvragen bent u het aanspreekpunt voor 1200 personeelsleden.

  • Administratief medewerker voorraadbeheer (m/v) (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: AZ Alma

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Wij kijken dringend uit naar een medewerker voorraadbeheer voor onze voedingsdienst. Je voert meerdere administratieve taken uit binnen de ondersteunende diensten, meerbepaald de dienst Voeding en catering, teneinde goederen en diensten op een correcte en efficiënte manier ter beschikking te stellen van het ziekenhuis.Voor meer info over de functie, kan je de functiekaart in de bijlage raadplegen.

  • Tijdelijke magazijnier / chauffeur B (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Kortrijk zijn we voor de drukke eindejaarsperiode op zoek naar een magazijnier met rijbewijs B. Je staat in voor het verpakken en klaarzetten van bestellingen. Daarnaast breng je deze ook naar klanten met de bestelwagen. Hiervoor ben je in het bezit van een geldig rijbewijs B. Opstart is voorzien voor eind oktober tot eind december.

  • WERKPLAATSVERANTWOORDELIJKE DAGWERK! (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Waregem zijn we op zoek naar een gedreven werkplaatsverantwoordelijke. Jouw taken: Het uitwerken van werktekeningen en productietekeningen aan de hand van een technisch dossier. Het maken van detailtekeningen. Het aansturen van het atelier (10-tal arbeiders).

  • Gemotiveerde huishoudhulpen gezocht te regio Aarschot (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: TRIXXO HOME BILZEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar een nieuwe gemotiveerde werknemer/werkneemster met een passie voor huishoudelijke taken. Je zal vooral instaan van de schoonmaken van privé woningen, waarbij je mogelijks ook strijkwerk kan verrichten. Dienstencheques Zowel deeltijds als voltijds contract mogelijk

  • Huishoudhulp/Poetshulp in regio Meise - Merchtem (MERCHTEM)

    Regio: MERCHTEM

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Student hulpboekhouder (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: Go4Jobs Merelbeke

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor: - Bankverrichtingen en diverse boekingen - Afstemming bestellingen met aankopen - Opstellen van creditnota's - Beheer leveranciers en betalingen

  • Jobstudent Frituurhulp (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: JOBMATCH nv

    Type: Studentenjob

    Voor een frituur te Tongeren, zijn wij op zoek naar een jobstudent.

  • Jurist(e) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Cegelec

    Type: Vaste Job

    Denken. Meewerken. Overleggen.Als jurist(e) binnen de VINCI Energies groep onderhandel je contracten met klanten, onderaannemers en leveranciers. Je beheert zelfstandig juridische dossiers en verleent advies aan de business. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vlotte juridische integratie van onze geacquireerde vennootschappen. Functie Opstellen en onderhandelen van contracten met verschillende klanten, in lijn met de wettelijke vereisten Opvolgen van de contracten (aannemingscontracten, tijdelijke handelsvennootschappen, overheidsopdrachten, aankoop- en verkoopcontracten…) en oplossen van eventueel contractuele geschillen, al dan niet in overleg met advocaten Juridisch adviseren van managers, de Legal Director en andere interne departementen Opvolgen van de wetgeving omtrent overheidsopdrachten, economisch- en verbintenissenrecht en nodige opleidingen hieromtrent voorzien Je ondersteunt de Legal Director in haar dagelijkse taken Profiel Thinking out of the box, but within the law Je behaalde een master diploma rechten en je bezit minimaal 4 jaar relevante ervaring in het handels- en verbintenissenrecht Ervaring met overheidsopdrachten en onderaannemingscontracten is een pluspunt Je bent analytisch sterk en je bent een echte ‘problem-solver’ Je werkt voornamelijk vanuit Zwijndrecht/Kruibeke, maar verplaatst je ook naar andere vestigingen Je bezit een zeer goede kennis van het Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels en Frans Ons aanbod Een gevarieerde job met veel autonomie Een omgeving waar enorm veel expertise aanwezig is en waar je alle kansen krijgt om bij te leren Een leuke en professionele werksfeer Een loopbaantraject om door te groeien Een eerlijk verloningspakket met interessante extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, bonussysteem, bedrijfswagen…) Je maakt deel uit van een gezonde organisatie die onderdeel is van een internationale groep met ambities Interesse? Solliciteer dan online of door je motivatiebrief en cv te versturen naar [email protected]

  • Strategic Buyer Gent/Brussel (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: VM Vastgoedbeheer

    Type: Vaste Job

    Als Strategic Buyer sta je in voor de algemene aankoopstrategie, onderhandelingen met onze leveranciers en het uitbouwen van de aankoopcel van Syncura op nationaal niveau. Je werkt vanuit onze kantoren in Brussel en Gent. Daarnaast heb je o.a. nog volgende verantwoordelijkheden: Professionaliseren, analyseren en optimaliseren van de aankoopstrategie Commercieel onderhandelen met nationale leveranciers Naast het beheren van de bestaande leveranciersportefeuille, sta je ook in voor de actieve prospectie naar nieuwe leveranciers Uitvoeren en analyseren van maandelijkse rapportering Coördineren, begeleiden en coachen van onze afdeling beheer Verantwoordelijk voor het A-Z beheer van de dagelijkse aankopen met oog op kostenbesparing en efficiënte communicatie met leveranciers Je rapporteert rechtstreeks aan het management team van Syncura

  • Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.      Responsibilities  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives.   Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.

Zoek naar antwoorden van INTERIOR CONSULT in sociale netwerken
Look for responds of INTERIOR CONSULT in social networks

Lees alle opmerkingen voor INTERIOR CONSULT. Laat een reactie achter voor INTERIOR CONSULT. INTERIOR CONSULT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for INTERIOR CONSULT. Leave a respond for INTERIOR CONSULT. INTERIOR CONSULT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie INTERIOR CONSULT op de google maps. Adres en contacten INTERIOR CONSULT
Location of INTERIOR CONSULT on the google maps. Address and contacts of INTERIOR CONSULT

Andere gerelateerde bedrijven als come INTERIOR CONSULT INTERIOR CONSULT: Broodhuys | Urrea Juan Véronique | BIOGRAPPE | KS Motors | Scriptics

Other related companies as INTERIOR CONSULT: Broodhuys | Urrea Juan Véronique | BIOGRAPPE | KS Motors | Scriptics

INTERIOR CONSULT is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is INTERIOR CONSULT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01253509521. Het bedrijf INTERIOR CONSULT bevindt zich op het adres: MISTRALLAAN 16; 1200; SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE/WOLUWE-SAINT-LAMBERT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 176,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 490,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Binnenhuisarchitecten. Producten gemaakt in INTERIOR CONSULT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van INTERIOR CONSULT is Motorvrachtvervoer, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van INTERIOR CONSULT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van INTERIOR CONSULT, openstaande posities, locatie van INTERIOR CONSULT op de kaart.

INTERIOR CONSULT is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is INTERIOR CONSULT, company assigned to the tax number BE01253509521. The company INTERIOR CONSULT is located at the address: MISTRALLAAN 16; 1200; SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE/WOLUWE-SAINT-LAMBERT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 176,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 490,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Binnenhuisarchitecten. Products created in INTERIOR CONSULT were not found.
The main activity of INTERIOR CONSULT is Motor Freight Transportation, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of INTERIOR CONSULT is not available. You also can look at reviews of INTERIOR CONSULT, open positions, location of INTERIOR CONSULT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over INTERIOR CONSULT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf INTERIOR CONSULT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about INTERIOR CONSULT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company INTERIOR CONSULT, employees, financial statistics.