Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA

Particuliere bedrijvenBouw - Speciale Handel Aannemers • Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA
Private companiesConstruction - Special Trade Contractors • Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA

Contactgegevens Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Lindenlaan 16; 2340; Beerse, België

Telefoon (phone): 014 61 65 85 (+32-014 61 65 85) 014 61 65 85 (+32-014 61 65 85)

Fax (fax): 014 61 83 13 (+32-014 61 83 13) 014 61 83 13 (+32-014 61 83 13)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA
Products information Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE03499938964
Ondernemingsnummer: 1529815673
Hoofdstad (capital): 998,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 767,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Producten die in Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Savings-banks

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA
(Get full report from official database of BE for Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA
Addition kinds of activities for Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA

2077. Dierlijke en mariene vetten en oliën | Animal and marine fats and oils
729900. Diverse persoonlijke service | Miscellaneous personal service
20230209. Verdampte melk | Evaporated milk
20489912. Minerale voedingssupplementen | Mineral feed supplements
20999913. pectine | Pectin
35539913. Zaagmachines | Sawmill machines
38250235. Tachometergeneratoren | Tachometer generators
48320000. Radiostations | Radio broadcasting stations
50640203. Radios, nec | Radios, nec

Werken bij Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier reachtruck (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een doe-het-zelf zaak regio Halle zijn we op zoek naar een magazijnier die in het bezit is van een reachtruck-attest. Het gaat hierbij om een lange termijnsopdracht met optie vast. Je takenpakket bestaat uit: het laden en lossen van materiaal met reachtruck elektronisch ontvangen van goederen info verlenen aan klanten waar nodig magazijn proper houden

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Balen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp in Brugge - Sint-Andries (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Allround winkelmedewerker jobstudent (VRASENE)

    Regio: VRASENE

    Bedrijf: Konvert Interim Beveren

    Type: Studentenjob

    Voor een buurtwinkel in Vrasene zijn we op zoek naar jobstudent voor in het weekend en vakanties te werken. Omdat het gaat om een kleinere winkel sta je in voor een breed takenpakket: kassa, rekken aanvullen, charcuterie snijden, winkel schoonmaken, enz. We zijn voor de functie dus op zoek naar iemand die het fijn vindt om in een klein team nauw samen te werken. Bovendien kan ook je werken in het weekend. De ene week werk je zaterdag, de andere week zondag. Voel jij je hierdoor aangesproken? Contacteer ons snel en misschien is de job wel voor jou!

  • KAPPER/KAPSTER STUDENTE VOOR ZATERDAG (AARTSELAAR)

    Regio: AARTSELAAR

    Bedrijf: HAIREQUIPE

    Type: Studentenjob

    HAIREQUIPE werft nog enkele gemotiveerde studenten voor ZATERDAG en de VAKANTIES aan. Je houdt ervan om onze klanten te verwennen, je begrijpt dat jouw emotie belangrijk is om een leuk kappersbezoek te realiseren? Je bent gemotiveerd om steeds bij te leren in onze HAIREQUIPE-Academie? Dan ben jij misschien we degene die wij zoeken! Stuur jouw sollicatie door naar [email protected] of tel. 0495/530920. Misschien tot binnenkort! Grtjs! HAIREQUIPE (Neem alvast ook een kijkje op onze website www.hairequipe.be)

  • Payroll Manager (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: HR Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Zet je HR carrière verder op de hoofdzetel van Burger Brands Belgium! In deze rol krijg je een belangrijke plek in het centrale HR team en fungeer je als "sparring partner" voor de Head of HR Belux. Je neemt de lead in de implementatie van een nieuw tijdsregistratiesysteem.  Als expert kunnen de werknemers van het bedrijf bij jou terecht voor de meer complexe vragen omtrent loon- en payrolladministratie. In deze functie ben je verantwoordelijk voor 2 collega’s die instaan voor een correcte payroll en administratieve taken zoals verwerking van afwezigheden, tijdsregistratie, sociale documenten, thematische verloven, verzekeringen, eindejaarspremies, vakantie. Je blijft continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen payroll en sociale wetgeving en doet voorstellen om HR processen te optimaliseren en de kwaliteit te garanderen. Bedrijfsprofiel: Burger Brands Belgium NV met hoofdkantoor in Antwerpen exploiteert de bekende merken Quick en Burger King® in België en Luxemburg.  De onderneming met een dynamische, jonge en innovatieve geest telt een toegewijd team van ongeveer 550 medewerkers die de 4 bedrijfswaarden “ondernemerschap, teamgeest, respect en klantgerichtheid” uitdragen. Het merk Quick dat in 1971 zijn intrede deed in België was de eerste burgerrestaurantketen van het land en is sindsdien marktleider met zijn iconische Giant. Burger King® werd opgericht in 1954 in Miami en is wereldwijd de tweede grootste hamburgerketen met zijn niet minder iconische Whopper®.  Burger King® heeft in 2017 zijn eerste restaurants in België geopend.

  • Elektricien - Regio Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: FORCES FOR INDUSTRY

    Type: Vaste Job

    Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar gemotiveerde medewerkers voor het plaatsen van elektriciteit en aanverwanten voor zowel residentieel als industriële projecten.

  • Aankoop medewerker (m/v) (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: EXTRA GROUP

    Type: Vaste Job

    Extra Group is een snelgroeiend en aantrekkelijk familiebedrijf uit Zwevegem met een 30 tal succesvolle winkels in Wallonië. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van onderhoudsproducten, cosmetica, decoratie en seizoensartikelen. Elke dag staan onze 300 enthousiaste medewerkers paraat om in een collegiale werksfeer de klanten een aangename shopervaring te bieden. Om onze aankoop afdeling nog beter te ondersteunen kijken wij uit naar een ENTHOUSIASTE AANKOOP MEDEWERKER! Als aankoop medewerker… Word je deel van 1 van de 4 aankoopteams Ben jij verantwoordelijk voor de administratieve taken op vlak van aankoop Sta je in nauw contact met de aankopers in jouw team Ben jij samen met de aankoper verantwoordelijk voor een aantrekkelijk en gevarieerd assortiment Wat houdt dit concreet in? je… voert correct de operationele verwerking van de bestellingen uit Artikelcreatie: creëren en aanpassen van productfiches Bestellingen plaatsen en opvolgen Stock beheren … voert een correcte administratie uit van de aankoopdocumenten Klasseert/beheert de nodige aankoop- en vervoersdocumenten Telefoniebeheer Houdt statistieken bij (maandelijks omzetcijfer)

  • Project Managers Bouw (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672079-inline.html?cid=Partner_VDAB REFERENTIE 2018-293-P-0 Wil je ook je schouders zetten onder tal van grootschalige nieuwbouw- en renovatieprojecten?  In het kader van een langetermijnproject zijn wij op zoek naar meerdere Project Managers Bouw die de verantwoordelijkheid van voorbereiding tot nazorg op zich zullen nemen.  Je bent verantwoordelijk voor het faciliteren van bouwkundige projecten  Je staat in voor het opstarten en begeleiden van studies voor het ontwerp  Je begeleidt en controleert de uitvoering van de projecten met oog voor budget en timing Je leidt vergaderingen in aanwezigheid van de leveranciers Je organiseert aanbestedingen voor studies en uitvoering waarbij je instaat voor de opmaak van offerteaanvragen en aanbestedingsdossiers Je bent het aanspreekpunt voor studiebureau’s en aannemers Je staat in voor de communicatie en correspondentie met interne en externe partijen Je begeleidt de verschillende partijen bij het vergunningstraject voor specifieke bouwprojecten Je bent verantwoordelijk voor de financieel-administratieve projectopvolging

  • Brainbridge - Information Risk Analyst (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.      Responsibilities  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with the client's Risk Managment methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritization for the deployment of the client his security initiatives.   Technical skills Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organizes, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance: Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, SANS Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments, and managing targeted risk remediation activities.

  • Cateringmedewerker (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: SAILLART

    Type: Werfreserve

    Je hebt een passie voor lekker eten en drinken en je maakt het je gasten graag naar de zin. Herken je jezelf hierin ? Dan heeft Saillart Catering vast een baan naar jou smaak. Saillart verzorgt catering voor diverse opdrachtgevers: van grote events tot bedrijven. U staat in voor een correcte bediening U staat in voor het klaarzetten van een locatie U staat in voor de netheid van een locatie U bent medeverantwoordelijk voor het goede verloop van elk event

  • Arbeiders voor het afkoelproces (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: t-interim Evergem

    Type: Werfreserve

    Voor een chemiebedrijf in de regio zijn wij op zoek naar arbeiders voor het afkoelproces. Je zal voornamelijk instaan voor het graven van putten. Deze putten worden gevuld met een kokende substantie die wordt afgekoeld in deze putten. Het betreft een fysiek zwaardere functie.

Zoek naar antwoorden van Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Laat een reactie achter voor Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Leave a respond for Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA. Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA op de google maps. Adres en contacten Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA
Location of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA on the google maps. Address and contacts of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA: VERHAVERT-COOLS BVBA | IEPS PROMOTION SOCIALE | INTERVINUM NV | DEFI INTERNATIONAL BELGIUM | BIO-RAD LABORATORIES

Other related companies as Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA: VERHAVERT-COOLS BVBA | IEPS PROMOTION SOCIALE | INTERVINUM NV | DEFI INTERNATIONAL BELGIUM | BIO-RAD LABORATORIES

Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03499938964. Het bedrijf Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA bevindt zich op het adres: Lindenlaan 16; 2340; Beerse. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 998,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 767,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Savings-banks. Producten gemaakt in Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA is Bouw - Speciale Handel Aannemers, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, openstaande posities, locatie van Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA op de kaart.

Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, company assigned to the tax number BE03499938964. The company Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA is located at the address: Lindenlaan 16; 2340; Beerse. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 998,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 767,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Savings-banks. Products created in Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA were not found.
The main activity of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA is Construction - Special Trade Contractors, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA is not available. You also can look at reviews of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, open positions, location of Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Kantoor Beckx-Van Uffelen & Partners bvba BVBA, employees, financial statistics.