BRUNO LEFEBVRE

Contactgegevens BRUNO LEFEBVRE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BRUNO LEFEBVRE: address, phone, fax, email, website, opening hours

BRUNO LEFEBVRE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CHAUSSةE DE LANNOY 116; 7503; TOURNAI, België

Telefoon (phone): 69213043 (+32-69213043) 69213043 (+32-69213043)

Fax (fax): +32 (14) 144-55-64 +32 (14) 144-55-64

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BRUNO LEFEBVRE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BRUNO LEFEBVRE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BRUNO LEFEBVRE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BRUNO LEFEBVRE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BRUNO LEFEBVRE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BRUNO LEFEBVRE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BRUNO LEFEBVRE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BRUNO LEFEBVRE
Products information BRUNO LEFEBVRE

BTW identificatienummer (tax): BE04754577636
Ondernemingsnummer: 7310821533
Hoofdstad (capital): 101,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 512,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1994

Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes.

Product categorie (product category): Salons de coiffure

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BRUNO LEFEBVRE
(Get full report from official database of BE for BRUNO LEFEBVRE)

Aanvulling soorten activiteiten voor BRUNO LEFEBVRE
Addition kinds of activities for BRUNO LEFEBVRE

274101. Kunstkopie en posteruitgeverij | Art copy and poster publishing
22111111. Osnaburgs | Osnaburgs
23819901. Verven handschoenen, geweven of gebreid: voor de handel | Dyeing gloves, woven or knit: for the trade
34439911. Perforeren op zwaar metaal | Perforating on heavy metal
35770302. Diskette of toetsenbord apparatuur | Diskette or key-disk equipment
38430000. Tandheelkundige apparatuur en benodigdheden | Dental equipment and supplies
83220402. Misdadiger zelfhulpbureau | Offender self-help agency

Werken bij BRUNO LEFEBVRE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BRUNO LEFEBVRE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BRUNO LEFEBVRE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BRUNO LEFEBVRE. Looking for open vacancies in other companies

  • Monteur ramen DAGWERK (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een firma in de regio Waregem zijn we op zoek naar 1 monteur van ramen.

  • Technieker (M/V) (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: FLEXTRA INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Wilrijk zijn wij op zoek naar een monteur. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen, bouwen, prefabriceren en monteren van kunststof installaties voor de chemische en farmaceutische industrie; micro-electra- en waterzuiveringsinstallaties. Wat zal er van jou verwacht worden: Als deel van het productie en constructie team lees je technische tekeningen, waarna je direct aan de slag gaat Je produceert kunststof onderdelen en last deze samen tot complete installaties Je voert kwaliteitstesten uit alvorens een product wordt afgeleverd aan de klant Je werkt samen met 20 anderen op de werkplaats in Wilrijk en de installaties zijn allemaal maatwerk

  • Werkplaatsverantwoordelijke (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent een geboren motivator en planner? Een echte teamplayer... Dan is deze job je op het lijf geschreven. Als werkplaatsverantwoordelijke sta je in voor: het voorbereiden van de werkplanning in het atelier aansturen van de mecaniekers en bedienden eindverantwoordelijke van het aankoopbeleid opvolgen van de werkflow operationele ondersteuning bieden aan je team

  • Ploegbaas montage (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: ASAP LIMBURG CONSTRUCT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een opstartend bouwbedrijf gespecialiseerd in industriële dak- en wandbekledingen, zoeken we een hands- on, ijzersterke ploegbaas die zijn team in het gareel houdt, maar hierbij hen ook helpt om de constructies samen neer te zetten. Je plaatst constructies, metalen platen voor nieuwbouw alsook renovatieprojecten in voornamelijk het Limburgse. Je zorgt voor de onderstructuur, plaatst specifieker, fijner werk. Je zorgt ervoor dat je als ploeg de deadline van de werf behaalt.

  • Student kassa 18+ (m/v) (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: Go4Jobs Maldegem

    Type: Studentenjob

    Je taak bestaat er voornamelijk uit om de kassa te bemannen. Je kan je iedere zaterdag of zondag vrijmaken van 9u30 tot 18 uur.

  • PROJECTCOORDINATOR (BE758094) (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: OLSTE BV

    Type: Vaste Job

    Olste nv is een groeiende onderneming die reeds 17 jaar actief is als projectontwikkelaar, waarvan het overgrote deel van de realisaties zich in Knokke bevinden. Olste nv zorgt voor hoogwaardige projecten op zeer gunstige liggingen, wat zij waarmaakt door zich te omringen met professionele medewerkers en betrouwbare onderaannemers. Gezien de sterke groei, zijn we momenteel voor hen op zoek naar een (m/v): PROJECTCOORDINATOR GEDREVEN PROJECTBEGELEIDER VOOR INTERIEURAFWERKING VAN HIGH-END RESIDENTIELE BOUWWERKEN Functie Als projectbegeleider ben je verantwoordelijk voor een optimale oplevering van de toegewezen projecten. Dit maak je waar door de organisatie en coördinatie van de verschillende diensten en aannemers, met een focus op de afwerkingsfase. Als spilfiguur weet je de verschillende stakeholders aan te sturen en op die manier hoogkwalitatief top design af te leveren. Vanaf de verkoop tot de oplevering van het project ben je het aanspreekpunt voor de klant. Je vertaalt de noden en behoeften van de klant naar een eerste voorontwerp en begeleidt hen in diens keuzes. Je bent hun adviseur op vlak van interieurvormgeving. Je organiseert en plant de activiteiten op de werf en volgt ter plaatse ook de uitvoering hiervan op. Omdat je steeds oog hebt voor kwaliteit en kostenefficiëntie, verzeker je optimale resultaten. Je stuurt de onderaannemers aan om dit te bereiken. Je waakt over de naleving van de wettelijke voorschriften inzake kwaliteit, veiligheid en milieu. Je organiseert werfvergaderingen om op een vlotte manier met de medewerkers te communiceren en hen te informeren. Je rapporteert aan de directie.

  • magazijnier met zin voor administratie (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Kennisjobs

    Type: Vaste Job

    Jobinhoud: Je bent verantwoordelijk voor de controle van de laadkade, het voorbereiden van de klaarzetlijsten, het toewijzen en wijzigen van locaties en transfers. Je werkt 38 uur per week, waarvan één weekend op de twee. We zijn op zoek naar iemand die zich hierin herkent: • Je hebt enige ervaring. • Je bent dynamisch en steekt graag de handen uit de mouwen. • Je kan je goed organiseren en bent een teamplayer. • Je bent punctueel en klantvriendelijk. • Je bent stressbestendig. • Attest heftruck en/of rijbewijs type B is een plus. • Je bent flexibel, zowel naar takenpakket als naar uren. • Kennis van het Frans is noodzakelijk.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Servicetechnieker (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Heb je een technische opleiding gevolgd en heb je kennis van hydraulica en elektronica? Dan kom jij zeker in aanmerking om als servicetechnieker bij onze klant, een bedrijf uit Lummen dat service- en reparatiewerkzaamheden uitvoert aan onder andere wielladers, rupsladers en minigravers. Je werkt voornamelijke vanuit het atelier in Lummen. Daarnaast voer je soms ook servicopdrachten uit in het bedrijf of op de werf van de klant.

  • Docent Engels (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.

  • vertegenwoordiger regio west oost vlaanderen (RUMBEKE)

    Regio: RUMBEKE

    Bedrijf: RAVEL BRIGITTE

    Type: Zelfstandige activiteit

    voorstelling van het productengamma bij professionele klanten en prospecten

  • Medewerkers bediening Café De Markten (flexijob) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AUB-SVP

    Type: Flexijob

    AUB-SVP zoekt flexijobbers die willen meedraaien in Café De Markten. Je helpt in de bediening, aan de bar, eventueel in de keuken, ... Je ontvangt klanten, stelt suggesties voor, neemt bestellingen op en geeft ze door aan de bar/de keuken. Je serveert dranken en gerechten of helpt bij de bediening. Je maakt de rekening en rekent af. Je ruimt af en houdt de tafels en hun omgeving netjes, je zet de tafels klaar voor de volgende klant. Je bewaakt orde en netheid in de zaal. Je verzamelt en rangschikt het leeggoed. Je helpt collega's bij het werk. Je helpt met de afwas in de keuken. Sporadisch ook groenten en fruit schoonmaken of goederen ontvangen, controleren en opslaan in een koelkamer of een voorraadkamer. Je sorteert afval en etensresten.

Zoek naar antwoorden van BRUNO LEFEBVRE in sociale netwerken
Look for responds of BRUNO LEFEBVRE in social networks

Lees alle opmerkingen voor BRUNO LEFEBVRE. Laat een reactie achter voor BRUNO LEFEBVRE. BRUNO LEFEBVRE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BRUNO LEFEBVRE. Leave a respond for BRUNO LEFEBVRE. BRUNO LEFEBVRE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BRUNO LEFEBVRE op de google maps. Adres en contacten BRUNO LEFEBVRE
Location of BRUNO LEFEBVRE on the google maps. Address and contacts of BRUNO LEFEBVRE

Andere gerelateerde bedrijven als come BRUNO LEFEBVRE BRUNO LEFEBVRE: Bijnens Luc | MAURICE PIRARD | GUIDO DEGEZELLE | KARMEN VERSTRAETE | CECCALAB

Other related companies as BRUNO LEFEBVRE: Bijnens Luc | MAURICE PIRARD | GUIDO DEGEZELLE | KARMEN VERSTRAETE | CECCALAB

BRUNO LEFEBVRE is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BRUNO LEFEBVRE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04754577636. Het bedrijf BRUNO LEFEBVRE bevindt zich op het adres: CHAUSSةE DE LANNOY 116; 7503; TOURNAI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 101,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 512,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Salons de coiffure. Lijst met producten zijn Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes..
De hoofdactiviteit van BRUNO LEFEBVRE is Eten en Drinken Plaatsen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BRUNO LEFEBVRE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BRUNO LEFEBVRE, openstaande posities, locatie van BRUNO LEFEBVRE op de kaart.

BRUNO LEFEBVRE is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is BRUNO LEFEBVRE, company assigned to the tax number BE04754577636. The company BRUNO LEFEBVRE is located at the address: CHAUSSةE DE LANNOY 116; 7503; TOURNAI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 101,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 512,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Salons de coiffure. List of products are Services de Coiffure: Coiffeurs pour Hommes..
The main activity of BRUNO LEFEBVRE is Eating and Drinking Places, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BRUNO LEFEBVRE is not available. You also can look at reviews of BRUNO LEFEBVRE, open positions, location of BRUNO LEFEBVRE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BRUNO LEFEBVRE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BRUNO LEFEBVRE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BRUNO LEFEBVRE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BRUNO LEFEBVRE, employees, financial statistics.