FAMILIA

Contactgegevens FAMILIA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FAMILIA: address, phone, fax, email, website, opening hours

FAMILIA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE FRANاOIS VEKEMANS 131; 1120; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 22620232 (+32-22620232) 22620232 (+32-22620232)

Fax (fax): +32 (60) 195-85-93 +32 (60) 195-85-93

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FAMILIA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FAMILIA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FAMILIA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FAMILIA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FAMILIA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FAMILIA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FAMILIA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FAMILIA
Products information FAMILIA

BTW identificatienummer (tax): BE06487396240
Ondernemingsnummer: 1692687988
Hoofdstad (capital): 603,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 499,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Type de Salle: Salles de Réception.

Product categorie (product category): Salles de conférences and de réceptions

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FAMILIA
(Get full report from official database of BE for FAMILIA)

Aanvulling soorten activiteiten voor FAMILIA
Addition kinds of activities for FAMILIA

5112. Kantoorartikelen en kantoorbenodigdheden | Stationery and office supplies
202303. Gedroogde melkpoeder en melkproducten | Dried and powdered milk and milk products
22530305. Leotards, breien | Leotards, knit
34699910. Patronen op metaal | Patterns on metal
39440706. Wandelaars, baby (voertuig) | Walkers, baby (vehicle)
58120313. Sandwiches en duikboten winkel | Sandwiches and submarines shop

Werken bij FAMILIA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FAMILIA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FAMILIA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FAMILIA. Looking for open vacancies in other companies

  • Logistiek bediende (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: Start People Herentals

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken voor de afdeling Shipping een medewerker die volgend takenpakket voor zich zal nemen: * Afhandeling van dagelijkse administratie binnen het departement facturatie / transport. Ervoor zorgen dat de afgewerkte producten op het gewenste tijdstip en met de geëigende documenten bij de klanten afgeleverd en gefactureerd worden. Zelfstandig zorgen voor het transport van afgewerkte producten in samenspraak met de leverancier. Voorbereiden van de registratie van binnenkomende vrachtwagens/containers; door het aanmaken van shipments in SAP. De facturatie en creditnota's van het afgewerkt product waarborgen; zodat de financiële afdeling de nodige boekhoudkundige verrichtingen kan maken. Opmaken van documentenbundels eigen aan overzees transport en conform de voorschriften eigen aan het land en de betalingsvoorwaarden.

  • Analyste Hypothecaire kredieten (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Start People Banking & Insurance Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wat zijn uw taken ? • Screening van de haalbaarheid van het kredietdossier op basis van de encodage van de makelaar • Controle van de documenten van het kredietdossier • Analyse van het kredietdossier: 1) Inschatten van de geboden waarborgen 2) Inschatten van de terugbetalingscapaciteit 3) Controle van het doel van het krediet 4) Nazicht van het kredietprofiel van de kredietnemers Toetsen van bovenvermelde elementen aan het acceptatiebeleid en erover waken dat de wettelijke bepalingen worden gerespecteerd, alsook de fraude en compliance voorschriften. • Beslissen van het kredietdossier binnen de grenzen van de toegestane beslissingsvolmacht. • Indien het gaat om een kredietdossier buiten eigen beslissingsvolmacht: verlenen van een gemotiveerd advies door de positieve en negatieve elementen in het dossier tegen elkaar af te wegen. • Het meedelen en toelichten van de beslissing aan de makelaar en de commerciële lijn, en dit op een constructieve en commerciële wijze. • Oplossingsgericht zijn door maximaal te zoeken naar mogelijke oplossingen om een kredietaanvraag te kunnen realiseren. • Het verwerken van de beslissing in de informaticatool. • Bij aanvaarding: opmaak van de akkoordbrief en versturen van de documenten naar de notaris via de informaticatool. • Telefonische contacten met de makelaars en de commerciële lijn in het kader van de behandeling van hun ingediend kredietdossier. • Op termijn polyvalentie naar het analyseren en beslissen van consumentenkredieten ingediend door makelaars, vendors & garages, alsook analyseren en beslissen van gemengde kredieten en niet-wet kredieten ingediend door makelaars.

  • Administratief medewerker planningen (VERREBROEK)

    Regio: VERREBROEK

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is gevestigd te Oost-Vlaanderen (Verrebroek). Wegens de continue groei zijn wij op zoek naar een administratief medewerker planningsdienst. Jouw voornaamste taken: • Als Administratief Medewerker heb je een administratief uitvoerende functie. Je staat in voor de controle en de opvolging personeelsdossiers bij inzet van onderaannemers. Je volgt de dossiers van de onderaannemers op van A tot Z en vraagt de vereiste documenten (Identiteitsbewijzen en werkdocumenten van arbeiders: A1, Limosa, VCA,…) op. Je volgt de geldigheid van deze documenten op en voert tijdig de nodige verlengingen van deze documenten door. Hiervoor maak je gebruik van een intern ERP-systeem. • Je maakt deel uit van het planningsteam en rapporteert aan het hoofd van de Planning. Waar nodig ondersteun je uw collega’s op de planning in hun taken(telefoon opnemen, doorgeven en noteren van aan- en afwezigheden,…). Je treedt zowel via telefoon als via email in contact met de onderaannemers. Deze communicatie verloopt voornamelijk in het Nederlands, Frans en het Engels. Je werkt nauw samen met de verschillende interne afdelingen van onze klant. Bedrijfsprofiel: Onze klant gevestigd in Verrebroek is gespecialiseerd in stellingbouw.

  • Carrossier- (Regio Waregem)

    Regio: Regio Waregem

    Bedrijf: QUALITY

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U zal tewerkgesteld worden in de carrosserie afdeling.

  • Consulent(e) Dienstencheques regio Geraardsbergen (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: DANIKA

    Type: Dienstenchequebaan

    Je werkt nauw samen met een 15-tal collega’s om 500 poetsdienstmedewerkers en 3000 klanten aan te sturen en te begeleiden. Jij wordt de eerste contactpersoon van klanten en medewerkers en het gezicht van het bedrijf. Jouw taak bestaat er niet alleen in om alle meldingen (zowel telefonisch als aan de balie) binnen het onthaal aan te nemen en correct te verwerken, maar vooral om als verantwoordelijke jouw buitendienstmedewerkers op een motiverende manier te begeleiden in alle facetten van hun tewerkstelling. Dit houdt ondermeer concreet in dat je contacten met klanten onderhoudt i.f.v. planningen en een efficiënte werkrelatie met de medewerker. Verder wordt er verwacht dat je medewerkers permanent motiveert d.m.v. de opbouw van een vertrouwensband, frequente contacten, functioneringsgesprekken, regelmatige overlegmomenten met jouw teamcoördinator… Daarnaast dien je al deze zaken administratief te verwerken binnen het planningsprogramma (D-plan) dat ons bedrijf hanteert en waarvoor er een opleiding op de werkvloer voorzien wordt. Kortom, jouw sociale vaardigheden zijn van groot belang en gaan hand in hand met jouw zin voor administratie en nauwkeurigheid. Je voert ook vaak gelijktijdig verschillende specifieke taken uit zonder daarbij de grote lijnen uit het oog te verliezen. Daarom is een goed organiserend vermogen, een hoge mate van zelfstandigheid, stressbestendigheid, klantvriendelijkheid en assertiviteit jouw tweede natuur. Als consulent(e) zal je vooral in onze regio Geraardsbergen aan het werk gaan. Start tewerkstelling voorzien zo snel mogelijk.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Helper Lingerie Outlet 26/10 (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor de Lingerie-Outlet in Genk zijn we op zoek naar helpers voor deze vrijdag 26/10.

  • Technische jobstudenten gezocht (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Studentenjob

    Voor een gerenommeerde groentefirma in Ardooie zijn we op zoek naar jobstudenten die een technische opleiding volgen, dit om de operator bij te staan. Je helpt de goede werking van de productielijnen te garanderen, je helpt kleine storingen op te lossen en springt bij waar nodig, steeds met de productievereisten, veiligheidsnormen en hygiëneregels in gedachten.

  • Bachelor verpleegkundige Operatiekwartier en Recovery (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5820 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Operatiekwartier en Recovery Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je werkt als omloopverpleegkundige in de operatiezaal (dit omvat een aantal niet-steriele handelingen) en je werkt mee als instrumenterende verpleegkundige tijdens verschillende soorten heelkundige ingrepen. Na je inlooptijd wordt je ingeschakeld in de verpleegkundige wachtconsignatie. Als Recovery verpleegkundige plan je zelfstandig en in teamverband de zorg, stelt prioriteiten betreffende verpleegkundige interventies, beargumenteert de keuze van interventie en prioriteitstelling en geeft proactieve ondersteuning ten behoeve van het medische beleid aan de hand van acute en/of levensbedreigende gezondheidsproblemen. Je voert op verantwoorde en doeltreffende wijze continue bewaking uit van de vitale functies en verleent voor de patiënt minimaal belastende zorg aan de patiënt tijdens het pre- en postoperatieve proces. Je observeert en signaleert continue bij de patiënt in de pre- en postoperatieve fase. Je neemt op basis van deze signalen constant maatregelen om gezondheidsbedreigingen te voorkomen of te beperken. Je verleent individuele, totale en planmatige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. Je communiceert zorgvuldig, systematisch, klantgericht en geeft relevante informatie over de ingreep en het anesthesiologisch proces. Aansluitend draag je de zorg en de behandeling van de patiënt op een systematische wijze over aan anderen binnen deze keten van zorgverlening. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit. Je staat onder leiding van het afdelingshoofd en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij. De opvang, begeleiding en evaluatie van nieuwe collega’s en studenten is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR specialist, op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer Annemie Rombaut, Verpleegkundig afdelingshoofd Operatiekwartier ZNA Stuivenberg op tel. 03 217 70 23. Heb je er zin in?

  • Customer Service Medewerkers (m/v) (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Square City

    Type: Vaste Job

    Voor één van de grotere logistieke spelers, zoeken wij Customer Service Medewerkers (m/v). Is bij jou de klant altijd koning en los jij problemen meteen op? Dan is deze vacature zeker iets voor jou. De missie: Je bent verantwoordelijk voor een correcte klanteninformatie – pro-actief communiceren; Je dient tevens de klantadministratie in orde en up to date te houden; Je reageert snel op vragen van klanten en behandelt indien nodig de klachten. Je zorgt voor administratieve orderverwerking en vlotte communicatie met carriers; Je behandelt transportgerelateerde administratie, alsook douane gerelateerde administratie Import/Export.

  • Junior teamleader productie met ambitie (FMCG, Wilrijk) (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    AIs mensen coachen jou op het lijf geschreven en spreekt het werken in een hightech productieomgeving jou aan? Ben je sterk in planning en organiseren en mag er ook een administratief luik aan de job zijn? Dan is de functie van Teamleader binnen een sterk internationaal productiebedrijf in de FMCG sector waarschijnlijk het bedrijf dat je zoekt. Taken: Verantwoordelijkheid voor de prestaties van de ploeg, inclusief productie en technische dienst, schoonmaak, onderhoud en opstart- en afsluitactiviteiten Coachen en ontwikkelen van een team van een 14-tal operatoren Instaan voor de naleving van het budget Preventieve & correctieve actieplannen voor continue verbetering ontwikkelen Incidentbeheer en het beheer van veiligheids- en gezondheidsrisico's Arbeidsplanning opstellen en ervoor zorgen dat er op korte termijn kan ingespeeld worden op de schommelingen in de vraag Een topteam rond je opbouwen van gedreven, bekwame mensen Zelf een grote dosis energie toevoegen om elke dag uitmuntende resultaten te halen en kwaliteit te leveren

  • Allround Horeca-medewerker (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: VIPPERS.BE

    Type: Werfreserve

    Horeca-medewerker op tal van evenementen, feesten, recepties en dergelijke.

Zoek naar antwoorden van FAMILIA in sociale netwerken
Look for responds of FAMILIA in social networks

Lees alle opmerkingen voor FAMILIA. Laat een reactie achter voor FAMILIA. FAMILIA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FAMILIA. Leave a respond for FAMILIA. FAMILIA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FAMILIA op de google maps. Adres en contacten FAMILIA
Location of FAMILIA on the google maps. Address and contacts of FAMILIA

Andere gerelateerde bedrijven als come FAMILIA FAMILIA: Naulaerts J | TAVERNE LE GALION | PAUL MOULAERT | FOTO ENGELS BVBA | KUIERHOF

Other related companies as FAMILIA: Naulaerts J | TAVERNE LE GALION | PAUL MOULAERT | FOTO ENGELS BVBA | KUIERHOF

FAMILIA is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FAMILIA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06487396240. Het bedrijf FAMILIA bevindt zich op het adres: RUE FRANاOIS VEKEMANS 131; 1120; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 603,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 499,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Salles de conférences and de réceptions. Lijst met producten zijn Type de Salle: Salles de Réception..
De hoofdactiviteit van FAMILIA is Hotels, Kamerhuizen, Camps en andere accommodaties, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FAMILIA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FAMILIA, openstaande posities, locatie van FAMILIA op de kaart.

FAMILIA is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is FAMILIA, company assigned to the tax number BE06487396240. The company FAMILIA is located at the address: RUE FRANاOIS VEKEMANS 131; 1120; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 603,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 499,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Salles de conférences and de réceptions. List of products are Type de Salle: Salles de Réception..
The main activity of FAMILIA is Hotels, Rooming Houses, Camps, and Other Lodging Places, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of FAMILIA is not available. You also can look at reviews of FAMILIA, open positions, location of FAMILIA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FAMILIA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FAMILIA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FAMILIA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FAMILIA, employees, financial statistics.