F. GOVAERT

Contactgegevens F. GOVAERT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data F. GOVAERT: address, phone, fax, email, website, opening hours

F. GOVAERT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): HEIPLASSTRAAT 299; 9340; LEDE, België

Telefoon (phone): 53801350 (+32-53801350) 53801350 (+32-53801350)

Fax (fax): +32 (87) 614-80-62 +32 (87) 614-80-62

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) F. GOVAERT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "F. GOVAERT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "F. GOVAERT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van F. GOVAERT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen F. GOVAERT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of F. GOVAERT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees F. GOVAERT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti F. GOVAERT
Products information F. GOVAERT

BTW identificatienummer (tax): BE08303985595
Ondernemingsnummer: 4183837890
Hoofdstad (capital): 321,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 307,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Producten die in F. GOVAERT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Brood, gebak and snoepgoed

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor F. GOVAERT
(Get full report from official database of BE for F. GOVAERT)

Aanvulling soorten activiteiten voor F. GOVAERT
Addition kinds of activities for F. GOVAERT

08110000. Houtwegen | Timber tracts
20790103. Margarine, inclusief imitatie | Margarine, including imitation
28190607. Nucleaire brandstoffen, uranium slak (radioactieve) | Nuclear fuels, uranium slug (radioactive)
28650319. resorcinol | Resorcinol
50130101. Dynamo's | Alternators
79991104. Bowling instructie | Bowling instruction

Werken bij F. GOVAERT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in F. GOVAERT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor F. GOVAERT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for F. GOVAERT. Looking for open vacancies in other companies

  • kinderbegeleider (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als kinderbegeleider organiseer je het groepsgebeuren in een leefgroep. Je staat in voor de verzorging, ontplooiing, ontwikkeling en begeleiding van de kinderen (0-3 jaar), in overleg met de teamleider en samen met een groep kinderbegeleiders. In samenspraak met de ouders verzeker je de opvoeding en opvang van het kind en draag je op die manier bij tot zijn harmonische persoonlijkheidsontplooiing. Je fungeert als vertrouwenspersoon voor de ouders en hun kind. Op pedagogisch verantwoorde wijze begeleid je een groep kinderen, waarbij je hierover reflecteert en rapporteert. Bedrijfsprofiel: Je rapporteert als kinderbegeleider rechtstreeks aan de teamleider. Je werkt nauw samen met de kinderbegeleiders binnen je eigen team en met de pedagogisch directeur. Als kinderbegeleider ben je flexibel inzetbaar in de 4 vestigingen van de Universitaire Kinderdagverblijven.

  • VERKOOPSMEDEWERKER VERF/VERLICHTING/(TUIN)MEUBELEN 5(M/V) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: EXPERZA

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je werkt als verkoopsmedewerker op afdeling verf/verlichting/behang/kleinmeubelen/tapijten/raamdecoratie en combineert dit met tuinmeubelen, BBQ’s, camping. Je bedient de klanten op een snelle en vriendelijke wijze en geeft hen advies naargelang de vragen. Je zorgt dat de rayons in orde zijn. Dit betekent dat je bestellingen mee opvolgt en dat je de rekken aanvult. Je bent medeverantwoordelijk voor een aantrekkelijke presentatie van de producten in de verschillende rayons. Je controleert de leveringen, etiketteert producten, helpt bij de aanvulling van de stock. Klantenbestellingen opvolgen, retours van klanten behandelen.

  • Jobstudent (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • Sales Studenten in eigen regio! (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: FCR MEDIA BELGIUM

    Type: Studentenjob

    Ben je als student op zoek naar een eerste sales ervaring met flexibele uren? FCR Media gaat van start met een nieuw product die we via deur aan deur sales gaan voorstellen aan onze B2B klanten. Hiervoor zijn wij op zoek naar jonge, dynamische studenten en gemotiveerde parttimers vanaf 20 jaar. Bij FCR Media investeren we in nieuw talent. Daarom krijg je bij ons de kans om jezelf en je talenten te ontwikkelen op het gebied van sales, overtuigingskracht, mensenkennis en de psychologie achter salestechnieken. Hiervoor krijg je de nodige trainingen. De uitdaging: Als sales talent verkoop jij op zelfstandige basis ons nieuwste marketingproduct en dit deur aan deur in eigen regio. Je enthousiasmeert onze klanten voor dit product en verdient 10% van de contractwaarde per verkocht contract. Uren zijn flexibel; je geeft ons de week voordien door wanneer je kan werken. Kortom de ideale studentenjob! Met NetSync kan de klant zijn gegevens zoals locatie, openingsuren, … op meer dan 20 platformen aanpassen met één klik. Zo vinden potentiële klanten altijd en overal de weg naar hun zaak. Bovendien kunnen deze bedrijfsgegevens niet door derden worden overschreven.

  • Studentenjob - magazijnmedewerker (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: IM PRESS

    Type: Studentenjob

    Im Press bvba is een kleine KMO, gevestigd in KORTRIJK CENTRUM. Wij zijn Belgisch marktleider in stempels en naamplaten. Onze klanten zijn kantoorvakhandels, winkelketens en rechtstreekse afnemers. Als moderne organisatie zijn wij ook toonaangevend in e-commerce. Wegens sterke groeiperspectieven wensen wij ons team uit te breiden met een (m/v) PART-TIME MAGAZIJNMEDEWERKER ORDERPICKER – BEHANDELING ORDERS – VERZENDING Functie: Als orderpicker ben je voornamelijk bezig met het verzamelen en verwerken van goederen. Je pickt de artikelen aan de hand van een orderlijst uit het magazijn, waarna je deze verwerkt (montage van stempels) - je staat in voor het verpakken en verzenden van de goederen – receptie van goederen en aanvullen van het magzijn. Profiel: Je bent gemotiveerd en kan nauwkeurig werken – je beheerst de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk, dit omdat je de orders moet kunnen lezen en begrijpen – enige PC ervaring.

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Financieel medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Walters People Belgium

    Type: Vaste Job

    Voor een gerenommeerd bedrijf vlak aan het station van Leuven zijn we op zoek naar een financieel medeweker om het back office team te versterken. Ben je vlot in beide landstalen, ben je analytisch aangelegd en op zoek naar een job met je neus in de cijfers? Dan lijkt dit een erg interessante opportuniteit voor jou. Jouw takenpakket als financieel medewerker: Je functioneert in het sociaal secretariaat als tussenpersoon tussen de klanten en de overheid aangaande sociale aangiftes en de daarbij horende facturen en betalingen Je staat in voor een goede service inzake facturatie en betalingen naar zowel klanten als de overheid toe Je spoort eventuele fouten op in dit proces, zoekt naar de oorzaak van de problemen en helpt mee oplossingen te zoeken voor de klant Je staat klanten met vragen of problemen inzake aangiftes, betalingen en facturen te woord Je analyseert dagelijks of de rekeningen van alle betrokken stakeholders in evenwicht zijn Je volgt steeds de gestandaardiseerde processen en methoden, maar je neemt ook initiatief inzake verbetering of optimalisatie en je schat potentiële risico's in Je ondersteunt je team waar nodig met financieel-administratieve taken

  • Medewerker Ornamentiek (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Main d'Or NV

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de vernieuwing en de herstelling van historisch staf- en stucwerk bij de restauratie van kerkgebouwen, kastelen, kloosters, monumentale stationsgebouwen, etc; Je werkt op werven over heel Vlaanderen; Je bent een aanspreektpunt op de werf voor collega's en klanten in het Nederlands; Je kent verschillende technieken zoals lijsten trekken op de trekbank met kalk, gips, e.a. technieken en kan deze eveneens ter plaatse bevestigen; Ervaring met het ontwerpen van metalen en/of zinken profielen en kennis van het maken van stuc- of siliconen mallen is een plus; Basiskennis van boetseren en beeldhouwen is een voordeel.

  • TECHNISCH TEKENAAR (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Select HR Hasselt

    Type: Vaste Job

    Na een intensieve opleidingsperiode om het gamma te leren kennen, werk je actief mee aan de interne productontwikkeling alsook aan de coördinatie en opvolging van de externe productontwikkeling. De focus ligt op het bedenken en implementeren van nieuwe producten en optimaliseren van bestaande producten uit het gamma. je stelt haalbaarheidsstudies en kosten/baten analyses op en voert producttesten uit je zoekt mee naar de juiste leveranciers je zorgt voor technische productdocumentatie en houdt deze up-to-date je geeft product-technische ondersteuning aan medewerkers van diverse afdelingen je bent verantwoordelijk voor de productkwaliteit- en functionaliteit Bedrijfsprofiel: Onze klant is een gezonde KMO in de interieursector. Ze richten zich op het high end segment van decoratie en ontwikkelen en produceren alles op maat van de klant. Het eigen ontwikkelingsteam ontwikkelt producten die voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen met de fijnste afwerking. Meer dan 70% van de verkoop is afkomstig uit eigen ontwikkelingen. Ter vervanging van een medewerker die op pensioen gaat, zoeken we een technisch tekenaar.

  • JUNIOR SUPPLY PLANNER (TIJDELIJK) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Hays Gent

    Type: Zelfstandige activiteit

    Junior Supply Planner (freelance) Analytisch Regio Gent Voor een grote speler in de chemische sector regio Gent zijn wij vanuit Hays Purchasing & Logistics Gent omwille van interne doorgroei op zoek naar een tijdelijk medewerker voor Supply Planning. Als Junior Supply Planner ben je verantwoordelijk voor de kortetermijnplanning (3 maanden) van de producten geproduceerd in Gent, waarbij je de langetermijnplanning in het achterhoofd houdt. Bij bottle necks schiet jij in actie en voorzie je op een snelle en efficiënte manier de beste oplossing. Je registreert hierbij de incidenten en bekijkt mogelijkheden om dit in de toekomst te voorkomen. Op basis van de vraag van de markt, waarvan jou een rapport voorzien wordt door de distributieplanners, stel je de productieplanning op. Hierbij hou je rekening met het beschikbaar personeel, de machines en het materiaal. Je stemt regelmatig af met de productieplanner of de vooropgestelde planning een haalbare kaart is en stuurt bij waar nodig. Je streeft tevens naar een correctheid van de masterdatagegevens om zo een degelijke productieplanning te kunnen opmaken. In deze rol rapporteer je aan de senior planner en team leader supply planning.

  • kinesitherapeut(e) voor kinderen (m/v) (ITEGEM)

    Regio: ITEGEM

    Bedrijf: Paramedische Groepspraktijk Tilia

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega met zin om een uitdaging aan te gaan. Binnen ons multidisciplinaire team zal je als kinderkinesitherapeut(e) een nieuw aanbod opstarten en nauw samenwerken met verschillende collega's. Je zal cliënten van a tot z opvolgen, contacten onderhouden met verwijzers en ouders, overleggen en samenwerken met collega's,... Ben jij een gemotiveerde kinesitherapeut(e) en heb je zin in deze leuke uitdaging? Dan ben je bij ons aan het juiste adres om jouw praktijk verder uit te bouwen!

  • Productiemedewerker met doorgroeimogelijkheden- 3-ploegensysteem (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Werfreserve

    Voor één van onze bedrijven die composteerbare zakken en folies produceren uit hernieuwbaar materiaal zijn we opzoek naar productiemedewerkers die willen doorgroeien tot operatoren. Je takenpakket zal bestaan uit: - het inpakken van de geproduceerde producten - het uitvoeren van kwaliteitscontrole - Het stockeren van de goederen - het oplossen van kleine technische storingen aan de machines Bedrijfsprofiel: VIO Interim is reeds 9 jaar actief op de uitzendmarkt. Niet zomaar een interimkantoor in productie, logistiek, sales en services. Wij streven er naar om jou een job op maat aan te bieden en op die manier een glimlach op jouw gezicht te toveren. Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige werknemers en gelukkige uitzendkrachten. Voor een job als arbeider kan je zeker bij VIO terecht!

Zoek naar antwoorden van F. GOVAERT in sociale netwerken
Look for responds of F. GOVAERT in social networks

Lees alle opmerkingen voor F. GOVAERT. Laat een reactie achter voor F. GOVAERT. F. GOVAERT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for F. GOVAERT. Leave a respond for F. GOVAERT. F. GOVAERT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie F. GOVAERT op de google maps. Adres en contacten F. GOVAERT
Location of F. GOVAERT on the google maps. Address and contacts of F. GOVAERT

Andere gerelateerde bedrijven als come F. GOVAERT F. GOVAERT: COIFFURE IMPERA'TIF | JAN JOURQUIN | Van Herreweghe Rafael | ART & PAYSAGE | CETEX

Other related companies as F. GOVAERT: COIFFURE IMPERA'TIF | JAN JOURQUIN | Van Herreweghe Rafael | ART & PAYSAGE | CETEX

F. GOVAERT is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is F. GOVAERT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08303985595. Het bedrijf F. GOVAERT bevindt zich op het adres: HEIPLASSTRAAT 299; 9340; LEDE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 321,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 307,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Brood, gebak and snoepgoed. Producten gemaakt in F. GOVAERT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van F. GOVAERT is Vervoer per lucht, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van F. GOVAERT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van F. GOVAERT, openstaande posities, locatie van F. GOVAERT op de kaart.

F. GOVAERT is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is F. GOVAERT, company assigned to the tax number BE08303985595. The company F. GOVAERT is located at the address: HEIPLASSTRAAT 299; 9340; LEDE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 321,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 307,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Brood, gebak and snoepgoed. Products created in F. GOVAERT were not found.
The main activity of F. GOVAERT is Transportation by Air, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of F. GOVAERT is not available. You also can look at reviews of F. GOVAERT, open positions, location of F. GOVAERT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over F. GOVAERT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf F. GOVAERT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about F. GOVAERT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company F. GOVAERT, employees, financial statistics.