IMI Cornelius Benelux NV

Contactgegevens IMI Cornelius Benelux NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data IMI Cornelius Benelux NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

IMI Cornelius Benelux NV

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Boskapellei 122; 2930; Brasschaat, België

Telefoon (phone): 03 660 10 20 (+32-03 660 10 20) 03 660 10 20 (+32-03 660 10 20)

Fax (fax): 03 660 10 45 (+32-03 660 10 45) 03 660 10 45 (+32-03 660 10 45)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) IMI Cornelius Benelux NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "IMI Cornelius Benelux NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "IMI Cornelius Benelux NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van IMI Cornelius Benelux NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen IMI Cornelius Benelux NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of IMI Cornelius Benelux NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees IMI Cornelius Benelux NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti IMI Cornelius Benelux NV
Products information IMI Cornelius Benelux NV

BTW identificatienummer (tax): BE01917358398
Ondernemingsnummer: 6642303466
Hoofdstad (capital): 232,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 788,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Refrigeration equipment - Industrial & commercial

Product categorie (product category): Breweries - Equipment and Supplies

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor IMI Cornelius Benelux NV
(Get full report from official database of BE for IMI Cornelius Benelux NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor IMI Cornelius Benelux NV
Addition kinds of activities for IMI Cornelius Benelux NV

267201. Chemisch behandelde papieren, gemaakt van aangekochte materialen | Chemically treated papers, made from purchased materials
28219900. Plastics materialen en harsen, nec | Plastics materials and resins, nec
34460100. Trappen, brand ontsnapt, balkons, relingen en ladders | Stairs, fire escapes, balconies, railings, and ladders
39999935. Zeepautomaten | Soap dispensers
44490103. Intracoastal (vracht) vervoer | Intracoastal (freight) transportation
51620000. Kunststofmaterialen en basisvormen | Plastics materials and basic shapes

Werken bij IMI Cornelius Benelux NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in IMI Cornelius Benelux NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor IMI Cornelius Benelux NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for IMI Cornelius Benelux NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier grondstoffen M/V in Turnhout (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Start People Geel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Afhankelijk van de nood van de organisatie zal je worden ingeschakeld als magazijnier grondstoffen of magazijnier productie. Als magazijnier grondstoffen ben je verantwoordelijk voor het afroepen van de vereiste hoeveelheden bulkgrondstoffen. Daarnaast sta je in voor het ontvangen, controleren, stockeren en intern distribueren van grondstoffen. Wanneer je wordt ingeschakeld als magazijnier productie ben je verantwoordelijk voor diverse interne transportwerkzaamheden. Enerzijds sta je in voor het tijdig afvoeren van (half-)afgewerkte producten vanuit de inpakafdeling naar het magazijn. Anderzijds sta je in voor diverse aanvoer werkzaamheden waar onder vb. bevoorraden van de inpakafdeling met diverse hulp- en verpakkingsmaterialen. Buiten de dag uren ben je verantwoordelijke voor het samenstellen en het verzend klaarmaken van paletten met afgewerkte producten teneinde een tijdige uitlevering aan klanten te realiseren.

  • Magazijnier (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Start People Lokeren

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ontvangst goederen, ingangscontrole en ingave goederen in de database. Inpak en productie voorzien van verpakkingsmateriaal. Afvoer van de geproduceerde goederen en ingave in de database. Orders klaarzetten voor verzending en orderpicking. Transporteurs helpen bij leveren en afhalen goederen.

  • Flexibele accountant (m/v) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: FORUM JOBS KONTICH

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een consultancy bedrijf die zich specialiseert in accountancy en fiscaliteit zoekt flexibele boekhoudkundigen. Je wordt ingezet als consultant op heel diverse accountancy projecten in diverse sectoren; je staat in voor diverse boekhoudkundige taken (AP, AR en GL), je assisteert bij de opmaak van afsluitingen; je helpt mee aan de opmaak van vooruitzichten en rapporteringen; je staat in voor betalingen en controles; je weet uw klant te adviseren en te begeleiden.

  • Controleur/inpakker vaste late (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: TOPANGELS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor het toonaangevendste bedrijf te Oevel/Westerlo zijn wij op zoek naar gemotiveerde medewerkers: Een greep uit jouw takenpakket: *controle temperatuur *inpak *verzending *….

  • POETS- EN HUISHOUDHULP regio Wezembeek-Oppem (WEZEMBEEK-OPPEM)

    Regio: WEZEMBEEK-OPPEM

    Bedrijf: IN-Z regio Vlaams Brabant Oost

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen - je klanten kunnen zorgbehoevenden of niet-zorgbehoevenden zijn - en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, ... bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen, ... op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega's tewerkstelling in Wezembeek-Oppem en omgeving

  • Student verkoop Nijlen - Augustus en doorheen schooljaar (NIJLEN)

    Regio: NIJLEN

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Studentenjob

    Ben jij een student die minstens 18 jaar is en wil je graag in de verkoop werken? Dan hebben wij misschien wel dé ideale studentenjob voor jou. Voor een supermarkt in Nijlen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde student die mee zal werken in de winkel. Je staat in voor: verkoop, kassawerk, aanvullen van de rekken, sorteren van de producten,... Je werkt voornamelijk in augustus om verloven op te vangen, maar je bent ook al bereid om in juli eens te proefdraaien of ook tijdens het schooljaar in weekends te blijven doorlopen.

  • Student technische dienst 1 dag per week Sint-Katelijne-Waver (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE UNIVEG

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf te Sint-Katelijne-Waver zijn we op zoek naar een student technische dienst. Je taak zal bestaan uit verschillende klusjes zoals schilderwerken, lampen vervangen,... Ben jij 1 dag per week vrij tussen maandag en vrijdag (niet in het weekend)? Ben je iemand die graag de handen uit de mouwen steekt? Volg jij een technische opleiding of heb je een technische achtergrond? Reageer dan snel want dan ben jij de student die we zoeken!

  • Student weekends - verkoop van schoenen te Sint-Kruis (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Onze klant zoekt een dynamische en communicatieve student die graag als hulp wil werken in de verkoop van schoenen. Je werkt doorheen het jaar in het weekend en eventueel woensdagnamiddagen in de winkel in Sint-Kruis. Je taken bestaan o.a. uit : Klanten vriendelijk begroeten en eventueel te woord staan bij vragen en schoenenkeuze Stockwerk Meehelpen voorbereiden om de nieuwe collectie in de winkel te etaleren Allround hulp in de winkel ....

  • Helpdesk Engineer (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Centric Belgium NV

    Type: Vaste Job

    Door een groeiend klantenbestand, zoeken we een nieuwe collega voor het Helpdesk-team. Hij / zij draagt zorg voor de correcte afhandeling van klantenoproepen. Heb je interesse om Helpdesk Engineer te worden, dan is dit wat we van jou verwachten: • Je bent een behulpzame en deskundige gesprekspartner voor onze klanten. • Je draagt zorg voor het beantwoorden van functionele vragen en het herstellen van storingen bij onze klanten. • Je steunt hierbij op de bestaande procedures en werkinstructies. • Je analyseert het verzoek en stelt de juiste diagnose van de probleemsituatie. • Je handelt elk contact correct af, niet-opgeloste calls stuur je door aan de juiste afdeling. Je zorgt daarbij voor juiste feedback naar de klant. • Je registreert de activiteiten correct en verzorgt de nodige feedback aan alle betrokken partijen. • Je stelt verbeteringen van de werkinstructies voor waar mogelijk en bewaakt een kwaliteitsvolle dienstverlening.

  • LEERKRACHTEN BIJLES WISKUNDE (regio LONDERZEEL/VLAAMS-BRABANT) (Regio Londerzeel)

    Regio: Regio Londerzeel

    Bedrijf: STUDIECO VOF DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bijleskantoor StudieCo is doorlopend op zoek naar gemotiveerde nieuwe krachten! Zoals beschreven op onze websites http://www.studieco.be en http://www.bijles-studiebegeleiding.be is ons doelpubliek de schoolgaande jeugd van alle onderwijsniveaus (basisschool tot en met hogeschool/universiteit). Onze leerkrachten geven zowat alle mogelijke schoolse vakken maar specifiek zijn wiskunde, statistiek, wetenschappen en Frans veel gevraagd door onze klanten. Daarnaast is er ook een grote vraag naar personen die algemene studie- en huiswerkbegeleiding kunnen geven aan leerlingen basisonderwijs en middelbaar onderwijs tot en met de tweede graad. U vult zelfstandig een begeleidingstraject in, u maakt de afspraken met de leerling/student en zijn of haar ouders, etc. U krijgt begeleidingsopdrachten in de directe regio van uw woon-/werkplaats (typisch binnen een straal van 15 km). Er worden dus geen verre verplaatsingen gevraagd. Indien u zelf bereid bent om verdere verplaatsingen te maken, gelieve dit duidelijk te vermelden in uw CV. U plant volgens uw eigen agenda de afspraken in met de ouders/leerlingen en beslist opdracht per opdracht of u deze al dan niet zal opstarten. Naast een aantrekkelijke financiële vergoeding krijgt u ook de inhoudelijke voldoening van de interactie met de leerling/student en zijn of haar ouders. De beperkte verplichtingen die voldaan moeten worden i.v.m. het statuut van zelfstandige in bijberoep alsook de werking van StudieCo worden voor nieuwe leerkrachten toegelicht. Laat u hierdoor zeker niet afschrikken! Eens u de sollicitatieprocedure doorlopen heeft, zal u verder geïnformeerd worden. Gelieve in de titel de referentie van de vacature waarop u reageert duidelijk te vermelden. Deze bestaat steeds uit een lettercode gevolgd door 4 cijfers. Concreet is dit voor deze vacature: LON2018

  • Privacy Praxis - IT Risk Officer / Information Security / Data Protection (LASNE)

    Regio: LASNE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company information   Privacy Praxis is specialized leading provider of end to end Data Privacy and Information Security solutions.  Our core focus is offering Data Protection Officer (DPO) support in a flexible "as-a-service" model.  We help our customers fulfill their EU GDPR requirements in terms of appointing a DPO, without having to engage one or more internal resources. Then we customize the services to fit the particular needs of each organization, based on their business sector, their geographical exposure, the type and amount of personal data they access and their specific maturity level.    Our experience with Data Privacy goes back already more than 10 years before the new EU General Data Protection Regulation was published. Since the GDPR was published, in May 2016, we have been one of the first firms to invest in understanding the requirements and the impact the Regulation would have on medium and large organizations.  Today we serve a diverse portfolio of organizations from many different sectors and geographies.      Summary   In a global environment where collecting, processing and storing data is vital for businesses, Privacy Praxis partners with organizations, offering them end to end Data Protection solutions. Our offering is unique and it focuses on service delivery rather than consulting. Due to business growth, we expand further our team and we seek to engage a Data Protection specialist     Function Description  you execute security risk assessmentsin IT and business, scoping projects or legacy assets (applications, business solutions, 3rd-parties organization, processes...). Maintenance of identified risks in the risk registry database.  you setup processes and procedures for an end to end security management for assets and Third-parties.  you perform securityrisk quality assurancefrom the creation to the closure.  you deliver consulting on risk management to internal customers (IT and Business) : Proposition or validation of measures to mitigate risks. Creation of detailed or synthetic risk report, structured and formulated in line with bank and Information Security Risk Management best practices. Support in increasing risk control maturity by providing a valuable follow up and reporting. You report risks and overall risk posture to Information Security, IT or Business Management. Correlate risks across a portfolio of projects or activities; identify and propose transversal risk mitigating actions. Create risk dashboards and reports for a management audience, in line with the defined risk appetite for the company. Create one-pagers and synthetic risk reports for a management audience. you manage customer relationship, and are  the Single Point Of Contact for the risk management services you delivered. You customize services to meet customer needs or expectations while ensuring compliance with risk management methodologies and guidelines.  you contribute to definition and improvement of risk management methods and tools supporting those activities (risk identification guide, risk evaluation matrix, industrialization of risk monitoring and reporting framework and deliverables) taking into account your field experience as well as best practices coming from the BNP Paribas Group or other sources like regulators, Basel II, COBIT, ISO27000/31000 ... you contribute to writing  procedures and processes supporting risk management activities outlined above, for both an expert and non-expert audience. Experience on linking different ISMS processesis... ...

  • Gumption - SAP Consultants (België)

    Regio: België

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company   Ask anyone at Thevaluechain why he or she likes working for the company and the answer will be: because of the great atmosphere and the professionalism. You can let your hair down every now and again. Correction, you must :-).  Watch the Red Devils together. Have a drink in the evening. Colleagues you like hanging out with in your spare time are a rare commodity, but not at Thevaluechain.     Your profile A good overview of the complete SAP for Logistics or Utilities solution. Familiar with one or more of the following SAP domains (SAP SD, SAP MM, SAP PM, SAP PP, SAP PS, SAP WM, ...) Strong interest in S/4 Hana A solid technical and/or functional knowledge of SAP  Good knowledge of French, English and/or Dutch   Our offer   It's impossible to define 'a great atmosphere'. You can't Google it. Ask someone what they mean, and you get the usual responses. We have a close team. Everyone is very open. There's lots of personal contact.  When you walk around for a day at Thevaluechain offices you will see it. You will understand what our consultants mean. They like working. They are proud of their company. Of their profession. They'll happily tell you all about the family feel. Lifelong learning is one of the cornerstones of Thevaluechain. With the Solution Evenings where the consultants refine their expertise. Or the workgroups on the latest technologies. Or the coaching sessions personal skills to leadership.     About Thevaluechain   Thevaluechain helps companies to speed up and increase the business value of SAP. As a trusted partner, we aim for the total approach with smart innovation, simplification and sustainability. We go beyond simple: with functional and technical expertise and an unconditional commitment we convert the implementation into a unique differentiator. The 200 consultants of Thevaluechain are a colourful bunch. As is normal in any healthy business. A mix of specialists and generalists, techies and lateral thinkers, out-and-out experts and sharp sales staff, newbies and veterans. What do they share? Their drive. They are professional without being rigid. Independent yet sociable.     Would you like to add value to our team?   As Thevaluechain is growing fast - with new offices in Belgium (Wavre), The Netherlands, Luxembourg and Switzerland. We are looking for SAP consultants from all seniority levels.  And we are eager to get them on board as soon as possible!    Our promise to you: You'll be respected, your initiative will be encouraged, your career and professional development will be our top priorities, you'll be remunerated based on merit and performance, you'll constantly learn, no matter how experienced you are.     Interested?   Thevaluechain looks forward to receiving your application! 

Zoek naar antwoorden van IMI Cornelius Benelux NV in sociale netwerken
Look for responds of IMI Cornelius Benelux NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor IMI Cornelius Benelux NV. Laat een reactie achter voor IMI Cornelius Benelux NV. IMI Cornelius Benelux NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for IMI Cornelius Benelux NV. Leave a respond for IMI Cornelius Benelux NV. IMI Cornelius Benelux NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie IMI Cornelius Benelux NV op de google maps. Adres en contacten IMI Cornelius Benelux NV
Location of IMI Cornelius Benelux NV on the google maps. Address and contacts of IMI Cornelius Benelux NV

Andere gerelateerde bedrijven als come IMI Cornelius Benelux NV IMI Cornelius Benelux NV: DECTRONIC | Gekiere J | V. VAN DER PLAETSEN | Spileers Myriam | UYTTERHAEGEN - DE SMET

Other related companies as IMI Cornelius Benelux NV: DECTRONIC | Gekiere J | V. VAN DER PLAETSEN | Spileers Myriam | UYTTERHAEGEN - DE SMET

IMI Cornelius Benelux NV is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is IMI Cornelius Benelux NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01917358398. Het bedrijf IMI Cornelius Benelux NV bevindt zich op het adres: Boskapellei 122; 2930; Brasschaat. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 232,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 788,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Breweries - Equipment and Supplies. Lijst met producten zijn Refrigeration equipment - Industrial & commercial.
De hoofdactiviteit van IMI Cornelius Benelux NV is Automobielbedrijven en benzinestations, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van IMI Cornelius Benelux NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van IMI Cornelius Benelux NV, openstaande posities, locatie van IMI Cornelius Benelux NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

IMI Cornelius Benelux NV is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is IMI Cornelius Benelux NV, company assigned to the tax number BE01917358398. The company IMI Cornelius Benelux NV is located at the address: Boskapellei 122; 2930; Brasschaat. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 232,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 788,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Breweries - Equipment and Supplies. List of products are Refrigeration equipment - Industrial & commercial.
The main activity of IMI Cornelius Benelux NV is Automotive Dealers and Gasoline Service Stations, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of IMI Cornelius Benelux NV is not available. You also can look at reviews of IMI Cornelius Benelux NV, open positions, location of IMI Cornelius Benelux NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over IMI Cornelius Benelux NV, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf IMI Cornelius Benelux NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about IMI Cornelius Benelux NV, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company IMI Cornelius Benelux NV, employees, financial statistics.