BROUWERIJ MARTENS

Contactgegevens BROUWERIJ MARTENS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BROUWERIJ MARTENS: address, phone, fax, email, website, opening hours

BROUWERIJ MARTENS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): REPPELERWEG 1; 3950; BOCHOLT (GROOT), België

Telefoon (phone): 89472980 (+32-89472980) 89472980 (+32-89472980)

Fax (fax): +32 (58) 260-21-12 +32 (58) 260-21-12

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BROUWERIJ MARTENS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BROUWERIJ MARTENS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BROUWERIJ MARTENS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BROUWERIJ MARTENS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BROUWERIJ MARTENS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BROUWERIJ MARTENS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BROUWERIJ MARTENS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BROUWERIJ MARTENS
Products information BROUWERIJ MARTENS

BTW identificatienummer (tax): BE01519653320
Ondernemingsnummer: 7536590576
Hoofdstad (capital): 956,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 436,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Producten die in BROUWERIJ MARTENS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Brasseries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BROUWERIJ MARTENS
(Get full report from official database of BE for BROUWERIJ MARTENS)

Aanvulling soorten activiteiten voor BROUWERIJ MARTENS
Addition kinds of activities for BROUWERIJ MARTENS

3535. Transportbanden en transportmiddelen | Conveyors and conveying equipment
021399. Hogs, nec | Hogs, nec
35630103. Vacuüm (luchtzuivering) systemen, industrieel | Vacuum (air extraction) systems, industrial
72991002. Belastingvergoeding korting | Tax refund discounting
87340203. Product test laboratorium, veiligheid of prestatie | Product testing laboratory, safety or performance

Werken bij BROUWERIJ MARTENS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BROUWERIJ MARTENS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BROUWERIJ MARTENS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BROUWERIJ MARTENS. Looking for open vacancies in other companies

  • Calculator M/V (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    · Analyseren van lastenboeken. · Uitwerken van technische oplossingen op basis van onder andere de bouwplannen, normen en wetgeving en dit in samenspraak met de dossierverantwoordelijke. · Bepalen van de kostprijs en het voorbereiden van de prijsofferte. · In samenspraak met dossierverantwoordelijke opstellen prijsofferte · Opstellen van meetstaten voor mogelijke onderaannemers. · Opvragen van prijzen naargelang de situatie (intern en/of extern) · Samenstellen van technische dossiers (technische fiches – blokschema’s) · Nauw samenwerken en overleg met collega’s zoals (niet limitatief) calculator, sales engineers, met product management en met tekenbureau. - Het bouwdossier analyseren (architectendossier, plannen, bestek, aanbesteding, ...) - De hoeveelheid materialen en het aantal werkuren voor het project inschatten - De gedetailleerde lijst, per post, van de uitvoering van het project opstellen - De kostprijs van een werf berekenen, de uitgaven controleren en de prijzen actualiseren - Persoonsgebonden competenties - Plannen (= ordenen) - Samenwerken als hecht team - Klantgerichtheid

  • Technisch vertegenwoordiger (ZONNEBEKE)

    Regio: ZONNEBEKE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je komt bij voorkeur uit de sector en heeft de nodige ervaring op zak hetzij door plaatsing van de buitenschrijnwerk door technisch tekenaar of door een eerdere verkoopgeschiedenis. Je staat in voor de opmaak van offertes en de opvolging ervan klantenbezoek en opmeting van het aangeboden product.

  • Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Nieuwerkerken (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: Schoonmaakzorg

    Type: Dienstenchequebaan

    Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequebedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!

  • Huishoudhulp in Pulle-Zandhoven (ZANDHOVEN)

    Regio: ZANDHOVEN

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • HUISHOUDHULP LIER (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: GREENHOUSE HERENTALS

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen regio Lier en Berlaar zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Second line support medewerker (HOBOKEN)

    Regio: HOBOKEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    Voor een klant van ons, een geronommeerde retail keten, zijn wij op zoek naar een second line support medewerker. Hun group IT services is een jong en dynamisch team die voor alle bedrijven van de group in de vier verschillende landen, IT en digital experience oplossingen bouwt. Alle oplossingen vertrekken vanuit vernieuwende ideeën waarbij ze innovatief willen zijn op de markt, door op zoek te gaan naar nieuwe efficiëntere bedrijfsprocessen en technologieën. Binnen het team krijgen de mensen de ruimte om te experimenteren, hun visie op medewerkers is dat iedereen zich ten volle moet kunnen ontplooien door de mensen de vrijheid te geven om buiten hun strikte taakomschrijving mee initiatief te kunnen nemen. Als bedrijf zijn ze heel Agile, gebruiken ze de SCRUM methodologie volledig. Al hun ontwikkelingen hebben een heel korte ‘time to market’. Door de continue groei en in functie van de strategische opbouw van het ICT-team, hebben zij op vandaag heel wat jobopportuniteiten. Zin in een nieuw avontuur als Application Support Engineer? Je bent de brug tussen de IT helpdesk, business analisten en de development teams (intern en extern). Je biedt functionele ondersteuning met betrekking tot het gebruik van de diverse custom made core applicaties die in gebruik zijn op het hoofdkantoor, magazijnen, winkels en website. Je bent medeverantwoordelijk voor het adviseren van de interne medewerkers i.v.m. het gebruik, onderhoud en beheer van deze applicaties. Je stelt documentatie op voor het helpdesk team en interne gebruikers. Je werkt in een team van 3, waarbij teamwork en een goede communicatie cruciaal is. Je rapporteert aan de Group ICT Manager. Je werkt vanuit de hoofdzetel in Hoboken, maar je reist af en toe naar de andere vennootschappen (Nederland, UK, Duitsland).

  • Servicetechnieker (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Heb je een technische opleiding gevolgd en heb je kennis van hydraulica en elektronica? Dan kom jij zeker in aanmerking om als servicetechnieker bij onze klant, een bedrijf uit Lummen dat service- en reparatiewerkzaamheden uitvoert aan onder andere wielladers, rupsladers en minigravers. Je werkt voornamelijke vanuit het atelier in Lummen. Daarnaast voer je soms ook servicopdrachten uit in het bedrijf of op de werf van de klant.

  • Schoonheidsspecialiste (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: IN HARMONIE

    Type: Zelfstandige activiteit

    In Harmonie is een gloednieuwe praktijk in een prachtig herenhuis. We zijn een huis voor levensvreugde. Gelegen in het centrum van het pittoreske Diest. In februari gaan we van start met een multidisciplinair topteam. Wil jij er graag bij zijn? We zijn op zoek naar mensen met een buitengewoon aanbod op het vlak van wellness, welzijn, gezondheid of vorming. Heb je een eigenzinninge aanpak en ben je graag je eigen baas? Maar wil je toch alle voordelen van het werken in een team? Grijp dan zeker deze unieke kans en sta mee aan de wieg van een uitzonderlijk praktijkhuis. In Harmonie is synoniem voor samen sterk. Je werkt er als zelfstandige en geniet bovendien van een schitterende uitstraling, gedeelde promo, een gedeeld klantenbestand, mogelijkheid tot intervisie, sterke klantenformules, unieke kansen voor samenwerking en zoveel meer. Klik op de volgende link voor foto’s van onze toekomstige stek: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.476971989465210&type=1&l=7d8bba9f11

  • zelfstandig vertegenwoordiger technische orthopedie (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: ORTHO MEDICA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ortho Medica bestaat sinds 2004 te Geraardsbergen. Sinds onze start leggen wij een belangrijke focus op onze patiënten. We streven een multidisciplinaire aanpak na waarbij de patiënt centraal staat en onderhouden hier voor een goede relatie met artsen-specialisten, verpleegkundigen, kinesisten en ergotherapeuten. We go the extra (s)mile. We zijn actief op het gebied van orthesen, prothesen, mobiliteit (scooters looprekjes en rolwagens), en bracing. Steeds kijken wij uit naar de optimale oplossing voor de patiënt, of dat nu met prefab is of met maatwerk, welke wij vervaardigen in eigen atelier.. Onze missie is om dé partner te zijn van artsen, instellingen en paramedici, zowel in ziekenhuizen als in de rest van de zorgsector om zo tot een optimale klanttevredenheid te komen. . Met sterke merken, eigen maatwerk zowel ambachtelijk als hoogtechnologisch maatwerk en een hoge toegevoegde waarde is Ortho Medica in staat om zich van de concurrentie te onderscheiden. Ortho Medica is stevig verankerd in de zorgsector en heeft de nodige back office om alles vlot te laten verlopen.. In het kader van de verdere uitbouw zijn wij op zoek naar een gemotiveerde: Sales op zelfstandige basis Als sales verantwoordelijke van Ortho Medica, sta je in voor het contact te maken en onderhouden met zorgverstrekers, artsen specialisten en instellingen actief in de zorgsector. Hierbij stel je de diensten en producten van Ortho Medica voor. Je onderhoud deze contacten en communiceert de wensen van de zorgverstrekkers en eventueel de patiënten naar ons toe. Je bezit een meer dan behoorlijke kennis van de producten of bent bereid daar een opleiding in te volgen. Je zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende partijen met het doel tot een vlotte en correcte patiëntbehandeling te komen. Functieomschrijving: Je staat in voor de dagelijkse organisatie van je agenda. Je fungeert als contactpersoon naar artsen, instellingen en zorgverstrekkers Je beheerst de verschillende facetten binnen de orthopedie. Dit allemaal met als doel op een uniforme manier te werken binnen het team. Je onderhandelt met klanten, zorginstellingen, zorgverstrekkers, artsen en treedt op als aanspreekpunt voor verschillende interne en externe partijen. Je houdt jezelf continu op de hoogte van de evoluties binnen het domein van de orthopedie. . Je rapporteert aan de CEO Interesse? Indien jouw verwachtingen en profiel beantwoorden aan deze vacature, gelieve jouw cv en motivatiebrief op te sturen via mail naar [email protected]

  • Dierenarts (WILSELE)

    Regio: WILSELE

    Bedrijf: ABARIS DIERENARTSENPRAKTIJK

    Type: Zelfstandige activiteit

    Dierenartsenpraktijk Abaris te Wilsele (Leuven) zoekt een enthousiaste en gemotiveerde collega dierenarts met zelfstandig statuut voor onmiddellijke langdurig samenwerking.

  • Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.

  • Mystery Shopper (Provincie Vlaams-Brabant)

    Regio: Provincie Vlaams-Brabant

    Bedrijf: M-Eye

    Type: Werfreserve

    Ben je geïnteresseerd in klantenbeleving en ga je graag de baan op? Dan is mystery shopping zeker iets voor jou! Het geeft jou een unieke mogelijkheid om vrije uren in te vullen en iets extra bij te verdienen. Wij sturen op regelmatige basis uitnodigingen voor verschillende projecten door die in heel België plaatsvinden. Jij bepaalt zelf welke je interessant vindt en welke je kan inplannen in jouw agenda. Op die manier blijf je de baas van jouw eigen agenda en geniet je van een enorme vrijheid. Wie wil dat nu niet?

Zoek naar antwoorden van BROUWERIJ MARTENS in sociale netwerken
Look for responds of BROUWERIJ MARTENS in social networks

Lees alle opmerkingen voor BROUWERIJ MARTENS. Laat een reactie achter voor BROUWERIJ MARTENS. BROUWERIJ MARTENS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BROUWERIJ MARTENS. Leave a respond for BROUWERIJ MARTENS. BROUWERIJ MARTENS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BROUWERIJ MARTENS op de google maps. Adres en contacten BROUWERIJ MARTENS
Location of BROUWERIJ MARTENS on the google maps. Address and contacts of BROUWERIJ MARTENS

Andere gerelateerde bedrijven als come BROUWERIJ MARTENS BROUWERIJ MARTENS: FLFLORIDIENNE SA | TOUCHE | Bio-Clean B.V.B.A. | GEERT SCHEVENELS | BOUTIQUE MYRIAM

Other related companies as BROUWERIJ MARTENS: FLFLORIDIENNE SA | TOUCHE | Bio-Clean B.V.B.A. | GEERT SCHEVENELS | BOUTIQUE MYRIAM

BROUWERIJ MARTENS is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BROUWERIJ MARTENS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01519653320. Het bedrijf BROUWERIJ MARTENS bevindt zich op het adres: REPPELERWEG 1; 3950; BOCHOLT (GROOT). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 956,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 436,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Brasseries. Producten gemaakt in BROUWERIJ MARTENS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BROUWERIJ MARTENS is Printing, Publishing en Allied Industries, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BROUWERIJ MARTENS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BROUWERIJ MARTENS, openstaande posities, locatie van BROUWERIJ MARTENS op de kaart.

BROUWERIJ MARTENS is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is BROUWERIJ MARTENS, company assigned to the tax number BE01519653320. The company BROUWERIJ MARTENS is located at the address: REPPELERWEG 1; 3950; BOCHOLT (GROOT). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 956,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 436,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Brasseries. Products created in BROUWERIJ MARTENS were not found.
The main activity of BROUWERIJ MARTENS is Printing, Publishing and Allied Industries, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of BROUWERIJ MARTENS is not available. You also can look at reviews of BROUWERIJ MARTENS, open positions, location of BROUWERIJ MARTENS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BROUWERIJ MARTENS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BROUWERIJ MARTENS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BROUWERIJ MARTENS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BROUWERIJ MARTENS, employees, financial statistics.