BOUCHERIE GIOVANNI

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • BOUCHERIE GIOVANNI
Private companiesFurniture and Fixtures • BOUCHERIE GIOVANNI

Contactgegevens BOUCHERIE GIOVANNI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BOUCHERIE GIOVANNI: address, phone, fax, email, website, opening hours

BOUCHERIE GIOVANNI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLACE COMMUNALE 5; 7350; HENSIES, België

Telefoon (phone): 65457163 (+32-65457163) 65457163 (+32-65457163)

Fax (fax): +32 (63) 170-28-58 +32 (63) 170-28-58

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BOUCHERIE GIOVANNI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BOUCHERIE GIOVANNI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BOUCHERIE GIOVANNI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BOUCHERIE GIOVANNI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BOUCHERIE GIOVANNI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BOUCHERIE GIOVANNI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BOUCHERIE GIOVANNI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BOUCHERIE GIOVANNI
Products information BOUCHERIE GIOVANNI

BTW identificatienummer (tax): BE02192840576
Ondernemingsnummer: 2473815917
Hoofdstad (capital): 281,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 535,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2012

Producten die in BOUCHERIE GIOVANNI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Boucheries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BOUCHERIE GIOVANNI
(Get full report from official database of BE for BOUCHERIE GIOVANNI)

Aanvulling soorten activiteiten voor BOUCHERIE GIOVANNI
Addition kinds of activities for BOUCHERIE GIOVANNI

138902. Testen, meten, opmeten en analysediensten | Testing, measuring, surveying, and analysis services
238599. Waterdichte buitenkleding, inkl | Waterproof outerwear, nec
17940000. Uitboren | Excavation work
22810000. Garen spin mills | Yarn spinning mills
24260205. Plukkerstokjes | Picker stick blanks
28160303. Lamp zwart | Lamp black
33150102. Hekken poorten, posten en toebehoren: staal | Fence gates, posts, and fittings: steel

Werken bij BOUCHERIE GIOVANNI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BOUCHERIE GIOVANNI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BOUCHERIE GIOVANNI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BOUCHERIE GIOVANNI. Looking for open vacancies in other companies

  • Bobijnopzetter (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een stabiele textielfirma zijn we op zoek naar een bobijnopzetter.

  • SERVICE ( TRANSPORT ) COORDINATOR - DENDERMONDE (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: Synergie Antwerpen Technics

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant met maar liefst 9 vestigingen over Belgie en Nederland, zijn wij op zoek naar een Service Coordinator. Je zal tewerkgesteld worden in de vestiging te Dendermonde, opgelet deze vestiging verhuisd in 2019 naar Zele. Ook jou willen ze dan mee verhuizen, aangezien ze enorm aan het groeien zijn en dus op zoek gaan naar nieuwe medewerkers. Belgie en Nederland tellen nu +- 230 werknemers met 99% van hen die een technische achtergrond hebben. Onze klant is expert in wat ze doen en zijn enorm gekent binnen de logistieke transportsector. In de functie als Service Coordinator zal je o.a instaan voor het volgende takenpakket Je zal mee het betrokken worden bij het weekoverleg en receptieoverleg Rapporteren doe je aan de vestigingsleider en zal tewerkgesteld worden op de receptie-afdeling Je zal verantwoordelijk en bevoegd zijn voor o.a. vastleggen en bespreken van opdrachten m.b.t. voertuigen, schades of mankementen vastleggen in een werkorder, werkplaatsopdrachten controleren, werkorders communiceren met de chef van de werkplaats, werkplanning dagelijks bespreken met de betrokken partijen, bij pech of strandingen de mogelijkheden bespreken met de klant, bewaken van klantafspraken, werkplaatsdoelstellingen en planning, ......

  • Commercieel medewerker binnendienst NL FR (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: Xtra Interim & Select

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een jong en dynamisch groeiend bedrijf in Schoten actief in de voeding zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. je zal instaan voor het onthaal van bezoekers je staat in voor de dispatching van binnenkomende telefoons je staat in voor de interne administratieve ondersteuning van het marketing- en verkoopsteam ook het inrichten en beheren van de commerciële ruimten behoort tot jouw takenpakket

  • Belader (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: Synergie Bornem Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je gaat mee de baan op het beladen van het inzamelvoertuig, waaronder verschillende afvalproducten mogelijk zijn. Je assisteert de chauffeur bij het ledigen, lossen en manuvreren. Je bedient de persinstallatie volgens de correcte werk- en veiligheidsprocedures.

  • HR Business Partner (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het uitwerken en implementeren van een coherent HR beleid in overeenstemming met de bedrijfsstrategie teneinde bij te dragen tot de realisatie van de vooropgestelde doelstellingen. Je draagt volgende verantwoordelijkheden: In nauwe samenwerking met SSC HR ontwikkel en implementeer je het HR-beleid; Je speelt een actieve rol in het beheren en uitvoeren van diverse HR-activiteiten (bv. rekruterings- on-boarding opleidings- remuneratiebeleid etc..); Je geeft leiding begeleiding en coaching aan jouw medewerkers; Je vervult een dienstverlenende rol als klankbord ten aanzien van directie en medewerkers; Je superviseert en controleert de loon- en personeelsadministratie. Verder beheer en bewaak je de personeelskost; Je houdt je kennis continu op de hoogte van trends en evoluties binnen dit vakdomein en je onderhoudt contacten met diverse externe relaties; Je initieert implementeert en begeleidt diverse HR-projecten; Je maakt een selectie onderhoudt en volgt de samenwerking met externe leveranciers van HR-diensten op; Je bent lid van de directie en van het HR Forum van de groep.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Vorselaar – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (VORSELAAR)

    Regio: VORSELAAR

    Bedrijf: HET POETSBUREAU

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Praktijkhelp(st)er voor de thuiszorg - regio Bredene (BREDENE)

    Regio: BREDENE

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! Helpt u graag mensen? Houdt u van orde, netheid en gezelligheid? Zoekt u een zinvolle en sociale opdracht waarvoor u veel waardering krijgt? Wil u graag samenwerken met een fijne groep collega's? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste praktijkhelp(st)ers voor de thuiszorg. Aan hulpbehoevende personen die thuis wonen biedt u praktische ondersteuning op het vlak van: wassen en strijken gewone onderhoudstaken (stof afnemen, stofzuigen, vloeren en stoep schoonmaken, keuken en sanitair onderhouden, ramen wassen...) periodiek onderhoud (meubelen schoonmaken, deuren afwassen, luchters schoonmaken, koelkast en diepvries reinigen...) boodschappen de bereiding van maaltijden

  • Contract Manager Noise (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Vinçotte

    Type: Vaste Job

    Na een theoretische en praktische opleiding beheer je als Contract Manager je projecten van A tot Z: dit gaat van het uitvoeren van de geluidsmetingen, het verwerken van de meetgegevens inclusief interpretatie van de gegevens in functie van de wetgeving en/of normen tot het uitvoeren van simulaties. Op basis van dit alles formuleer je dan een advies naar je klanten. De projecten situeren zich binnen diverse domeinen zoals opdrachten met betrekking tot bouwakoestiek, omgevingsgeluid (windturbines, industrie, verkeer…), geluid veroorzaakt door machines evenals metingen op de arbeidsplaats en dit zowel via een preventieve aanpak als remediêrend. In een latere fase zal je betrokken worden bij het uitvoeren van impactstudies, milieueffectrapporten en saneringsstudies (voor de discipline geluid). Tenslotte is het de bedoeling dat je zelfstandig een aantal klanten/contracten beheert, inclusief het opstellen van offertes en de commerciële contacten met de klanten.

  • Technisch bediende voor werkvoorbereiding en planning van techniekers (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: HR Concept

    Type: Vaste Job

    Je verwerkt en analyseert de inkomende opdrachten, stelt de werkorders op en communiceert hierover met de collega’s (technisch/magazijn/administratie). Je beheert de werkplanning voor de techniekers en informeert hen over de uit te voeren werkzaamheden. Je zorgt voor een vlotte en correcte verwerking van de werkopdrachten, ter voorbereiding van een vlotte facturatie. Je volgt de materiaalnoden van de techniekers en van de werkplaats op en verzorgt het inkoopproces.

  • Accountant / Dossierbeheerder - Groei naar vennoot - Herent (HERENT)

    Regio: HERENT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Dit accountantskantoor in Herent is momenteel op zoek naar een ervaren Accountant / Dossierbeheerder om hun team van 7 dossierbeheerder te versterken. Ze hebben dit jaar hun 40 jarig bestaan gevierd en sinds de oprichting heeft de vennoot een interessant en gevarieerd portfolio opgebouwd dat bestaat uit eenmanszaken en vennootschappen. De relaties met deze klanten zijn uiteraard zeer goed onderbouwd en worden met een persoonlijke aanpak onderhouden. Accountant / Dossierbeheerder - Taken Je krijgt de volledige eindverantwoordelijkheid voor de dossiers die voorbereid worden door de je collega's. Dossiers afsluiten en optimaliseren Adviezen opstellen en bespreken met klanten Bijstand leveren bij fiscale controles Begeleiden van fusies, splitsingen, herstructureringen,… … Je wordt de rechterhand van de vennoot en neemt met verloop van tijd steeds meer verantwoordelijkheden op inzake het beleid van het kantoor.

  • Marketing Manager - Retail Fashion - Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: S.B. RECRUITMENT & SERVICES

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een belangrijke speler in de luxe retail. Voor het hoofdkantoor in Brussel zijn we op zoek naar een Marketing Manager. - Ontwikkeling van het jaarlijkse marketingplan - Ontwikkeling verkoop via verschillende marketingacties - Ontwikkeling van operationele marketing/trade - Toezicht en coördinatie print/communicatiemiddelen verkoop - Projectontwikkeling en CRM-aanpak - Zorg voor koppeling tussen verkoop, inkoop en marketing - Zorg voor presentaties van verkoop- en marketingacties aan verkoopteams - U werkt samen met verschillende externe bureaus - U rapporteert aan het Head of Sales & Marketing - U begeleidt en coacht 2 Marketing Assistents

  • Arts preventieve geneeskunde (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671958-inline.html?cid=Partner_VDAB Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Je onderzoekt medewerkers en neemt desgevallend preventieve maatregelen effen ter voorkoming van ziekten en spoort eventueel vroegtijdig ziekten en afwijkingen op. Je draagt actief bij aan de preventie van ziekten en afwijkingen door patiënten te adviseren over voeding, beweging/lichamelijke oefening, hygiëne en algemene gezondheid. Je legt de bevindingen vast in een elektronisch medisch dossier en draagt zorg voor het bijhouden en registreren van medische patiëntgegevens. Je vraagt laboratoriumtests en vooraf door de werkgever bepaalde preventieve diagnostische tests aan en analyseert de resultaten. Je verleent medische en administratieve bijstand bij arbeidsongevallen Je doet dringende medische urgenties, indien niet kan worden gewacht tot een afspraak bij de huisarts. Je draagt mee bij aan het algemene welzijn van onze medewerkers Je beschikt over een basisdiploma geneeskunde; klinische ervaring en ECG-opleiding zijn een meerwaarde. Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans (gesproken en geschreven). Je hebt een goede kennis van courante PC-toepassingen Je kan zelfstandig werken, bent empathisch, en hebt een luisterend oor. Je staat open voor psychosociale problemen. Ervaring in de psychosociale sector is een troef. Je werkt nauwkeurig en efficiënt en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je kan je anderhalve dag / week vrijmaken Je werkt op zelfstandige basis, volgens de barema’s van het RIZIV.

Zoek naar antwoorden van BOUCHERIE GIOVANNI in sociale netwerken
Look for responds of BOUCHERIE GIOVANNI in social networks

Lees alle opmerkingen voor BOUCHERIE GIOVANNI. Laat een reactie achter voor BOUCHERIE GIOVANNI. BOUCHERIE GIOVANNI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BOUCHERIE GIOVANNI. Leave a respond for BOUCHERIE GIOVANNI. BOUCHERIE GIOVANNI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BOUCHERIE GIOVANNI op de google maps. Adres en contacten BOUCHERIE GIOVANNI
Location of BOUCHERIE GIOVANNI on the google maps. Address and contacts of BOUCHERIE GIOVANNI

Andere gerelateerde bedrijven als come BOUCHERIE GIOVANNI BOUCHERIE GIOVANNI: BOULANGERIE ARTISAN B. | Heli (Coiffure) | HUIS DESIREE PLUS | AUXILIAIRE B.E.I. | INFORMATIC BVBA

Other related companies as BOUCHERIE GIOVANNI: BOULANGERIE ARTISAN B. | Heli (Coiffure) | HUIS DESIREE PLUS | AUXILIAIRE B.E.I. | INFORMATIC BVBA

BOUCHERIE GIOVANNI is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BOUCHERIE GIOVANNI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02192840576. Het bedrijf BOUCHERIE GIOVANNI bevindt zich op het adres: PLACE COMMUNALE 5; 7350; HENSIES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 281,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 535,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Boucheries. Producten gemaakt in BOUCHERIE GIOVANNI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BOUCHERIE GIOVANNI is Meubels en uitrustingen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BOUCHERIE GIOVANNI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BOUCHERIE GIOVANNI, openstaande posities, locatie van BOUCHERIE GIOVANNI op de kaart.

BOUCHERIE GIOVANNI is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is BOUCHERIE GIOVANNI, company assigned to the tax number BE02192840576. The company BOUCHERIE GIOVANNI is located at the address: PLACE COMMUNALE 5; 7350; HENSIES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 281,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 535,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Boucheries. Products created in BOUCHERIE GIOVANNI were not found.
The main activity of BOUCHERIE GIOVANNI is Furniture and Fixtures, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BOUCHERIE GIOVANNI is not available. You also can look at reviews of BOUCHERIE GIOVANNI, open positions, location of BOUCHERIE GIOVANNI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BOUCHERIE GIOVANNI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BOUCHERIE GIOVANNI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BOUCHERIE GIOVANNI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BOUCHERIE GIOVANNI, employees, financial statistics.