ADMINISTRATION COMMUNALE

Particuliere bedrijvenLeder- en leerproducten • ADMINISTRATION COMMUNALE
Private companiesLeather and Leather Products • ADMINISTRATION COMMUNALE

Contactgegevens ADMINISTRATION COMMUNALE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMINISTRATION COMMUNALE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMINISTRATION COMMUNALE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BOVIGNY 59; 6671; GOUVY, België

Telefoon (phone): 80292930 (+32-80292930) 80292930 (+32-80292930)

Fax (fax): +32 (69) 751-57-32 +32 (69) 751-57-32

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMINISTRATION COMMUNALE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMINISTRATION COMMUNALE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMINISTRATION COMMUNALE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMINISTRATION COMMUNALE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMINISTRATION COMMUNALE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMINISTRATION COMMUNALE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMINISTRATION COMMUNALE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMINISTRATION COMMUNALE
Products information ADMINISTRATION COMMUNALE

BTW identificatienummer (tax): BE02908325195
Ondernemingsnummer: 8292449951
Hoofdstad (capital): 427,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 535,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Producten die in ADMINISTRATION COMMUNALE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Overheidsdiensten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMINISTRATION COMMUNALE
(Get full report from official database of BE for ADMINISTRATION COMMUNALE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMINISTRATION COMMUNALE
Addition kinds of activities for ADMINISTRATION COMMUNALE

201506. Slachting en verwerking van pluimvee | Poultry slaughtering and processing
36130301. Zekeringklemmen en blokken, elektrisch | Fuse clips and blocks, electric
51699905. Boorselder | Drilling mud
59899900. Brandstofhandelaars, nec, nec | Fuel dealers, nec, nec
73891306. Notarisgenoten | Notary publics

Werken bij ADMINISTRATION COMMUNALE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMINISTRATION COMMUNALE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMINISTRATION COMMUNALE. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemewerker voeding 2-ploegen (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Randstad Inhouse Services Plukon Food Group

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Plukon Olen is een voedingsbedrijf dat verschillende kant-en-klare maaltijden en vleesproducten maakt. Heb je altijd al willen weten hoe kip cordon blue gemaakt wordt? Of misschien wil je graag een deel uitmaken van het proces om voeding in een supermarkt te krijgen? Plukon Olen heeft momenteel een vacature openstaan voor nieuwe productiemedewerkers. Er is een mogelijkheid om flexibel te werken. Je zal instaan voor het inpakken, verwerken en etikettering van rauwe en gebakken vleesproducten. Loon: 13,1572 euro/uur + ploegenpremie + maaltijdcheques

  • Verkoop - Bediende/verkoper DREAMLAND Lochristi (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: Startpeople

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als bediende-verkoper ben je het aanspreekpunt voor jong en oud in de winkel. Enerzijds laat je de kinderen dromen over ridders en prinsessen, anderzijds begeleid je ouders in hun keuzes. Het aanbod van Dreamland wekt je enthousiasme los en zorgt ervoor dat je de laatste trends op de voet volgt. Daarnaast heeft u verschillende taken waaronder het aanvullen en op orde houden van de rayons, kassawerk en de decoratie van de winkel. Als je zelf vaststelt dat een taak efficiënter kan worden uitgevoerd, dan wordt er van je verwacht dat je deze verbetering zelf voorstelt en toepast. De OPSTART is voorzien vanaf begin oktober

  • Transport planner (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Konvert Interim Lokeren

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in de regio Lokeren zijn wij op zoek naar een transportplanner. Je gaat hierbij de routes van de chauffeurs moeten uitstippelen, oplossingen zoeken voor verkeershinder, ... Hierbij is communicatie met chauffeurs B en C van belang. Nederlands is een must. Je gaat flexibel moeten zijn tussen 6 en 18u.

  • Technieker 2 ploegen (M/V) (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de onderhoudsafdeling zijn we op zoek naar een technieker. Je jobinhoud is het onderhouden en herstellen van de productielijnen. Je staat in voor het monteren van onderdelen of stukken, de defecte systemen te herstellen of vervangen en storingen te lokaliseren en op te lossen. De functie is in 2 ploegensysteem.

  • Controller - Leuven - Permanent Position (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Robert Half Finance & Accounting

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf actief in de groene energiesector in Leuven zijn wij momenteel op zoek naar een Controller voor een permanente positie. Het bedrijf is gevestigd in Leuven en is actief in de energiesector. Als Controller rapporteer je aan de Accounting & Controlling Manager met volgende verantwoordelijkheden: Je staat in voor de controlling van investeringsuitgaven tijdens de ontwikkelings- en constructiefase van onze nieuwe projecten; Je werkt samen met je collega's aan de maandelijkse afsluiting van de boekhouding: analyses en rapporteringen voor het management; Je staat in voor de voorbereiding van financiële en operationele rapporten ter attentie van de stakeholders; Je biedt ondersteuning aan de business en het management bij het evalueren van budgetten en forecast-modellen; Je bewaakt de onderliggende financiële data (kapitaal- en interestberekeningen, working capital, etc.) en verzekert dat dit in lijn ligt met de beslissingen van de board; Je houdt de analytische structuren in het ERP-systeem up-to-date. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Jobstudenten bediening charcuterie (WIEKEVORST)

    Regio: WIEKEVORST

    Bedrijf: Konvert Interim Lier

    Type: Studentenjob

    Voor een grootwarenhuis te Heist-op-den-Berg zoeken wij een persoon die klantvriendelijk de mensen wil verder helpen aan de afdeling charcuterie. Je werkt hiervoor hygiënisch en zorg voor een nette uitstalling van de vleesproducten. Na de werkuren sta je in om de producten in de koelcel te plaatsen ook weer op een hygiënische manier.

  • Student(e) verkoop zaterdag (SINT-GILLIS-WAAS)

    Regio: SINT-GILLIS-WAAS

    Bedrijf: Randstad NV

    Type: Studentenjob

    Randstad zoekt student(e) met ervaring die op zaterdag kan werken: Je zal instaan voor het bedienen van de klanten aan de toonbank alsook het verzorgen van de netheid van de winkel.

  • 3 Medewerkers montage innovatieve zonwering (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, gevestigd te Aalter, en gespecialiseerd in zonwering, zoeken wij 3 extra medewerkers voor de productie van een nieuw ontwikkeld, innovatief product in het gamma. Medewerker 1 heeft ervaring in montage of technische omgeving en staat in voor: - montagewerk van 1 specifiek onderdeel/profiel - inpakken van het volledige order Medewerker 2 heeft ervaring met zaagwerk en/of orderpicking en staat in voor: - op maat zagen van alle profielen - orderpicking van de profielen/onderdelen (kan fysiek zwaar zijn) Medewerker 3 heeft ervaring in orderpicking en staat in voor: - assisteren bij orderpicking van profielen/onderdelen - assisteren bij zaagwerk van profielen (fysiek zwaar werk)

  • VERPLEEGKUNDIGE DIALYSE (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: JAN YPERMAN ZIEKENHUIS

    Type: Vaste Job

    De centra voor de behandeling van chronische nierinsufficiëntie worden erkend als medisch-technische dienst. De entiteit is organisatorisch en functioneel in een ziekenhuis geïntegreerd en daar wordt aan de patiënt met chronische nierinsufficiëntie de meest geëigende nierfunctie vervangende behandeling aangeboden. Functie-inhoud: Als dialyseverpleegkundige verzeker je het goede verloop van de dialysesessies door de uitvoering van de nodige medisch-technische behandelingen, het permanente toezicht en het verlenen van zorgen aan de patiënten met nierfalen teneinde het proces zo optimaal en comfortabel mogelijk te laten verlopen voor de patiënten. Meer bepaald: Verricht je medisch-technische handelingen, houd je toezicht op de patiënten en dien je hen verpleegkundige verzorging toe tijdens de dialysesessies, zoals de dialysemachine voorbereiden, het voorbereiden van het medisch materiaal en de nodige medicatie, het onthalen van de patiënt en hen voorbereiden, het installeren van de patiënten en het waken over hun comfort, het controleren van de vasculaire toegangspoorten, deze voorbereiden en verzorgen, het verzekeren van een permanent toezicht op de patiënt en de vereiste verzorging toedienen tijdens de sessie (observeren en parameters nemen, waken over de toegangspoorten, anticiperen op crisissituaties), de medicatie voorbereiden, controleren, toedienen en de bijwerkingen opvolgen, het waken over het welzijn en algemeen comfort van de patiënt tijdens de dialysesessies, het begeleiden van de arts bij de patiëntenronde, diens vragen beantwoorden, de behandelingsindicaties in het patiëntendossier noteren, de dialyse beëindigen, de machine demonteren, de spoeling en desinfectering starten, de nodige elementen naar de sterilisatie sturen, de reiniging aan de buitenkant verzekeren en opnieuw voorbereiden voor de volgende patiënt Voer je de administratieve patiëntgebonden taken uit, zoals het registreren van de gegevens van de patiënt en de uitgevoerde handelingen, het rapporteren over de gezondheidstoestand van de patiënt, het actueel houden van het verpleegkundig dossier en alle observaties noteren, het verzekeren van het contact met betrekking tot de terugkeer van de patiënt naar huis of naar de eenheid na beëindiging van de dialyse Informeer je en ondersteun je de dialysepatiënten en naasten op psychosociaal vlak, zoals het uitleg geven omtrent de gezondheidstoestand van de patiënt en het dialyseproces, het luisteren naar de bekommernissen en hen geruststellen, het begeleiden en ondersteunen tijdens moeilijke of emotionele momenten Draag je mede zorg voor de continuïteit en de kwaliteit van de zorgverlening, zoals het aan de collega’s de nodige informatie leveren om de continuïteit van de lopende dialyse te verzekeren, het informeren van de artsen, deze op de hoogte stellen van de observaties tijdens de patiëntenronde, het adviseren van de patiënten en hun naasten voor hun dagelijkse verzorging en levensstijl (bv. voeding, dialyse tijdens reizen) Je werkt onder leiding van de hoofdverpleegkundige en van de adjunct-hoofdverpleegkundigen.

  • Freelance docent 'illustrator' campus Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. MINIMUMVEREISTEN OM DOCENT TE WORDEN Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis. We geven graag de voorkeur aan docenten die ervaring hebben met lesgeven, coachen of het begeleiden van workshops, maar dit is geen vereiste.

  • BIJVERDIENSTE Verpleegkundige (Oostende/Westende) - Zelfstandige basis (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: X-Care

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor een aantal woonzorgcentra regio Oostende zoeken wij verpleeg- en zorgkundigen om bij te werken. Heb jij een vaste job maar heb je wel nog een aantal dagen over om bij te werken? Of ben je nog volop aan het solliciteren maar wil je intussen ook al werkervaring opdoen? Dan is dit misschien wel iets voor jou! Je kan volledig zelf kiezen op welke dagen je beschikbaar bent om te werken en welke shiften voor jou haalbaar zijn. Stuur ons je cv door en we nemen snel contact met je op zodat je in onze pool terechtkomt! X-Care is een uitzendkantoor met een focus op de zorgsector. Kleinschaligheid en een persoonlijke aanpak zijn onze troeven.

  • Argenta - AI Directeur (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat verwachten wij Aantrekken, motiveren, coachen, waarderen en ontwikkelen van (voornamelijk) leidinggevenden, gebruikmakend van de O&T-middelen en binnen het bedrijfskader (missie, visie, strategie, waarden, leiderschapsmodel) met een aangepaste leiderschapsstijl en vanuit een voorbeeldfunctie teneinde a) een omgeving te creëren waarin alle medewerkers de nodige middelen en informatie ter beschikking hebben, geëngageerd zijn en resultaat- en klant gedreven samenwerken in team Kennis en vaardigheden maximaal te ontwikkelen in de organisatie Optimale prestaties en doelen te realiseren in de support organisatie Een efficiënt, effectief, professioneel en motiverend werkklimaat te realiseren Creëren van een optimale gestructureerde operationele structuur, verder professionaliseren van de werking, en stimuleren van klant gedreven ondernemerschap teneinde de gewenste veranderingen te initiëren en te realiseren, breed draagvlak te creëren en samenwerking te optimaliseren, en een duurzame implementatie te garanderen. Aanmoedigen, stimuleren, prioriteren en faciliteren van continue verbetering met aandacht voor de end-to-end processen en bepalen van de krijtlijnen en toezien op realisatie van projecten (scope, budget en timing) teneinde Bestaande (werk)methodes, systemen en procedures continu en creatief te verbeteren vanuit een out-of-the-box denken, Zen efficiënte, effectieve en klant gedreven werking van de organisatie te garanderen, Nieuwe methodes en procedures te initiëren En de toegevoegde waarde van de directie als deel van de organisatie te optimaliseren. Uitwerken en implementeren van een performante en wendbare organisatie voor de eigen directie en in samenwerking met andere directies, definiëren van doelstellingen voor de eraan gekoppelde afdelingen, meten, evalueren en nemen van acties ter bijsturing teneinde Activiteiten binnen de eigen directie op een (wettelijk) conforme, tijdige, kostefficiënte, consistente en klant gedreven manier uit te voeren. MUST Bancaire ervaring Integratie platforms en competence centers Kennis van Corporate data warehouses en analytics Kennis van Analytics Kennis met integratie van competence centers Kennis van inplementatie van Ivl Wat verwachten wij Minstens 10 jaar ervaring binnen de IT (het liefst een service organisatie). Minstens 5 jaar en hoger in specifieke domein (infra, operations etc.). Kennis en ervaring in de financiële sector het liefst bancaire. Sterk communicatief en dit ook op management niveau. Inspireren van team en organisatie. Specifieke luistervaardigheden en negotiatie vaardigheden naar business toe. Zeer sterk in strategisch, conceptueel, functioneel en operationele organisatie. Zelfstandig een draagvlak kunnen creëren binnen de organisatie. Grondige (zij het niet punctuele) kennis van IT, business (noden en processen) en de systemen/ services onder haar/zijn verantwoordelijkheid. Degelijke kennis van het Engels en Nederlands Frans is een pre. *Een uitgebreid profiel is op aanvraag aanwezig.

Zoek naar antwoorden van ADMINISTRATION COMMUNALE in sociale netwerken
Look for responds of ADMINISTRATION COMMUNALE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Laat een reactie achter voor ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMINISTRATION COMMUNALE. Leave a respond for ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMINISTRATION COMMUNALE op de google maps. Adres en contacten ADMINISTRATION COMMUNALE
Location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the google maps. Address and contacts of ADMINISTRATION COMMUNALE

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMINISTRATION COMMUNALE ADMINISTRATION COMMUNALE: SCHILLACI LILLY | Eco Plus | Daem Petroleum BVBA | GERVAN | Godefroid C

Other related companies as ADMINISTRATION COMMUNALE: SCHILLACI LILLY | Eco Plus | Daem Petroleum BVBA | GERVAN | Godefroid C

ADMINISTRATION COMMUNALE is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMINISTRATION COMMUNALE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02908325195. Het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE bevindt zich op het adres: BOVIGNY 59; 6671; GOUVY. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 427,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 535,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Overheidsdiensten. Producten gemaakt in ADMINISTRATION COMMUNALE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ADMINISTRATION COMMUNALE is Leder- en leerproducten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMINISTRATION COMMUNALE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMINISTRATION COMMUNALE, openstaande posities, locatie van ADMINISTRATION COMMUNALE op de kaart.

ADMINISTRATION COMMUNALE is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMINISTRATION COMMUNALE, company assigned to the tax number BE02908325195. The company ADMINISTRATION COMMUNALE is located at the address: BOVIGNY 59; 6671; GOUVY. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 427,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 535,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Overheidsdiensten. Products created in ADMINISTRATION COMMUNALE were not found.
The main activity of ADMINISTRATION COMMUNALE is Leather and Leather Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMINISTRATION COMMUNALE is not available. You also can look at reviews of ADMINISTRATION COMMUNALE, open positions, location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMINISTRATION COMMUNALE, employees, financial statistics.