Pro Event sprl

Contactgegevens Pro Event sprl: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Pro Event sprl: address, phone, fax, email, website, opening hours

Pro Event sprl

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de la Resistance, 32, ALLEUR, LIEGE 4432, België

Telefoon (phone): 04 239 08 85 (+32-04 239 08 85) 04 239 08 85 (+32-04 239 08 85)

Fax (fax): 04 239 08 65 (+32-04 239 08 65) 04 239 08 65 (+32-04 239 08 65)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Pro Event sprl: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Pro Event sprl"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Pro Event sprl"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Pro Event sprl, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Pro Event sprl. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Pro Event sprl, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Pro Event sprl. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Pro Event sprl
Products information Pro Event sprl

BTW identificatienummer (tax): BE03598266601
Ondernemingsnummer: 4851531982
Hoofdstad (capital): 135,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 277,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in Pro Event sprl zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Pro Event sprl
(Get full report from official database of BE for Pro Event sprl)

Aanvulling soorten activiteiten voor Pro Event sprl
Addition kinds of activities for Pro Event sprl

7381. Detective en pantser auto diensten | Detective and armored car services
202201. Kaasverspreidingen, dips, pasta's en andere kaasproducten | Cheese spreads, dips, pastes, and other cheese products
09130000. schelpdier | Shellfish
26560300. Voedselcontainers (vloeistofdicht), inclusief melkverpakkingen | Food containers (liquid tight), including milk cartons
29110701. Butadieen (petroleumraffinage) | Butadiene (petroleum refining)
34259902. Zaagbladen, voor hand- of krachtzagen | Saw blades, for hand or power saws
36430105. Sokken, elektrisch | Sockets, electric
44939902. Marine bassins | Marine basins
50850703. Kabel, behalve draad | Rope, except wire rope
80110509. immunoloog | Immunologist

Werken bij Pro Event sprl: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Pro Event sprl: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Pro Event sprl. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Pro Event sprl. Looking for open vacancies in other companies

  • Stoffeerder (BILZEN)

    Regio: BILZEN

    Bedrijf: ASAP GENK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Munsterbilzen zijn we op zoek naar een stoffeerder. Je zal instaan voor het bekleden en stofferen van het binnenwerk van de bedden, boxsprings, zetels enz..

  • Orderpicker bij Estée Lauder te Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Estée Lauder te Oevel zoekt gemotiveerde orderpickers! De pickingoperator is verantwoordelijk voor de verschillende taken die te maken hebben met het picken, het afwerken, het verpakkings- en verzendingsklaar maken van de orders. Dit betekent dat je de cosmeticaproducten verzamelt in de pickingzone die aan jou worden toegewezen. Je werkt via het systeem 'pick to light'. De verzamelde producten scan je in met behulp van een handscanner. Bovendien voer je steeds kwaliteitscontroles uit, opdat beschadigde verpakkingen uit de stock worden gehaald.

  • Administratief Bediende Opleidingen (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als administratief bediende werk je samen en ondersteun je het administratief team van het opleidingscentrum, dat instaat voor de verkoop van technische trainingen rond veiligheid, kwaliteit en milieu en de organisatie van de interne trainingen voor medewerkers. Je opdrachten bestaan uit het opvolgen van onze opleidingskalender, voornamelijk voor intern personeel. Bevestigen of annuleren van opleidingen, opleidingslocaties en lesgevers. Facturatie van de opleidingsdossiers. Verbeteren van examens/kennistesten evenals de opmaak van attesten behoren tot je takenpakket. Afhandelen van subsidiedossiers rond opleidingen Daarnaast behandel je telefoons en mails van klanten en collega’s en ondersteun je bij de algemene administratie: inscannen, verwerking van gegevens en de briefwisseling. Ook voor het onthaal van onze klanten willen we op jou kunnen rekenen. Je bent de spilfiguur in de administratieve ondersteuning van 3 medewerkers die zich bezig houden met de interne opleidingen.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Heverlee - Leuven - Kessel-Lo (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Huishoudhulp REGIO WOLVERTEM (WOLVERTEM)

    Regio: WOLVERTEM

    Bedrijf: START PEOPLE DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Is het huishouden helemaal jouw ding en kan je nooit rommel zien liggen, dan ben jij degene die wij zoeken. Als huishoudhulp sta je in voor het wekelijks onderhoud van de woning en voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken, boodschappen doen ) uit bij mensen thuis in het kader van dienstencheques. Wil je graag werken in een professionele onderneming die je voorziet van een persoonlijke begeleiding, opleiding en waar je werk en gezin perfect kan combineren. Twijfel dan niet en solliciteer vandaag nog

  • jobstudent verkoopsmedewerker (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: t-interim Izegem

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor het onthaal van de klant Kassa Aanvullen rekken Orde en netheid

  • IT-Manager (m/v) (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: SITRA

    Type: Vaste Job

    Als IT-manager sta je, samen met jouw team, in voor het onderhouden en optimaliseren van het informaticasysteem op een efficiënte manier. Je staat bovendien in nauw contact met de directie en zal met de afdeling IT een belangrijke schakel zijn in de verdere groei van ons bedrijf. Je draagt bij tot de ontwikkeling, invoering , toepassing en evaluatie van nieuwe systemen. Hierbij geef je advies over elke te nemen investering en blijf je zelf ook uitkijken naar nieuwe technologieën. Je bent hierbij bereid om jezelf voortdurend bij te scholen alsook de werknemers. Tot slot geef je leiding aan een team van 4 IT-medewerkers en rapporteer je aan de COO.

  • Dossierbeheerder verzekeringen (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: SIMPLY SELECT

    Type: Vaste Job

    Als onafhankelijk verzekeringsmakelaar regio Melle zijn wij reeds 30 jaar vertrouwenspersoon naar onze klanten toe ( particulieren en ondernemingen). Bij ons kan je terecht voor zowel kredieten, beleggingen als verzekeringen. Ons doel is om samen met onze klanten te gaan naar de ultieme oplossing op lange termijn. Voor het beheer van onze portefeuille zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Verzekeringen voor ons kantoor te Aalst. Wat wordt jouw uitdaging? Jouw dagdagelijkse taken kun je als volgt samenvatten: Je staat in voor het administratief beheer van verzekeringsdossiers doch steeds met een klantgerichte en commerciële ingesteldheid. Je zorgt voor correcte opmaak van offertes en polissen en onderhandelt met maatschappijen over voorwaarden en tarieven. Je maakt polissen en bijvoegsels op. Je voert alle administratieve taken nauwkeurig uit en verzekert zo de continuïteit van de dienstverlening. Je behandelt een klantendossier voor upsell- en cross-sell mogelijkheden, je hebt commerciële klantcontacten (voornamelijk via telefoon, e-mail en aan de balie) en volgt een vast toegewezen klantendossier op. Je behandelt briefwisseling en verzorgt de administratie. Je zorgt hierbij steeds voor een professionele en heldere communicatie met de klanten en geeft hen raad bij de verdere opvolging van hun vragen.

  • Dakdekker platte daken (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: LIMBURGSE INDUSTRIELE DAKWERKEN

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een medewerk(st)er om onze ploeg te versterken. Je staat in voor het plaatsen, onderhouden en herstellen van de bekleding van platte daken (roofing).

  • PROJECTVOORBEREIDER (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Vaste Job

    Voor de vacature als projectvoorbereider zoeken we iemand die de projectleider kan ondersteunen tijdens de voorbereiding en uitvoering van het project. Volgende taken behoren tot jouw takenpakket: De effectieve en gedetailleerde werkmethoden uitwerken; De aanwezige contractstukken werktekeningen en andere relevante documenten controleren; Na analyse signaleer je mogelijke afwijkingen en/of risico?s en stel je corrigerende maatregelen voor; Opmaken van planning voorbereidingsschema's en detailplannen van het project; Je waakt over totale planning kwaliteit rendement en veiligheid van het project; Je rapporteert in deze functie aan de Verantwoordelijke van de afdeling Projectvoorbereiding.

  • Enthousiaste Talent Matchmaker (M/V) (NIEL)

    Regio: NIEL

    Bedrijf: Rialto Recruitment

    Type: Vaste Job

    Ontstaan in 2001, gespecialiseerd in Ingenieurs-, Management-, CxO en Board Level profielen, én exclusief Belgische partner zijnde van IMSA Worldwide International Executive Search Association (HQ: Zürich), zijn wij vandaag op zoek naar een enthousiaste collega om ons team te vervoegen. en zo verder te kunnen groeien in België. Net als Rialto, de beroemde brug in Venetië, wil Rialto Recruitment een verbinding vormen. Wij willen de brug zijn tussen de industrie en universiteit, tussen werkgevers en werknemers, maar vooral ook het pad vormen naar een volgende stap in iemands carrière! Doorheen de jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een begrip in de markt, als wervingskantoor voor technisch hoger opgeleide profielen, en niet-technisch hoger opgeleide profielen die in een zeer technische markt actief willen zijn. Techniek is duidelijk de rode draad in het verhaal. Daarnaast focussen wij ons op de zoektocht naar (zeer) ervaren mensen, van middenkader tot hoger kader (management, board level profielen). Sinds 2016 hebben wij ons hoofdkantoor in het bruisende en splinternieuwe wetenschapspark “Waterfront” te Niel, waar we onze klanten, kandidaten, en gasten ontvangen in de Darwin incubator, te midden van het groen en de vijvers. Ook in Genk op de terreinen van C-Mine hebben wij onze activiteiten verder ontwikkeld op de technologiecampus van C-Mine Crib. Wil je zelf één van onze nieuwe brugpijlers worden? Wil jij voor al onze kandidaten die op ons rekenen om hen in contact te brengen met onze relaties bijdragen bij de keuze naar hun nieuwe droomjob? Dan hebben wij meer dan een luisterend oor om elkaars verwachtingen af te toetsen. Neem alvast een kijkje op onze websites: Rialto Recruitment: https://www.rialtorecruitment.eu/ Atlantae Executive Search: http://www.atlantae-executivesearch.be/ IMSA Global Executive Search: https://www.imsa-search.com/ De functie Je behandelt alle dossiers van kandidaten die ons spontaan contacteren met de vraag of wij voor hen een nieuwe en uitdagende baan hebben. Je hebt een gesprek met deze kandidaten en vormt zo een luisterend oor om te ontdekken naar welke droomjob ze op zoek zijn (diepte interviews, competentie analyses, aftoetsing van de verwachtingen van beide kanten, …,). Je matcht dan onze kandidaat met openstaande vacatures, of gaat kijken in de markt bij onze relaties die op zoek zijn naar dergelijke profielen. Je behandelt de verdere afwikkeling van het dossier bij de klant (met uitgebreid screeningrapport) en blijft zo de contactpersoon tussen de kandidaat en de klant. Je gaat pro-actief op zoek via zeer krachtige software en via direct contact naar die klanten die vandaag nood hebben aan de profielen die ons het vertrouwen hebben gegeven hun wensen bij de klanten over te brengen. Je blijft én kandidaat én klant opvolgen. Je acteert als ware HR professional, als spreekbuis voor de directieleden van onze klant naar zijn potentiële werknemers toe, en zo draag je onze Rialto missie en visie uit als boodschap naar de markt.

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

Zoek naar antwoorden van Pro Event sprl in sociale netwerken
Look for responds of Pro Event sprl in social networks

Lees alle opmerkingen voor Pro Event sprl. Laat een reactie achter voor Pro Event sprl. Pro Event sprl bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Pro Event sprl. Leave a respond for Pro Event sprl. Pro Event sprl on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Pro Event sprl op de google maps. Adres en contacten Pro Event sprl
Location of Pro Event sprl on the google maps. Address and contacts of Pro Event sprl

Andere gerelateerde bedrijven als come Pro Event sprl Pro Event sprl: Fancy | Josiane | Publi-Print | Fleurus Electro | Primeurke

Other related companies as Pro Event sprl: Fancy | Josiane | Publi-Print | Fleurus Electro | Primeurke

Pro Event sprl is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Pro Event sprl, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03598266601. Het bedrijf Pro Event sprl bevindt zich op het adres: Rue de la Resistance, 32, ALLEUR, LIEGE 4432. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 135,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 277,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Pro Event sprl zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Pro Event sprl is Timmerhout en Houtproducten, behalve meubels, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Pro Event sprl is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Pro Event sprl, openstaande posities, locatie van Pro Event sprl op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Pro Event sprl is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Pro Event sprl, company assigned to the tax number BE03598266601. The company Pro Event sprl is located at the address: Rue de la Resistance, 32, ALLEUR, LIEGE 4432. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 135,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 277,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Pro Event sprl were not found.
The main activity of Pro Event sprl is Lumber and Wood Products, Except Furniture, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Pro Event sprl is not available. You also can look at reviews of Pro Event sprl, open positions, location of Pro Event sprl on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Pro Event sprl, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Pro Event sprl, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Pro Event sprl, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Pro Event sprl, employees, financial statistics.