private

Contactgegevens private: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data private: address, phone, fax, email, website, opening hours

private

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Paardenmarktstraat 138, Tervuren, Belgium 3080, België

Telefoon (phone): 32 2 7676451 32 2 7676451

Fax (fax): 32 2 7676451 32 2 7676451

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) private: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "private"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "private"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van private, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen private. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of private, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees private. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti private
Products information private

BTW identificatienummer (tax): BE02371368408
Ondernemingsnummer: 5739501953
Hoofdstad (capital): 133,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 742,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in private zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor private
(Get full report from official database of BE for private)

Aanvulling soorten activiteiten voor private
Addition kinds of activities for private

335300. Aluminium vel, plaat en folie | Aluminum sheet, plate, and foil
799700. Lidmaatsport- en recreatieclubs | Membership sports and recreation clubs
911102. Uitvoerende kantoren, staat en lokaal | Executive offices, state and local
17719903. Vloeren aannemer | Flooring contractor
25310101. Blackboards, hout | Blackboards, wood
26210308. Specialiteitenpapieren | Specialty papers
51310203. Toetsen | Buttons

Werken bij private: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in private: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor private. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for private. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator afzakmachine (KOOLSKAMP)

    Regio: KOOLSKAMP

    Bedrijf: t-interim Izegem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor: Het afzakken van zakgoed Klaarzetten van zakgoedbestellingen Laden en lossen van vrachtwagens Onderhoud van de werkvloer Bedrijfsprofiel: Onze klant is een familiaal bedrijf dat streeft naar kwaliteit. Zij bieden innovatieve en klantgerichte concepten aan met respect voor de verschillende belanghebbenden.

  • dakwerker : (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je voert dakdichtingswerken uit. Je helpt bij het maken van dakconstructies van appartementsgebouwen & industriële gebouwen (vnl. platte daken) Je helpt bij het plaatsen van zink epdm en roofing Je werkt aan afvoeren (regenpijpen) Je werkt onder leiding van een ploegbaas in een klein team. ?Je werkt in de buitenlucht onder uiteenlopende weersomstandigheden zowel winter als zomer. ?Je werkt op stellingen en geringe hoogtes onder veilige omstandigheden. ?In bezit van een rijbewijs B ?Je kan een attest van goed gedrag en zeden voorleggen. ?Buiten willen werken. ?Geen hoogtevrees hebben maar geen Jan-zonder-vrees! ?Goed met collega?s kunnen omspringen. Dakpannen leistenen staalplaten ? op maat brengen en plaatsen Dakgoten en afvoerpijpen vervaardigen en plaatsen Het dak volledig of gedeeltelijk verwijderen en de spanten vervangen Een plat dak afdichten Isolatiematerialen verwijderen en plaatsen (glaswol rotswol afdichtingslagen contralatten ?) Schrijnwerkelementen in het dak plaatsen en afdichten De locatie van dragers bepalen en ze plaatsen (panlatten roeflatten daklatten)

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO ZEVENEKEN (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • HUISHOUDHULP ZWALM (ZWALM)

    Regio: ZWALM

    Bedrijf: DOMOCURA

    Type: Dienstenchequebaan

    DOMOCURA is op zoek naar gemotiveerde medewerkers om deel uit te maken van het grootste dienstenchequebedrijf uit de streek. We zorgen voor een "job op maat van de medewerker" waarin medewerkers graag werken. Werk je graag in het huishouden? Bepaal je liefst zelf je dagen en werkuren? Dan vind je bij Domocura de geknipte job als huishoudhulp. Je voert je taken uit bij onze klanten thuis: opruimen, afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen lappen en eventueel wassen en strijken. Je krijgt een uurrooster op maat van minstens 13 uur tot maximum 38 uur per week. Je bepaalt zelf hoeveel en wanneer je wilt werken. Jouw persoonlijke dossierverantwoordelijke ondersteunt jou in je job en in de administratie zoals bijvoorbeeld in de opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al je vragen.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Hoogstraten – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • Klantenadviseurs met commercieel talent (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: BELFIUS ZENNEVALLEI

    Type: Vaste Job

    Om onze klanten een goede professionele dienstverlening te bieden, zijn we op zoek naar klantenadviseurs voor ons kantoor in het centrum van Halle. Je functie bestaat uit twee luiken. Enerzijds beman je het infopunt, waarbij je de cliënteel een vriendelijke en correcte service biedt. Daarbij detecteer je ook opportuniteiten en verwijs je door naar ons specialistenteam. Tevens doe je het telefonische onthaal en communiceer je met de klanten via onze digitale kanalen. Anderzijds voer je klantengesprekken na afspraak. Je verkoopt enthousiast onze bankproducten, in functie van de behoeften van de cliënt. Deze proactieve gesprekken dienen om de portefeuille van de klanten uit te bouwen, en hun tevredenheid te verhogen. Hiervoor gebruik je jouw commerciële flair en feeling. Op deze manier begeleid je de klanten in al hun financiële projecten en bouw je een vertrouwensrelatie op. Dit zorgt voor een win-win situatie bij klant en bank.

  • Project Manager - Analyst (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Darwin

    Type: Vaste Job

    Als Project Manager - Analyst... ben je de cruciale schakel tussen de klant, het ontwikkelteam en de eindgebruiker. In je rol van expert ben je hét aanspreekpunt voor alle vragen rond jouw project. krijg je zowel projecten toebedeeld in functie van onze medische software, maar voer je ook maatwerkprojecten uit van A tot Z. maak je je snel vertrouwd met de business domeinen van je klanten. Je verzamelt de behoeften, staat in voor de analyse en modelleert ze in functionaliteiten. stel je projectplanningen op en plan je meetings in met de betrokken partijen. valideer je de functionaliteiten bij de effectieve projectuitwerking en stuur je bij waar nodig. Je zorgt voor een adequate documentatie. doe je proactief verbeteringsvoorstellen voor het optimaliseren van de interne werking van het analystenteam

  • Service Coördinator (m/v) (Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel)

    Regio: Regio Kalmthout-Schoten-Zoersel

    Bedrijf: JLE-SOLUTIONS

    Type: Vaste Job

    Jobbeschrijving Je bent coördinator voor de monitoring en onderhoud van bestaande klanten binnen een professioneel service team Je staat in voor de opvolging en uitvoering van service en monitoring contracten Je volgt de PV installaties op en detecteert mogelijke problemen Je stuurt de techniekers aan en zorgt voor de nodige feedback Je coördineert het onderhoud en de nodige interventies alsook mogelijke onderaannemers Je werkt ook mee in de opmaak van service offertes Indien nodig, mee interventies uitvoeren bij klanten, visueel, elektrisch en mechanisch Je werkt mee aan een optimale stockbeheer

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge)

    Regio: Regio Knokke-Blankenberge-Zeebrugge

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Thuisverpleegkundige Oktober Knokke (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Care Talent is nog op zoek naar een thuisverpleegkundige voor de maand oktober. Je komt terecht in een kleine en lokale thuisverplegingsdienst met standplaats te Knokke. Je zal in zeer goed contact moeten staan met de mantelzorgers, de artsen, je collega's... om de best mogelijke zorg voor je patiënten te bekomen. Je zal goed moeten kunnen omgaan met veeleisende, maar dankbare patiënten. De openstaande shiften voor oktober zijn: Dagdiensten op : 4, 5, 7, 11, 18, 19, 20, 21 en 25 oktober Vroegdiensten op: 12, 26, 27, 28 en 29 oktober Niet alle shiften beschikbaar? Geen probleem! Je komt toch in aanmerking om ondersteuning te bieden.

Zoek naar antwoorden van private in sociale netwerken
Look for responds of private in social networks

Lees alle opmerkingen voor private. Laat een reactie achter voor private. private bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for private. Leave a respond for private. private on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie private op de google maps. Adres en contacten private
Location of private on the google maps. Address and contacts of private

Andere gerelateerde bedrijven als come private private: RADIO NOSTALGIE | UNIC | COIFFURE CAROLINE | Lav 2000 | Era E

Other related companies as private: RADIO NOSTALGIE | UNIC | COIFFURE CAROLINE | Lav 2000 | Era E

private is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is private, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02371368408. Het bedrijf private bevindt zich op het adres: Paardenmarktstraat 138, Tervuren, Belgium 3080. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 133,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 742,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in private zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van private is Engineering, Accounting, Research, Management en Verwante Diensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van private is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van private, openstaande posities, locatie van private op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

private is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is private, company assigned to the tax number BE02371368408. The company private is located at the address: Paardenmarktstraat 138, Tervuren, Belgium 3080. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 133,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 742,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in private were not found.
The main activity of private is Engineering, Accounting, Research, Management and Related Services , including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of private is not available. You also can look at reviews of private, open positions, location of private on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over private, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf private, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about private, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company private, employees, financial statistics.