Vanlommel & Co NV
Contactgegevens Vanlommel & Co NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Vanlommel & Co NV: address, phone, fax, email, website, opening hours
Vanlommel & Co NV
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Vorsterweg 26; 3980; Tessenderlo, België
Telefoon (phone): 013 66 25 48 (+32-013 66 25 48) 013 66 25 48 (+32-013 66 25 48)
Fax (fax): 013 66 67 72 (+32-013 66 67 72) 013 66 67 72 (+32-013 66 67 72)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Vanlommel & Co NV: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Vanlommel & Co NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Vanlommel & Co NV"? - Contact us!
We found such data of Vanlommel & Co NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Vanlommel & Co NV. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Vanlommel & Co NV
Products information Vanlommel & Co NV
Potatoes - Whol.; Industrial kitchens & restaurants (Catering for); Mushrooms; Foods - Frozen; Fruit & vegetables - Whol.
Product categorie (product category): Fried potatoes stands specialities and snack products
Aanvulling soorten activiteiten voor Vanlommel & Co NV Addition kinds of activities for Vanlommel & Co NV
362199. Motoren en generatoren, nec | Motors and generators, nec
15419900. Industriële gebouwen en magazijnen, nec | Industrial buildings and warehouses, nec
27599910. Halftonen: gegraveerd | Halftones: engraved
31720104. portefeuilles | Wallets
51370502. luiers | Diapers
Werken bij Vanlommel & Co NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Vanlommel & Co NV: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Vanlommel & Co NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Vanlommel & Co NV. Looking for open vacancies in other companies
-
Monteur ramen en deuren (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: Synergie Lokeren Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Onze opdrachtgever gevestigd in Lokeren is dringend op zoek naar een monteur voor ramen en deuren - Plaatsen van alu ramen en deuren - Assistentie verlenen aan jouw collega
-
Productiemedewerker bij Dupont Cheese te Brugge (SINT-ANDRIES)
Regio: SINT-ANDRIES
Bedrijf: Start People Oostende
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je zoekt een gevarieerde job in de productie, waarbij je... het product uitpakt en afweegt zorgt voor een correcte versnijding (gebeurt voornamelijk machinaal) inpakt & correcte hoeveelheden verpakt in dozen de stock telkens aanbrengt kartonneert plateautjes vult
-
Kraanmachinist (DEERLIJK)
Regio: DEERLIJK
Bedrijf: ASAP WAREGEM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
- Onze spoorwegkraanmachinisten staan in voor spoorgerelateerde infra projecten. - Je werkt dagelijks mee aan het onderhoud maar vooral ook de vernieuwing van de spoorinfrastructuur in België.
-
TIG lasser-samensteller (Regio Waregem)
Regio: Regio Waregem
Bedrijf: JOBMATCH
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor het vervaardigen van zeer uiteenlopende constructies zijn we op zoek naar een ervaren TIG-lasser.Het samenbouwen van driedimensionale constructies, zowel groot als klein, behoren tot uw taak.
-
Ploegchef inpak - 2 ploegen - voeding (WIELSBEKE)
Regio: WIELSBEKE
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant in Wielsbeke, actief in de voeding, ben ik op zoek naar een gedreven ploegchef die wenst te werken in een productieomgeving. Deze functie betreft een job in 2 ploegen. Jouw takenpakket als ploegchef in de inpakafdeling: Doorlopen opleidingsprogramma Aansturen van jouw team + aanspreekpunt vragen/problemen Opleiden, begeleiden en motiveren van jouw team Coördinatie en organisatie van de dagelijkse activiteiten via de productieplanning Opvolging kwaliteit en rendement + optimaliseren Technische storingen aan de machines verhelpen en/of analyseren Je zal tewerkgesteld worden in een 2-ploegensysteem. De ene week werk je van 5u-13u en de andere week werk je van 13u-21u. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een gekend familiebedrijf dat instaat voor de verwerking van aardappel.
-
Industriële reiniger tankwagens (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Tempo-Team
Type: Interim met optie "vast werk"
Tempo-team is op zoek naar een industriële reiniger voor het reinigen van tankwagens. Je voornaamste taken zijn: - je voert het cleaningsorder correct en kwalitatief uit - je ziet toe op de veiligheid en het milieu rond de cleaningsbanen - je beheerst de procedures binnen het ISO systeem
-
Huishoudhulp (dienstencheques) regio oudenaarde (OUDENAARDE)
Regio: OUDENAARDE
Bedrijf: FAMILIEHULP
Type: Dienstenchequebaan
Wil je terecht komen in een warme organisatie waar je met goesting blijft werken? Dan is een job bij Familiehulp iets voor jou! Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Poetsen/schoonmaken/onderhoud bij klanten thuis. Aangevuld met koken, wassen, strijken en verstelwerk.
-
HUISHOUDHULP Herenthout - Direct VAST contract mét maaltijdcheques (HERENTHOUT)
Regio: HERENTHOUT
Bedrijf: 't GERIEF
Type: Dienstenchequebaan
Werken bij 't Gerief is werken bij een werkgever die haar medewerkers belangrijk vindt en dat laten we zien! Bij 't Gerief krijgen huishoudhulpen direct een vast contract. Als huishoudhulp (m/v) werk je bij onze klanten thuis. Afhankelijk van de wensen van de klant, zal je daar poetsen, ramen poetsen, wassen en strijken. De job is erg afwisselend! Beschik je nog niet over alle nodige vaardigheden maar heb je wel goesting om erin te vliegen? Volg dan dit najaar onze gratis opleiding 'Huishoudhulp'. Na het positief afronden van deze opleiding krijg je gegarandeerd een vast contract! Neem contact op voor meer informatie! Het is een deeltijdse job van 13 tot 38 uren per week. Je uurrooster is op maat. Je stelt dit samen met je coach op. De coach houdt rekening met jouw privesituatie (zoals kinderopvang, co-ouderschap, zorg voor familieleden). 't Gerief vindt het belangrijk dat je een goed evenwicht vindt tussen werk, gezin en vrije tijd. Je werkt bij vaste klanten. Deze hoef je niet zelf te zoeken: daar zorgen wij voor. Onze coaches staan voor je klaar: ze gaan bij de start samen met jou op bezoek bij de klant. Samen maken jullie afspraken over bijvoorbeeld de taken en het materiaal dat je ervoor gebruikt. Ook later sta je er nooit alleen voor: met zorgen en vragen kan je bij je coach terecht. (Trefwoorden: dienstencheques, huishoudhulp, huishouden, huishoudster, huishouder, particulier, schoonmaker, schoonmaakster, schoonmaken, schoonmaakhulp, schoonmaakmedewerker, medewerker schoonmaak, poetsvrouw, poetsen, poetshulp, poetsdame, poetsheer, kuishulp, kuisvrouw, strijken, strijkster, huishoudmanager, hygiëne, dienstencheque, dienstencheques, zorg, oudere, onderhoud, onderhoudsman, thuishulp, thuiszorg)
-
HUISHOUDHULP DEELTIJDS MELLE (DRONGEN)
Regio: DRONGEN
Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE
Type: Dienstenchequebaan
Gezinnen uit Melle zoeken hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder op kantoor ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !
-
ICT Businesspartner apotheek en technische diensten ICT Applicaties (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ZNA
Type: Vaste Job
Vacaturenummer: 5746 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: ICT Jobtime: 100 % ( 38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: De ICT afdeling applicaties beheert alle software die door klinische en ondersteunende diensten wordt gebruikt. Wij integreren (beperkte) ontwikkelingen met diverse externe oplossingen. Binnen de subdivisie “ICT business partners” sta je in voor de procesmatige implementatie van een applicatie of applicatiesuite, het opvolgen van nieuwe versies en het beheer van de toepassing samen met de key-users. Je werkt actief mee aan andere implementatieprojecten binnen het ICT-toepassingsdomein (onder meer apotheek en technische diensten). Je volgt de probleemmeldingen van de aan jou toevertrouwde applicaties op, langs de kant van de eindgebruikers, intern ICT en extern met de leveranciers. Je bent bereid je te verplaatsen binnen de verschillende sites van ZNA. Je rapporteert aan de verantwoordelijke ICT business partners – binnen de ICT applicaties-afdeling (departement Kwaliteit & Innovatie). Je bent als ICT business partner het aanspreekpunt binnen ZNA voor de technische kant van de ICT toepassingen gebruikt door onder meer apotheek en technische diensten. ICT staat in voor de technische ondersteuning van de applicatie. Dit vertaalt zich in: implementatie van nieuwe versies, integratie van de applicatie met andere applicaties, ondersteuning bij inrichting, aanleveren van rapporteringen, project management aan ICT-zijde… Je wordt hiervoor verantwoordelijk en kan hierbij rekenen op de mede- en samenwerking van de andere ICT-teams. Je werkt proactief zodat fouten of suboptimaal gebruik van de applicaties snel gedetecteerd worden en sensibiliseert de gebruikers omtrent correct en volledig gebruik. Je denkt toekomstgericht en bent promotor van de aan jou toegewezen applicatie(s) Je bent betrokken bij het onderzoek naar nieuwe toepassingen/functionaliteiten. Je maakt je de processen van de toegewezen domeinen eigen en denkt mee na over procesoptimalisatie. Je vertegenwoordigt ICT in de met aan jou toegewezen applicatie(s) gerelateerde projectgroepen. Als ICT businesspartner bewaak je de regels die aan alle partijen zijn opgelegd en de conformiteit met de ZNA ICT-processen zoals releasemanagement. Je verzorgt de correcte administratieve afhandeling. Je speelt vlot in op opgedoken problemen, zoekt constructief naar oplossingen en communiceert hierrond veelvuldig met alle betrokken partijen. Je voorkomt liever dan te moeten escaleren. Je bent bereid om ook andere applicaties binnen je verantwoordelijkheid op te nemen, zelfs al zijn die niet gerelateerd met de aan jou initieel toegewezen domeinen. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR-rekrutering ZNA op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer Bruno De Geest, ICT manager applicaties, op 03 217 74 70. Voel jij je aangesproken?
-
zelfstandige logopedist (m/v) (MEEUWEN-GRUITRODE)
Regio: MEEUWEN-GRUITRODE
Bedrijf: STEMINA
Type: Zelfstandige activiteit
Je werkt op zelfstandige basis als logopedist binnen een multidisciplinaire praktijk in nauwe samenwerking met de betrokken verwijzers en collega's. Je organiseert individuele logopedische begeleiding van aanmelding tot afronding en kan testgegevens verwerken tot een logopedisch bilan. Je kan de aard van de moeilijkheden vaststellen (leer-, taal en spraakstoornissen, neurologische aandoeningen, ruimere ontwikkelingsmoeilijkheden, ...) en hierbij de gepaste begeleiding bespreekbaar maken.
-
Computer Recruitment Services - Identity & Access Management Operator (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Background Dedicated to ticket handling in the frame of the Lam 2.0. programme: the Logical Access Management programme aims at reducing the risk linked to the access management processes. By introducing new Business roles, bundling the critical and non-critical accesses of users in a logical role, a more efficient and logical access management will be materialized. In this role, the person will be expected to work together with the Lam project team to treat tickets and analyze problems that are linked to the migration from the old business role structure to the new one. This will include creation/update and deletion of user accounts in different applications and environments, in line with the Lam conventions and rules. Profile self-learner access management experience is a plus good communication skills fluent in English analytical mind-set curious to learn initiative taker capable to work against tight deadlines constructive mind-set interested in security Language: English This position is for starting as soon as possible until the end of the year (renewable). y. You must be an EU national to apply for this role Details Reference: NK 380 Location: Brussels Rate: 300-325 euros per day State date: ASAP Duration: until 30 Dec 2018 (extendable)
Zoek naar antwoorden van Vanlommel & Co NV in sociale netwerken
Look for responds of Vanlommel & Co NV in social networks
Lees alle opmerkingen voor Vanlommel & Co NV. Laat een reactie achter voor Vanlommel & Co NV. Vanlommel & Co NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Vanlommel & Co NV. Leave a respond for Vanlommel & Co NV. Vanlommel & Co NV on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Vanlommel & Co NV op de google maps. Adres en contacten Vanlommel & Co NV Location of Vanlommel & Co NV on the google maps. Address and contacts of Vanlommel & Co NV
Andere gerelateerde bedrijven als come Vanlommel & Co NV Vanlommel & Co NV: Pilette SPRL | Populair | JEAN VAN DEN ABEELE | BART LEROY | PULLMAN BUS
Other related companies as Vanlommel & Co NV: Pilette SPRL | Populair | JEAN VAN DEN ABEELE | BART LEROY | PULLMAN BUS
Vanlommel & Co NV is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Vanlommel & Co NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09970886230. Het bedrijf Vanlommel & Co NV bevindt zich op het adres: Vorsterweg 26; 3980; Tessenderlo. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 421,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 895,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Fried potatoes stands specialities and snack products. Lijst met producten zijn Potatoes - Whol.; Industrial kitchens & restaurants (Catering for); Mushrooms; Foods - Frozen; Fruit & vegetables - Whol..
De hoofdactiviteit van Vanlommel & Co NV is Openbare Financiën, Belasting en Monetair Beleid, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Vanlommel & Co NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Vanlommel & Co NV, openstaande posities, locatie van Vanlommel & Co NV op de kaart.
Vanlommel & Co NV is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is Vanlommel & Co NV, company assigned to the tax number BE09970886230. The company Vanlommel & Co NV is located at the address: Vorsterweg 26; 3980; Tessenderlo. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 421,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 895,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Fried potatoes stands specialities and snack products. List of products are Potatoes - Whol.; Industrial kitchens & restaurants (Catering for); Mushrooms; Foods - Frozen; Fruit & vegetables - Whol..
The main activity of Vanlommel & Co NV is Public Finance, Taxation and Monetary Policy, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Vanlommel & Co NV is not available. You also can look at reviews of Vanlommel & Co NV, open positions, location of Vanlommel & Co NV on the map.