EPIA
Contactgegevens EPIA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data EPIA: address, phone, fax, email, website, opening hours
EPIA
Regio (region): N\A, België
Adres (address): 124 Ave Charles Quint, BRUSSELS, B-1080, België
Telefoon (phone): 32 2 465 9162 32 2 465 9162
Fax (fax): 32 2 468 2430 32 2 468 2430
E-Mail: [email protected]
Website: www.epia.org
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) EPIA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "EPIA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "EPIA"? - Contact us!
We found such data of EPIA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees EPIA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti EPIA
Products information EPIA
Producten die in EPIA zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor EPIA Addition kinds of activities for EPIA
8249. Beroepsopleidingen, nec | Vocational schools, nec
286903. Amines, zuren, zouten, esters | Amines, acids, salts, esters
513701. Buitenkleding van vrouwen en kinderen | Women's and children's outerwear
594699. Camera- en fotografische voorraadwinkels, nec | Camera and photographic supply stores, nec
721202. Garment pressen | Garment pressing
20330102. Catsup: verpakt in blikjes, potten, enz. | Catsup: packaged in cans, jars, etc.
22419904. Glas smalle stoffen | Glass narrow fabrics
32419903. Portland cement | Portland cement
39140204. Bestek, Nikkel Zilver | Flatware, nickle silver
56999901. Caps en toga's (academische kleding) | Caps and gowns (academic vestments)
Werken bij EPIA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in EPIA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor EPIA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for EPIA. Looking for open vacancies in other companies
-
Medewerker Communicatie en Events Technologiecampus Gent (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: KU Leuven
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Als Medewerker Communicatie en Events verzorg je de interne communicatie naar de studenten en het personeel en sta je in voor de externe communicatie en profilering van onze campus en onze opleidingen naar middelbaar onderwijs, bedrijfswereld, alumni en andere betrokkenen. Je werkt hierbij nauw samen met de facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken. Je werkt interne, operationele communicatieplannen uit om de interne en externe communicatie van KU Leuven Technologiecampus Gent vlot en doeltreffend te laten verlopen. Hiervoor is nauwe samenwerking met facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken van KU Leuven noodzakelijk. Voor de interne en externe communicatie werk je eveneens samen met de hogeschool Odisee die ook actief is op de campus van Gent. Je staat in voor het inhoudelijk en vormelijk verzorgen van de interne en externe communicatie op de campus, onder andere door het onderhouden van de website en het intranet, optimaal benutten van sociale media, voorbereiden van promotiemateriaal en brochures, beheren van foto- en filmmateriaal, opmaken en verspreiden van nieuwsbrieven, initiëren en opmaken van publicaties etc. Daarnaast coördineer je events, zoals infodagen, jobbeurzen, wetenschapsdagen, studiedagen i.v.m. onderzoek etc. en werk je hiervoor nauw samen met de andere medewerkers op de campus Je onderhoudt contacten met de bedrijfswereld, secundaire scholen en alumni Je staat in voor de analyse en de opvolging van de resultaten van de geleverde inspanningen op vlak van communicatie, specifiek voor de campus Je voedt en onderhoudt CRM databanken met betrekking tot alumni, bedrijven, events Je bent lid van de werkgroep Communicatie, voorgezeten door de facultaire Domeincoördinator Communicatie en zorgt voor de implementatie van de genomen beslissingen op onze campus Je werkt mee aan de communicatie van de faculteit FIIW van de KU Leuven die 6 campussen omvat en neemt de verantwoordelijkheid over één specifiek domein m.b.t. communicatie. Bedrijfsprofiel: De KU Leuven Faculteit Industriële Ingenieurswetenschappen organiseert de opleidingen tot academische bachelor en master industriële wetenschappen (industrieel ingenieur) op zes campussen verspreid over Vlaanderen. Naast onderwijs verricht KU Leuven op de technologiecampus in Gent ook onderzoek en dienstverlening in een aantal domeinen.
-
Monteur Staalbouw (M/V) (NEERPELT)
Regio: NEERPELT
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Samen met onze klant uit Hamont-Achel zijn wij op zoek naar jou. Onze klant actief in staal constructies doet internationale projecten zowel in Europa als Azië. Je start met projecten in eigen regio. Indien je ervoor openstaat om verdere projecten te doen, kan je dit altijd aangeven. Zij werken bijvoorbeeld ook in attractieparken en hier kan jij aan meewerken. Je vertrekt, afhankelijk van de planning ’s morgensvroeg. Verder kan het zijn dat ze regelmatig een overnachting doen dus hier dien je wel voor open te staan.
-
Vervangingsopdracht schoonmaker/-ster regio Oostende (38u20/week) - dagwerk (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: ISS Facility Services
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Voor onze afdeling “Cleaning” zijn we dringend op zoek naar een schoonmaker/-ster voor een bedrijf regio Oostende. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen,... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Werkuren: maandag t.e.m. vrijdag van 7u-14u40 (38u20/week)
-
Accounts Payable Accountant (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Walters People Belgium
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Een bedrijf actief in engineering sector en gelegen in de regio van Zaventem is op zoek naar een tijdelijke Accounts Payable Accountant voor een periode van 6 maanden tot 1 jaar. Heb je zin om ervaring op te doen in de boekhouding, lees dan snel verder. Jouw takenpakket als AP Accountant: Boeken van facturen Boeken van banken Reconciliaties Assisteren bij de BTW aangifte Contacten met leveranciers Ad-hoc taken
-
Ervaren metser (m/v) (DUDZELE)
Regio: DUDZELE
Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT ZEEBRUGGE
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een gekend bouwbedrijf in de streek Zeebrugge - Damme, zijn we op zoek naar een ervaren metser.
-
Gepassioneeerde machine-operator (m/v) (SINT-TRUIDEN)
Regio: SINT-TRUIDEN
Bedrijf: Passion Works Better!
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant, een sterk groeiend en bloeiend bedrijf actief in cosmetica en huishoudproducten, zijn wij op zoek naar enkele nieuwe, enthousiaste collega's om hun team te versterken! Je staat in voor de bediening van één of meerdere installaties (opstarten, stilleggen, afstellen, parameters bijstellen). Je staat ook in voor het eerstelijnsonderhoud en controleert de productiekwaliteit. Je zorgt voor een propere en hygiënische werkomgeving. We bieden je een vaste job in een groeiend bedrijf met een interessante verloning. Je maakt deel uit van een tof team in een bedrijf met een aangename werksfeer!
-
Verkoopsmedewerker (m/v) (KNOKKE-HEIST)
Regio: KNOKKE-HEIST
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Studentenjob
Als verkoopsmedewerker zal U: - de klanten bedienen - de toonbank schoonmaken - helpen met het bereiden van kleine gerechten
-
kok Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)
Regio: SINT-TRUIDEN
Bedrijf: ADECCO SINT-TRUIDEN
Type: Vaste Job
Wij zijn op zoek naar een ervaren kok (m/v) voor een restaurant te Sint-Truiden. Als kok sta je in voor alle bereidingen in de keuken en voor de planning en organisatie van alle keukenwerkzaamheden: mise-en-place, bereiden, schikken en garneren van gerechten. Je beheert alles wat verband houdt met de voedingswaren: bevoorrading, opslag en bewaring. Je controleert de bereidingstechnieken, de presentatie en de hygiëne van de voedingswaren, het onderhoud van de keuken en de installaties. Eigen inbreng is zeker een pluspunt!
-
Zorgkundige - WZC Mariawende (BEERNEM)
Regio: BEERNEM
Bedrijf: MARIAWENDE
Type: Vaste Job
·Je staat in voor de dagelijkse verzorging en begeleiding van onze bewoners. ·Je streeft ernaar om een kwaliteitsvolle zorg op maat aan te bieden, vertrekkend vanuit het levensverhaal en de eigenheid van een bewoner. ·Je bent een vertrouwenspersoon voor de bewoner en/of zijn familie/mantelzorger. ·Je werkt multidisciplinair samen.
-
Freelance Consultant verzekeringen (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: Akkermans & Partners
Type: Zelfstandige activiteit
Heb jij al meerdere jaren maatschapij en/of makelaars ervaring op de telller? Ben je toe aan uitdaging en afwisseling in je job? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Akkermans & Partners is dé specialist in het leveren van ondersteuning, expertise en advies aan de hele verzekeringssector. Onze diensten bestaan uit Consulting, Outsourcing en Software. We zoeken een ervaren en gedreven freelance consultant met een passie voor verzekeringen. Je werkt op opdrachten in de tak leven of niet-leven in schade, productie en beheer. Of je werkt op diverse projecten in de verzekeringssector.
-
Computer Futures - Tableau / SQL Developer (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Voor een groeiend bedrijf in het Brusselse ben ik op zoek naar een Tableau/SQL Developer. Je zal samenwerken met het analyse - en facturatie team. Projectdetails Startdatum: ASAP - uiterst midden december Duur van het project: 6 maanden Uren per week: 40 - evt. 4/5de Locatie: Brussel noord Wat is jouw profiel? Tableau SQL Nederlands Pluspunten: PHP, VBA, JavaScript... Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature als Tableau/SQL Developer? Stuur me jouw CV in Word bestand met een indicatie van je dag/uur tarief via de knop hieronder.
-
HOOFD PROJECTLEIDER BOUW GROTE PROJECTEN ANTWERPEN (VAST OF FREELANCE) (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: People 4 Projects
Type: Zelfstandige activiteit
De Hoofd Projectleider Bouw Grote Projecten is verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende bouwprojecten op zowel technisch als financieel vlak en dit steeds in overleg met de opdrachtgever, de ontwerpers en de projectleider. Je belangrijkste taken zijn: Streven naar een permanente optimalisatie van toegewezen projecten. Zorgen voor een langdurige klantenbinding door de geleverde kwaliteit en service. Contractanalyse en vastleggen van de projectdoelstellingen. Verantwoordelijk voor het overzien van de opmaak van meer- en minderwerkcalculaties. Verantwoordelijk voor de uitvoering van de bouwopdracht: de werkvoorbereiding, de instructies aan en afspraken met personeel en onderaannemers, en de controle van de werken. Verantwoordelijk voor alle activiteiten d.m.v. regelmatige projectbesprekingen tijdens de planningsfase en de uitvoering. Vastleggen van taakverdeling voor projectmedewerkers. Leiden en sturen van alle planningsgesprekken met alle betrokken partijen. Leiden van projectbesprekingen met bouwheer, architect en studiebureaus. Opvolging en bewaking van de projectplanning en het opleveringsproces i.s.m. de projectleider. Verantwoordelijk voor het beheer van alle (contractuele) documenten betreffende wettelijke, financiële, veiligheidstechnische en kwaliteitsvoorwaarden. In overleg met de projectleider zelfstandig onderhandelen met de opdrachtgever betreffende contractuele voorwaarden. Zorgen voor een technische en financiële beoordeling van de offertes van onderaannemers en leveranciers, en voor de tijdige opstelling en afsluiting van onderaannemerovereenkomsten en leverancierscontracten in overleg met de projectleider en de inkoopdienst. Aansturen van de werfleiding, inkopers en projectmedewerkers op vlak van contractvoorwaarden, deadlines, budget, kwaliteit, veiligheid, milieubescherming, ... Waken over de rechtzetting van gebreken voor en na de oplevering. Verantwoordelijk voor het budgetbeheer en de projectresultaten en voor een tijdige en correcte rapportering i.s.m. de technische controller. Dagelijks overleg met de werfleider(s) en voortdurend toezicht op de uitvoering van hun taken. Controleren en coördineren plannen architectuur vs. stabiliteit vs. technieken vs. prefab vs. onderaannemers. Actieve implementatie van het Corporate Design van het concern op de werf en eerste aanspreekpunt voor derden. Medewerkers informeren over concernstrategie, doelstellingen en communicatie. Stimuleren van teamwork . Ondersteunen bij de planning en selectie van personeel. Op regelmatige basis medewerkersgesprekken voeren. Waarborgen van de afdelingsdoelstellingen en individuele doelstellingen (KPI's). Proactief leiden van de medewerkers in het (project)team door middel van coaching en ontwikkeling.
Zoek naar antwoorden van EPIA in sociale netwerken
Look for responds of EPIA in social networks
Lees alle opmerkingen voor EPIA. Laat een reactie achter voor EPIA. EPIA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for EPIA. Leave a respond for EPIA. EPIA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie EPIA op de google maps. Adres en contacten EPIA Location of EPIA on the google maps. Address and contacts of EPIA
Andere gerelateerde bedrijven als come EPIA EPIA: V.D.S./GARAGE V.D.S. | HET HONINGHUIS SCHOTEN | JOS? VAN MALDEREN | Soumoy A | LAMBERT & F-D
Other related companies as EPIA: V.D.S./GARAGE V.D.S. | HET HONINGHUIS SCHOTEN | JOS? VAN MALDEREN | Soumoy A | LAMBERT & F-D
EPIA is een bedrijf dat 1988 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is EPIA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05011108398. Het bedrijf EPIA bevindt zich op het adres: 124 Ave Charles Quint, BRUSSELS, B-1080. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 204,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 663,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in EPIA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van EPIA is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van EPIA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van EPIA, openstaande posities, locatie van EPIA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
EPIA is a company, that was registered 1988 in N\A region, Belgium. Full name of company is EPIA, company assigned to the tax number BE05011108398. The company EPIA is located at the address: 124 Ave Charles Quint, BRUSSELS, B-1080. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 204,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 663,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in EPIA were not found.
The main activity of EPIA is Nonclassifiable Establishments, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of EPIA is not available. You also can look at reviews of EPIA, open positions, location of EPIA on the map. For more information, write us to email [email protected]