Oosterlinck

Contactgegevens Oosterlinck: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Oosterlinck: address, phone, fax, email, website, opening hours

Oosterlinck

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Schaapsdreef 8B; 8750; Wingene, België

Telefoon (phone): 051 65 75 41 (+32-051 65 75 41) 051 65 75 41 (+32-051 65 75 41)

Fax (fax): 051 65 75 35 (+32-051 65 75 35) 051 65 75 35 (+32-051 65 75 35)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Oosterlinck: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Oosterlinck"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Oosterlinck"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Oosterlinck, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Oosterlinck. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Oosterlinck, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Oosterlinck. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Oosterlinck
Products information Oosterlinck

BTW identificatienummer (tax): BE08734924316
Ondernemingsnummer: 7982086181
Hoofdstad (capital): 756,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 752,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Doors; Parquets; Timber; Wood planing & sawing; Ceilings; Garden wood

Product categorie (product category): Furniture - Garden

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Oosterlinck
(Get full report from official database of BE for Oosterlinck)

Aanvulling soorten activiteiten voor Oosterlinck
Addition kinds of activities for Oosterlinck

7291. Belastingdienstvoorbereiding | Tax return preparation services
01190300. Oliekorrels | Oil grains
14299909. Quartziet, gebroken en gebroken-steengroeven | Quartzite, crushed and broken-quarrying
36690102. Brandalarmapparaat, elektrisch | Fire alarm apparatus, electric
65310201. Begraafplaats management service | Cemetery management service

Werken bij Oosterlinck: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Oosterlinck: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Oosterlinck. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Oosterlinck. Looking for open vacancies in other companies

  • Facturatiemedeweker Accounting Lommel (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Lommel zoeken wij een enthousiaste, tijdelijke Facturatiemedewerker Accounting te Lommel. Het betreft een tijdelijke opdracht van zes maanden, die naar alle waarschijnlijkheid omgezet kan worden in optie vast of contract onbepaalde duur, doch dat kan nu nog niet beloofd of verzekerd. Dit is afhankelijk van de groeicijfers. Je rapporteert aan de Teamleader billing, onderhoudt intern contact met collega's van Finance, Operations en Sales en medewerkers en extern in voorkomende gevallen contact met klanten, leveranciers en verwerkers. Verantwoordelijkheden: Je verricht werkzaamheden ten behoeve van een optimale, correcte en tijdige financiële administratie. Je ondersteunt je collega's en levert een bijdrage op alle deelgebieden bij pieken in de werkdruk. Je controleert, valideert of corrigeert ingevoerde gegevens van orderafwikkeling en controleert daaruit volgende facturen. Je signaleert afwijkingen tussen factuur en verplichting en verifieert juistheid van de factuur bij tariefsverantwoordelijke, corrigeert facturatie waar nodig. Je stelt op basis van informatie uit het operationele systeem (aanvullende) facturen op en voegt eventuele bijlagen toe. Je draait facturen uit, verzendt facturen en ziet toe op archivering. Je verwerkt op basis van informatie van Sales of uit het CRM de correctienota's. Je controleert en matcht (afletteren) facturen met opgebouwde verplichtingen in het operationele systeem. Je vraagt creditnota's aan bij leveranciers en verwerkers. Je controleert en schoont openstaande verplichtingen en niet verwerkte inkoopfacturen op. Je verwerkt de financiële mutaties in de administratie. Je controleert de ingevoerde gegevens van orderafwikkeling op juistheid en volledigheid,

  • Zorgkundige (bijwerker) regio Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je zorgkundige en hou je van afwisseling? Dan heeft Randstad je heel wat te bieden. Als gespecialiseerd uitzendkantoor voor de medische sector hebben wij een partnership opgebouwd met tal van zorginstellingen in verschillende regio's. We bieden een brede waaier aan mogelijkheden: een bijverdienste, korte of lange opdrachten, in rusthuizen, week- of weekendwerk, vroege/late/nachtshift, ... Kortom, je kan werken op basis van je eigen voorkeuren, afhankelijk van het aanbod.

  • Colruyt Group Academy facturatieverwerking (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Binnen Colruyt Group Academy zijn wij op zoek naar een administratief bediende die de taken mbt facturatieverwerking zal opnemen en zal instaan voor een deel van het inplannen voor kinderfeestjes. Je zal de binnenkomende facturen aan de juiste bestelbonnen moeten koppelen en deze ook aan de juiste personen moeten doorsturen voor akkoord. Je zal ook instaan voor andere ondersteunende administratieve taken binnen jou team. Dit kan gaan van reservatie maken tot verwerken van mails.

  • Administratief bediende toeristische sector (M/V) (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Jij zal instaan voor: - Binnenkomende telefoons - Opmaken van offertes volgens de vraag van de klant - Prijsberekeningen maken in Excel - Uitwerken van reizen volgens behoeftes en budget van de klant - Administratie en opvolgen van planning van de reizen

  • PRODUCTIEMEDEWERKER VOEDING (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf actief in vleeswaren zoeken wij een gemotiveerde kandidaat om in de kruidenkamer te werken. Je staat in voor het ontvangen, inboeken, stockeren, afwegen en identificeren van kruiden. Je levert de kruiden, additieven en hulpstoffen tijdig en in de juiste hoeveelheid aan de verschillende productieafdelingen. Je meldt klachten en/of bemerkingen aan de aankoopdienst. Je volgt de stockvoorraden op. Uiteraard kijk je mee toe op de orde en netheid in de kruidenkamer.

  • DRINGEND Kassier (m/v) (SINT-PIETERS-LEEUW)

    Regio: SINT-PIETERS-LEEUW

    Bedrijf: Tempo-Team

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote multi-media winkel te Sint-Pieters-Leeuw zijn wij dringend op zoek naar extra kassamedewerkers voor de komende weken. Als kassamedewerker zal je instaan voor: - onthalen van de klant - scannen van de producten - betalingen ontvangen - ...

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS Sint-Andries (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: GREENHOUSE BRUGGE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit Sint-Andries zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Huishoudhulp regio SCHILDE - onmiddellijke opstart! (SCHILDE)

    Regio: SCHILDE

    Bedrijf: Itzu

    Type: Dienstenchequebaan

    Onmiddellijke opstart : Als huishoudhulp verricht je bij klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en in welke regio je aan de slag wilt. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog gezinnen? Ook hier kunnen we voor zorgen.Goede verdienste + maaltijdcheques.

  • STUDENT ADMINISTRATIE 2 à 3 DAGEN PER WEEK (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FORUM JOBS OOSTAKKER

    Type: Studentenjob

    Voor één van onze klanten, een bedrijf actief in hygiëne- en proceschemie, zijn wij op zoek naar een jobstudent. Je zal basis administratieve taken uitvoeren en data inputten in het computersysteem. De werkuren en de werkdagen zijn bespreekbaar. Je werkt minstens 16u/week.

  • Polyvalent productiemedewerker 2 ploegen (m/v) (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: DECOSPAN

    Type: Vaste Job

    We gaan op zoek naar een polyvalent inzetbare heftruckbestuurder. Naast rijden met de heftruck wil je ook andere taken uitvoeren in de productie. Job in 2 ploegen - flexibel om ook af en toe in dagregime te werken.

  • EMPLOYé ADMINISTRATIF FRANçAIS - ANGLAIS POUR LES SERVICES COMMANDE ET FACTURATION-EXPEDITION H/F (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Adecco Personnel Services

    Type: Werfreserve

    Vous recherchez un poste d'Employé administratif dans la région de Mouscron ? Vous êtes polyvalent, autonome, et vous maîtrisez très bien l'anglais ? Voici une fonction d'Employé administratif pour les services Commande et Facturation-expédition h/f susceptible de répondre à vos attentes. Dans le cadre du passage de l'ERP actuel vers SAP, les équipes de notre client seront largement mobilisées pendant plusieurs mois. Vous rejoindrez donc les services Commande et Facturation-expédition h/f durant la durée du projet (minimum jusque fin avril). VOTRE FONCTION : - Vous intervenez en transversal sur 2 services de la SUPPLY CHAIN : le service Commandes, et le service Facturation-Expéditions. - Vous assurez diverses tâches administratives et logistiques telles que : o Encodage : mise à jour des prix, contrôle des commandes en cours lors de la libération de lots par le laboratoire (modification des délais liés aux commandes, …). o Contrôle des factures des transporteurs. o Reporting : suivi des livraisons par la maison-mère ; des délais de livraison vers les clients, des commandes non-confirmées,… o Gestion des expéditions : préparation des picking-lists, préparation des factures, transports express, … - Vous fournissez un service optimal et êtes responsable de l’administration efficace et correcte liée à ces activités. - Vous travaillez avec différents outils informatiques (AS400, Excel, SAP). - Vous êtes en contact régulier avec notre maison-mère en Allemagne à qui vous fournissez un feed-back sur le suivi logistique des commandes à l’expédition. - Vous êtes force de proposition en termes d’amélioration des processus. - Vous faites partie d’une équipe et collaborez avec vos collègues pour assurer la continuité du service client. A ce titre, vous assurez le remplacement ponctuel de vos collègues sur leurs tâches propres.

  • Kelner restaurant/brasserie flexi (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: ODT

    Type: Flexijob

    We zijn op zoek naar een kelners voor ons restaurant/brasserie. Je zal zowel in de zaal als in de bar werken. bar : je staat in voor het klaarmaken van alle dranken zaal : tafels klaar zetten, opdienen eten, afruimen.

Zoek naar antwoorden van Oosterlinck in sociale netwerken
Look for responds of Oosterlinck in social networks

Lees alle opmerkingen voor Oosterlinck. Laat een reactie achter voor Oosterlinck. Oosterlinck bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Oosterlinck. Leave a respond for Oosterlinck. Oosterlinck on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Oosterlinck op de google maps. Adres en contacten Oosterlinck
Location of Oosterlinck on the google maps. Address and contacts of Oosterlinck

Andere gerelateerde bedrijven als come Oosterlinck Oosterlinck: DEPRE ET STRUYVEN | ROBERT JOUKES | LA SUCRERIE | IBGRAF NAMUR | Amigos (Los)

Other related companies as Oosterlinck: DEPRE ET STRUYVEN | ROBERT JOUKES | LA SUCRERIE | IBGRAF NAMUR | Amigos (Los)

Oosterlinck is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Oosterlinck, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08734924316. Het bedrijf Oosterlinck bevindt zich op het adres: Schaapsdreef 8B; 8750; Wingene. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 756,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 752,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Furniture - Garden. Lijst met producten zijn Doors; Parquets; Timber; Wood planing & sawing; Ceilings; Garden wood.
De hoofdactiviteit van Oosterlinck is Printing, Publishing en Allied Industries, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Oosterlinck is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Oosterlinck, openstaande posities, locatie van Oosterlinck op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Oosterlinck is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is Oosterlinck, company assigned to the tax number BE08734924316. The company Oosterlinck is located at the address: Schaapsdreef 8B; 8750; Wingene. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 756,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 752,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Furniture - Garden. List of products are Doors; Parquets; Timber; Wood planing & sawing; Ceilings; Garden wood.
The main activity of Oosterlinck is Printing, Publishing and Allied Industries, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Oosterlinck is not available. You also can look at reviews of Oosterlinck, open positions, location of Oosterlinck on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Oosterlinck, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Oosterlinck, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Oosterlinck, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Oosterlinck, employees, financial statistics.