Frans E

Contactgegevens Frans E: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Frans E: address, phone, fax, email, website, opening hours

Frans E

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Heiken 29; 2861; Sint-Katelijne-Waver (Onze-Lieve-Vrouw-Waver), België

Telefoon (phone): 015 55 19 10 (+32-015 55 19 10) 015 55 19 10 (+32-015 55 19 10)

Fax (fax): +32 (63) 506-10-43 +32 (63) 506-10-43

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Frans E: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Frans E"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Frans E"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Frans E, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Frans E. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Frans E, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Frans E. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Frans E
Products information Frans E

BTW identificatienummer (tax): BE03424133300
Ondernemingsnummer: 5404693603
Hoofdstad (capital): 311,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 777,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1998

Producten die in Frans E zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Fruit and vegetables - Growers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Frans E
(Get full report from official database of BE for Frans E)

Aanvulling soorten activiteiten voor Frans E
Addition kinds of activities for Frans E

442400. Binnenlands binnenlands vervoer van vracht | Deep sea domestic transportation of freight
501202. Commerciële voertuigen | Commercial vehicles
20660102. Gebakken cacaobonen | Ground cacao beans
22950202. Tape, gelakt: kunststof, en andere gecoat (behalve magnetisch) | Tape, varnished: plastic, and other coated (except magnetic)
33399918. Titaniummetaal, spons en korrels | Titanium metal, sponge and granules
38120300. Navigatiesystemen en instrumenten | Navigational systems and instruments
38299916. Scintillatie detectoren | Scintillation detectors
79991302. Gokkenvestiging | Gambling establishment

Werken bij Frans E: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Frans E: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Frans E. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Frans E. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiemedewerkers gezocht VOLVO TRUCKS ! (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: SYNERGIE VOLVO TRUCKS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als productiemedewerker bij Volvo sta je in voor de montage en assemblage van de vrachtwagens. Je werkt in teamverband en houdt je daarbij aan de veiligheidsinstructies.

  • Dossierbeheerder payroll - Personeelsdienst (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: AZ Sint-Maarten

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Dienst De personeelsdienst staat in voor het beheer van het administratief dossier van alle medewerkers. De dienst zorgt eveneens voor de correcte verwerking van de tijdsregistratie en voor de tijdige betaling van lonen en andere vergoedingen. Bovendien zijn de dossierbeheerders expert in sociaal-juridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, SWT, … Functie Je staat in voor de payroll en personeelsadministratie van de personeelsleden van een aantal toegewezen afdelingen Je bent als dossierbeheerder het aanspreekpunt voor de personeelsleden van de toegewezen afdelingen: je geeft zo nodig toelichting bij hun loonberekening, je geeft informatie over sociaaljuridische thema’s zoals tijdskrediet, ouderschapsverlof, enz…, je verwerkt de personeelsgegevens in het loonpakket en je volgt de verwerking in het tijdsregistratiesysteem mee op Je werkt in een team van dossierbeheerders en je rapporteert aan de hoofdverantwoordelijke payroll en tijdsregistratie Profiel Je beschikt over een bachelor / A1 – diploma, richting personeelsbeheer of bedrijfseconomie Ervaring met PC 330.01 is een pluspunt Je hebt een zeer goede kennis van e-blox Je gaat bij de uitvoering van je taken gestructureerd en planmatig te werk Je werkt zeer accuraat en ordelijk Je hebt een analytische geest en zoekt ook graag minder voor de hand liggende probleemsituaties uit Je kan onder druk werken en weet dan toch de juiste prioriteiten te stellen Je onderschrijft onze kernwaarden - openheid, respect, kwaliteit, ambitie en samenwerking - die de bouwstenen of het DNA van ons ziekenhuis vormen en waarmee we het verschil willen maken, in het belang van het welzijn van de patiënt. Contractvoorwaarden Voltijds contract bepaalde duur voor 6 maanden. Indiensttreding 7 januari 2019 Meer weten over de inhoud van deze functie? Neem contact met Brenda Bosschem, hoofdverantwoordelijke op nummer 015/89.12.97

  • Metselaar (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Let's Work Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bekwame klant van Let\\\'s Work regio Brugge zijn we op zoek naar een gemotiveerde en ervaren metser die juist dat extra tikkeltje pit bezit! Je belandt in een dynamisch bedrijf dat zijn zinnen zet op het specialiseren in verschillende gebieden binnen de metswereld. Samen met de medewerkers zorgt de firma voor een stipte en kwaliteitsvolle uitvoering van de projecten. Jouw takenpakket bestaat uit het metsen van zowel woning- als appartementsbouw. Ben jij een geboren metser en steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!

  • HUISHOUDHULP REGIO Wijnegem (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: GF DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij een krak in huishoudelijke taken en zou je dit graag professioneel willen uitvoeren? Begrijp jij dat je als huishoudhulp gezinnen ondersteunt in hun dagdagelijks leven? Reageer snel want dan ben jij de geschikte kandidaat om in ons bedrijf aan de slag te gaan! Zowel voltijds als deeltijds mogelijk, planningen worden opgesteld in samenspraak met de poetsdame alsook de klant. Werk in uw regio ! Eigen vervoer is noodzakelijk. www.group-f.be

  • Studenten kerstmarkt De Panne (DE PANNE)

    Regio: DE PANNE

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Studentenjob

    Heb jij zin om als student een centje bij te verdienen op de kerstmarkt in Oostende en ben je vrij in de periode van 15/12/2018 tot en met 06/01/2019? Wij zijn op zoek naar gemotiveerde studenten die kunnen worden ingeschakeld voor schaatsverhuur!

  • STUDENT VERKOPER JACK & JONES Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Studentenjob

    JACK & JONES LEUVEN IS LOOKING FOR A STUDENT WORKER Zit fashion in je bloed en wil je ook graag aan de slag als ambassadeur van JACK & JONES? Solliciteer dan nu voor de functie van student verkoper! We look forward to hearing from you! JOBVERANTWOORDELIJKHEDEN: • Service is bij JACK & JONES prioriteit: wij willen elke klant een onvergetelijke winkelervaring bieden. Je maakt de klanten wegwijs in de verschillende collecties, je geeft hen styling advies op maat en informeert hen over de verschillende producten, fittings en materialen; • Je zorgt voor het op orde houden van de winkel (plooien, ophangen, presenteren) en het aanvullen van de stock; • Je verzorgt een correcte en snelle verwerking van leveringen (goederen uitpakken, kleding beveiligen en labelen); • Je doet kassaverrichtingen, ontvangt betalingen en staat in voor de dienst-na-verkoop; • Je kent de veiligheidsprocedures en leeft deze nauwgezet na.

  • iCT SUPPORT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Teneinde de continue werking van het informaticanetwerk binnen onze organisatie te verzekeren, werk je met de gebruikers en de service desk van AG Insurance en zal je er over waken dat de dagelijkse operationele taken correct worden uitgevoerd: Je superviseert de installatie van hard- en software, met inbegrip van “master upgrades” geleverd door onze dienstverlener. Je superviseert en coördineert aanpassingen aan het “thin client” programma voor de gebruikers in onze winkelcentra. Je coördineert het verwelkomingsproces op IT-niveau voor nieuwe medewerkers. Je staat in voor de invoer en de opvolging van de procedures voor de uitbating van de infrastructuur alsook de updates van deze procedures. Je identificeert, kwalificeert en lost eenvoudige problemen verbonden aan de infrastructuur (die geen gebruik vereisen van een administrator account) op. Je biedt ondersteuning aan de eindgebruikers in geval van technische informatica problemen, in geval van meer complexe problemen overdracht aan de betrokken personen en update via de ticketing applicatie. Je staat in voor het beheer van de systemen - controle van de toepassing van de regels in verband met paswoorden, bijhouden van de toelatingsmatrix en de SAP print queues en update van gebruikersaccounts, beheer van de configuratie van Office 365 voor de gebruikers van onze winkelcentra. Je bent SPOC van de internet site voor de ontwikkelaars, de hosts en uitvoering van de backup procedures.

  • TEAMLEADER CALLCENTER (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Vaste Job

    Inplannen van de medewerkers: Je bent verantwoordelijk voor de maximale en optimale inplanning van jouw medewerkers volgens talenten, prioriteit en capaciteit (Resourceplanning). Eveneens zorg jij ervoor dat de medewerkers hun planning 3 weken op voorhand kunnen raadplegen. Aansturen van de medewerkers: day-to-day monitoren van de activiteiten van de medewerkers teneinde hen te helpen in het behalen van hun targets/SLA’s. Hen op goede weg zetten in hun dossiers, mee sturen richting het nemen van beslissingen en ervoor te zorgen dat hun agenda goed beheerd wordt. Het opvolgen van de medewerkers: checks uitvoeren naar kwaliteit, klantgerichtheid, performantie, service levels en productiviteit Het coachen van de medewerkers: inplannen en uitvoeren van individuele coachinggesprekken zodat je nauw betrokken bent bij hoe de medewerker zich voelt, mee bent met zijn bezorgdheden/vragen, feedback te geven over zijn/haar prestatie en samen te streven naar een groei van zichzelf en de afdeling Innoverend werken: pro-actief deelnemen aan verbeteringen op de werkvloer zowel naar kwaliteit als performantie Begeleiden en adviseren van de medewerker: beschikbaar zijn voor vragen allerhande zodat de medewerker zijn job met vertrouwen en kennis kan uitvoeren Afnemen van sollicitatiegesprekken: in samenspraak met HR de nieuwe medewerkers screenen Bedrijfsprofiel: Voor een Belgische onderneming gelegen te Gent centrum zijn we op zoek naar een teamleader voor de afdeling van de callagents.

  • DAKWERKER / HELLENDE DAKEN (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: GardenFIXers Roeselare

    Type: Vaste Job

    Werken uitvoeren op hellende daken : dakpannen, leien, tegelpannen alsook uitvoeren van gevelbekleding. .Het lezen van een plan is een sterk punt. Afvoerbuizen en hanggoten kunnen plaatsen. Je hebt ervaring in een soort gelijke functie.

  • HR OFFICER VOOR PROJECTOPDRACHTEN (BE767561) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Hudson Belgium nv/sa

    Type: Vaste Job

    Hudson is een HR adviesbureau met meer dan 35 jaar ervaring en onze missie is eenvoudig: organisaties ondersteunen door in te zetten op hun medewerkers. Deze missie kunnen we enkel volbrengen door op onze beurt zelf bijzondere HR-professionals aan te werven. Als lid van ons Hudson team heb je elke dag opnieuw impact op organisaties, haar medewerkers en werkzoekenden. Heb je interesse voor HR en maak je graag, samen met meer dan 250 andere overtuigde Hudson collega’s, het verschil? Dan zijn wij op zoek naar jou! Om onze afdeling Interim Management & Contracting te versterken, zijn we op zoek naar een (m/v) HR OFFICER voor projectopdrachten bij klanten Onze Interim Management & Contracting afdeling speelt in op vragen van klanten die om welke reden dan ook nood hebben aan tijdelijke versterking. Het kan daarbij gaan om een tijdelijke verhoogde workload, een vervanging naar aanleiding van ziekte of zwangerschap van een medewerker of het vertrek van een collega, etc. Je hebt al een stevige ervaring verworven binnen Rekrutering & Selectie (hetzij in consultancy, hetzij in een interne HR rol) of bent vanuit je business ervaring gepassioneerd geraakt door de mens in een organisatie en wil deze ervaring valoriseren door het uitvoeren van opdrachten in verschillende bedrijven. Je ziet deze job als een unieke kans om je professionele bagage uit te breiden, je kennis van de markt te vergroten en interessante contacten te leggen binnen verschillende bedrijven maar tegelijk te werken voor een referentie in de sector van Rekrutering & Selectie. Je kan je snel inwerken in de cultuur, sector en werkwijze van de klant waarbij je jouw opdracht uitvoert. Je houdt ervan op korte termijn jouw intern netwerk in het bedrijf waar je wordt ingezet, uit te bouwen. Je kan je identificeren met de Hudson cultuur en werkwijze, maar kan je daarnaast ook snel aanpassen aan de verwachtingen, waarden en werkwijze van de klant. Voor verschillende rekruteringsopdrachten analyseer je de behoeften van de klant waarbij je werkt en bepaal je de juiste rekruteringsmethode. Je maakt hiervoor gebruik van jouw ervaring en leergierigheid, creativiteit en ondernemingszin die je leiden naar paden om kandidaten te vinden. Je ontmoet kandidaten voor een interview en evalueert hun potentieel tijdens het selectieproces. Je geeft een advies en vormt een klankbord voor je klant bij het voorstellen van je eindkandidaten.

  • CRM ANALYST (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Vaste Job

    Als CRM Analyst adviseer je het management proactief over de kansen en verbeteringen in het gebruik van klantendata. Met jouw analyses adviseer je hen over te benaderen doelgroepen en te voeren campagnes. Of het nu gaat over het recruteren van nieuwe klanten, het verlagen van churn of het optimaliseren van de online newsletters, jij weet de slimme manieren hoe je geld verdient met data en zorgt voor een gepersonaliseerde aanpak. Verder bevat de functie de volgende verantwoordelijkheden: Het samenstellen van selecties van klantgroepen voor de direct marketingactiviteiten Het mee opstellen van klantsegmentaties en klantwaarde modellen Het verhogen van de klantwaarde. Jij ziet het niet alleen als jouw doel om meer klanten te winnen, maar de bestaande klanten ook te behouden Het mee in kaart brengen van de customer journey van de klant Het opleveren van standaardrapportages op de marketingactiviteiten en het creëren van diverse nieuwe rapportages met het oog op het verbeteren van de ROI van de marketingcampagnes (zowel on- als offline) Het verhogen van de performance van off- en online campagnes op basis van data. Je volgt het (aankoop)gedrag van klanten en doet op basis daarvan aanpassingen Het mee ontwerpen en implementeren van een marketing automation tool Het verzorgen van een continue opschoning en verrijking van de klantendatabase Trefwoorden: klanten database, customer journey, analyseren, data, online campagnes, crm, analyst, marketing, klantensegmentatie, ...   Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf in Sint-Niklaas zijn wij op zoek naar een CRM Analyst (m/v).  

  • Eurostaff - IT Architect (Regio Huy)

    Regio: Regio Huy

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client is an established consultancy and is actively looking for an IT Architect, to support a number of ongoing business & IT projects. Their main office is is Liège. Essential Relevant architecture experience Knowledge of some architecture framework (eg TOGAF, ArchiMate) Familiarity with Service Oriented Architecture concepts Experience in an Agile environment Great communication & collaboration skills Stress resistant & flexible wrt the organization's maturity in governance effectiveness Desirable Insurance industry experience Alfresco Scriptura Guidewire ESB Accounting Thanks for your reply with CV, day rate and availability !

Zoek naar antwoorden van Frans E in sociale netwerken
Look for responds of Frans E in social networks

Lees alle opmerkingen voor Frans E. Laat een reactie achter voor Frans E. Frans E bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Frans E. Leave a respond for Frans E. Frans E on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Frans E op de google maps. Adres en contacten Frans E
Location of Frans E on the google maps. Address and contacts of Frans E

Andere gerelateerde bedrijven als come Frans E Frans E: FLVPK PACKAGING NV | INGEBORG VERHEYE | RAF | ANTOINE AVERMAETE | Financial Art S.A.

Other related companies as Frans E: FLVPK PACKAGING NV | INGEBORG VERHEYE | RAF | ANTOINE AVERMAETE | Financial Art S.A.

Frans E is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Frans E, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03424133300. Het bedrijf Frans E bevindt zich op het adres: Heiken 29; 2861; Sint-Katelijne-Waver (Onze-Lieve-Vrouw-Waver). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 311,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 777,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Fruit and vegetables - Growers. Producten gemaakt in Frans E zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Frans E is Algemene Merchandise Stores, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Frans E is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Frans E, openstaande posities, locatie van Frans E op de kaart.

Frans E is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is Frans E, company assigned to the tax number BE03424133300. The company Frans E is located at the address: Heiken 29; 2861; Sint-Katelijne-Waver (Onze-Lieve-Vrouw-Waver). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 311,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 777,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Fruit and vegetables - Growers. Products created in Frans E were not found.
The main activity of Frans E is General Merchandise Stores, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Frans E is not available. You also can look at reviews of Frans E, open positions, location of Frans E on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Frans E, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Frans E, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Frans E, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Frans E, employees, financial statistics.