HUGOT LIBRAIRIE

Contactgegevens HUGOT LIBRAIRIE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HUGOT LIBRAIRIE: address, phone, fax, email, website, opening hours

HUGOT LIBRAIRIE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE LAHAUT 2; 6950; NASSOGNE, België

Telefoon (phone): 84210869 (+32-84210869) 84210869 (+32-84210869)

Fax (fax): +32 (50) 185-97-28 +32 (50) 185-97-28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HUGOT LIBRAIRIE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HUGOT LIBRAIRIE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HUGOT LIBRAIRIE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van HUGOT LIBRAIRIE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen HUGOT LIBRAIRIE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of HUGOT LIBRAIRIE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HUGOT LIBRAIRIE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti HUGOT LIBRAIRIE
Products information HUGOT LIBRAIRIE

BTW identificatienummer (tax): BE01466918945
Ondernemingsnummer: 6710418701
Hoofdstad (capital): 634,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 757,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Produits: Papeterie.

Product categorie (product category): Fournitures de bureau. Tabac. Journaux

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor HUGOT LIBRAIRIE
(Get full report from official database of BE for HUGOT LIBRAIRIE)

Aanvulling soorten activiteiten voor HUGOT LIBRAIRIE
Addition kinds of activities for HUGOT LIBRAIRIE

1611. Weg en straatbouw | Highway and street construction
20150700. Konijnen slachten en verwerken | Rabbit slaughtering and processing
22110807. Marquisettes, katoen | Marquisettes, cotton
31999908. Nieuwigheden, leer | Novelties, leather
36290102. Elektrochemische generatoren (brandstofcellen) | Electrochemical generators (fuel cells)
52119906. Elektrische bouwmaterialen | Electrical construction materials
73720000. Voorverpakte software | Prepackaged software

Werken bij HUGOT LIBRAIRIE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HUGOT LIBRAIRIE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HUGOT LIBRAIRIE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HUGOT LIBRAIRIE. Looking for open vacancies in other companies

  • Kinderbegeleider (m/v/x) - Dienst Kinderopvang (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: STAD GENT

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    - je verzorgt, begeleidt, ondersteunt en verwondert graag kinderen. En ook de vele andere taken die horen bij de zorg voor kinderen, vervul je met plezier. - je werkt goed samen met anderen. Voor je collega’s ben je een echte teamspeler. Je zet spontaan de stap naar ouders. Ook de buurt is voor jou een evidente partner. - je voelt je helemaal op je gemak tussen kindjes van 0 tot 3 jaar en/of kinderen van 3 tot 12 jaar. Je weet dat elke leeftijdsgroep z’n charmes en aangepaste noden heeft, en je weet die perfect in te vullen. - je geeft elke dag het beste van jezelf. Zodat ook de kleinste engeltjes én de wat grotere bengeltjes zich goed kunnen voelen bij jou en in de groep. - je voelt je thuis in het kinderdagverblijf of op de buitenschoolse opvang. Je ontvangt ofwel baby’s en peuters ofwel een overenthousiaste bende op schooldagen, woensdagnamiddagen, snipperdagen en schoolvakanties. Je kiest zelf welke leeftijdsgroep jou het beste ligt. - je bekijkt de zaken niet vanaf een afstand, maar stimuleert elk kind om nieuwe dingen te ontdekken en samen te spelen met de andere kinderen. - In de buitenschoolse opvang, trek je met plezier de gekste kostuums aan om de groep te entertainen. Voor jou hoeft het er niet altijd ‘ernstig’ aan toe te gaan… spelen, zingen, springen, dansen, ravotten,… doe je enthousiast mee! In het kinderdagverblijf zorg je voor een warm nest voor de ouders en de kinderen - je ziet waar er werk is, ook als niemand je een taak geeft en er geen kinderen aanwezig zijn. In de buitenschoolse opvang kan je dan helpen met klasondersteuning, de voorbereiding van de vakantiewerking of administratieve opdrachten. Telkens met een glimlach. Voor de buitenschoolse opvang kunnen we elke week (gespreid over 5 dagen) 30 uur en 24 minuten op je rekenen. En omdat sommige voorzieningen open zijn tot 18.45 uur, 19 uur of 20 uur, zit er geregeld wat avondwerk bij. Maar dat is geen probleem voor jou: je voelt je goed bij vroegdienst én bij avonddienst. In het kinderdagverblijf kunnen we 38u op je rekenen. 7u36 op een dag.

  • Allround medewerker textiel (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Persoon dient stoffen te snijden, te verpakken en naar het magazijn te brengen. Kandidaat is ook verantwoordelijk voor het stockbeheer.

  • Stagiair Administratie Antwerpen bij Qiwie (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HEEFT-NIEUWE-JOBS

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Stagiair Administratie bij Qiwie krijg je de kans jouw oog voor detail aan te scherpen. Jij wilt graag verder ontdekken welke mogelijkheden er zijn om administratief werk echt leuk en aangenaam te kunnen maken. Jij weet dat dit helemaal niet saai hoeft te zijn. Je streeft er naar om alles perfect te laten kloppen tot een geheel en dit geeft je een voldaan gevoel. Je bent graag nauwkeurig als Stagiair Administratie zowel in je communicatie als in je opgelegde takenpakket.

  • Financieel bediende (EREMBODEGEM)

    Regio: EREMBODEGEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als financieel bediende ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: - Je verleent assistentie bij de maandelijkse en kwartaalrapportering Je analyseert de balans en resultaatrekeningen aangeleverd door accounting Je maakt variantieanalyses op op basis van actuals, budgetten en forecasts Je beheert en verfijnt de kosten verdeelsleutels over de verschillende business units Je werkt mee aan een continue verbetering van de huidige processen en systemen Je zal worden ingeschakeld bij diverse ad-hoc finance projecten

  • MEDEWERKER TUINONDERHOUD / TUINAANLEG (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als MEDEWERKER TUINONDERHOUD / TUINAANLEG in deze dynamische en familiale onderneming zijn je taken: uitbreken van terrassen vloeren. stabiliseren leggen van klinkers en blauwsteen leggen van klinkerboorden aanleggen van vijvers aanplanten en aanleggen van tuinen en parken In kalmere momenten spring je mee in bij de equipes tuinonderhoud. Je werkt elke weekdag in (flexibel) dagregime.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Veerle-Laakdal – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (VEERLE)

    Regio: VEERLE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student voor de afdeling beenhouwerij (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: Konvert Interim Turnhout

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, regio Kasterlee, zijn we op zoek naar een student voor de afdeling beenhouwerij. Jouw taken: - Je bent als verkoper in alle opzichten de vertegenwoordiger van ons concept. De toonbank is jouw paradepaardje : je presenteert de meer verfijnde charcuterie samen met de traiteurproducten op een manier dat de klant jouw producten wil ! - De chef verkoopster van het filiaal leidt je op tot een volwaardig teammember die de waarden en normen van het bedrijf vertegenwoordigt. - Je maakt de bereidingen klaar zoals je geleerd hebt in je opleiding en kan steeds onze gids inschakelen ... met andere woorden je krijgt een verantwoordelijkheid toegewezen maar je staat er nooit alleen voor. - Je bewaakt de kwaliteit en netheid van de producten als het materiaal.

  • TA Manager (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: NOHAU

    Type: Vaste Job

    De Turn Around Manager leidt en voert de stilstanden/Turn Arounds uit op de site in Antwerpen. De belangrijkste verantwoordelijkheid is het initiëren, faciliteren en managen van het TA-proces. De Turn Around Manager heeft de eindverantwoordelijkheid voor alle fasen en de bijhorende mijlpalen en activiteiten. Verzamelen van gegevens en valideren van de scope van de werkzaamheden; Voorzien van de nodige bezetting in de verschillende fasen van de TA; Opzetten van de TA-organisatie en definiëren van de rollen en verantwoordelijkheden van de teamleden; Zorgen voor een nauwe samenwerking met het management van de plant en met de reliability-verantwoordelijke; Melden van potentiële gevaren, risico's en afwijkingen aan de TA-stuurgroep; Dragen van de verantwoordelijkheid voor de budget- en kostenbeheersing van de TA; Zorgen voor een veilig verloop van de TA, met een nul-effect op het milieu; Ervoor instaan dat alle Turn Around-werk, inclusief projecten, wordt geïntegreerd in één plan.

  • Chauffeur C (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: IGEAN

    Type: Vaste Job

    IGEAN is een intergemeentelijke vereniging in de Antwerpse regio met burelen te Wommelgem, een huisvuilverwerkingseenheid te Brecht en te Edegem, een ophaaldienst met standplaats te Brasschaat en 24 recyclageparken. De vereniging is actief op de beleidsdomeinen wonen, werken, milieu, materialenkringloop en afvalbeheer in 30 aangesloten gemeenten. Meer informatie kan u terugvinden op www.igean.be Voor de versterking van het team van de ophaaldienst dat elke dag uitrijdt vanuit Brasschaat, zoekt IGEAN een gemotiveerde chauffeur / belader. Taakomschrijving Je staat in voor de huis-aan-huisinzameling van afvalfracties in het werkingsgebied van IGEAN. Je bent hierbij verantwoordelijk voor een kwalitatieve dienstverlening. Je hebt oog voor veiligheid. Je bent eveneens bereid om als belader te werken.

  • VERKOPER / VERKOOPSTER KREFEL SCHOTEN (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: KREFEL SCHOTEN

    Type: Vaste Job

    Als gedreven voltijdse verkoper (m/v) (35u/week) informeer je de klanten over het uitgebreide gamma en de service van Krëfel in onze winkel te Schoten. Je adviseert de klanten over de werking en mogelijkheden van de toestellen. Je helpt hen juist te kiezen en je zorgt voor tevreden klanten. Jouw profiel: Je bent klant- en servicegerichten hebt bij voorkeur reeds ervaring in het omgaan met klanten. Je hebt een sterke interesse in multimedia en huishoudelektro, je communiceert zeer vlot in het Nederlands en je houdt van verkopen. Je werkt als dynamische bediende graag in een gedreven team. Je bent accuraat, integer, georganiseerd, enthousiast en contactvaardig. Je geeft blijk van verantwoordelijkheidszin, bent stressbestendig en werkt volgens de regels. Niet je opleiding, wel je ingesteldheid en motivatie zijn voor ons belangrijk.

  • Freelance HR Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675934-inline.html?cid=Partner_VDAB Mijn klant is een productiebedrijf actief in de Gentse Haven en heeft 178 medewerkers. Ze zijn marktleider in de Benelux en maken deel uit van een wereldwijde internationale groep. Ter vervanging van de huidige HR Manager die in zwangerschapsverlof gaat zijn ze op zoek naar een operationele freelance HR Manager voor 3 à 4 dagen per week. Je kan starten vanaf begin december en blijft aan tot begin juni 2019. Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van HUGOT LIBRAIRIE in sociale netwerken
Look for responds of HUGOT LIBRAIRIE in social networks

Lees alle opmerkingen voor HUGOT LIBRAIRIE. Laat een reactie achter voor HUGOT LIBRAIRIE. HUGOT LIBRAIRIE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HUGOT LIBRAIRIE. Leave a respond for HUGOT LIBRAIRIE. HUGOT LIBRAIRIE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie HUGOT LIBRAIRIE op de google maps. Adres en contacten HUGOT LIBRAIRIE
Location of HUGOT LIBRAIRIE on the google maps. Address and contacts of HUGOT LIBRAIRIE

Andere gerelateerde bedrijven als come HUGOT LIBRAIRIE HUGOT LIBRAIRIE: INTERBETON | HAIR-DESIGN SELECT | GOETHALS | LADBROKE | K. OPITTER F.C.

Other related companies as HUGOT LIBRAIRIE: INTERBETON | HAIR-DESIGN SELECT | GOETHALS | LADBROKE | K. OPITTER F.C.

HUGOT LIBRAIRIE is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HUGOT LIBRAIRIE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01466918945. Het bedrijf HUGOT LIBRAIRIE bevindt zich op het adres: RUE DE LAHAUT 2; 6950; NASSOGNE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 634,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 757,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Fournitures de bureau. Tabac. Journaux. Lijst met producten zijn Produits: Papeterie..
De hoofdactiviteit van HUGOT LIBRAIRIE is Meubels en uitrustingen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HUGOT LIBRAIRIE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HUGOT LIBRAIRIE, openstaande posities, locatie van HUGOT LIBRAIRIE op de kaart.

HUGOT LIBRAIRIE is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is HUGOT LIBRAIRIE, company assigned to the tax number BE01466918945. The company HUGOT LIBRAIRIE is located at the address: RUE DE LAHAUT 2; 6950; NASSOGNE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 634,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 757,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Fournitures de bureau. Tabac. Journaux. List of products are Produits: Papeterie..
The main activity of HUGOT LIBRAIRIE is Furniture and Fixtures, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of HUGOT LIBRAIRIE is not available. You also can look at reviews of HUGOT LIBRAIRIE, open positions, location of HUGOT LIBRAIRIE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over HUGOT LIBRAIRIE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf HUGOT LIBRAIRIE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about HUGOT LIBRAIRIE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company HUGOT LIBRAIRIE, employees, financial statistics.