Dradin & Fils

Contactgegevens Dradin & Fils: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Dradin & Fils: address, phone, fax, email, website, opening hours

Dradin & Fils

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chauss茅e de Waremme 162; 4500; Huy, België

Telefoon (phone): 085 21 14 78 (+32-085 21 14 78) 085 21 14 78 (+32-085 21 14 78)

Fax (fax): 085 21 14 03 (+32-085 21 14 03) 085 21 14 03 (+32-085 21 14 03)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Dradin & Fils: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Dradin & Fils"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Dradin & Fils"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Dradin & Fils, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Dradin & Fils. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Dradin & Fils, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Dradin & Fils. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Dradin & Fils
Products information Dradin & Fils

BTW identificatienummer (tax): BE04508483886
Ondernemingsnummer: 9455352783
Hoofdstad (capital): 400,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 140,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Aluminium - Anodic oxidation; Surface treatment

Product categorie (product category): Foundries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Dradin & Fils
(Get full report from official database of BE for Dradin & Fils)

Aanvulling soorten activiteiten voor Dradin & Fils
Addition kinds of activities for Dradin & Fils

22690301. Gevlochten goederen: bleken, verven of andere afwerkingen | Braided goods: bleaching, dyeing, or other finishings
24290301. Shakes (hand splitshingles) | Shakes (hand split shingles)
25110305. Kindermeubilair: hout | Nursery furniture: wood
35110102. Hydraulische turbine generator set units, compleet | Hydraulic turbine generator set units, complete
35560401. Brouwerijen en Mouters 'machines | Brewers' and maltsters' machinery
36259908. Elektromagnetische koppelingen of remmen | Electromagnetic clutches or brakes
50310100. Bouwmaterialen, buitenkant | Building materials, exterior
58120500. Familie restaurants | Family restaurants

Werken bij Dradin & Fils: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Dradin & Fils: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Dradin & Fils. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Dradin & Fils. Looking for open vacancies in other companies

  • Transportplanner (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Start People Hasselt

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben je geboeid door de logistiek? Werk je graag in een dynamische omgeving? Ben je klantgericht en heb je een grote interesse in transport? Wij zijn op zoek naar een transportplanner die: opdrachten van klanten inplant op de meest efficiënte manier binnen aangegeven tijdstippen de goederen van A naar B krijgt in geval van onvoorziene omstandigheden zijn planning bij stuurt lokale (buitenlandse) collega's ondersteunt, begeleidt en stuurt om samen tot de meest efficiënte en rendabele planning te komen voor heel Europa

  • HUISHOUDHULP regio Oostkamp (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Net.werk! vso

    Type: Dienstenchequebaan

    Wil jij ook werken voor het best betalende dienstencheque bedrijf waar je als huishoudhulp gewaardeerd wordt voor je werk? Dan verwelkomen wij jou graag! Je poetst vooral graag en dit voor gunstige voorwaarden en bij dankbare klanten. Bij ons wordt anciënniteit meegenomen. Wij geven ook maaltijdcheques van 7 euro per dag! Er wordt rekening gehouden met jouw balans tussen werk en privé, want je bepaalt zelf je werkdagen. Je werk dicht bij huis, want wij zoeken klanten in de regio waar je woont en houden rekening met de vervoersmiddelen waarover je beschikt. Je wordt begeleid door onze jobcoach die steeds op zoek gaat naar een goede match tussen huishoudhulp en klant. Ook zonder ervaring of diploma ben je welkom! Als huishoudhulp sta je in voor het onderhoud van woningen bij onze klanten. Je werkt individueel bij meerdere gezinnen. Licht huishoudelijke taken zoals wassen, strijken, een boodschap doen of eventueel koken kunnen ook gevraagd worden in het kader van de dienstencheques. Stel u kandidaat en u krijgt snel reactie of feedback! (trefwoorden: huishoudhulp, dienstencheque, dienstencheques, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, kuisen, schoonmaken, poetsen)

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in EDEGEM/MORTSEL/HOVE - uitstekend betaald (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • medewerker m/v fruit en groenten (LEDE)

    Regio: LEDE

    Bedrijf: AD DELHAIZE

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor het aanvullen en egaliseren van de afdeling fruit en groenten. Je komt in een tof team terecht waar het een plezier is om in te werken. We zorgen voor een goede werk/prive balans, door zaterdagen en zondagen afwisselend te komen werken.

  • Digital Accountmanger - Unilever (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Badenoch & Clark

    Type: Vaste Job

    • Jij beheert de klantenrelaties en zorgt voor top tevredenheid. • Je bent verantwoordelijke voor de marketing campagnes en programma's van een aantal gekende Unilever merken zoals Solo, Knorr, Becel, Lipton Ice Tea, Ola,.. • Jij leeft je helemaal in in de business van de merken onder jouw beheer en bent een volwaardig gesprekspartner voor de brand managers. • Je detecteert hun sales en marketing noden en vertaalt hun objectieven in marketing plannen en campagne tactics, die je bovendien overtuigend presenteert. • Jij bewaakt de timing, de kwaliteit en de resultaten van de projecten. • Jij beheert het budget en zorgt er voor dat projecten rendabel zijn.

  • werkvoorbereider Funderingstechnieken (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: STABCO FOUNDATIONS

    Type: Vaste Job

    Als werkvoorbereider bereid je elk project voor, zodat je collega’s op de werf zorgeloos kunnen starten. Dit houdt in dat u: - In de beginfase de communicatie met de klant verzorgt, zodat alles op punt staat bij aanvang van het project. - Ervoor zorgt dat alle administratie van elk nieuw project perfect op punt staat. - Verantwoordelijk bent voor de beton- en materiaalbestellingen van elke werf. - Het As Built dossier voorbereidt met de tekenaar. - Werven inspecteert. - Branden blust waar nodig tijdens de uitvoering van de werken.

  • Allround medewerker automaterialen (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Talentus Sint-Truiden

    Type: Vaste Job

    Als allround medewerker automaterialen draag je verschillende verantwoordelijkheden: Je staat in voor het ontvangen en controleren van goederen die worden geleverd Je stockeert de wisselstukken Je zorgt er voor dat de mekaniekers goed door kunnen door hen te voorzien van de juiste wisselstukken Daarnaast ontvang je klanten aan de balie en informeer je hen bij aankoop van automaterialen Je bent ook administratief sterk onderlegd en je zorgt voor een juiste facturatie van de wisselstukken Ook maak  je bestekken op. Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf in Sint-Truiden zijn wij op zoek naar een allround medewerker automaterialen. Je start op interimbasis voor een periode van ongeveer 2 maanden waarna bij goed functioneren jou een vast contract wordt aangeboden. 

  • R&D INGENIEUR (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: TecQuality Deinze

    Type: Vaste Job

    In opdracht van een KMO regio Waregem, zoekt TecQuality een R&D ingenieur met een eerste werkervaring. Jouw takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe producten en de verdere optimalisatie van het bestaand gamma. Je onderhoudt goede contacten met de strategische leveranciers van onze klant. Opvolging van toepassingsmogelijkheden en kwaliteit van de producten. Rapporteren aan de R&D manager.

  • Jafra consulent(e) en toekomstige managers voor uitbreiding van ons team (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: INE VAN DEURSEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als je enthousiast bent over cosmetica, plezier hebt in de omgang met en het adviseren van mensen en daarbij vriendelijk en verzorgd optreedt, dan ben je bij ons aan het goede adres. Jafra verkoopt "high" level verzorgingsproducten en make up. Jafra is tevens 1 van de best betaalde bedrijven in de directe verkoop. Je verdiensten zijn zéér goed. Wij geven vooral gratis workshops bij gastvrouwen thuis. Schoonheidsspecialistes, nagelstylistes en kapsters zijn ook welkom om de Jafra producten in het salon te gebruiken en te verkopen. Geen maandelijkse verplichting, géén investering, gratis te verdienen productpakketten, werk in jouw regio, op jouw tempo, zoals het past in jouw gezinsleven en dat voor zéér hoge verdiensten in de direct selling! Of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging....wij hebben een fantastisch carrierèreplan. Reden genoeg om bij Jafra aan de slag te gaan. Contacteer ons gerust, ook als je "gewoon" benieuwd naar ons Jafra concept bent op 0475 96 71 98.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Centric - PMO Administrator (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Job description Technical support of and improvements via the tools that are in use in the VPMO to improve project management, its data, its quality as well as its efficiency and efficacy. Key Roles & Responsibilities Keep the TG Project and Time registration Portal (on SharePoint) running, process the data to and from SAP and continue the migration to tools and platforms not used for TG specifically. Together with other team member, reporting (consolidating) on project financials combining information from Fusion and SP Technical support and configuration in the tools used by PMs and PMO: CA PPM (Clarity), SharePoint, advanced Excel (Office 365) Assist in the assessment and possible replacement of the current (version of the) project management tools used Required Licenses/Certifications Technical knowledge of CA PPM (Clarity), Oracle Fusion and SharePoint is a big plus, but can be compensated by strong technical skills and the capability of learning new tools very quickly. Also knowledge of Prince2 / PMI is a plus. Both are not absolutely required to be able to do the job well but a good understanding of project management is required to ensure that the delivered work is functionally efficient and effective. Same goes for (though smaller plusses) Confluence, Agile. Mindset and working mentality (constructive, flexible,..) are very important, same for accuracy and the ability to distinguish well between means and goals... Language: English is a must, Flemish and French are a plus.

Zoek naar antwoorden van Dradin & Fils in sociale netwerken
Look for responds of Dradin & Fils in social networks

Lees alle opmerkingen voor Dradin & Fils. Laat een reactie achter voor Dradin & Fils. Dradin & Fils bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Dradin & Fils. Leave a respond for Dradin & Fils. Dradin & Fils on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Dradin & Fils op de google maps. Adres en contacten Dradin & Fils
Location of Dradin & Fils on the google maps. Address and contacts of Dradin & Fils

Andere gerelateerde bedrijven als come Dradin & Fils Dradin & Fils: SIMONE BIETLOT | I & V - Risk COM V | PETRUS MOTMANS | HAIRDESIGNER MIRYAM | FA. BRUYNEEL

Other related companies as Dradin & Fils: SIMONE BIETLOT | I & V - Risk COM V | PETRUS MOTMANS | HAIRDESIGNER MIRYAM | FA. BRUYNEEL

Dradin & Fils is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Dradin & Fils, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04508483886. Het bedrijf Dradin & Fils bevindt zich op het adres: Chauss茅e de Waremme 162; 4500; Huy. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 400,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 140,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Foundries. Lijst met producten zijn Aluminium - Anodic oxidation; Surface treatment.
De hoofdactiviteit van Dradin & Fils is Verenigde Staten Postal Service, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Dradin & Fils is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Dradin & Fils, openstaande posities, locatie van Dradin & Fils op de kaart.

Dradin & Fils is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is Dradin & Fils, company assigned to the tax number BE04508483886. The company Dradin & Fils is located at the address: Chauss茅e de Waremme 162; 4500; Huy. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 400,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 140,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Foundries. List of products are Aluminium - Anodic oxidation; Surface treatment.
The main activity of Dradin & Fils is United States Postal Service, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Dradin & Fils is not available. You also can look at reviews of Dradin & Fils, open positions, location of Dradin & Fils on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Dradin & Fils, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Dradin & Fils, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Dradin & Fils, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Dradin & Fils, employees, financial statistics.