Toewip

Contactgegevens Toewip: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Toewip: address, phone, fax, email, website, opening hours

Toewip

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Diestsestraat 182; 3000; Leuven, België

Telefoon (phone): 016 22 26 68 (+32-016 22 26 68) 016 22 26 68 (+32-016 22 26 68)

Fax (fax): +32 (12) 241-75-76 +32 (12) 241-75-76

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Toewip: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Toewip"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Toewip"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Toewip, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Toewip. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Toewip, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Toewip. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Toewip
Products information Toewip

BTW identificatienummer (tax): BE08520965576
Ondernemingsnummer: 2614440917
Hoofdstad (capital): 183,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 497,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in Toewip zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Pubs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Toewip
(Get full report from official database of BE for Toewip)

Aanvulling soorten activiteiten voor Toewip
Addition kinds of activities for Toewip

331500. Staaldraad en aanverwante producten | Steel wire and related products
334101. Secundaire lood en zink | Secondary lead and zinc
13210000. Natuurlijke gas vloeistoffen | Natural gas liquids
35520103. Koolstofapparatuur, wolverwerkingsmachines | Carbonizing equipment, wool processing machinery
79480203. Dragstrip operatie | Dragstrip operation

Werken bij Toewip: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Toewip: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Toewip. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Toewip. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoopsmedewerker (M/V) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een gezellige bakkerij in Koekelare zijn wij op zoek naar een verkoopsmedewerker. Concreet zullen volgende taken tot jouw verantwoordelijkheid horen: - het onthaal en bediening van de klant; - hierbij maak je gebruik van de kassa; - bestellingen noteren en opvolgen; - de winkel netjes houden; - broodautomaat aanvullen; - bij minder drukke periodes helpen in het atelier.

  • Schilder (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: RANDSTAD CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn op zoek naar een gepassioneerde schilder, dit voor binnenschilderwerken.

  • Administratief Medewerker Luchtvracht (BRUCARGO)

    Regio: BRUCARGO

    Bedrijf: STEGMANN ZAVENTEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U staat in voor de dagelijkse administratieve taken van het bedrijf, u zorgt mee voor de bookings. U volgt dossiers van de klanten (grote luchtvaartmaatschappijen) volledig zelfstandig op van A-Z, zowel administratief als in contact met de klanten zelf. Hiervoor staat u ook dagelijks in contact met de klanten: per telefoon, e-mail en fax en dit zowel in het Engels, Frans als Nederlands. U werkt in een klein maar zeer dynamisch team dat samen naar streeft naar een snelle en kwalitatieve dienstverlening.

  • dringend gezocht: huishoudhulpen aan huis regio Dendermonde (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: TRIXXO HOME DENDERMONDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ik ben dringend op zoek naar een poetsvrouw aan huis voor de regio Groot-Dendermonde, Buggenhout, Lebbeke, Opwijk)

  • JOBSTUDENT ZELFBEDIENING EN ONTHAAL (OOSTVLETEREN)

    Regio: OOSTVLETEREN

    Bedrijf: DE ZONNEGLOED

    Type: Studentenjob

    Periode: weekends en schoolvakanties 2018 Wij zoeken een enthousiaste kandidaat om te werken in een dierenpark in de zelfbediening en het onthaal. De zelfbediening met al zijn neventaken: aanvullen koelkast, contacten klanten, opkuis,... Interesse? Neem dringend contact met ons op.

  • STUDENT Barman Voltijds (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Camping Campina / BVBA Dageraad 16

    Type: Studentenjob

    In onze brasserie, gelegen op de Dageraadplaats, zijn wij op zoek naar een positief en enthousiast persoon om ons team te versterken. Je neemt de bestellingen op, je staat in voor het serveren van de gerechten en dranken. Je ruimt de tafels af en dekt ze in. Je zorgt voor de bediening zowel aan de bar, in de zaal als op het terras.

  • Jobstudent zorgkundige Baronie van Boelare (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: BARONIE VAN BOELARE

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent zorgkundige maak je deel uit van een multidisciplinair team, en zorg je mee voor het welzijn van de bewoners.

  • Digital Marketing/Customer Experience Traineeship - Be innovative & take ownership of your career! (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1666071-inline.html?cid=Partner_VDAB Dixon & Company is a partner and specialist in recruitment. For our Candidates we look for the best available professional opportunity; for our Clients we look for the best suited professionals. For more info about our focus and recent positions, visit our website www.dixon.be   Our client is an innovative company that is passionate about sustainability, modern technologies and digital communication. They timely jumped on the high-speed train of a changing company environment in a rapid digitalising world. They offer a unique opportunity to get a taste of different customer experience/digital roles in an entrepreneurial environment.   Our client is looking for high potentials with a hands-on mentality and eagerness to learn. You will receive the chance to discover different and broad aspects of Customer Experience/Digital Marketing. The traineeship will allow you to develop yourself, following a personalized coaching path. You will get a taste of different assignments in various departments within one company. you will discover what you’re capable of but also learn to perform to the best of your potential. After 18 months of traineeship, when you have been able to gain a 360° vision, you will be offered a permanent contract in your preferred area.

  • Administratief Medewerker Back-Office (BRAINE-L'ALLEUD)

    Regio: BRAINE-L'ALLEUD

    Bedrijf: KREA SALES CPM BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als Back Office Medewerker ben je de administratieve steun en toeverlaat van onze Field Sales Manager en Sales Director. Door je administratie piekfijn op orde te houden, zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt voor onze verschillende verkoopteams op de baan. Je volgt samen met de vertegenwoordigers hun commerciële administratie op, houdt de CRM-systemen mee up to date en beheert een aantal logistieke taken. De belangrijkste taken van de Back Office Medewerker zijn : Je staat in voor de dagelijkse opvolging van de administratieve flow van de vertegenwoordigers (bestelbonnen nakijken, …). Je geeft de bestellingen door aan onze klanten en volgt de hele logistieke flow op. Je zorgt ervoor dat de stocks niet te groot en correct zijn en dat de fysieke stock overeenkomt met de systeemstock. Je zorgt voor de verschillende reportings naar de Field Sales Manager en klanten toe. Je beheert de retour- & leverbonnen. Je beheert de processen van cash betalingen door de klanten van onze verschillende teams en zorgt voor een correcte opvolging door elke vertegenwoordiger. Je houdt de productoverzichten en prijslijsten van de groothandels up to date. Je volgt, samen met de vertegenwoordigers, de commerciële administratie op. Aan het einde van een commerciële actie zorg je voor een correcte afsluiting (bonnen opsturen naar de fabrikanten, facturatie nakijken, …). Je houdt de CRM-systemen up to date (nieuwe producten, promoties, vragenlijsten,… toevoegen). Je bent back-up voor de andere back office collega's indien nodig.

  • Sportieve Promotors van Voedingssuplementen (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: ART OF WELLNESS bvba

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je gaat in je eigen regio aan de slag als een ENTHOUSIASTE PROMOTOR van BEWEGING, GEZONDHEID én VOEDINGSSUPLEMENTEN. Je gaat mensen helpen, die op een gemakkelijke manier hun levenskwaliteit willen verbeteren met de voedingsproducten van HERBALIFE Nutrition. Ook op sportief vlak word je opgeleid en is er de mogelijkheid tot uitbreiding om te werken met de Top-sportvoeding & supplementen: HERBALIFE24. Affiniteit met voeding en een gezonde, actieve levensstijl is een pro, maar geen must. Voorkennis op deze gebieden zijn natuurlijk meegenomen. Verder heb je eenstevige portie interesse in een gezonde en actieve levensstijl, waar voeding en voedingssuplementen een plaats kunnen hebben. Mogelijke verdere specialisatiekeuze: - beweging, sport & fitness - gewichtsbeheersing - huidverzorging - teamleader van promotors GROOT VOORDEEL: Je kan in vrije uren werken en zelf jouw uren bepalen, van thuis uit of van op verplaatsing. Ook voor vijftigplus. Wat ga je doen? PROMOTEN van onze SPORTACTIVITEITEN én TOP-voeding & voedingssuplementen, in jouw eigen regio. Eigen klantenbestand leren opbouwen & coachen. Nieuwe sportieve en enthousiaste teamleaders leren aanwerven & coachen.

  • Adviseur watercoolers (SINT-KRUIS)

    Regio: SINT-KRUIS

    Bedrijf: ECO-SERV

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn een dynamisch bedrijf met meer dan 10 jaar ervaring, actief op de dienstenmarkt. Als sales organisatie bieden we onze verkopers de mogelijkheid een carrière uit te bouwen in die diensten sector, zowel het B2B als B2C segment. Als erkend partner van een Belgisch bedrijf dat actief is op de markt van watercoolers, zijn we op zoek naar gedreven medewerkers over gans Vlaanderen om deskundig advies op maat te verlenen aan nieuwe klanten, zowel gezinnen als bedrijven. Je toont hen de vele voordelen & mogelijkheden van dit topproduct met bijgaande all-in-service formule. Je werkt op zelfstandige basis, wij bieden alle nodige opleidingen, een zeer sterke verloning naar prestaties, en ook heel wat extra's. Ben je een gedreven vlotte onderhandelaar, en ga je geen enkele uitdaging uit de weg? Ben je commercieel & klantgericht ingesteld, dan is dit zeker een job op je lijf geschreven! Stuur je gegevens door per mail of bel ons! 0475 29 19 90 - [email protected]

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van Toewip in sociale netwerken
Look for responds of Toewip in social networks

Lees alle opmerkingen voor Toewip. Laat een reactie achter voor Toewip. Toewip bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Toewip. Leave a respond for Toewip. Toewip on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Toewip op de google maps. Adres en contacten Toewip
Location of Toewip on the google maps. Address and contacts of Toewip

Andere gerelateerde bedrijven als come Toewip Toewip: Haarstudio Nancy | GREEN ART | OPTIQUE BUISSERET | BEDRIJFSWAGENS DEGROOTE NV | Elite Reclaam

Other related companies as Toewip: Haarstudio Nancy | GREEN ART | OPTIQUE BUISSERET | BEDRIJFSWAGENS DEGROOTE NV | Elite Reclaam

Toewip is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Toewip, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08520965576. Het bedrijf Toewip bevindt zich op het adres: Diestsestraat 182; 3000; Leuven. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 183,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 497,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Pubs. Producten gemaakt in Toewip zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Toewip is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Toewip is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Toewip, openstaande posities, locatie van Toewip op de kaart.

Toewip is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is Toewip, company assigned to the tax number BE08520965576. The company Toewip is located at the address: Diestsestraat 182; 3000; Leuven. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 183,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 497,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Pubs. Products created in Toewip were not found.
The main activity of Toewip is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Toewip is not available. You also can look at reviews of Toewip, open positions, location of Toewip on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Toewip, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Toewip, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Toewip, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Toewip, employees, financial statistics.