Marnuel
Contactgegevens Marnuel: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Marnuel: address, phone, fax, email, website, opening hours
Marnuel
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Vrijheid 23; 2370; Arendonk, België
Telefoon (phone): 014 67 76 88 (+32-014 67 76 88) 014 67 76 88 (+32-014 67 76 88)
Fax (fax): +32 (3) 793-73-27 +32 (3) 793-73-27
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Marnuel: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Marnuel"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Marnuel"? - Contact us!
We found such data of Marnuel, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Marnuel. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Marnuel
Products information Marnuel
Producten die in Marnuel zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Pubs
Aanvulling soorten activiteiten voor Marnuel Addition kinds of activities for Marnuel
922999. Openbare orde en veiligheid, nec, nec | Public order and safety, nec, nec
29110703. Nafteenzuren | Naphthenic acids
33560201. Gouden en gouden legeringen, lakens, strips, enz. | Gold and gold alloy bars, sheets, strip, etc.
51980100. verven | Paints
79991515. Zoologische tuin, commercieel | Zoological garden, commercial
Werken bij Marnuel: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Marnuel: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Marnuel. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Marnuel. Looking for open vacancies in other companies
-
Exportbediende tijdelijke opdracht tot eind 2018 (KRUISHOUTEM)
Regio: KRUISHOUTEM
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Voor onze klant regio Kruishoutem zijn we op zoek naar een exportbediende, dit ter vervanging van iemand die in zwangerschapsverlof gaat: - Afhalingen regelen met de transporteurs voor de verschillende vestigingen - Je hebt communicatie met het magazijn om de afhalingen op te volgen - Je maakt de transportdocumenten op - Je volgt de zendingen op van A tot Z - Je controleert verschepingsdocumenten - Deze functie
-
Voltijdse medewerker charcuterie voor supermarkt te Alken (ALKEN)
Regio: ALKEN
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een supermarkt in Alken zoeken we een voltijdse verko(o)p(st)er aan onze afdeling charcuterie. Je helpt de klanten verder, verpakt en versnijdt de verse vleeswaren naar wens van de klanten.
-
Logistiek verantwoordelijke | Duits - Engels - Frans | Genk (GENK)
Regio: GENK
Bedrijf: OFFICETEAM
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Neem jij graag de leiding en zorg jij er steeds voor dat alles volgens plan verloopt? Heb jij daarbovenop ook een probleemoplossende ingesteldheid en een grondige kennis van Excel? Wij hebben de ideale job voor jou ! Onze klant, een sterk groeiende en dynamische onderneming gelegen te Genk, is momenteel op zoek naar een logistiek verantwoordelijke om de leiding te nemen over een afdeling en ervoor te zorgen dat alles in goede banen loopt. Jouw verantwoordelijkheden: Je verzorgt samen met je collega's de planning van A tot Z; Je neemt klantenbestellingen en retourdocumenten aan en doet de afhandeling hiervan; je regelt transporten op een efficiënte manier; je analyseert klantenbehoeften en biedt oplossingen op maat aan; je ontwikkelt de logistieke strategie en werkt mee aan de toepassing hiervan; je coördineert en leidt de activiteiten van het team; Je rapporteert aan de managing director. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring
-
Senior Accountant (RELEGEM)
Regio: RELEGEM
Bedrijf: Walters People Belgium
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een KMO in Asse (1730) zijn we op zoek naar een Senior Accountant om het boekhoudkundig team van 2 personen te vervolledigen. Heb jij al enkele jaren ervaring als accountant en voel je je klaar voor een nieuwe omgeving waar een betere work-life balance mogelijk is ? Lees dan zeker verder! Als Senior Accountant sta je o.a. in voor de volgende taken: Controle ingeboekte aan- en verkoopfacturen Uitvoeren van de de maand- en jaarafsluiting Debiteurenopvolging Intercompany reconciliaties Wekelijkse cash forecast voorbereiden Assisteren bij de maandelijkse reporting Assisteren bij het opmaken van budgetten en forecast Opportuniteiten opsporen voor procesverbetering
-
Management Assistant (m/v) (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim met optie "vast werk"
Je verleent administratieve en organisatorische bijstand aan de Algemeen Directeur en de leden van het directiecomité teneinde bij te dragen tot het goede verloop van hun dagelijkse activiteiten. Dit betekent : - Je ondersteunt de directie door voor hen een aantal administratieve taken ter harte te nemen ; - Je verzekert het secretariaat, het onthaal van de bezoekers alsook het telefonisch onthaal voor de Algemeen Directeur ; - Je staat in voor het goede verloop van de dossiers met betrekking tot kwaliteitszorg en algemene diensten en draagt zo bij tot de optimalisering van de algemene organisatie. Tenslotte ondersteun je het HR Team bij een aantal administratieve taken zoals beheer interims, diverse uitnodigingen aan personeelsevenementen en vertalingen.
-
STUDENTEN WEEKDAGEN (WILLEBROEK)
Regio: WILLEBROEK
Bedrijf: AGO Jobs & HR
Type: Studentenjob
Voor een bedrijf regio Willebroek zijn we op zoek naar studenten die 1 of meerdere dagen per week beschikbaar zijn om te werken als inpakker/magazijnier. Je werkt hierbij van 8u tot 16u30.
-
Deeltijds receptionist(e) te Brussel (omgeving Louisalaan) (ELSENE)
Regio: ELSENE
Bedrijf: ELIGIO
Type: Studentenjob
Voor onze klant te Brussel zijn we op zoek naar een collega die het receptiegebeuren op een professionele manier kan verzorgen. Het takenpakket is zeer boeiend en gevarieerd: beheer van telefonische communicaties ontvangen van de bezoekers beheer van inkomende en uitgaande post beheer van inkomende en uitgaande aangetekende zendingen beheer van inkomende en uitgaande express zendingen bestellen van taxi's bestellen van lunches beheer van vergaderzalen ondersteuning in de organisatie van events Je werkt van maandag tot en met vrijdag, van 16h tot 19h.
-
Teamverantwoordelijke OPST (M/V), Campus Aalst (Regio Aalst)
Regio: Regio Aalst
Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove
Type: Vaste Job
Voor het oncologisch psychosociaal support team (OPST) zijn we op zoek naar een teamverantwoordelijke die de aansturing van een multidisciplinair team op zich kan nemen. Het OPST staat in voor het organiseren en implementeren van optimale en uniforme psychosociale oncologische zorg binnen de Oncologie. Het team bestaat uit 5 klinisch psychologen, 5 sociaal verpleegkundigen/maatschappelijk werkers en 8 verpleegkundig consulenten/specialisten. Er wordt MOC overschrijdend gewerkt met aandacht voor de specifieke noden van de patiënten en hun naasten binnen de diverse pathologieën. Taakomschrijving Je organiseert en beheert de zorgverlening binnen het Oncologisch Psychosociaal Support Team met de betrachting een kwalitatief hoogstaande service te leveren aan patiënten, verwijzende artsen en collega’s. Je zorgt voor een inhoudelijke en vormelijke ondersteuning van het programma oncologie voor wat betreft de psychosociale zorg. Je schept en bewaakt de voorwaarden zodat iedere patiënt kwalitatief hoogwaardige zorg ontvangt die op een éénduidige wijze wordt verleend. Je volgt tendensen in de zorg, ontwikkelt, vertaalt, implementeert en bewaakt de kwaliteit van zorg. Je zorgt voor continuïteit van de zorg door een correcte personeels- en werkplanning. Je stelt hiervoor de nodige procedures op en zorgt voor correcte afspraken en een goede communicatiestructuur. Je bewerkstelligt en bewaakt een personeelskader waarin het team optimaal kan functioneren. Je stimuleert maximale ontplooiing van elke werknemer. Je onderhoudt contacten en relaties met andere medewerkers uit hetzelfde of andere departementen. Je staat in voor ziekenhuis brede opdrachten gelinkt aan de oncologische zorg. Je organiseert en werkt mee aan functioneel overleg omtrent de zorgorganisatie en samenwerking met externe organisaties die actief zijn op het terrein van (psychosociale) oncologie. Je staat in voor de eigen beroepsontwikkeling en het onderhouden en aanleren van de voor de functie relevante vaardigheden.
-
PROJECT COORDINATOR (binnendeuren voor de professionele markt,) (VILVOORDE)
Regio: VILVOORDE
Bedrijf: WaW
Type: Vaste Job
Na een intense opleiding ben je verantwoordelijk voor de organisatie, coördinatie en opvolging van de levering en plaatsing van onze producten op grote werven. Na ontvangst van een werfdossier, volg je dit verder op en heb je oog voor het na te streven rendement. Je staat daarbij in voor de kwalitatieve uitvoering van de werken, conform de geldende voorschriften, binnen de vooropgestelde tijd. Verder geef je de juiste instructies aan de plaatsers van de producten. Je zorgt voor een correcte en precieze informatie naar alle partijen toe. Je rapporteert aan de Project Manager België. Op termijn kan je doorgroeien tot Junior Project Manager. Daartoe heb je of ontwikkel je volgende kennis en vaardigheden: het lezen van lastenboeken en bouwplannen. Fungeren als centraal aanspreekpunt voor zowel interne als externe partijen. Onderhouden van de contacten met de klant en je coördineert de technische en administratieve aspecten van de projecten. Meetstaten opstellen, uitwerken en opstellen van de planning van de verschillende projecten. Opvolging van projecten en die planmatig, logistiek en financieel afhandelen. Nauwe samenwerking met de project studiedienst en de commerciële binnendienst.
-
Elektricien (OOSTROZEBEKE)
Regio: OOSTROZEBEKE
Bedrijf: ADECCO WAREGEM INDUSTRIE
Type: Vaste Job
Voor een sterk groeiend bedrijf in Oostrozebeke zijn we op zoek naar een elektricien ( m/v ) voor de opening van een nieuwe site in Wielsbeke. Je staat in voor de preventieve en curatieve onderhoudswerken. Je herstelt en analyseert alle problemen van elektrische aard.
-
Technieker / Hersteller (BOORTMEERBEEK)
Regio: BOORTMEERBEEK
Bedrijf: STANLEY BLACK&DECKER LOGISTICS
Type: Vaste Job
Stanley Black & Decker is ’s werelds grootste en meest toonaangevende producent en leverancier van elektrisch- en handgereedschap en accessoires. Sinds de oprichting in 1843 is het doel van de organisatie heel simpel geweest: zorgen voor hulpmiddelen en oplossingen die het leven makkelijker maken. Met producten die in meer dan 100 landen te verkrijgen zijn, is Stanley Black & Decker vandaag de dag een gevestigde naam in de markt en een fabrikant van kwaliteitsproducten. De organisatie is beursgenoteerd en dé absolute marktleider. Als technieker / hersteller voer je nazicht en herstellingen uit op tools van klanten uit de BeNeLux markt en dit voor de merken: STANLEY, Black+Decker, DEWALT, Bostitch, Powers of Facom. Een herstelling omvat het stellen van een diagnose, nazicht, onderhouds- en herstel werkzaamheden van een tool. Hiervoor krijg je de nodige interne opleidingen en kan je beroep doen op de beschikare service documentatie. Bij een herstelling horen ook de administratieve taken zoals: registraties van de uitgevoerde werken in SAP, opmaak van de prijsopgaves, afsluiten van een herstelopdracht, communicatie naar de klant. Je bent dus mee verantwoordelijk voor de verbruikte wisselstukken, een correcte facturatie en de nodige feedback naar de klant. Jouw werk is een uitstalraam naar de klant die op basis van onze herstellingen en service nog meer overtuigd kan worden om voor onze merken te kiezen. Je zal samen werken in een team van een 20 tal medewerkers en rapporteert aan de CRU supervisor.
-
Velgenhersteller (TURNHOUT)
Regio: TURNHOUT
Bedrijf: VAG CAROSSERIE
Type: Vaste Job
Het herstellen van velgen m.b.v. een CNC machine.
Zoek naar antwoorden van Marnuel in sociale netwerken
Look for responds of Marnuel in social networks
Lees alle opmerkingen voor Marnuel. Laat een reactie achter voor Marnuel. Marnuel bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Marnuel. Leave a respond for Marnuel. Marnuel on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Marnuel op de google maps. Adres en contacten Marnuel Location of Marnuel on the google maps. Address and contacts of Marnuel
Andere gerelateerde bedrijven als come Marnuel Marnuel: Tendyck P SPRL | Knippo Bello | PAUL STOFFELS | Manon Lingerie | S-Krediet NV
Other related companies as Marnuel: Tendyck P SPRL | Knippo Bello | PAUL STOFFELS | Manon Lingerie | S-Krediet NV
Marnuel is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Marnuel, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04713653564. Het bedrijf Marnuel bevindt zich op het adres: Vrijheid 23; 2370; Arendonk. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 920,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 582,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Pubs. Producten gemaakt in Marnuel zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Marnuel is Bouw - Speciale Handel Aannemers, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Marnuel is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Marnuel, openstaande posities, locatie van Marnuel op de kaart.
Marnuel is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is Marnuel, company assigned to the tax number BE04713653564. The company Marnuel is located at the address: Vrijheid 23; 2370; Arendonk. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 920,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 582,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Pubs. Products created in Marnuel were not found.
The main activity of Marnuel is Construction - Special Trade Contractors, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Marnuel is not available. You also can look at reviews of Marnuel, open positions, location of Marnuel on the map.