PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK

Contactgegevens PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK: address, phone, fax, email, website, opening hours

PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Park Terlinden 12 Box 4; 9300; Aalst, België

Telefoon (phone): 053 77 73 44 (+32-053 77 73 44) 053 77 73 44 (+32-053 77 73 44)

Fax (fax): 053 77 73 44 (+32-053 77 73 44) 053 77 73 44 (+32-053 77 73 44)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK
Products information PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK

BTW identificatienummer (tax): BE07445404052
Ondernemingsnummer: 6201477050
Hoofdstad (capital): 147,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 147,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Producten die in PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Psychotherapists and psychoanalysts

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK
(Get full report from official database of BE for PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK)

Aanvulling soorten activiteiten voor PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK
Addition kinds of activities for PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK

353199. Bouwmachines, NIET | Construction machinery, nec
23859901. Schorten, waterdicht: gemaakt van gekochte materialen | Aprons, waterproof: made from purchased materials
27969900. Plattegronddiensten, nv | Platemaking services, nec
34339901. Gas infrarood verwarming eenheden | Gas infrared heating units
41119903. Monorails, regelmatige route: behalve amusement en schilderachtig | Monorails, regular route: except amusement and scenic
60219900. Nationale handelsbanken, nv | National commercial banks, nec
73590300. Pallet verhuur diensten | Pallet rental services
92119903. Staatsrechtbanken | State courts

Werken bij PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator 2 ploegen (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je start de werkweek ofwel om 5u ofwel om 13u, afhankelijk in welke ploeg je die week werkt uiteraard. Aangezien je over een ruim en uitgebreid takenpakket beschikt, weet je wel wat gedaan! Maar samen met de collega's is dat des te leuker! Dit gaat als volgt: - Plaatsen van de aluminiumband op de haspel - Opstarten en stoppen van de machine en de orders in de computer - Instellen van de machine naargelang het type rolluikkasten - Uitvoeren van tussentijdse controles op de kwaliteit van de geproduceerde rolluikkasten (zowel visueel als met behulp van schuifpasser en hulpstukken) - Nemen van corrigerende acties bij vaststellen van afwijkingen - Melden van afwijkingen aan de kwaliteitsverantwoordelijke - Registreren van vaststellingen op de controlefiche - Verpakken van de afgewerkte rolluikkasten - Verhelpen van kleine technische storingen Na 8 uren een bezige bij te zijn zorg je er voor dat je de werkruimte proper achterlaat voor jouw collega's die de volgende shift werken.

  • Lijnverantwoordelijke parket (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de functie als lijnverantwoordelijke voer je het volgende takenpakket uit: Je bent verantwoordelijk voor de spraylijn. Je controleert de kwaliteit van de afgewerkte producten. Afhandelen van de orders en opvolgen van de planning. Je kunt leiding geven en hebt inzicht.

  • Huishoudhulp DCO De Bron - Regio Merelbeke (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: VZW DCO DE BRON

    Type: Dienstenchequebaan

    De Bron werft aan! DCO De Bron blijft groeien en is op zoek naar enthousiaste medewerkers om ons team te versterken. Sta jij al te popelen om gezinnen te hulp te snellen bij het wekelijkse onderhoud van hun woning? Dan zijn wij van DCO De Bron op zoek naar jou!

  • poetshulp dienstencheques regio Nijlen - Lier - Kessel (NIJLEN)

    Regio: NIJLEN

    Bedrijf: PLUMEAU.NET

    Type: Dienstenchequebaan

    poetshulp bij particulieren in de regio Nijlen - Lier -Kessel

  • Polyvalente medewerker (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Accent

    Type: Studentenjob

    Voor een bed&breakfast te Brugge zijn we op zoek naar een jobstudent die als polyvalente medewerker aan de slag kan. werkt telkens van 11 - 14u30 polyvalent: helpen in de keuken onderhoud van de kamers en de gemeenschappelijke delen..

  • iCT SUPPORT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Teneinde de continue werking van het informaticanetwerk binnen onze organisatie te verzekeren, werk je met de gebruikers en de service desk van AG Insurance en zal je er over waken dat de dagelijkse operationele taken correct worden uitgevoerd: Je superviseert de installatie van hard- en software, met inbegrip van “master upgrades” geleverd door onze dienstverlener. Je superviseert en coördineert aanpassingen aan het “thin client” programma voor de gebruikers in onze winkelcentra. Je coördineert het verwelkomingsproces op IT-niveau voor nieuwe medewerkers. Je staat in voor de invoer en de opvolging van de procedures voor de uitbating van de infrastructuur alsook de updates van deze procedures. Je identificeert, kwalificeert en lost eenvoudige problemen verbonden aan de infrastructuur (die geen gebruik vereisen van een administrator account) op. Je biedt ondersteuning aan de eindgebruikers in geval van technische informatica problemen, in geval van meer complexe problemen overdracht aan de betrokken personen en update via de ticketing applicatie. Je staat in voor het beheer van de systemen - controle van de toepassing van de regels in verband met paswoorden, bijhouden van de toelatingsmatrix en de SAP print queues en update van gebruikersaccounts, beheer van de configuratie van Office 365 voor de gebruikers van onze winkelcentra. Je bent SPOC van de internet site voor de ontwikkelaars, de hosts en uitvoering van de backup procedures.

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Junior Schadebeheerder BOAR (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: WinBee HRC

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een grote verzekeringsmaappij, zijn we op zoek naar een kandidaat. De verzekeringsmaatschappij ligt in Brussel. Uw functie : • In de functie van schadebeheerder BOAR – voornamelijk brand – sta je in voor een correcte afhandeling van de schadedossiers volgens de gestelde procedures ; • Je werkt de schades rechtstreeks af met onze klanten ; • Je benadert de verschillende partijen – zoals onze agentschappen, experten, advocaten en onze strategische verzekeringsmaatschappijen – op de meest klantvriendelijke manier waarbij je de interne afspraken respecteert.

  • Boekhouder: pas afgestudeerd of met eerste werkervaring gezocht (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Ben je pas afgestudeerd of Heb je een eerste ervaring in boekhouding? Op zoek naar iets nieuws? Solliciteer dan nu! Voor een toonaangevend bedrijf in regio kortrijk zijn we op zoek naar een gemotiveerde en leergierige boekhouder. Onze klant is een gevestigde waarde in hun niche en staat bekend voor hun innoverende werkwijze en vernieuwende aanpak wereldwijd. De hoofboekhouder staat klaar om jou te begeleiden en te ondersteunen. Wil je jezelf verder ontplooien in een internationale omgeving? Reageer dan nu! Functieomschrijving: Boekhouding A-Y Inboeken van aan-en verkoopfacturen Voorbereiden van maand- en jaarafsluitingen Meehelpen met voorbereiding van fiscale aangiftes Je werkt in ondersteuning van de hoofdboekhouder

  • Verantwoordelijke Planning Verhuurpark (M/V) (WERCHTER)

    Regio: WERCHTER

    Bedrijf: THE POWERSHOP

    Type: Vaste Job

    . Korte termijn inplannen van materiaal (generatoren, lichtmasten, airco, heaters, …) in nauw overleg met de verhuurafdeling . Middellange termijn: inplannen van projecten, in beeld brengen van eventuele tekorten aan materialen en oplossingen zoeken samen met verhuurafdeling . Lange termijn : inventariseren van evolutie op meerdere jaren evenals materiaalbehoeften en nodige investeringen . Beheren van inhuur materiaal en tijdig plaatsen van reserveringen enbestellingen met het oog op economische rentabiliteit . Zeer nauwe samenwerking met de Transport Manager en Crewplanner op gebied van planning en crew : jullie werken als een team en zijn ook back up voor elkaar. . om de twee weken bent U buiten de werkuren on call (afwisselend met de Transport Manager)

  • psycholoog (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: DE GELAS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Best Psycholoog, ben je op zoek naar een beschikbaar praktijkruimte te Gent? Dan hebben wij nog een plaatsje vrij! Momenteel werken we er met een team van 4 diëtisten, maar sinds de start van de praktijk is er steeds een psychologe aan de slag geweest. Aangezien onze psychologe gaat verhuizen komt er dus een plaatsje voor jou vrij... Je hebt er alle vrijheid om je patiënten in te plannen en te ontvangen binnen de praktijk. De ruimte is erg gezellig ingericht zodat jullie in een betrouwbare omgeving gesprekken kunnen voeren. Er zijn geen vaste overleg momenten met de andere hulpverleners, maar een ontmoeting met elkaar kan doorverwijzingen in belang van de patiënt bevorderen. We werken als praktijk ook nauw samen met de huisartsenpraktijken uit de buurt.

  • Kinderpsycholoog / Kinderpsychologe (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: VITRUVIUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    In onze lichtrijke praktijk zal je consultaties verzorgen van patiënten waarbij zowel fysieke klachten als psychische klachten zich voordoen. Je geeft ook therapie voor: angststoornissen hoogsensitiviteit depressie ...

Zoek naar antwoorden van PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK in sociale netwerken
Look for responds of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK in social networks

Lees alle opmerkingen voor PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. Laat een reactie achter voor PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. Leave a respond for PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK. PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK op de google maps. Adres en contacten PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK
Location of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK on the google maps. Address and contacts of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK

Andere gerelateerde bedrijven als come PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK: POLYTUIL | SPRIMONT | PUTZEYS JOSEPH | La Rivelaine | FE. MEGAPLUS

Other related companies as PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK: POLYTUIL | SPRIMONT | PUTZEYS JOSEPH | La Rivelaine | FE. MEGAPLUS

PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07445404052. Het bedrijf PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK bevindt zich op het adres: Park Terlinden 12 Box 4; 9300; Aalst. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 147,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 147,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Psychotherapists and psychoanalysts. Producten gemaakt in PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK is Engineering, Accounting, Research, Management en Verwante Diensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, openstaande posities, locatie van PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK op de kaart.

PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, company assigned to the tax number BE07445404052. The company PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK is located at the address: Park Terlinden 12 Box 4; 9300; Aalst. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 147,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 147,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Psychotherapists and psychoanalysts. Products created in PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK were not found.
The main activity of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK is Engineering, Accounting, Research, Management and Related Services , including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK is not available. You also can look at reviews of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, open positions, location of PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PROPS JACQUELINE/ HANS GEERINCK, employees, financial statistics.