BIETLOT
Contactgegevens BIETLOT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BIETLOT: address, phone, fax, email, website, opening hours
BIETLOT
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Rue du Rond Point 185; 6060; Charleroi (Gilly), België
Telefoon (phone): 071 28 36 11 (+32-071 28 36 11) 071 28 36 11 (+32-071 28 36 11)
Fax (fax): 071 28 36 20 (+32-071 28 36 20) 071 28 36 20 (+32-071 28 36 20)
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BIETLOT: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BIETLOT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BIETLOT"? - Contact us!
We found such data of BIETLOT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BIETLOT. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti BIETLOT
Products information BIETLOT
Printing - Offset; Diaries & note-books; Calendars
Product categorie (product category): Printing - General
Aanvulling soorten activiteiten voor BIETLOT Addition kinds of activities for BIETLOT
2892. explosieven | Explosives
599918. Baby meubilair en uitrusting | Infant furnishings and equipment
14599902. Burley mijnbouw | Burley mining
30110204. Fietsbanden, pneumatisch | Bicycle tires, pneumatic
51990210. Feestartikelen, ballonnen, hoeden, enz. | Party favors, balloons, hats, etc.
51990212. Houtsnijwerk | Wood carvings
Werken bij BIETLOT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BIETLOT: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BIETLOT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BIETLOT. Looking for open vacancies in other companies
-
Verkoop slagerij en keukenhulp (KACHTEM)
Regio: KACHTEM
Bedrijf: Konvert Interim Izegem
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Een gekende slagerij regio Izegem is op zoek naar een winkelmedewerker en hulp in het atelier. Je helpt mee in de keuken van een slagerij met het maken van slaatjes, koude schotels,... Ook help je mee in diverse taken zoals toonbankverkoop in de winkel, afwassen, bestellingen klaarzetten... Ben je klantvriendelijk? Heb je ervaring in de verkoop van vlees/charcuterie/keuken? Ben je gemotiveerd en leergierig? Contacteer dan snel Konvert Izegem!
-
Magazijnier reachtruck (HALLE)
Regio: HALLE
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een doe-het-zelf zaak regio Halle zijn we op zoek naar een magazijnier die in het bezit is van een reachtruck-attest. Het gaat hierbij om een lange termijnsopdracht met optie vast. Je takenpakket bestaat uit: het laden en lossen van materiaal met reachtruck elektronisch ontvangen van goederen info verlenen aan klanten waar nodig magazijn proper houden
-
Magazijn verantwoordelijke (MOORSELE)
Regio: MOORSELE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je werkt als vorkheftruckbestuurder in een groeiende KMO. Je taken bestaan uit volgende zaken: - Administratieve taken - Leveringsbonnen nakijken - Communicatie met klanten - Binnenkomende en buitengaande goederen controleren naar aantal en conformiteit -Het correct labelen van de stukken. -Het correct laden van de stukken volgens de wensen van de klant. -Het lossen van vrachtwagens/bestelwagens - Bevoorraden machines Je bent een beslissende factor in het bedrijf om de productie optimaal te laten draaien.
-
Magazijnier/heftruckchauffeur te Zaventem (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Synergie Brussel Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant gelegen te Zaventem zijn wij dringed op zoek naar ervaren magazijniers die in het bezit zijn van een heftruck-en/of reachtruckattest of hierin enige ervaring hebben. Je zal voor een bedrijf werken die leverancier is van producten voor verwarming, ventilatie en airconditinioning.Je zal als allround magazijnier vrachtwagens laden en lossen, de zwaardere stukken vervoeren met de heftruck...
-
Jobstudent houtbewerking (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: t-interim Gent
Type: Studentenjob
Je zal tewerkgesteld worden in een houtatelier, waar je samen met andere jobstudenten zal ingezet worden voor onderstaande taken. Taken: schuren, lijmen, hout versnijden met lasermachine, logo's inbranden met machine, ... Bedrijfsprofiel: Het bedrijf is gelegen in Destelbergen, dichtbij Gent Dampoort.
-
Accountancy Medewerker voor modern boekhoudkantoor (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: VIO-HR
Type: Vaste Job
Voor onze klant, een sterk boekhoudkantoor gelegen in de regio Lokeren, ben ik momenteel op zoek naar een Accountancy Medewerker. Als Accountancy Medewerker zal je verantwoordelijk zijn voor het beheren van enkele accountancy-dossiers, gaande van het verwerken van documenten, over het voorbereiden van BTW-aangiften en listings tot het voorbereiden van jaarrekeningen en van aangiften vennootschaps- en personenbelasting. Je vormt daarnaast het aanspreekpunt voor de klanten bij verdere vragen over hun boekhouding. Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.
-
Ervaren Recruiter Volvo Group Belgium (OOSTAKKER)
Regio: OOSTAKKER
Bedrijf: SYNERGIE VOLVO TRUCKS
Type: Vaste Job
Je zal deel uitmaken van het recruteringsteam in Gent dat instaat voor het ondersteunen van managers in hun zoektocht naar geschikte medewerkers. Hierbij ga je vooral op zoek naar bedienden-profielen en experts in verschillende domeinen (productie, ingenieursstudies, IT, ondersteunende rollen,...). Je bent betrokken in het proces vanaf het ontstaan van de noden tot het invullen ervan. Dit betekent dat je een afwisselend takenpakket zal hebben, onder andere bestaande uit: CV screening Telefonische screening Afnemen van one-on-one interviews Postings op job boards Sourcing via sociale media, externe partners en eventueel headhunters Jouw dagdagelijkse taak moet bijdragen aan het promoten van onze diensten, alsook het verhogen van de tevredenheidsgraad bij onze managers en afdelingen. Jij wordt de ambassadeur van Volvo Group! Jij speelt een rol in het voeren van onze ‘employer branding'-strategie door jouw kandidaten de juiste begeleiding en opvolging te bieden.
-
Klinisch psycholoog (Regio Roeselare-Izegem)
Regio: Regio Roeselare-Izegem
Bedrijf: Psychologisch Bureau
Type: Zelfstandige activiteit
Psychologische begeleiding en psychotherapie (gedragstherapeutisch kader) in praktijk met meerdere collega's.
-
Taaltrainer Nederlands (Regio Vilvoorde-Zaventem)
Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem
Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES
Type: Zelfstandige activiteit
Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.
-
Logopedist(e) (RANST)
Regio: RANST
Bedrijf: OP WIELTJES
Type: Zelfstandige activiteit
Behandelen van kinderen met taal- spraak- en leermoeilijkheden.
-
Vacature diëtist (M, V, X) (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: DYNE
Type: Zelfstandige activiteit
Voor onze nieuwe locatie in Merelbeke zijn we op zoek naar een gemotiveerde, diëtiste (M,V, X) voor de doelgroep volwassenen en/ of kinderen.
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
Zoek naar antwoorden van BIETLOT in sociale netwerken
Look for responds of BIETLOT in social networks
Lees alle opmerkingen voor BIETLOT. Laat een reactie achter voor BIETLOT. BIETLOT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BIETLOT. Leave a respond for BIETLOT. BIETLOT on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie BIETLOT op de google maps. Adres en contacten BIETLOT Location of BIETLOT on the google maps. Address and contacts of BIETLOT
Andere gerelateerde bedrijven als come BIETLOT BIETLOT: JOHNY HERREMAN | Longin R | SANICAL | New Decor | Maton Bavo
Other related companies as BIETLOT: JOHNY HERREMAN | Longin R | SANICAL | New Decor | Maton Bavo
BIETLOT is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BIETLOT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04113800048. Het bedrijf BIETLOT bevindt zich op het adres: Rue du Rond Point 185; 6060; Charleroi (Gilly). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 411,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 525,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Printing - General. Lijst met producten zijn Printing - Offset; Diaries & note-books; Calendars.
De hoofdactiviteit van BIETLOT is Kleding en accessoires, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BIETLOT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BIETLOT, openstaande posities, locatie van BIETLOT op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
BIETLOT is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is BIETLOT, company assigned to the tax number BE04113800048. The company BIETLOT is located at the address: Rue du Rond Point 185; 6060; Charleroi (Gilly). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 411,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 525,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Printing - General. List of products are Printing - Offset; Diaries & note-books; Calendars.
The main activity of BIETLOT is Apparel and Accessory Stores, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of BIETLOT is not available. You also can look at reviews of BIETLOT, open positions, location of BIETLOT on the map. For more information, write us to email [email protected]