PHILIPPE PIERARD

Particuliere bedrijvenDepotinstellingen • PHILIPPE PIERARD

Contactgegevens PHILIPPE PIERARD: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PHILIPPE PIERARD: address, phone, fax, email, website, opening hours

PHILIPPE PIERARD

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CLOS DE GIRSART 9; 1440; BRAINE-LE-CHATEAU, België

Telefoon (phone): 23661554 (+32-23661554) 23661554 (+32-23661554)

Fax (fax): +32 (81) 996-60-97 +32 (81) 996-60-97

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PHILIPPE PIERARD: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PHILIPPE PIERARD"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PHILIPPE PIERARD"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PHILIPPE PIERARD, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PHILIPPE PIERARD. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PHILIPPE PIERARD, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PHILIPPE PIERARD. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PHILIPPE PIERARD
Products information PHILIPPE PIERARD

BTW identificatienummer (tax): BE04207733154
Ondernemingsnummer: 2915466308
Hoofdstad (capital): 422,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 129,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Installation & Entretien: Installation de Chauffage Central, Plomberie.

Product categorie (product category): Plomberie, chauffage and installations sanitaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PHILIPPE PIERARD
(Get full report from official database of BE for PHILIPPE PIERARD)

Aanvulling soorten activiteiten voor PHILIPPE PIERARD
Addition kinds of activities for PHILIPPE PIERARD

272102. Tijdschriften, uitgeverij en drukwerk | Periodicals, publishing and printing
829902. Educatieve diensten | Educational services
27210202. Tijdschriften: uitgeverij en drukwerk | Magazines: publishing and printing
28220103. Styreen-butadieenrubbers, (meer dan 50% butadieen), sbr, gr | Styrene-butadiene rubbers, (over 50% butadiene), sbr, grs
32110303. Schijnwerperglas | Skylight glass
36639911. Studio apparatuur, radio en televisie uitzending | Studio equipment, radio and television broadcasting
38610313. Bereikzoekers, fotografisch | Range finders, photographic
50850000. Industriële benodigdheden | Industrial supplies

Werken bij PHILIPPE PIERARD: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PHILIPPE PIERARD: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PHILIPPE PIERARD. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PHILIPPE PIERARD. Looking for open vacancies in other companies

  • SNELLE OPSTART: order-entry medewerker / administratief bediende (NL/FR) (KORTENBERG)

    Regio: KORTENBERG

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een succesvolle organisatie gelegen in Kortenberg ben ik DRINGEND op zoek naar nauwkeurige Administratief Bediende voor data input. In deze functie zal je fungeren als order-entry medewerker. Meer specifiek zal je takenpakket bestaan uit:  Het ingeven van bestelbonnen in een bedrijfsspecifiek systeem, zowel in het Nederlands als het Frans. Hiervoor is een grote nauwkeurigheid vereist. Tevens zal je telefoons beantwoorden wanneer de andere collega's bezet zijn. Je staat klanten te woord en verbindt hen door van zodra er iemand beschikbaar is. Het betreft een tijdelijke functie met onmiddellijke opstart. De duur is nog onbepaald, maar zal waarschijnlijk enkele weken betreffen.  Ben jij nauwkeurig en heb je een goede talenkennis NL/FR? Ben je geëngageerd voor een tijdelijke opdracht? Aarzel dan niet en solliciteer snel via onze website of door je CV op te sturen naar [email protected]! Wij verzekeren je op de dag zelf nog een antwoord op je sollicitatie!

  • Reachtruckchauffeur 2 ploegen (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: Flexpoint

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Bocholt zijn we op zoek naar een gemotiveerde reachtruckchauffeur, die in 2 ploegen wilt werken. Wisselend 2-ploegensysteem: morgenpost (6 tot 14 u) en middagpost (14 tot 22 u)   Ben jij een echte teamplayer die interesse heeft om een team van medewerkers in een dynamisch bedrijf tijdelijk te ondersteunen? Jouw takenpakket bestaat uit: - Picken van materialen. - Laden lossen van vrachtwagens. - Allround magazijnwerk.

  • CHAUFFEUR C dag uren (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: ADECCO BOOM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf, gespecialiseerd in het mixen en verkoop van verf, te Kontich zoeken we een voerder rijbewijs C (m/v) Taken: Je zal instaan voor het laden van je camion en dezelfde dag ook de producten af te leveren bij de klanten. Je werkt in dag uren, je start op om 7u30.

  • Chauffeur rijbewijs C - Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ADECCO SUEZ NOORDOOST

    Type: Interim met optie "vast werk"

    SUEZ zoekt chauffeurs met rijbewijs C regio Limburg. Als chauffeur word je tewerkgesteld in regio Limburg waar je instaat voor huis-aanhuisophaling (PMD, papier & karton, huisvuil, rolcontainers etc). Je werkt in variabele uren die tijdig worden meegedeeld. Je staat er ook voor open om, in tijden van nood, de beladers mee te helpen.

  • Huishoudhulp Brugge M/V (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: DAOUST BRUGGE

    Type: Dienstenchequebaan

    Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf. We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector. Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit. Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Beschrijving van de functie - U bent verantwoordelijk voor het opruimen van de woning - U bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de woning - U strijkt het wasgoed - U wast de ramen - U doet de afwas en bergt de vaat op - U doet de huishoudelijke inkopen - U bergt het materiaal en de producten op - U voert de informatieoverdracht uit voor de particulieren

  • DRINGEND Gemotiveerde Huishoudhulp (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: CVDO THUISHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Je zal huishoudelijke taken verrichten bij onze klanten thuis: schoonmaken, opruimen, strijken, boodschappen doen, koken, ramen wassen, toezien op productvoorraad, enz.

  • Energieke & mobiele HUISHOUDHULP - Oelegem-Zandhoven (OELEGEM)

    Regio: OELEGEM

    Bedrijf: VAN CAUTEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Overtuig ons met jouw enthousiasme én goesting om als huishoudhulp aan de slag te gaan en deze job is voor jou! Huishoudhulp Van Cauteren is een familiaal bedrijf, zeer lokaal binnen een kleine regio. Wij kénnen al onze huishoudhulpen, wat maakt dat er een vertrouwde en open sfeer is. Samen met jou bepalen wij zeer zorgvuldig een werkrooster op maat waarbij iedereen zich gelukkig voelt. Verre verplaatsingen worden vermeden zodat een vervanging vlot kan worden ingepland. Wij bieden een vaste job binnen een stabiel bedrijf waarin opleiding, persoonlijke begeleiding en oprechte waardering een vaste waarde zijn. Met een warm onthaal en een vriendelijke lach word je door onze kantoormedewerkers verwelkomd. Kleinschaligheid samen met een uitermate professionele omkadering. Zo maken wij reeds tien jaar het verschil. Goesting om ons enthousiast team te versterken? Aarzel niet en bel 03 294 37 67. Wij maken graag met je kennis.

  • Laborant chemie (2 ploegen) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: LAB SUPPORT

    Type: Vaste Job

    Onze klant is wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering. Ze staan bekend als de global benchmark voor kwaliteit en integriteit. Ze onderhouden wereldwijd een netwerk van ca. 2000 kantoren en laboratoria met meer dan 100.000 werknemers. De divisie Oil, Gas & Chemicals is gespecialiseerd in de inspectie van chemicaliën, petroleum en vloeibare gassen en is in deze activiteiten marktleider in België. Momenteel zoeken wij voor deze divisie in de haven van Antwerpen een enthousiaste Laborant petrochemicals (vroege/late). We zoeken kandidaten voor chemicals en petrochemicals. Functie: · Ofwel doe je kwaliteitscontrole op petroleum- en aanverwante producten (XRF, AAS, UV, motoren voor performantie, IR, GC, …) met behulp van de meest modern uitgeruste laboratoriumapparatuur, ofwel werk je op chemicals waar je kwaliteitscontrole doet op gassen en chemicaliën (GC, IR, HPLC,....). · Je verzorgt de interpretatie van de analyseresultaten, steunend op internationale en federale normeringen

  • Beheerder Onderschrijver BOAR (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: WinBee HRC

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een groot verzekeringsbedrijf, zijn we op zoek naar verschillende kandidaten voor Beheerder Onderschrijver BOAR functie te Brussel. Hoofdactiviteiten: Onderschrijving • Analyseert en aanvaardt de risico’s binnen het kader van de gedelegeerde onderschrijvingsbevoegdheden • Bepaalt de verzekeringsvoorwaarden (dekking, premie, vrijstelling...) en brengt offertes uit • Staat in voor de opvolging, de controle en het toezicht op verzekeringscontracten (preventie, verzekeringsvoorwaarden, schadestatistiek) • Valideert de nieuwe zaken via ProLink.NG • Moedigt de makelaar proactief aan om Prolink NG/ Prolink.NET, de mandaten (productiebevoegdheden) te gebruiken Beheer • Staat in voor de administratieve en technische voorbereiding en de opmaak van het verzekeringscontract en zijn bijvoegsels • Verricht beheersdaden met betrekking tot verzekeringscontracten • Neemt actief deel aan tests ter voorbereiding van de introductie van nieuwe programma’s, processen etc… • Genereert ideeën om doelstellingen te kunnen bereiken • Beheer van de mailboxen van de betrokken diensten (NL/FR)

  • JR / SR Dossierbeheerder die veel verantwoordelijkheid wilt (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Ben je op zoek naar een nieuwe functie? Dit kan je hier verwachten: Je komt terecht in een grotere structuur dat het persoonlijke aspect naar klanten en medewerkers toe, niet uit het oog verloren is. Medewerkers kunnen rekenen op constante opleiding van het kantoor uit en dit in verschillende vormen: interne opleidingen, externe opleidingen, discussiegroepen, etc. Ze doen hun best om elk niveau dossierbeheerder verder op te leiden zodat je je professionele carrière kan optimaliseren. Er zijn verschillende opties om door te groeien: van Junior tot Senior, naar Manager, naar Vennoot, noem maar op. Indien je de juiste ingesteldheid en ambitie hebt, kan je het hier ver schoppen. Naast de opleidingen en doorgroeimogelijkheden zijn ook de meer persoonlijke aspecten van belang. Je wordt hier omringd door een dynamisch team van jonge mensen waarmee je al snel een band zal opbouwen. De aangename werksfeer en -omgeving zijn een extra stimulatie die ervoor zorgen dat je elke dag graag gaat werken. JR / SR Dossierbeheerder: functie Als dossierbeheerder, junior of senior, zal je je niet veel moeten bezig houden met het basis inputwerk. Dankzij de moderne aanpak van dit kantoor en de softwarepakketten die ze ter beschikking hebben, verlies je dus geen tijd aan inboekwerk, maar kan je je effectief bezighouden met de core business van dossiers (op boekhoudkundig & fiscaal vlak). Afhankelijk van je ervaring zal je vooral bezig zijn met de voorbereiding en / of afsluiting van dossiers. Ook adviezen en optimalisaties kunnen tot je takenpakket behoren. Het is dus uiteindelijk wel de bedoeling dat je doorgroeit tot A-Z dossierbeheerder. Ben je dit al? Dan staan er andere titels op jou te wachten wanneer je stijgt in je functie.

  • Zelfstandige Kantoorhouders (MIDDELKERKE)

    Regio: MIDDELKERKE

    Bedrijf: DERBY LADBROKES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Sportliefhebber ? Wordt uw eigen baas bij Ladbrokes ! U staat in voor het beheer en de registratie van de sportweddenschappen voor uw kantoor. ( opleiding voorzien ) In één van onze verkooppunten in meer dan 50 gemeenten van Vlaanderen (Middelkerke, Limburg, Oostende, Knokke, Sint-Truiden, Deinze, Geraarsbergen, Ronse, Oudenaarde, Zottegem...), en in een sympathieke omgeving. U geniet meteen van een bestaand cliënteel, en de volledige ondersteuning van de commerciële en administratieve krachten van Ladbrokes, de nr. 1 in België op gebied van sportweddenschappen. GEEN INVESTERING VEREIST. ATTRACTIEVE COMMISSIES. Welkom in het team !

  • Argenta - AI Directeur (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat verwachten wij Aantrekken, motiveren, coachen, waarderen en ontwikkelen van (voornamelijk) leidinggevenden, gebruikmakend van de O&T-middelen en binnen het bedrijfskader (missie, visie, strategie, waarden, leiderschapsmodel) met een aangepaste leiderschapsstijl en vanuit een voorbeeldfunctie teneinde a) een omgeving te creëren waarin alle medewerkers de nodige middelen en informatie ter beschikking hebben, geëngageerd zijn en resultaat- en klant gedreven samenwerken in team Kennis en vaardigheden maximaal te ontwikkelen in de organisatie Optimale prestaties en doelen te realiseren in de support organisatie Een efficiënt, effectief, professioneel en motiverend werkklimaat te realiseren Creëren van een optimale gestructureerde operationele structuur, verder professionaliseren van de werking, en stimuleren van klant gedreven ondernemerschap teneinde de gewenste veranderingen te initiëren en te realiseren, breed draagvlak te creëren en samenwerking te optimaliseren, en een duurzame implementatie te garanderen. Aanmoedigen, stimuleren, prioriteren en faciliteren van continue verbetering met aandacht voor de end-to-end processen en bepalen van de krijtlijnen en toezien op realisatie van projecten (scope, budget en timing) teneinde Bestaande (werk)methodes, systemen en procedures continu en creatief te verbeteren vanuit een out-of-the-box denken, Zen efficiënte, effectieve en klant gedreven werking van de organisatie te garanderen, Nieuwe methodes en procedures te initiëren En de toegevoegde waarde van de directie als deel van de organisatie te optimaliseren. Uitwerken en implementeren van een performante en wendbare organisatie voor de eigen directie en in samenwerking met andere directies, definiëren van doelstellingen voor de eraan gekoppelde afdelingen, meten, evalueren en nemen van acties ter bijsturing teneinde Activiteiten binnen de eigen directie op een (wettelijk) conforme, tijdige, kostefficiënte, consistente en klant gedreven manier uit te voeren. MUST Bancaire ervaring Integratie platforms en competence centers Kennis van Corporate data warehouses en analytics Kennis van Analytics Kennis met integratie van competence centers Kennis van inplementatie van Ivl Wat verwachten wij Minstens 10 jaar ervaring binnen de IT (het liefst een service organisatie). Minstens 5 jaar en hoger in specifieke domein (infra, operations etc.). Kennis en ervaring in de financiële sector het liefst bancaire. Sterk communicatief en dit ook op management niveau. Inspireren van team en organisatie. Specifieke luistervaardigheden en negotiatie vaardigheden naar business toe. Zeer sterk in strategisch, conceptueel, functioneel en operationele organisatie. Zelfstandig een draagvlak kunnen creëren binnen de organisatie. Grondige (zij het niet punctuele) kennis van IT, business (noden en processen) en de systemen/ services onder haar/zijn verantwoordelijkheid. Degelijke kennis van het Engels en Nederlands Frans is een pre. *Een uitgebreid profiel is op aanvraag aanwezig.

Zoek naar antwoorden van PHILIPPE PIERARD in sociale netwerken
Look for responds of PHILIPPE PIERARD in social networks

Lees alle opmerkingen voor PHILIPPE PIERARD. Laat een reactie achter voor PHILIPPE PIERARD. PHILIPPE PIERARD bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PHILIPPE PIERARD. Leave a respond for PHILIPPE PIERARD. PHILIPPE PIERARD on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PHILIPPE PIERARD op de google maps. Adres en contacten PHILIPPE PIERARD
Location of PHILIPPE PIERARD on the google maps. Address and contacts of PHILIPPE PIERARD

Andere gerelateerde bedrijven als come PHILIPPE PIERARD PHILIPPE PIERARD: VABO-BENZ | CREAPIN?S | RUDI HOUTHOOFDT | COLLIN | PHILIPPE CAILLIAU

Other related companies as PHILIPPE PIERARD: VABO-BENZ | CREAPIN?S | RUDI HOUTHOOFDT | COLLIN | PHILIPPE CAILLIAU

PHILIPPE PIERARD is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is PHILIPPE PIERARD, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04207733154. Het bedrijf PHILIPPE PIERARD bevindt zich op het adres: CLOS DE GIRSART 9; 1440; BRAINE-LE-CHATEAU. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 422,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 129,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. Lijst met producten zijn Installation & Entretien: Installation de Chauffage Central, Plomberie..
De hoofdactiviteit van PHILIPPE PIERARD is Depotinstellingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PHILIPPE PIERARD is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PHILIPPE PIERARD, openstaande posities, locatie van PHILIPPE PIERARD op de kaart.

PHILIPPE PIERARD is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is PHILIPPE PIERARD, company assigned to the tax number BE04207733154. The company PHILIPPE PIERARD is located at the address: CLOS DE GIRSART 9; 1440; BRAINE-LE-CHATEAU. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 422,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 129,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. List of products are Installation & Entretien: Installation de Chauffage Central, Plomberie..
The main activity of PHILIPPE PIERARD is Depository Institutions, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of PHILIPPE PIERARD is not available. You also can look at reviews of PHILIPPE PIERARD, open positions, location of PHILIPPE PIERARD on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PHILIPPE PIERARD, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PHILIPPE PIERARD, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PHILIPPE PIERARD, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PHILIPPE PIERARD, employees, financial statistics.